Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Citroën C5 Break 2.0 HDI – Místopis (11/2001)

43 komentářů

traveldrive
Bol to fantastický rodinný dostavník. Dnes už ho veľmi nevidno, dožívajú posledné kusy. Škoda, že takýto Citroen už asi nikdy nebude.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Není problém aby bylo = jen holt CENA (DS9 stojí v plný verzi 2 mega nebo kolik :-!

Znal jsem 2.2 HDi a (oba) V6 fakt super = i na německých dálnicích. Ještě mám někde fotku při dynamičtější jízdě (no PLNEJ co to šlo pak brzda když shluk aut a zase PLNEj😉 právě tam (V6 benzín) průměr 17 a půl litru, ale BYLA TO JÍZDA :😉

Jednu chvíli byl ten V6 dokonce pod milion Kč = no dnešní realita zvlášť po tom jak nám ekonomiky zdevastoval čínský soudruh komunista https😐/nedd.tiscali.cz/…i-prymula-537212 teď ruský soudruh komunista a jeho https😐/www.irozhlas.cz/…y_2209101348_kth no a nám jako bonus zdevastoval (populismem) ekonomiku slovenský soudruh komunista z KGB https😐/zpravy.aktualne.cz/…873ac1f6b220ee8/

a jeden z prvních common rail přitom fenomenální nafta 2.2 HDi :yes:
kesumb
nebyla v tom i 2,7hdi? Nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze sem s tim den jezdil a hejbalo se to..
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj byla (pak převrtaná na 3litr) mám bohužel jen málo zkušeností ale zátah při nájezdu na dálnici byl (tehdy) fenomenální 😁

Ne vážně velký luxusně plující auto co s hravostí vyletělo hodně nad 200 km/h = a tou rychlostí zvládlo jet třeba do Frankfurtu (konkrétní vzpomínka = vřele doporučuju repro https😐/www.hifi-voice.com/…u-german-physiks + https😐/www.german-physiks.com/
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Je to auto, které dosáhlo nejvyšší VMAX v losím testu. To hovoří za vše.

Bohužel je to taky poslední opravdový Citroen... 😒
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
ne to si ZASE POPLET jako většinou = to byla Xantia Activa V6

EDIT ten SOUBOJ o :yes: :no: je fakt prča = dnes JE za DEBILa TUPÝho = ten co dává :no:

DEBIL protože https😐/www.autorevue.cz/…katnimu-podvozku 😄 :😉 😁 :-! 😒] 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přestaň kecat nesmysly, následovník této C5, jezdí fantasticky a má i V6. Navíc má i design, který nevypadá jak tyčka salámu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale BLBĚJŠ se do něj nastupovalo = jinak super jezdící C5 :yes: :yes:

a rohYpnol (vlastně skoro) FURT jen totálně naprosto pláco ŽVANÍ KECE
webpaja
Ano, design C5 II měla hezký.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
hlavně podvozek = techniku, zavěšení kol 😉

a výbavu blbinky co sou (do)dnes ne úplně běžný = dálkový vytápění atd.
Avatar - xxc
xxc
Techniku to malo dobru, ale ked sa to po 150 000 km rozsypalo, uz to nikto nevedel dat do poriadku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To máš ODKUD tuhle info? 150.000 km byla (právě kvůli lidem) ZÁRUKA na ten podvozek. V "rodině" zůstaly v česku 2 kusy = oba šly do světa v (ca) 230 t. km (V6 benzín a 2.2 nafta) během let NE bez poruch ale taky bez fatálních

kdyby se prodávala další (stejná podobná) generace ASI by se v nákupu pokračovalo. Hodně fajn motory hodně fajn podvozek = a své doby i slušná výbava + (v nejvyšších verzích) neskutečná pohoda http😐/www.citroenet.org.uk/…n/images/006.jpg :yes:
kyklop
V dávnom zamestnaní sme ich mali a nerozsypali sa po 150000km... 😉
traveldrive
To jemu sa sype v hlave...
Avatar - xxc
xxc
Aj moje autá jazdia snáď dodnes, ale už to nie je stav nového auta a dosť to cítiť na limitoch. Časom tam začne niečo búchať, začnú sa meniť diely a už to nikdy nebolo ono. A ten, čo ich jazdí, je doteraz veľmi spokojný. Ale jazda s tými autami patrila k zážitkom mladosti, išlo to veľmi pekne a rýchlo. Myslím posledná kvapka bola, keď som na to kúpil drahé continental PREMIUM contact, víťaza testu a vydržali 5000 km 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nechci ti do toho kecat, ale neni to spíš problém CONTINENTALu? 😲

