Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Fabia Greenline a Fabia Combi Scout ve Frankfurtu

79 komentářů

Avatar - Ricardo
Ricardo
Bez obrázků, jenom pár vět... na co je takový článek?
na stálou masáž hlav
Kdy se kona ten autosalon ve Frankfurtu??
koho to zajímá...
Avatar - Falco
Falco
Během relativně krátkého působení na trhu - v novodobé historii české automobilky, si získala Škoda veliký respekt na světovém trhu... Řada mezinárodních ocenění, ale především stoupající zájem zákazníku jsou nejlepší odpovědí na otázku budoucnosti naší automobilky.... V západní Evropě si pomalu, ale jistě hledá své místo - zatím úspěšně... Hlavní trh, ale na který se Škodovka soustředí, je Asie - kde má česko - slovenský průmysl bohatou historii a dobré jméno! Jen v Číně chce prodávat 100 000 vozů ročně, dosáhnout dvouprocentního tržního podílu a poté si tuto pozici udržet .. Což by jí mělo zajistit dostatečnou prestiž pro budoucí růst, když se dobře zapíše, budou se k ní zákazníci rádi vracet... Realizace růstu včetně výroby v Číně je důležitým krokem ve snaze zavést naší automobilku v mezinárodním měřítku jako globálního hráče - držím palce!!
se ucházíš o místo PR?
co placas Falco????? 😲 😲
Skodovka ma radu oceneni a Toyota vyraba 10 mil. rocne >😁 >😁 Skodovka musi este 100 rokov zbierat ocenenia, aby dobehla aspon Mitsubishi ....a vlani mala Skodovka vrchol - tohoto roku ju prbrzdi KIA a Hyundai a dalsie roky ju poslu japonci a korejci tam kam patri - do *!
kezby do * poslali Tebe >😒]
Nasedni do svého Favorita a do* si jdi sám...... 😉
Avatar - Falco
Falco
Asijská automobilka nemá šanci poslat k ledu německého nebo amerického konkurenta!! Jediné co v budoucnu můžeme očekávat, je ustálení automobilového průmyslu (čeká se na Čínu a Indii) a vznik několika nadnárodních koncernů... a věř, že Škoda tam spolu s VW bude..
"Asijská automobilka nemá šanci poslat k ledu německého nebo amerického konkurenta!!" >😁 >😁 Asi nečteš zprávy, co? Kdo je letos světovým leadrem? 😉
Avatar - Falco
Falco
A kdo byl světovou jedničkou do teď?
Právě proto nechápu, proč píšeš takové kraviny >😁
Avatar - Ricardo
Ricardo
I ty nejmenší japonské automobilky mají přes milión aut ročně. Škoda sní o 800 tisících...
vsak som to tomu skodovackemu ritolezcovi Falcovi uz napisal. Napr. Toyota 10 mil. rocne - to Skoda nebude mat nikdy ani keby vyvazali na mesiac. A to pomlcim o spolahlivosti. Tu niekde je clanok o spolahlivosti za roky 2000-20007 .....preve tri miesta: Toyota-Honda-Mazda ........Skoda nikdy, nikdy, nikdy nedosiahne predaj, kvalitu a vyspelost japonskych ci asijskych aut. Je to vedlajsi produkt koncernu a taku ma aj spolahlivost. Denne citam kritiku od nespokojnych majitelocv Fabii ci Octavii ....poruchy, poruchy, poruchy a poruchy ....to je SKODA!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Toyota má 10 miliónů ale i podstatně menší značky jako Nissan, Mitsubishi nebo Suzuki jdou přes milión aut.
Denně čtu kritiku od některých Slováků na Škodu. Už mně to připadá nenormální a někdy docela nechutné.
Avatar - Falco
Falco
Napadlo někoho z Vás, že tolik stížností na Škodu je proto, že je jich nejvíc? Zdráhal bych se tvrdit, že je problémovější než jakákoliv jiná evropská konkurence...
Jsi hlupák a hlupákem zůstaneš,
je to asi týden co jsem si přivezl novou Mazdu5,mohu opravdu odpovědně říct, že tu hroznou Škodu překonává pouze tichým během motoru. Co se týká interiéru, tak Octavie je minimálně o třídu výše...o laku ani nemluvě. Řazení, což je hodně, ale hodně důležité se Mazda řadí nekam po bok Felicie....a na tom si trvám!
