Premium
Neschopná česká vláda a ekofašistická politika EU k tomu. TO JE CELÉ :-!
Ale už i ten dutohlav Fiala snad pochopil že jedinou cestou je cenová regulace... Sice mu to trvalo víc než půl roku, napáchal tu nezměrné škody, ale co už...
Teď ještě by musel tu cenovou regulaci správně použít, jinak to bude další megaprúser... a o tom že pochopí k čemu slouží a jak funguje, to skoro nepochybuji že to bohužel je nad jeho síly i nad síly celé skvadry tragédů ve vládě :-!
Ale už i ten dutohlav Fiala snad pochopil že jedinou cestou je cenová regulace... Sice mu to trvalo víc než půl roku, napáchal tu nezměrné škody, ale co už...
Teď ještě by musel tu cenovou regulaci správně použít, jinak to bude další megaprúser... a o tom že pochopí k čemu slouží a jak funguje, to skoro nepochybuji že to bohužel je nad jeho síly i nad síly celé skvadry tragédů ve vládě :-!
Cenová regulace?
Pro spoustu odvětví neexistuje legislativní nástroj na zavedení cenové regulace. Třeba pro prodej aut. A tam, kde cenová regulace legislativně je možná, nastává riziko, že se při příliš silné cenové regulaci se nestřetne nabídka s poptávkou, tzn. nastane nedostatek.
Bohužel ekonomické zákonitosti se tak pokřivily, že politici či média mluví o cenové regulaci v případech, kdy jde o dotaci části ceny ze státního rozpočtu. Což má dva problémy. Jednak naléváním dalších peněz se inflace dále zvyšuje a za druhé stát ty peníze nemá a musí si je draze půjčit.
Pro spoustu odvětví neexistuje legislativní nástroj na zavedení cenové regulace. Třeba pro prodej aut. A tam, kde cenová regulace legislativně je možná, nastává riziko, že se při příliš silné cenové regulaci se nestřetne nabídka s poptávkou, tzn. nastane nedostatek.
Bohužel ekonomické zákonitosti se tak pokřivily, že politici či média mluví o cenové regulaci v případech, kdy jde o dotaci části ceny ze státního rozpočtu. Což má dva problémy. Jednak naléváním dalších peněz se inflace dále zvyšuje a za druhé stát ty peníze nemá a musí si je draze půjčit.
NE. Vůbec netušíš. Cenová regulace je možná NA COKOLIV!!! A to zcela v souladu s českým právem!!!
A zastropit cenu elektřiny v ČR je naprosto čistý nástroj bez jakéhokoliv rizika!!! Stačí dodržet jednoduché logické mantinely. Jsme v situaci, kdy jsme čistý vývozce elektrické energie. Takže o nějakém nedostatku nemůže být absolutně řeč.
A zastropit cenu elektřiny v ČR je naprosto čistý nástroj bez jakéhokoliv rizika!!! Stačí dodržet jednoduché logické mantinely. Jsme v situaci, kdy jsme čistý vývozce elektrické energie. Takže o nějakém nedostatku nemůže být absolutně řeč.
Na cokoliv ne. Jen na to, co dovoluje zákon.
Cena elektřiny už částečně regulovaná je, konrétně část ceny obsahující distribuci apod. Regulace silové elektřiny je za současné situace asi zákonná, problémem však je, že výrobci mohou preferovat prodej do zahraničí za vyšší ceny.
Cena elektřiny už částečně regulovaná je, konrétně část ceny obsahující distribuci apod. Regulace silové elektřiny je za současné situace asi zákonná, problémem však je, že výrobci mohou preferovat prodej do zahraničí za vyšší ceny.
NE!!! Zase jen potvrzuješ že vůbec nevíš o čem mluvíš. :-! :no:
Zákon se vztahuje na uplatňování, regulaci a kontrolu cen výrobků, výkonů, prací a služeb (dále jen "zboží") pro tuzemský trh, včetně cen zboží z dovozu a cen zboží určeného pro vývoz.
Zákon se vztahuje na uplatňování, regulaci a kontrolu cen výrobků, výkonů, prací a služeb (dále jen "zboží") pro tuzemský trh, včetně cen zboží z dovozu a cen zboží určeného pro vývoz.
Ano, ale odstavec 6) prvního paragrafu možnost regualce cen omezuje. Je evidentní, že nějaký zásah je potřeba. Obávám se, že cenová regulace by oddálila nebo úplně znemožnila řešení podstaty problému, což je energetická politika EU a Německa včetněvýsadního postavení energetické burzy v Lipsku a tvorby cen pomocí spotového trhu.
Ked sikovne a jednoduche auta uz miznu.... a ked zaroven clovek popritom ani nechce nejaku el srajdu... takze sa ani nedivim tejto situacii
Mnoho lidí, podnikatelů a menších i často větších firem aktuálně neřeší co koupit, a často žel ani jestli vůbec jít do nákupu nového automobilu.
Kamarád co má naftové Berlingo vyprávěl , jak mu ofiko servisák vyprávěl, že už tam několik nekolik benzínových R3, co se pojebali kolem 50 tis km.
Kvalita no. Hlavně R3 je vyloženě předimenzovaný motor, nejlépe pro plně naložené Berlingo 😄 😄 😄
Stále platí - objem ničím nenehradíš. A v jednoduchosti je genialita 😄