Test auta obvykle nevěnujeme pouze rozsáhlému popisu jeho vnitřních prostor - čtenář žádá u novinky na trhu podrobné představení a zhodnocení vozu ze všech hledisek.
Není problém aby bylo = jen holt CENA (DS9 stojí v plný verzi 2 mega nebo kolik :-!
Znal jsem 2.2 HDi a (oba) V6 fakt super = i na německých dálnicích. Ještě mám někde fotku při dynamičtější jízdě (no PLNEJ co to šlo pak brzda když shluk aut a zase PLNEj;) právě tam (V6 benzín) průměr 17 a půl litru, ale BYLA TO JÍZDA :*)
To máš ODKUD tuhle info? 150.000 km byla (právě kvůli lidem) ZÁRUKA na ten podvozek. V "rodině" zůstaly v česku 2 kusy = oba šly do světa v (ca) 230 t. km (V6 benzín a 2.2 nafta) během let NE bez poruch ale taky bez fatálních
kdyby se prodávala další (stejná podobná) generace ASI by se v nákupu pokračovalo. Hodně fajn motory hodně fajn podvozek = a své doby i slušná výbava + (v nejvyšších verzích) neskutečná pohoda http://www.citroenet.org.uk/…n/images/006.jpg:yes:
Aj moje autá jazdia snáď dodnes, ale už to nie je stav nového auta a dosť to cítiť na limitoch. Časom tam začne niečo búchať, začnú sa meniť diely a už to nikdy nebolo ono. A ten, čo ich jazdí, je doteraz veľmi spokojný. Ale jazda s tými autami patrila k zážitkom mladosti, išlo to veľmi pekne a rýchlo. Myslím posledná kvapka bola, keď som na to kúpil drahé continental PREMIUM contact, víťaza testu a vydržali 5000 km :-)
To byla nějaká Vietnam Edition? Takový Continentalky jsem ještě neviděl. Premium jsou zrovna nejlepší poměr přilnavosti a životnosti v rámci značky. Michelinky vydrží víc, ale CPC nejsou vůbec špatný. Teď je jezdím taky a 400Nm na přední nápravě nemá problém. Gumy drží a po 20 tisících jim nic moc není.
Co jsi s nima dělal?
Tohle byl geniální Citroen. Pak už následoval jen úpadek a od té doby Citroen nic nepředvedl. A dnešní AMI??? André Citroen se v hrobě musí obracet :-O:-!:-!:-!
André Citroën dovedl chápat dobu = proto taky zavedl v EUropě první pohon na přední atd.
takže ASI by se přizpůsobil (NA ROZDÍL od TEBE) chápal dnešní dobu = ty ses zasekl NĚKDE (u tupějších to bývá ca od 35 let dál = už jim svět jen utíká a utíká = a oni říkají TO byly časy :*):D:-!
Jezdil sem pak i s C6 = to byla paráda (sice davem nepochopená ale od chodu pedálů po Vaculíkem superpochválený podvozek = lepší technika než doboVWý Phaeton = až tak :-)
Doba sa odvtedy zmenila... vsetko sa uz zglobalizovalo ... aj vyroba ...takze je dnes uz vsetko na jedno brdo .. takze ci mas kiu .. vw .. alebo citrona... vsetko je uz vsade ( bohuzial ) rovnake ... niektorym znackam to pomohlo... inym uskodilo ... kazdopadne je dnes uz v oblasti aut vsetko ine ako pred 20 rokmi .... aspon ze maju auta este kazde svoje vlastne logo... bohudik dnes este aspon za tento rozdiel :yes:
A tak si dáme jeho geniální hlášky. Grip control v C5 má lepší trakci než 4x4 od Audi. Kdo GC vyzkoušel tak ví, co to je za kravinu. A pak neustále srovnával podladěné TDI s nejsilnějším HDI.
kdybys NEŽVANIL DEBILoviny = proč si lidi TOLIK vymýšlí (nebo to MÁŠ V MOZKU POmotaný POpletený = a FAKT sis to tam takhle uložil :-O:D:-!
hele fakt NEVÍŠ že sis (doslova!) VYMYSLEL = že (docela chytrá elektronika a) Grip control má lepší trakci než 4x4 = sis fakt DOSLOVA VYMYSLEL (rsp. ASI pomotal různý info dohromady? :*):D
že má C5 lepší trakci (zavěšení kol) než Audi A4 předokolka = což s ní SOUHLAS (ostatně své doby měli obě auta = jedno její vlastní druhý mezi firemníma :-)
a video kde C5 s Grip control celkem v poho jezdí po sněhu i do kopce = BLBÝ mozek = to se stává NEJSI (tady v diskuzích;) ZDALEKA jediný
LHÁT se nemá KANKUNENe = bejt blbej pomatenej BY SE TAKY NEMĚLO = ale s tím nic nenaděláš
ale tím TDI vs HDI si mi připomněl místního ŠÉFredaktorA = a jak přesně jak píšeš POMOTAL až NADORAZ přesně tohle = starej 4válec HDI se stejným výkonem v C5 a o dekádu později (!!) stejný max výkon z R4 TDI v Audi za násobnou cenu = JEDEN EXTRÉMNĚ chválil = schválně kterej? :-!
zrovna poslala nový fotky z Itálie a asi by ses cejtil jako TOTÁLNÍ ODPAD UBOŽÁK LŮZR kdybys je viděl :-)
To byly, ještě se nedal(a) vypnout a zadrbané diskuze výmysly a absurdními hloupostmi se nedaly číst. Asi jako teď když jsem po operaci píše znovu, jen už to nevidím ;-)
Tahle C5 nebyla žádný zázrak a nástupce to samé, auto vhodné tak na dálnice, jinak tupé na předek a spíš uhoupané než pohodlné.