Super! Doteď jsem marně sháněl model Mazdy 5, už jsem myslel, že se nevyrábí, ale vidím, že ano. V jakém měřítku ji máš? >😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Škoda, že ty miliony aut nedovedou prodat na evropských trzích, kde stále vládnou evropské automobilky. Jakkoli kvalitní a spolehlivá japonská auta jsou, v prodejích zabírají přední místa evropské vozy, a z nich často ani zdaleka ne ty nejspolehlivější. Takže globální čísla jsou hezká, ale u nás k ničemu.
Možná bys měl dodat, že v prodejích v Evropě zabírají přední místa.... Jenže Falco nahoře plká o tom, jak je Škoda světovým hráčem >😁 Tak to se pak nabízí to srovnání měřit celosvětově, nebo ne? A tam Škoda... velmi zaostává. Přesně to píše Ricardo 😉 :yes: 800 tisíc >😁 >😒]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Já Falca chápu spíš trošku jinak. Škoda je světovým hráčem v tom, že se snaží cpát se do celého světa, v tom má pravdu. Čína, Indie a podobné trhy jsou perspektivní a pak je Škoda světovým hráčem. Není a nebude jedničkou světového trhu, ale bude mít celosvětové zastoupení. Snad mimo USA, i když...
Ad prodeje: Já mluvil o Evropě, v přechozí větě i celém bloku.
si pako! Japonci maju 60 perc. americkeho trhu a v zapadnej europe maju 47 percent. Skoda ma v zapadnej Europe len 3 perc!!!! Takze z pohladu Europy je to: Skoda 3 perc. a japonci 47 perc. A keby japonci obsadili Europu, kde by sa potom predavali Francuzi, Nemci, Taliani??????? Aj oni chcu predavat alebo????
Avatar - Falco
Falco
:yes: :yes: 😄
Avatar - Falco
Falco
Dočkej času... komunismus udělal své!!
Tailor
Letos jsem ztravil dovolenou v nadhernych horach ve Slovinsku.
V udoli plno atrakci a vsude spousta lidi, temer nemozno zaparkovat. Na horach skoro nikdo, casto jsme nepotkali i pres hodinu nikoho. Pokud zakaznici budou takovi, jako zdejsi navstevnici, pak jiste jim bude stacit prumerne auto s batohem, smesnym rozvorem nebo zastaralym motorem.
Triglav 😉 :yes: Nádhera! Projel jsem letos celé Slovinsko - nádherná země plná rozličných kultur :yes:
Respekt na světovém trhu? >😁 Showroomy Škody jsou v obležení zejména na americkém kontinentě, na japonských ostrovech a na Filipínách >😁 :no:
Avatar - Falco
Falco
Indie, Čína, Blízký východ = přes dvě miliardy obyvatel... uvidíme kdo se bude smát poslední!
vsak v tej pustatine si to mozete predavat 😉 Dolezite je, ze tie sunky nebudu otravovat na europskych cestach! Ano, presne ten trh je pre vas urceny: namiesto drevenych vozov tahanych oslami alebo byciklov - je nahrada Skoda -presne tam Skoda patri !!!!! >😁 >😁 >😁
Asi pocházíš z nějaké zastrčené dědiny a nemáš odpovídající přehled o světě. Zbytečně se tak robíš směšným.
keby bolo viac takých firiem ako Škoda!!!!!!!! tiež držím palce!
Avatar - Falco
Falco
:yes: :yes:
Ano, přesně tak! 😄 :yes:
to je hnus velebnosti...
>😒] :yes:
Ekologický diesel plivající kg sazí >😁 >😁 >😁 , si dělají PR.EL. Hlavně že zase masírují jak málo vypustí mg CO2, ale kolik smrdutý ropák vypustí NOX a pevných částic úspěšně tají, proč asi 8-s 8-s 8-s.
Asi moc ne, kdyz to ma filtr pevnych castic, ze?