Jinak právě zrovna Continental = je přesně tímhle znám. DRSNĚ POHOŘELI v testu = když ho prodloužili na pár tisíc km 😁

No a když časem = v nějakých stovkách tisíc km NĚCO ZAČNE BOUCHAT = no tak se to musí (dá)t opravit no = to ale platí pro VŠECHNY výrobce 😉
Avatar - Mokrous
Mokrous
To byla nějaká Vietnam Edition? Takový Continentalky jsem ještě neviděl. Premium jsou zrovna nejlepší poměr přilnavosti a životnosti v rámci značky. Michelinky vydrží víc, ale CPC nejsou vůbec špatný. Teď je jezdím taky a 400Nm na přední nápravě nemá problém. Gumy drží a po 20 tisících jim nic moc není.
Co jsi s nima dělal?
traveldrive
Tuším C5 II mohla jazdiť jak s klasickým podvozkom, tak s Hydractive? Záležalo na špecifikácii. Ale oprav ma, ak sa mýlim.
Avatar - xxc
xxc
Áno, mohla, jazdil som obe verzie podvozku, oceľovú v 407 od nova a hydractive práve v c5
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tohle byl geniální Citroen. Pak už následoval jen úpadek a od té doby Citroen nic nepředvedl. A dnešní AMI??? André Citroen se v hrobě musí obracet 😲 :-! :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
André Citroën dovedl chápat dobu = proto taky zavedl v EUropě první pohon na přední atd.

takže ASI by se přizpůsobil (NA ROZDÍL od TEBE) chápal dnešní dobu = ty ses zasekl NĚKDE (u tupějších to bývá ca od 35 let dál = už jim svět jen utíká a utíká = a oni říkají TO byly časy :😉 😁 :-!

Jezdil sem pak i s C6 = to byla paráda (sice davem nepochopená ale od chodu pedálů po Vaculíkem superpochválený podvozek = lepší technika než doboVWý Phaeton = až tak 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Doba sa odvtedy zmenila... vsetko sa uz zglobalizovalo ... aj vyroba ...takze je dnes uz vsetko na jedno brdo .. takze ci mas kiu .. vw .. alebo citrona... vsetko je uz vsade ( bohuzial ) rovnake ... niektorym znackam to pomohlo... inym uskodilo ... kazdopadne je dnes uz v oblasti aut vsetko ine ako pred 20 rokmi .... aspon ze maju auta este kazde svoje vlastne logo... bohudik dnes este aspon za tento rozdiel :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A tak si dáme jeho geniální hlášky. Grip control v C5 má lepší trakci než 4x4 od Audi. Kdo GC vyzkoušel tak ví, co to je za kravinu. A pak neustále srovnával podladěné TDI s nejsilnějším HDI.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
kdybys NEŽVANIL DEBILoviny = proč si lidi TOLIK vymýšlí (nebo to MÁŠ V MOZKU POmotaný POpletený = a FAKT sis to tam takhle uložil 😲 😁 :-!

hele fakt NEVÍŠ že sis (doslova!) VYMYSLEL = že (docela chytrá elektronika a) Grip control má lepší trakci než 4x4 = sis fakt DOSLOVA VYMYSLEL (rsp. ASI pomotal různý info dohromady? :😉 😁
že má C5 lepší trakci (zavěšení kol) než Audi A4 předokolka = což s ní SOUHLAS (ostatně své doby měli obě auta = jedno její vlastní druhý mezi firemníma 😄
a video kde C5 s Grip control celkem v poho jezdí po sněhu i do kopce = BLBÝ mozek = to se stává NEJSI (tady v diskuzích😉 ZDALEKA jediný

