Novinky
0
ty jsi ehm.... Logan MCV je dva a půlkrát menším prostorem uvnitř!!!!!
Přejít do diskuze
jasne, 5 metrovy roomster so siedmymi dverami, preco nepohodlne nastupovat do tretieho radu? >😁 >😁 >😁
cenovo nevyhodne, ale aj vw pochopil ze im take auto chyba, ved do caddy, berlinga a do dobla oproti predlzenemu FORD TOURNEO CONNECT vela nenalozis.
Jasný, ale s nadsázkou - místa tam bude jako ve dvou až třech MCV a cenově to vyjde taky podobně >😒]
hele lidi ja vim kam roste,a to naprosto presne.jelikoz se uz asi nevyrabi sharan tak maji vw mezeru,no atu se snazi vyplnit prodlouzenim jiz stavajici modelu......nakady minimalni cenovy rozdil vyrazny,takze se jedna o dalsi levne vyrobene a draze prodane auto,gratuluji vsem ve vw,a celej svet jim to bude zraaaaat se docela bavim jak lehce jde dodavt novy modely.kez by tak prodlouzili roomster cau pv
...jak všichni figuranti v reklamách mají své úsměvy zapnuté do běloskvoucí zubidity?všichni mají krásné oblečení bez žmolku?sakra ta reklama se dostane všude,když nad tím tak přemýšlím 😉
I přes místní pesimismus a můj odpor k prodlužování aut vypadá Jezevčík Caddy překvapivě dobře. :yes: Tot otázka jak bude vypadat na plechu bez výbavy...
Za cenu dvou a po slevě i tří sedmimístných Loganů MCV dostaneme sedmimístnou dodávku VW. Tleskejme.
To je jeko Helenka Vondráčkovic - myslí si, že z ní bude Madonna a zatím roste do Cher...
To je jeko Helenka Vondráčkovic - myslí si, že z ní bude Madonna a zatím roste do Cher...
Něco jako lifestyle kombi (po doplnění o chromovaný rám, osmnáctky hliníkáče, tmavá okna a hustomuzikálnísystém)?
Jak jde z hloupe dodávečky udělat auto, se kterým se člověk nestydí zaparkovat ani před 5* hotelem. Tleskám machři z VW.
Veď o tú ušetrenú korunu ide. Vzhľadom na cenovú politiku VW mi tento spekt nejak uchádza....uz krátky Caddy je voči priamym konkurentom dosť cenovo v nevýhode.
Napr. ako konkurencia predĺženého Dobló (aj ked ten je len vo verzii Cargo, čiže úžitkovej), prípadne predĺženého Transitu (Tournea Connect). Osobná verzia príde vhod pre mnohočlenné rodiny. Každá ušetrená koruna bude dobrá.
Mám jednu otázku: NAČO? Kto chce malý užitkáč, kúpi si Caddy, kto väčší, siahne trebárs po Transporteri. To bohapusté predlžovanie celkom nechápem, rázvor to má ako dospelá dodávka, dĺžku ložného priestoru cca tiež, slabšia je šírka. Pritom cenou sa asi väčšiemu bratovi hodne priblíži. Veľká dodávka to ešte nie je a výhody malej už pomaly stráca, na otočenie už bude asi potrebovať menšie námestie. No ale snáď to majú marketingoví odborníci Volkswagenu dobre spočítané a podložené požiadavkami trhu. Tak im treba držať palce, aby boli predaje a nie krok vedľa. 😄