Filtr zdaleka nezachyti vse. I s filtrem je to stale vetsi emitent sazi nez benzinovy motor bez filtru. Navic jsem v posledni dobe cetl dost stiznosti, ze se u TDI filty dost zanasi a jsou castou pricinou navstevy servisu.
Ježišmaria, co je to za plky vytržený z kontextu? Ano, 2.0 TDI DPF měl nějakej čas problémy (ale myslím, že v Superbu), tak ho chvíli nedodávali. Chyby se stávají a nejen ve škodovce. A komu vadí úplně minimální množství sazí, který filtrem projde? To je jako bys chtěl říkat, že je blbost chovat krávy, protože prděj a produkujou metan, který je několikrát horší skleníkový plyn než CO2...
Takze😒br /> Vecsina terajsich aut z filtrom p. castic potrebuje komplikovanu udrzbu. Treba dolievat specialnu kvapalinu na spalovanie sadzy. Kolko ludi na SK, CR to toby?
Aj bezudrzbovy filter potrebuje vymenit (ako kazdy filter). Kolko ludi to uroby?
A to nevravim o debiloch s precipovanym motorom(asi polovica ma vzadu napis TDI).
Aku ucinnost ma filter u nich? -50%?
Este nejaku rozpravku jak je Diesel ekologicky prosim, ...
Ze by prodejce Skodovek?
Ne, jenom jsem přešel z fabie TDI na 206 (benzin, ale to není důležitý). Škodovku si kupovat nehodlám (nevyrábí auto, který by mě oslovilo), ale nemám rád když někdo na někoho plive jenom kvůli jménu...
Sakra, to mělo bejt níž 😢
Tak pre poriadok, Euro 5 povoluje (bude) nasledovne hodnoty😒br /> benzin: CO 1000 mg/km, NOx 60, HC 100, pevne castice 5
naftak: CO 500 mg/km, NOx 180, HC+NOx 230 (teda HC ~50), pevne castice 5

Takze len v jednej velicine (NOx) su limity pre naftaky vyssie, v 2 parametroch (HC a CO) su vyssie u benzinovych motorov, a co sa tyka tych pevnych castic, tam je rovnaky limit.

Tak o com tu vlastne dristas? Zatial co prechod Euro4/Euro5 pre benzinove motory neprinasa prakticky nic nove, prave u naftakov sa limity vyrazne znizili! Napriklad u pevnych castic z 25mg/km na 5mg/km. Sa uvedom, clovece! Moderny dieselovy motor, to nie je Zetor 12145, alebo Avia...
Ok benzin ma povolenych 5mg/km pevnych castic (ma ich v skutocnosti 0 alebo 0,x)
Naftak bude mat povolenych 5 (v skutocnosti bude 5 alebo 4,x)
Ale podla teba su rovnako ekologicke :yes: :yes: :yes:
1. pochybujem ze benzin ma 0mg/km pevnych castic. Ak by mal, nevidim dovod preco by Euro5 malo povolovat 5mg/km, ked ziadne nema? Ludia co sedia v enviromnentalnej komisii EU nie su az taki "ludomili" aby dobrovolne povolili emisie, ktore dany motor vobec nema. Navyse je velmi pravdepodobne, ze ak znizovanie emisii pojde tymto tempom (Euro4 25mg/km, Euro5 5mg/km), v dalsej norme bude povolene mozno 1-2mg/km

2. nevravim ,ze su rovnako ekologicke (principialne ani nemozu byt, a ktory z nich je "ekologickejsi" zavisi od toho ktore emisie su podla teba skodlivejsie). Ale rovnako, ako ma specificke emisie naftovy motor (a ma ich viac ako benzinovy), tak aj benzinovy motor ma v niektorych kategoriach vyssie emisie.
1.4 TDI splnuje normu EIRO5 ?? To jsou mi novinky.
Avatar - freeman
freeman
Motor 1,4 TDI PD DPF/59 kW je "bohvská" technologická bomba ! Hlavne, že vo Franfurte VW predstaví náradu PD motorov za CR (comon-rail). Mňa v poslednom čase tak "sere" Škodovka ako nám masíruje mozgy o technologickej vyspelosti a podobné Pr kecy. A pritom je to technologický "odpad" VW. Jedine čo je dôležité pre VW aby Škoda vykázla čo najväčší zisk. A to cez "mŕtvoli".(lacné plasty, stará technika...)Aspoň, že bezpečnosť je špičková.
