Tady nejde o to, ze je horší při zatížení, ale o kolik je to horší. Je logické, že váha bude mít vliv. Ale tady chtěli upozornit, že do takového auta je to na hranici, nebo třeba i za ní.
No, kdyby tam bylo 1,5Dci, je to samozřejmě lepší :D A pochybuji, že by tam Renault narval nějakej jeho moderní silnější pohon, ať už benzin, naftu, nebo hybrid či elektro.
keby ste sa v yjaqdrovali k niecomu, co mate aspon trochu sajn, vedeli by ste ze uz minuly rok na predstaveni Joggera, Dacia ohlasila hybridnu verziu s automatom na 2023.
Oooo tak pardon, že nemám načtené veškeré novinky, co možná někdy budou... ohledně Dacie :D Doteď to bylo pokud vím tak, že Renault si lepší pohony schovával pro své auta, nebo se snad někdy v minulosti u Dacie objevovaly ty nejnovější motorizace Renaultu ? Ukažte mi příklad místo těhle jízlých blbostí... děkuji
Tak řada sporťáků má velmi omezené povolené zatížení, takže v podstatě uveze řidiče a jednoho pasažéra a přitom má vysoký výkon. Takže rozdíl ve zrychlení, příčném zrychlení nebo na brzdách bude zcela minimální a dá se říci, že jízdní vlastnosti prázdného (jen řidič) a naloženého (spolujezdec) jsou prakticky stejné.. Naopak ta Dacia je druhý extrém, kdy motor je velmi slabý, podvozek z malého auta a užitečná hmotnost vyhnaná do extrému, tam je ten rozdíl obrovský a řidič s ním musí počítat.