Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ssangyong se loučí s Německem

17 komentářů

diví se tomu snad někdo? Já tedy ne... 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Na tvůj názor milý anonyme jsme tady tedy opravdu čekali... :no:
ale ma pravdu ... podlamna sagjong prepustil designerov ...
to by najprv nejakych musel mat...
Tomiss
>😁 >😁
Ak SsangYong, juhokorejska automobilka s dvojcifernym vekom s nemeckymi motormi sa dobrovolne luci s Nemeckom, ma sancu dva-tri roky stara cinska automobilka s nekvalitnymi kopiami automobilov udrzat sa na tomto trhu, nie to ho aj dobyt?

SsangYongu mi je trochu luto, ale utvrdilo ma to v nazore, ze Cinania to nevydrzia ani ôv skusobnej dobe", a to je dobre.
Cinani nemusi prodavat v Nemecku. Staci, ze budou prodavat doma. Vysledkem bude, ze evropane sice budou mit krasna auta, ale nebudou mit co jim nalit do nadrze.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ale budou jim moci hodně "lít" do baterek. Případně do nádrže biolíh.
a az bud jazdit na biolieh, tak zase nubu mat na potraviny
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Netuším, jakou cenovou politiku zastával Ssangyong na západních trzích, ale v ČR mi přišlo, že vzhledem k zemi původu, designovým a kvalitativním nárokům evropanů, byla ta auta až příliš drahá.
Přesně tak, osobně nechápu lidi, kteří to u nás kupují. Design klidně pomiňme, já bych to nebral už kvůli tomu, ale když jsem se podíval na ceny, tak to mě dorazilo.
cuisine
a kroymans má ještě zastoupení cadillacu v eu nebo už ne ??? aby za chvíli cadillac nedopad stejně ...
No tak by to převzal Charouz, no, to by se toho stalo... :-!
cuisine
no když vidím jak to vede charouz tady u nás .... >😁
Klaudius
...naozaj si myslite, ze SsangYong na tuto situaciu kasle a neurobi nic preto, aby sa na nemecky trh vratil? je to krok dovozcu aut, nie automobilky...
spravna poznamka! Korejci a Cinania sa nevzdavaju... podpisu zmluvu s inym dovozcom, pripadne priamo vytvoria Ssangyong zastupenie v nemecku... a mozno to, ze nechceli upravit ceny (a tym urobili svoje auta v nemecku nepredajne), bol strategicky krok aby sa sucasny dovozca stiahol sam a mohli si to vlastne zastupenie otvorit bez boja s nim...
beda.s
jestli měl Ssangyong v německu podobnou politiku jako u nás tak se divím že tam vydržel tak dlouho.
cenově jsou sice nízko (velké auto polo offroad), dezign bych vzhledem k tomu že to považuju za pracovní stroj překous, ale poruchovost a přístup servisu je hnus. to nemohli v německu rozdejchat