LHÁT se nemá KANKUNENe = bejt blbej pomatenej BY SE TAKY NEMĚLO = ale s tím nic nenaděláš

ale tím TDI vs HDI si mi připomněl místního ŠÉFredaktorA = a jak přesně jak píšeš POMOTAL až NADORAZ přesně tohle = starej 4válec HDI se stejným výkonem v C5 a o dekádu později (!!) stejný max výkon z R4 TDI v Audi za násobnou cenu = JEDEN EXTRÉMNĚ chválil = schválně kterej? :-!

zrovna poslala nový fotky z Itálie a asi by ses cejtil jako TOTÁLNÍ ODPAD UBOŽÁK LŮZR kdybys je viděl 😄
webpaja
To byly, ještě se nedal(a) vypnout a zadrbané diskuze výmysly a absurdními hloupostmi se nedaly číst. Asi jako teď když jsem po operaci píše znovu, jen už to nevidím 😉

Tahle C5 nebyla žádný zázrak a nástupce to samé, auto vhodné tak na dálnice, jinak tupé na předek a spíš uhoupané než pohodlné.

Jak vypadalo interiér po pár tom nesneslo s německou konkurencí srovnání.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
jinak TUPÉ je říkat o podvozku co měl lepší dražší sofistikovanější zavěšení než drtivá většina (dokonce) prémiové konkurence = to co sis vymyslel, ale TO JE U TEBE NORMÁLNÍ

trapně TUPÉ je (viz hodnocení TEBOU LÉÉTA pomlouvaného uráženého Vaculíka = protože TY si něco BLBĚ POCHOPIL + ODMÍTL si i vyvětlení "slovo po slově" = téhle generace Citroën podvozku) je tvé hodnocení podvozku, ale TO JE U TEBE NORMÁLNÍ
gil54
No, ale zase víme, že zrovna poslal strejda z Ameriky nový fotky svýho péra a asi by ses cejtil jako TOTÁLNÍ ODPAD UBOŽÁK LŮZR kdybys je viděl. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To si nemyslím = už proto že NETUŠÍŠ :-!

Nicméně výraz TETKA = je prostě (pokud nejsi IGNORANT a LŮZR) nevhodný = už CHÁPEŠ?

už proto že ta neteta má (na 99😖 větší zkušenosti s auty = než 99% místních žvanilů (drsný vím ale PRAVDA PRAVDOUCÍ :😉
Avatar - POP ART
POP ART
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Nebo-li jak by napsal Sakra "moje teta má největší klacek na světě" 😉

To nemá smysl číst, fakt je, že ta druhá generace nebyla špatná a na pohodové ježděni fungovala.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
nevim jestli si jen přihráváš přes (multi)nick ALE (dnes "nepřizveš" na pomoc iudex(e) nebo Ji/Ri(ho😉 to prase odpad chudák trapák ubožák LŮZR co vymyslel to TETKA = si ty

DÍK ZA připomenutí SE a ozvání PŘIZNÁNÍ se
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Cože, tetka má největší péro.?
Avatar - xxc
xxc
Nahodou nastupca bolo super auto, celkom som si s tym zajazdil a s dost sa zabavil. Islo to ako lod, nie ako auto. Interier to malo tiez dobry, koza vyzerala po rokoch lepsie, ako na Renaulte po roku. Nocny rezim doteraz velmi auta nemavaju.
traveldrive
S tým "uhoupaným" by som sa s Tebou hádal, lebo pohodlné to auto naozaj bolo. Bolo zaujímavé postáť pri ceste niekde v obytnej zóne, jak cez retardér poskakovali Ople, Renaulty, Volkswageny, a C5 doslova preplávala rovno, videl si len jak sa kolesá zasunuli do karosérie a zase vyšli nazad.
Auto nebolo tak trvácne ako nemecká konkurencia a opravy šli do peňazí, to je pravda, takisto nemalo taký rejd ako konkurencia a ťažký motor ďaleko pred nápravou nevplýval na jazdné vlastnosti pozitívne - ale priestorom, pohodlím a s dieslom aj spotrebou auto skutočne vynikalo.
Avatar - xxc
xxc
neviem ci to malo lepsiu trakciu, ale raz som vosiel do blata a nevedel sa pohnut, zapol som toho predchodcu grip control a nejak som vysiel. cize ucel to splnilo
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Byla to ve své době možná nejvýkonnější předokolka = a nehrabala

