Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Polo GTI – Svižný univerzál. V hodnotě hezkého Golfu

Malé hot-hatche se pozvolna vytrácejí z automobilového trhu. Volkswagen však Polo GTI stále drží při životě, navíc jej nedávno osvěžil faceliftem. Co všechno se změnilo?
Zpět na článek
7. 9. 2022 13:51
7. 9. 2022 13:53
7. 9. 2022 16:46
7. 9. 2022 22:41
7. 9. 2022 22:53
8. 9. 2022 09:18
7. 9. 2022 14:04
7. 9. 2022 16:57
8. 9. 2022 09:19
8. 9. 2022 14:05
7. 9. 2022 19:15
8. 9. 2022 07:41
8. 9. 2022 14:56
10. 9. 2022 13:46
Avatar - KANKUNEN
7. 9. 2022 13:51
Výborně VW
Jako jedni z mála při zadání ví, že v autě bude velký displej a nevypadá jako by ho někdo dodělal. Zvláště ty mezikusy mezi displejem a palubkou z hnusného plastu jsou příšerné. No a teď k ceně, čtvrt miliónu za věci v hodnotě 25t. Tohle obrovsky násobí zisk a zároveň zmenšuje hranici mezi EV a ICE. A to já fandím autům velikosti Pola v EV formě, ale moc to přirozeně nejde. V pémiových autech je ten procentuální rozdíl menší, tam by už to pomalu šlo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mokrous
7. 9. 2022 13:53
Opravdu?
Opravdu má 2.0 TSI v Polu zachován původní starý dobrý duální Přímý/nepřímý vstřik, když už dávno všechny motory přešly na moderní přímý karbon friendly vstřik, který vám zdarma zasviní motor?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
7. 9. 2022 16:46
Re: Opravdu?
Jo, tiež ma to zaujalo. Motory 2,0TSI (EA888) sa vracajú k čisto priamemu vstrekovaniu, duálne vstrekovanie som mal v G7GTI r.v. 2014, ale G8GTI má už len priamy vstrek. Tak by bolo pomerne prekvapivé, keby nová verzia tohto motora pre Polo mala duálne vstrekovanie (ak by to tak bolo, tak bod navyše pre Polo).
7. 9. 2022 22:41
Re: Opravdu?
Nemá, pán u zadního monitoru nemá pravdu. Je to 4 generace, motoru EA888, kód motoru DNND,ze skupiny motorů pracující s Budackovým cyklem (další verze mají 110 kW třeba v Audi A4, 140 kW označená DNNA třeba octavia 4, Golf 8 a 152 kW DNND Polo GTI) a všechno jsou to přímovstřiky. Silnější verze 2.0 TSI (od 180 kW DNPA třeba v Octavbii RS až po 235 kW DNFG v Golfu R) se liší tím, že běhají výhradně v Otťasovi a jsou to také všechno přímovstřiky.
Avatar - Mokrous
7. 9. 2022 22:53
Re: Opravdu?
Přesně to jsem si myslel... A na tomto serveru mne to vůbec nepřekvapuje.
Avatar - iudex
8. 9. 2022 09:18
Re: Opravdu?
:yes: Aspoň niekto si spraví výskum a zistí si fakty, keď už nie redaktor.
7. 9. 2022 14:04
Len kratko
Mal som moznost na letisku hodinku preskocit z pola do i20 n a ked nekomentujem dizajn, kvalitu plastov atd i20 je podla mna vatsia zabava a hlavne manual sa k tomu hodi viac
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
7. 9. 2022 16:57
Re: Len kratko
Jo, všetky testy to zhodne uvádzajú, teda jazdne má i20N navrch (napr. má samosvor, ktorý Polo nemá ani za príplatok). Polo zase boduje tým, čo píšeš, seriózny dospelý dizajn zvonku, zvnútra vyššia kvalita materiálov a spracovania. Ja moc neviem spracovať ten dizajn i20N, na mňa moc divoké, takže by to vyhralo Polo. Ale tá cena, skoro 900t za malé auto je šialenosť; ako sa píše v teste, za tú už sú o triedu väčšie hotheče ako je i30N. A to je už iná liga než Polo.
