Atmosférický plochý čtyřválec nahradil přeplňovaný tříválec z modelů GR Yaris a GR Corolla, který produkuje kolem 300 koní. Do výroby se však prozatím nechystá.
to by se mi právě libilo = sám mám PŘESNĚ TENHLE služebák :-)
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí
A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).
a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :*)
já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https://archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
Pozná to podle rychlosti a sklonu = prostě podle toho JAK jedeš. Po 6ti letech používání (dvou 1.8 a 2.5 a snad brzy KONEČNĚ dorazí už skoro rok objednanej 2.0) to musím potvrdit jako JEDNOZNAČNĚ fungující = v garážích vždy (ať NADzemních nebo PODzemních)
Z pujcovny.
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .
Za mňa má R3 motor lepši zvuk ako R4 ktorý zvykne byť taký nijaký.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
Že ty sis pustil výfuk toho hybridu do kabiny nebo něco hulíš, jinak to není možné. U turbomotoru, co točí max. 7 tis., mluvíš o motocyklových otáčkách, u turbomotoru, co má krouťák napříč ot. spektrem nad 300 Nm, mluvíš jako o uživatelsky nepříjemném...
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
nech tam dajú asi vcelku podarený R3 motor, ktovie ako si stojí váhovo voči stávajúcemu B4.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
Ty si zjavne nemal žiadnu predchádzajúcu skúsenosť s hybridmi. Čo je na tom divné, že hybrid v najnižších rýchlostiach dokáže ísť na baterku? To, že ti motor raz naštartoval a raz nie súvisí len so štýlom jazdy a stavom nabitia baterky. Ak bola baterka dostatočne nabitá a na parkovisku si šiel pomaly (logicky), tak to dávala tá baterka samotná. Žiadne čary ani šiesty zmysel. :-[]
Tiež si myslím že v tejto eko dobe je to moc podarený moter, ale odkaz na YT pobavil. Tá spievaná reč Japoncov a hlavne nečitateľné komentáre (rozsypaný čaj namiesto latinky).
To len tak mimochodom. 😁
Podľa mňa tie výhrady má voči atmosfére 2,4, nie voči turbomotoru. Pretože by bolo fakt úplne mimo vyčítať preplňovanému motoru vysoké otáčky. 8-s
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
7000 sú motocyklové otáčky? To donedávna bežne točili motory v najkonzumnejších autách ako bola Fabia (1,4 16v 74 kW) a myslím, že i dnešný Yaris 1,5 má maximum niekde blízko 7t. A napokon ani tie toyoťácke hybridy ak potrebuješ výkon dokážu točiť nepríjemne vysoké otáčky (najmä hlukovo nepríjemné).