:-! Jak může bezmozka , jako jsi ty někdo masírovat?Nejsi ty jeden z těch přičmoudlíků , co hákujou ve škodě na lajně???Asi né , protože tam občas zaměstnají retardu , ale né až tak velkého jako jsi ty.. :-!
Avatar - freeman
freeman
Si normálny ? Čo som napísal *** ? Chceš vari povedať, že VW dovolí používať Škode špičkové technológie ? Tak prečo do novej Fabie nepoužili žiadny nový motor. Aspoň u benzínov FSI. Som zvedavý kedy im VW dovolí vymeniť "traktorky" za CR. Proste hlavným motom novej Fabie bolo šetriť a minimalizovať náklady. Aspoň že tú bezpečnosť majú ok. A teraz my povedz čo som tu za bludy napísal "pan bezmozga".
Protože FSI je motor celkem o ničem bez turba. A s turbem by se dostal do astronomický cenový úrovně. A traktory rozhodně nevymění dřív, než to VW dá do nějakýho sériovýho auta. A VW tenhle motor ve Frankfurtu pravděpodobně ani nepředstaví zabudovanej v nějakým autě... A co se týče ostatních věcí? Který auto bylo první na novým podvozku? Fabia. A co se týče kvality materiálů v interiéru a jeho zpracování, tak tam se nedostatky hledaj dost těžko.
P.S.: Škodovku bych si nekoupil, ale jenom proto, že nevyrábí auto odpovídající mému vkusu, ale to se může klidně změnit >😁
:-! No ty máš tedy dost.Komu říkáš *** ? Už jsi někdy byl ve škodovce v jeho vývojovém centru? Jsou věci , které se vymýšlí v Němmecku a spousta věcí , které se dělají tady.Nejdřív mi řekni , které nové motory se dávají do Póla . Možná ty trubko zjistíš , že úplně stejné, jako do Fábie.Nové motory se intenzívně připravují , myslím škodovácký motory.Mají být dodávány sériově do dvou let.. :-!
Avatar - freeman
freeman
Evidentne máme diametralne odlišný názor na vec. A tak ti prajem veľa šťastných kilometrov s novou Fábiou alebo Roomsterom.
Ps. Ak Škoda začne vyrábať podobne kvalitne auto aké som si kúpil tak potom zmením názor. Zatiaľ je to podľa mňa okrádanie zákazníka. [odkaz]
:-! Nerozumím pojmu okrádání zákazníka.To je nový pojem na Slovensku?Já vím , že většina prodejců obeznámí svoje zákazníky s cenou jejich produktu.Nebo si myslíš , že se drží zákazníkům pistole u hlavy a nařizuje kup to?Je to o tom , za co jsi ochoten své těžce vydělané peníze vydat nebo ne.Takže o jakém okrádání to mluvíš???Já si taky vybírám z restaurací , kde se ceny za stejné produkty liší a v životě by mne nenapadlo někoho obviňovat z toho , že mne okrádá , to je má svobodná volba.
Co se týče tvého odkazu na ojetinu , je to tvá věc , né každý je ochoten jezdit v autě po někom.Někdo má na nové a někdo i kdyby si mohl koupit´jakékoliv auto , jezdí v ojetinách , to je věc názoru. :-!
Avatar - freeman
freeman
Okrádanie zákazníkov v praxi : Škoda Fabia 1.9 TD PD Classic - 494 000 Sk. Ciže u VW holá kasňa s motorom. KIA Ceed 1.6 CRD LX - 509 700 SK. Auto o triedu lepšie a "normalna výbava".
:-! No , a teď mi jen řekni , drží ti prodejce pistoli u hlavy , aby jsi si to koupil? Každého výrobce je jejich věc co a za kolik prodávají.Jinak , prodej škodovek , neustále stoupá , ve škodovce zavedli mimořádné směny , takže zas až tak velkej rozdíl v ceně , která by neodpovídala výbavě a kvalitě mezi jinými značkami nebude , nebo tomu nerozumím. :-!