7. 9. 2022 17:25
Re: Re: Len kratko
Doba hothecov je asi prec, dopreda sa co je na sklade, take st je obrazkom v katalogu dokonca aj v uk. Mozno niekto odvazny na sucastnej technike este postavi dalsiu generaciu kym sa uplne nezakazu ice. Ja hkadam nieco lahko jazdene za dobru cenu, ale to Som uz asi spravny cas prepasol
Avatar - iudex
8. 9. 2022 09:22
Re: Re: Len kratko
Tiež sa obávam, že už je neskoro. A problém je nielen nájsť málo jazdený HH za dobrú cenu, ale čokoľvek málo jazdené za dobrú cenu. Lebo ľudia promptne vedia zareagovať na zvyšovanie cien tak, že jedno-dvojročné jazdenky predávajú za rovnakú cenu, za ktorú ich kúpili. ;-\
7. 9. 2022 21:43
Re: Len kratko
Nepíš pravdu a podložený názor, pozri, koľko placov dole si za to dostal. ;-)
Avatar - iudex
8. 9. 2022 09:19
Re: Len kratko
Palce všech zemí, vyližte si pr.del! :-[] :D
Avatar - Ji/Ri
8. 9. 2022 14:05
Re: Len kratko
:D :D :D iudexi, tleskám vestoje. :yes:
Avatar - white label
10. 9. 2022 13:42
Re: Len kratko
Ano, za podobné prachy je lepší i30N, které je lepší než obě zmiňovaná auta o patro níž.
7. 9. 2022 19:15
Polo GTI...
....VW trestuhodně znehodnotil záříznutím (už vyvinuté, homologované a vyráběné!) verze s manuálem... :-O :-( :no: V kategorii malých hot-hatchů doslova sebevražedné rozhodnutí, kvůli kterému u Hyundaie musely létat zátky od šampaňského. Lepší nahrávku na smeč si přicházející i20 N nemohla přát! :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
6
8. 9. 2022 07:41
Re: Polo GTI...
Bohužel máš pravdu…
8. 9. 2022 14:56
Re: Polo GTI...
JJ. O tomto rozhodnutí vedení VW přesně platí ono Štrossmajerovské: "...Kdyby hloupost nadnášela, lítala byste tady jako holubička!"... :-O :no:
8. 9. 2022 15:28
Re: Re: Polo GTI...
Trosku to hrotis, vedenie sa na to pozera cez peniaze a vw momentalne a v blizkej minulosti vykazuje slusny zisk, takze na nejaky manual v pole sa mozu ....
8. 9. 2022 16:55
Re: Re: Polo GTI...
Jasně, takže další možné zvýšení prodejů (a zároveň zachování image u fandů hot-hatchů a hlavně nenahrání na smeč agresivnímu konkurentovi) je už nezajímá, tak jsi to myslel?! :-[] :no:
8. 9. 2022 22:39
Re: Re: Re: Polo GTI...
Presne, koho uz dnes zaujimaju fandovia hh? Dnes sa musis zavdacit ekosialencom. A to vw aj robi a popritom doji hh fandov. Pozri sa, kolko pytaju za vsetky top modely s 2 tsi
9. 9. 2022 08:05
Re: Re: Re: Polo GTI...
No pak je tedy VW skutečně beznadějný případ a dobře mu tak! :-O :-( :no:
Avatar - white label
10. 9. 2022 13:46
POLO GTI
Opticky zepředu a z profilu je docela OK, ale ty přerostlé zadní lampy jsou jak z o dvě třídy většího auta.... :no:
A to má ještě v tomto případě výhodu červ. laku, ve kterém se ty lampy částečně ztrácí:
https://1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/7897341.jpg?…
Rozbalit vlákno
0