Vozy korejské značky Ssangoyng se již v Německu prodávat nebudou. Rozhodl o tom nizozemský dovozce Kroymans. Korejská automobilka se podle dovozce nedokázala vyrovnat s podmínkami na německém trhu.
Ak SsangYong, juhokorejska automobilka s dvojcifernym vekom s nemeckymi motormi sa dobrovolne luci s Nemeckom, ma sancu dva-tri roky stara cinska automobilka s nekvalitnymi kopiami automobilov udrzat sa na tomto trhu, nie to ho aj dobyt?
SsangYongu mi je trochu luto, ale utvrdilo ma to v nazore, ze Cinania to nevydrzia ani ôv skusobnej dobe", a to je dobre.
Cinani nemusi prodavat v Nemecku. Staci, ze budou prodavat doma. Vysledkem bude, ze evropane sice budou mit krasna auta, ale nebudou mit co jim nalit do nadrze.
Netuším, jakou cenovou politiku zastával Ssangyong na západních trzích, ale v ČR mi přišlo, že vzhledem k zemi původu, designovým a kvalitativním nárokům evropanů, byla ta auta až příliš drahá.
Přesně tak, osobně nechápu lidi, kteří to u nás kupují. Design klidně pomiňme, já bych to nebral už kvůli tomu, ale když jsem se podíval na ceny, tak to mě dorazilo.
...naozaj si myslite, ze SsangYong na tuto situaciu kasle a neurobi nic preto, aby sa na nemecky trh vratil? je to krok dovozcu aut, nie automobilky...
spravna poznamka! Korejci a Cinania sa nevzdavaju... podpisu zmluvu s inym dovozcom, pripadne priamo vytvoria Ssangyong zastupenie v nemecku... a mozno to, ze nechceli upravit ceny (a tym urobili svoje auta v nemecku nepredajne), bol strategicky krok aby sa sucasny dovozca stiahol sam a mohli si to vlastne zastupenie otvorit bez boja s nim...
jestli měl Ssangyong v německu podobnou politiku jako u nás tak se divím že tam vydržel tak dlouho.
cenově jsou sice nízko (velké auto polo offroad), dezign bych vzhledem k tomu že to považuju za pracovní stroj překous, ale poruchovost a přístup servisu je hnus. to nemohli v německu rozdejchat