Avatar - freeman
freeman
Ludia sú ovce. Treba ich otvoriť oči. Ale aby sme si rozumeli ja som bol veľký fanúšik Škody a len ma hnevá to čo stvára poslednom období. Viď auto v ČR alebo SR kúpiš drahšie ako v napríklad Holandsku. Niekde som to čítal. A to ma fakt hnevá.
:-! To je právě veliký omyl, lidé nejsou ovce.Věř že Slovenskej a Českej trh , škodovku neživý.Dohromady to je nějakých osumdesát tisíc aut , možná sto.Ale škodovka loni vyrobila přes půl mikionu a letos chce prodat přes šest set tisíc.Já vím
jinívýrobci vyrábějívíc , ale nato , že se ještě nedávno ve škodovce vyrábělo něco kolem 175tisíc aut a byl problém s odbytem , tak to je úspěch.Měl by jsi trošku víc věřit lidem a nemyslet si o nich , že jsou ovce. Já vím a to i s tebou souhlasím , že se škodovky prodávají o něco dráž než v jiných zemích.To samé , ale zjistíš u VW, Renaultu , Peguotun a jiných značek , že domovský trh bývá o něco dražší. :-!
Opravdu miluju, jak ekologicke tema pojimaji marketingova oddeleni automobilek. Preprogramujeme ridici jednotku, vymenime ozubena kola za kola s 2ma zuby navic a prilepime cedulku "Green". Tim vylepsime ekoparametry asi o 1%. Za to vse si rekneme bratru o 30tis vice. Dekuju nechci. Neni jediny duvod, proc tyto upravy, nestojici ani korunu navic, nejsou primo v zakladnim modelu. Za Flexi Fuel zaslouzi Skoda pochvalu, doufejme, ze kdyz to jde ve Svedsku, ze to pujde i u nas. Ale jinak je to ostudna PR masaz. Vazeni, dnes uz je kazdemu jasne, ze bez hluboke zmeny technologii se neobejdete. Vyvinte konecne hybrid, jako uz snad krome nemeckych koncernu kazdy, pracujte na alternativnich palivech. Pak napiste clanek o ekologickych Skodovkach a ja si ho s radosti prectu. Mozna mne to i prinuti zajit si do prodejny pro nove auto.
Taková škoda Octavia Hybrid RWD, 200 PSÍků... why not >😒]
Protože hybrid je v době, kdy si lidi běžně pořizují 2 auta k ničemu. Pro přesuny na dlouhý vzdálenosti, kde používáš hlavně dálnici (ČR není typický evropský příklad), tak představujou ty baterky a elektromotory jenom přítěž. A do města by zase bylo lepší úplně vynechat spalovací motor... Prostě hybrid - ani jedno neumí pořádně :no:
To jsou stare povesti ceske. V poslednim cisle Auto7 je porovnani Priusu a Touranu se "superuspornym" 1.4TSI. Ukazuje se, ze i na dalnici je Prius uspornejsi. A to dokonce cca o 2L. Ja vim, jsou to trochu rozdilan auta (i kdyz priblizne stejne tezka). Ale vtip je v tom, ze povesti o vysoke spotrebe na dalnici jsou jen povesti (Priusu namereno mesto cca 4L dalnice cca 6L !!!!, Touran okolo 8mi L). Hele naftak je taky o necelych 100 Kg tezsi nez srovnatelny benzin a presto se to vyplati. Hybrid se vyplati taky. Dnes uz to vi kazdy. Tedy skoro.
Ale tam ta nižší spotřeba bude asi způsobená aerodynamickou dotažeností priusu. Z principu prostě na dálnici rekuperaci energie při brždění nevyužiješ (pokud teda nejezdíš jak prase) a to je vlastně jedinej důvod úspornosti hybridu...
Jiste, ale i kdybych bral, ze horsi aerodynamika zvedne spotrebu o 25% (coz je asi maximum, co by horsi aerodynamika dokazala), vyjde mi dalnicni spotreba + - stejna jako pro 1.4TSI. Chci rict, ze tech par baterek neni tragicka zatez, ktera by na dalnici zvysovala spotrebu. Ono treba prepazka pro N1 mnohdy vazi skoro jako ty baterky. Takze hybrid je ve skutecnosti - razantni uspora ve meste, minimalni pritez na dalnici.
