Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota postavila GR86 s přeplňovaným tříválcem, časem možná zamíří i na trh
31 komentářů
jean192
A nie su tri valce v sportovom aute moc, Antone Pavlovici? Stale cakam na prvy produkcny polvalec triturbo
Proto tady pisu o hybridovi.
Ze mi to na sportovni auto prijde divny.
Kdyby to byla aspon hvezdice!
To uz by mi byl milejsi dvouvalec.
Dvouvalec boxer.
:-)
Ze mi to na sportovni auto prijde divny.
Kdyby to byla aspon hvezdice!
To uz by mi byl milejsi dvouvalec.
Dvouvalec boxer.
:-)
Boxer tam je "normálně" = tenhle R3 je sakra povedenej https://www.auto.cz/…-to-jinak-137842 a 300 koní je docela v poho
Dvouvalec boxer.
Jeden valec 750 ccm.
:-)
Jeden valec 750 ccm.
:-)
já to chápu = ale takový 300 koňový není = tenhle viz odkaz jo a je ověřeno že je povedený
vyvíjet dtto B2 by stálo strašně peněz = a je to hloupost když MÁŠ hotový a povedený malý (super)výkonný motor = tenhle výkon mívalo BMW 850i V12
vyvíjet dtto B2 by stálo strašně peněz = a je to hloupost když MÁŠ hotový a povedený malý (super)výkonný motor = tenhle výkon mívalo BMW 850i V12
speedfred
nech tam dajú asi vcelku podarený R3 motor, ktovie ako si stojí váhovo voči stávajúcemu B4.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Sorry, ale neni to uplne jedno.
Zvuk to ma jak nachlazenej podkoni, ten vykon dosahuje diky motocyklovym otackam...
Takze uzivatelsky neprivetivy.
Zvuk to ma jak nachlazenej podkoni, ten vykon dosahuje diky motocyklovym otackam...
Takze uzivatelsky neprivetivy.
Za mňa má R3 motor lepši zvuk ako R4 ktorý zvykne byť taký nijaký.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
7000 sú motocyklové otáčky? To donedávna bežne točili motory v najkonzumnejších autách ako bola Fabia (1,4 16v 74 kW) a myslím, že i dnešný Yaris 1,5 má maximum niekde blízko 7t. A napokon ani tie toyoťácke hybridy ak potrebuješ výkon dokážu točiť nepríjemne vysoké otáčky (najmä hlukovo nepríjemné).
Že ty sis pustil výfuk toho hybridu do kabiny nebo něco hulíš, jinak to není možné. U turbomotoru, co točí max. 7 tis., mluvíš o motocyklových otáčkách, u turbomotoru, co má krouťák napříč ot. spektrem nad 300 Nm, mluvíš jako o uživatelsky nepříjemném...
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
Podľa mňa tie výhrady má voči atmosfére 2,4, nie voči turbomotoru. Pretože by bolo fakt úplne mimo vyčítať preplňovanému motoru vysoké otáčky. 8-s
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
honziss
Mam tenhle moturek v Yarisu a nemuzu se ho nabazit, takze do GRka urcite ano, vsema deseti !!!
Michal Mxxx
Já myslím, že s potenciálem, jaký v sériové podobě tenhle motor má, se nelze čemu divit a můžeme jen tleskat:
https://www.youtube.com/watch?…
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
https://www.youtube.com/watch?…
Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.
Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
Tiež si myslím že v tejto eko dobe je to moc podarený moter, ale odkaz na YT pobavil. Tá spievaná reč Japoncov a hlavne nečitateľné komentáre (rozsypaný čaj namiesto latinky).
To len tak mimochodom. 😁
To len tak mimochodom. 😁
×
Sdílení komentáře
×
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .
Normalni hybrid, bez dobijeni.
Takze jel nezavisle.
A hodne nezavisle - ujel by dost pres 1000 km na jednu nadrz.
Ale co jsem ziral bylo, ze v podzemnich garazich jel jen na baterky.
By me zajimalo, jak to poznal.
Ze jsme v garazi.
:-)
Proste pri stejnem pojizdeni na pozemnim parkovisti to obcas spalovak pustilo.
V podzemi nikdy.
Nevim jak to funguje.
Jak rikam - spokojenost s jedinou vyhradou: to silene kolisani otacek na dalnici.
Nechapu ucel a je to neprijemny.
Kolega se ale "zamiloval" do Supry, když mu uteklo GR86. Teda on ROVNOU nějak VÍC do Supry :-)
A na rozdíl od místního hýkání: "R3-NE", by klidně sáhnul po a ocenil tuhle tři sta koní R3 variantu
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí
A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).
a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :*)
PHEV mám naopak za problematické (funguje až tak v úrovni https://www.autorevue.cz/…neochudi---testy ) jinak ekonomicky ale i vlivem na jízdní vlastnosti PROBLÉMatické
já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https://archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
Jezdim 123.
Proto to mam i ve jmenu.
:-)
A jeste jsem zadnou pokutu neplatil.