Jak vypadalo interiér po pár tom nesneslo s německou konkurencí srovnání.
jinak TUPÉ je říkat o podvozku co měl lepší dražší sofistikovanější zavěšení než drtivá většina (dokonce) prémiové konkurence = to co sis vymyslel, ale TO JE U TEBE NORMÁLNÍ
trapně TUPÉ je (viz hodnocení TEBOU LÉÉTA pomlouvaného uráženého Vaculíka = protože TY si něco BLBĚ POCHOPIL + ODMÍTL si i vyvětlení "slovo po slově" = téhle generace Citroën podvozku) je tvé hodnocení podvozku, ale TO JE U TEBE NORMÁLNÍ
nevim jestli si jen přihráváš přes (multi)nick ALE (dnes "nepřizveš" na pomoc iudex(e) nebo Ji/Ri(ho;) to prase odpad chudák trapák ubožák LŮZR co vymyslel to TETKA = si ty
Nahodou nastupca bolo super auto, celkom som si s tym zajazdil a s dost sa zabavil. Islo to ako lod, nie ako auto. Interier to malo tiez dobry, koza vyzerala po rokoch lepsie, ako na Renaulte po roku. Nocny rezim doteraz velmi auta nemavaju.
S tým "uhoupaným" by som sa s Tebou hádal, lebo pohodlné to auto naozaj bolo. Bolo zaujímavé postáť pri ceste niekde v obytnej zóne, jak cez retardér poskakovali Ople, Renaulty, Volkswageny, a C5 doslova preplávala rovno, videl si len jak sa kolesá zasunuli do karosérie a zase vyšli nazad.
Auto nebolo tak trvácne ako nemecká konkurencia a opravy šli do peňazí, to je pravda, takisto nemalo taký rejd ako konkurencia a ťažký motor ďaleko pred nápravou nevplýval na jazdné vlastnosti pozitívne - ale priestorom, pohodlím a s dieslom aj spotrebou auto skutočne vynikalo.
neviem ci to malo lepsiu trakciu, ale raz som vosiel do blata a nevedel sa pohnut, zapol som toho predchodcu grip control a nejak som vysiel. cize ucel to splnilo
S tímhle jsem se služebně něco najezdil, jen v 2.2 HDi. Že by mi nějak přirostla k srdci se říct nedá, podvozek byl emocí prostý, interiér bez odkládacích prostorů a ošklivý, ale hydractive byl unikátní (možnost auto pořádně zvednout, regulovat zadní nápravu, přitvrzení při svižné jízdě, úplné snížení na dálnici), výborně fungovala autoklima, kufr byl dokonale využitelný a moc to nežralo. Na lítání po republice docela dobré.
protože V6 a (většina) 2.2 HDi byly ve vrcholný výbavě = jakou si měl ty? a proč služebák ŠPIČKOVÝ motor?
u těch byl ROZDÍL jak ve výbavě a interiéru tak v podvozku = neměl si spíš "tuctovku" 2.0 HDi? Docela rozdíl byl i kombíka vs liftback = v další generaci sedan vs kombík se ten rozdíl zmenšil
Docela tím šlo drtit i Německo = s tím "dlouhodobě přes200 km/h" to nebyla nadsázka
Dvě auta v Exclusive - bez střešního okna, starší bez navi a kůže. Dát někde lahev nebo mít po ruce telefon prakticky nemožné, interiér strašně zestárnul a nezmění to fotka hezké kombinace barev. Ne, nebyl to 2.0 HDi. Jel jsem 190 jako spolujezdec, to už byl celkem rachot. 150 se tomu líbilo, i když s našimi parodiemi na dálnice měl hydractive v nejnižším setupu co dělat.
Řeknu to slušně = vzhledem k ZCELA OPAČNÝM ZÁVĚRŮM a popisovaným zkušenostem, bezesporu = JEDEN Z NÁS LŽE kecá vymýšlí si :-)
kdo má s C5 (obou generací) po českých i německých dálnicích tolik najeto (ty 150.000 km = to "stačí";) tak VÍ jak funguje hydractive (a že na rozdíl od NEZNALÝCH co tohle co ty píšou = naprosto nejlíp funguje na kvalitní silnici = tam pak nastává něco skoro nepochopitelného ;-)
Jo JÁ VÍM jak to jezdilo cihla na plynu po německý dálnici = ty jak to vypadá ani náhodou. Což je po TAKovym nájezdu jako je už fakt slušná porce 150t. km = divný
Ty si tam jak píšeš dokonce ani neměl místo kam sme dávali telefon my = jakej si v roce 2001 vlastně měl? ;-)
Ja som mal tiež to exclusive, raz som viezol známeho dlhšiu trasu a on mal dobový passat a skoro mu oči vypadli, keď som povedal, že auto má 8 rokov a takto dobre jazdilo. Že by hneď menil, len už veľa investoval do passatu. Čiže nie každá nemecká konkurencia bola ďalej. Ale to píšem už o druhej verzii, ktorá bola aj pekná na rozdiel od testovaného auta. A presne tak, hydractive najlepšie fungoval na dobrej ceste, rozbitú nevyžehlil.