Tailor
Davno neverim, co se pise o spotrebe na dalnici v testech. Alespon se se svym focusem kombi 2.0 TDCi mam spotrebu 7.5 litru nafty na 100 km pri normalni jizde (prumer mezi 120 - 130 km/hod, normalne kolem 160km/hod, pokud chci ujet kolone nebo za pekneho pocasi az 180 km/hod). Pokud se chci plouzit, pak samozrejme muzu jet i za 5.5 litru nafty na 100 km, ale tak budu jezdit v cesku az mi pujde o ridicak kvuli bodum.
Fabia Scout.Pseudo vuz na louku,stejne jako Cross Polo :no: HAMBA VW,kam se ritis?Par plastu z predokolky AWD,4WD a 😁RIVE neudela >😁
Nebo jako Stilo "crosplast", Getz "cros" apod. apod. Dělá to v podstatě každá automobilka. Jen u Škody to vadí? Nerozumím?
chlapče ty si normální zamindrákovaný ocas >😁
Dneska je to moderní pyčo :no:
Škodovka je velmi bohatá firma, a pokud aspon malinko čtete vyráběj více a více automobilů.Takže si myslím že škodovka de kupředu.Jo a k těm motorům.Fabia dostane od wolcvagenu motor 1.4 120koní nebo kolik má, ale prostě zlato wolcvagnu....¨navíc se vyvíjejí nové motory čtyřválcové 1.2 které budou silný jako motory o obsahu 1.6 a ještě vyvijeji jeden motor 1.6 který bude silný jako jedna devítka a nějaký přelomový naftak vyvíjejí.Vy kteří škodovku nemáte radi, tak si sedněte do svích fiatů a tahněte.Škodovka má dobrou budoucnost.Mějte se a přeju hezký den.
se vším souhlasím až na ten wolcvagen >😁 . je to Volkswagen
Škodovka je velmi bohatá firma, a pokud aspon malinko čtete vyráběj více a více automobilů.Takže si myslím že škodovka de kupředu.Jo a k těm motorům.Fabia dostane od wolcvagenu motor 1.4 120koní nebo kolik má, ale prostě zlato wolcvagnu....¨navíc se vyvíjejí nové motory čtyřválcové 1.2 které budou silný jako motory o obsahu 1.6 a ještě vyvijeji jeden motor 1.6 který bude silný jako jedna devítka a nějaký přelomový naftak vyvíjejí.Vy kteří škodovku nemáte radi, tak si sedněte do svích fiatů a tahněte.Škodovka má dobrou budoucnost.Mějte se a přeju hezký den.
...at se dari 😉 Hlavne nech su japonci tak spolahlivi ako doteraz :yes:
[odkaz]
:yes: Asi si kupim Mazdu
zaujimave je to, ze v poslednej dobe je vela pozitivnych clankov o japoncoch (niet divu) ....ale preco, ked sa objavia na auto.cz po par hodinach zmiznu, kdezto clanky o VW a Skodofke sa drzia na celnych poziciach niekolko dni ???????? Je to zamer? :-! :-! Ze "Zezulka" je "Zezulka" ....to vieme vsetci!
Podiel Skody na slovenskom trhu podla ZAPSR (zdruzenie automob. predajcov SR)

1996 29,48
1997 44,20
1998 44,85
1999 53,82
2000 53,11
2001 49,19
2002 41,13
2003 37,64
2004 31,40
2005 27,74
2006 27,22
2007 22,61

Uravéň vadýý pádajeť! :yes:
A příště přijde na řadu žužu varianta...
Japonci sice nemají špatné auta,ale na VW a Škodu nemají! Sice jsou více flexibilní v užití nových technologií(čipy,počítače a podobné serepetičky). A mají i líbivý desing, ale s kvalitou zpracování vcelku nijakou. Použité plasty jako z tržnice.Sednete si do Octavie II a nového Lanceru :no:. Mimochodem když jsou Japončíci tak dobří,proč třeba dávají do Lanceru motory 2.0 TDI od VW a do Toyoty od PSA? >😁