Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ssangyong se loučí s Německem

Vozy korejské značky Ssangoyng se již v Německu prodávat nebudou. Rozhodl o tom nizozemský dovozce Kroymans. Korejská automobilka se podle dovozce nedokázala vyrovnat s podmínkami na německém trhu.
Zpět na článek
8. 9. 2007 11:47
anonym
8. 9. 2007 11:56
8. 9. 2007 12:12
neregistrovaný "sepo1"
8. 9. 2007 12:31
neregistrovaný "Cupakapra"
8. 9. 2007 12:54
8. 9. 2007 12:16
anonym
8. 9. 2007 13:00
neregistrovaný "Ada je zase tady"
8. 9. 2007 14:45
neregistrovaný "gwh"
8. 9. 2007 13:18
8. 9. 2007 22:02
neregistrovaný "nd4spd"
9. 9. 2007 10:04
9. 9. 2007 18:16
neregistrovaný "Cadillac?"
9. 9. 2007 22:53
10. 9. 2007 12:15
13. 9. 2007 12:50
anonym
10. 5. 2008 11:26
anonym
8. 9. 2007 11:47
A
diví se tomu snad někdo? Já tedy ne... :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
8. 9. 2007 11:56
Re: A
Na tvůj názor milý anonyme jsme tady tedy opravdu čekali... :no:
neregistrovaný "sepo1"
8. 9. 2007 12:12
Re: A
ale ma pravdu ... podlamna sagjong prepustil designerov ...
neregistrovaný "Cupakapra"
8. 9. 2007 12:31
Re: A
to by najprv nejakych musel mat...
anonym
8. 9. 2007 12:16
precedens?
Ak SsangYong, juhokorejska automobilka s dvojcifernym vekom s nemeckymi motormi sa dobrovolne luci s Nemeckom, ma sancu dva-tri roky stara cinska automobilka s nekvalitnymi kopiami automobilov udrzat sa na tomto trhu, nie to ho aj dobyt?

SsangYongu mi je trochu luto, ale utvrdilo ma to v nazore, ze Cinania to nevydrzia ani ôv skusobnej dobe", a to je dobre.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ada je zase tady"
8. 9. 2007 13:00
Re: precedens?
Cinani nemusi prodavat v Nemecku. Staci, ze budou prodavat doma. Vysledkem bude, ze evropane sice budou mit krasna auta, ale nebudou mit co jim nalit do nadrze.
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2007 13:08
Re: precedens?
Ale budou jim moci hodně "lít" do baterek. Případně do nádrže biolíh.
neregistrovaný "gwh"
8. 9. 2007 14:45
Re: precedens?
a az bud jazdit na biolieh, tak zase nubu mat na potraviny
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2007 13:18
Ceny?
Netuším, jakou cenovou politiku zastával Ssangyong na západních trzích, ale v ČR mi přišlo, že vzhledem k zemi původu, designovým a kvalitativním nárokům evropanů, byla ta auta až příliš drahá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nd4spd"
8. 9. 2007 22:02
Re: Ceny?
Přesně tak, osobně nechápu lidi, kteří to u nás kupují. Design klidně pomiňme, já bych to nebral už kvůli tomu, ale když jsem se podíval na ceny, tak to mě dorazilo.
9. 9. 2007 10:04
zajmavý
a kroymans má ještě zastoupení cadillacu v eu nebo už ne ??? aby za chvíli cadillac nedopad stejně ...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cadillac?"
9. 9. 2007 18:16
Re: zajmavý
No tak by to převzal Charouz, no, to by se toho stalo... :-!
9. 9. 2007 22:53
Re: zajmavý
no když vidím jak to vede charouz tady u nás .... >:D
10. 9. 2007 12:15
Otazka
...naozaj si myslite, ze SsangYong na tuto situaciu kasle a neurobi nic preto, aby sa na nemecky trh vratil? je to krok dovozcu aut, nie automobilky...
Rozbalit vlákno
1
anonym
13. 9. 2007 12:50
Re: Otazka
spravna poznamka! Korejci a Cinania sa nevzdavaju... podpisu zmluvu s inym dovozcom, pripadne priamo vytvoria Ssangyong zastupenie v nemecku... a mozno to, ze nechceli upravit ceny (a tym urobili svoje auta v nemecku nepredajne), bol strategicky krok aby sa sucasny dovozca stiahol sam a mohli si to vlastne zastupenie otvorit bez boja s nim...
10. 5. 2008 11:26
dovozce
jestli měl Ssangyong v německu podobnou politiku jako u nás tak se divím že tam vydržel tak dlouho.
cenově jsou sice nízko (velké auto polo offroad), dezign bych vzhledem k tomu že to považuju za pracovní stroj překous, ale poruchovost a přístup servisu je hnus. to nemohli v německu rozdejchat
Rozbalit vlákno
0