173kW na přední nápravě = by šlo i dnes http😐/www.citroenet.org.uk/…on/carlsson.html limit byl u další generace 450 Nm = ty V6 byly trochu "stažený"

Nicméně větší přední převis motor na nápravě = trakce není o značce ale fyzice
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A vyzeralo to ako pojazdna vzducholod... ale bol to este ako tak citron .... dnes uz len spominame 8-s
traveldrive
Nevieš čo pletieš.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
S tímhle jsem se služebně něco najezdil, jen v 2.2 HDi. Že by mi nějak přirostla k srdci se říct nedá, podvozek byl emocí prostý, interiér bez odkládacích prostorů a ošklivý, ale hydractive byl unikátní (možnost auto pořádně zvednout, regulovat zadní nápravu, přitvrzení při svižné jízdě, úplné snížení na dálnici), výborně fungovala autoklima, kufr byl dokonale využitelný a moc to nežralo. Na lítání po republice docela dobré.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
EMOCÍ PROSTÝ :yes: :-!

BEZ odkládacích prostorů a OŠKLIVÝ je eště lepší http😐/www.citroenet.org.uk/…n/images/006.jpg

protože V6 a (většina) 2.2 HDi byly ve vrcholný výbavě = jakou si měl ty? a proč služebák ŠPIČKOVÝ motor?

u těch byl ROZDÍL jak ve výbavě a interiéru tak v podvozku = neměl si spíš "tuctovku" 2.0 HDi? Docela rozdíl byl i kombíka vs liftback = v další generaci sedan vs kombík se ten rozdíl zmenšil

Docela tím šlo drtit i Německo = s tím "dlouhodobě přes200 km/h" to nebyla nadsázka
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Dvě auta v Exclusive - bez střešního okna, starší bez navi a kůže. Dát někde lahev nebo mít po ruce telefon prakticky nemožné, interiér strašně zestárnul a nezmění to fotka hezké kombinace barev. Ne, nebyl to 2.0 HDi. Jel jsem 190 jako spolujezdec, to už byl celkem rachot. 150 se tomu líbilo, i když s našimi parodiemi na dálnice měl hydractive v nejnižším setupu co dělat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Řeknu to slušně = vzhledem k ZCELA OPAČNÝM ZÁVĚRŮM a popisovaným zkušenostem, bezesporu = JEDEN Z NÁS LŽE kecá vymýšlí si 😄

kdo má s C5 (obou generací) po českých i německých dálnicích tolik najeto (ty 150.000 km = to "stačí"😉 tak VÍ jak funguje hydractive (a že na rozdíl od NEZNALÝCH co tohle co ty píšou = naprosto nejlíp funguje na kvalitní silnici = tam pak nastává něco skoro nepochopitelného 😉

Jo JÁ VÍM jak to jezdilo cihla na plynu po německý dálnici = ty jak to vypadá ani náhodou. Což je po TAKovym nájezdu jako je už fakt slušná porce 150t. km = divný

Ty si tam jak píšeš dokonce ani neměl místo kam sme dávali telefon my = jakej si v roce 2001 vlastně měl? 😉
Avatar - xxc
xxc
Ja som mal tiež to exclusive, raz som viezol známeho dlhšiu trasu a on mal dobový passat a skoro mu oči vypadli, keď som povedal, že auto má 8 rokov a takto dobre jazdilo. Že by hneď menil, len už veľa investoval do passatu. Čiže nie každá nemecká konkurencia bola ďalej. Ale to píšem už o druhej verzii, ktorá bola aj pekná na rozdiel od testovaného auta. A presne tak, hydractive najlepšie fungoval na dobrej ceste, rozbitú nevyžehlil.