Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota postavila GR86 s přeplňovaným tříválcem, časem možná zamíří i na trh

31 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Z pujcovny.
Hybrid, 1.8 + elektrika.
Jelo to moc hezky, po tech 700 km jsem to vracel s prumernou spotrebou tesne pres 4 litry.
Vcetne dalnicnich presunu a poskakovani Londynem.
Jo, hybrid smysl dava.
Ta eCVT je teda divna, pri ustalene rychlosti necelych 130 otacky litaly mezi 2.5 a skoro 4 tis otacek.
Divne. Ale moc kraval to nedelalo, a spotrebu pisu nahore.
Takze asi "cajk" .
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To by se ti asi nelibilo.
Normalni hybrid, bez dobijeni.

Takze jel nezavisle.
A hodne nezavisle - ujel by dost pres 1000 km na jednu nadrz.

Ale co jsem ziral bylo, ze v podzemnich garazich jel jen na baterky.
By me zajimalo, jak to poznal.
Ze jsme v garazi.
:-)
adamzprahy
Tak popojíždění s lehkým plynem dávají hybridy obecně snad vždy na elektriku nebo jak to myslíš? :)
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Nevim.
Proste pri stejnem pojizdeni na pozemnim parkovisti to obcas spalovak pustilo.
V podzemi nikdy.
Nevim jak to funguje.

Jak rikam - spokojenost s jedinou vyhradou: to silene kolisani otacek na dalnici.
Nechapu ucel a je to neprijemny.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Pozná to podle rychlosti a sklonu = prostě podle toho JAK jedeš. Po 6ti letech používání (dvou 1.8 a 2.5 a snad brzy KONEČNĚ dorazí už skoro rok objednanej 2.0) to musím potvrdit jako JEDNOZNAČNĚ fungující = v garážích vždy (ať NADzemních nebo PODzemních)
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takze nakonec to bude corolla a ne camry?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne to je furt ta od loňska objednaná = která TEĎ (snad = po roce!) konečně dorazí :D

Kolega se ale "zamiloval" do Supry, když mu uteklo GR86. Teda on ROVNOU nějak VÍC do Supry :-)

A na rozdíl od místního hýkání: "R3-NE", by klidně sáhnul po a ocenil tuhle tři sta koní R3 variantu
Avatar - iudex
iudex
Ty si zjavne nemal žiadnu predchádzajúcu skúsenosť s hybridmi. Čo je na tom divné, že hybrid v najnižších rýchlostiach dokáže ísť na baterku? To, že ti motor raz naštartoval a raz nie súvisí len so štýlom jazdy a stavom nabitia baterky. Ak bola baterka dostatočne nabitá a na parkovisku si šiel pomaly (logicky), tak to dávala tá baterka samotná. Žiadne čary ani šiesty zmysel. :-[]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
to by se mi právě libilo = sám mám PŘESNĚ TENHLE služebák :-)
Když HODNĚ využívám max. výkon, ale současně max. tankuju (rekuperuju) tak mívám ca 4,5 litru = takže vím že ty 4 litry sedí

A jo na jednu nádrž to dá 1000 km (tankuju skoro výhradně 100 oktany = trochu to je cítit a při téhle spotřebě = to jde).

a o těch (nad i)podzemních garážích jsem to tu víckrát psal. V nějakém testu odborník typu co jsou tady psal že to je podle navigace ale NEmyslím = auto pozná (podle sklonu = a v Kotvě apod vždy DŮSLEDNĚ VYSAJE baterii :*)

PHEV mám naopak za problematické (funguje až tak v úrovni https://www.autorevue.cz/…neochudi---testy ) jinak ekonomicky ale i vlivem na jízdní vlastnosti PROBLÉMatické

já sem pro klasickej hybrid a (už si brzy = s dalším posunem baterií) pro EV (a jinak fanda obecně SVĚTa NA VODÍK https://archiv.hn.cz/…isic-litru-nafty
ptr078
Ty nam tu prekracujes povolenu rychlost? :-D
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
:-)
Jezdim 123.

Proto to mam i ve jmenu.
:-)
A jeste jsem zadnou pokutu neplatil.
Avatar - iudex
iudex
Márne premýšľam, aký má súvis článok o puristickom športiaku s tým, že si mal požičaný hybrid. Možno tak.... nie, proste žiaden súvis. 8-s
jean192
A nie su tri valce v sportovom aute moc, Antone Pavlovici? Stale cakam na prvy produkcny polvalec triturbo
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proto tady pisu o hybridovi.
Ze mi to na sportovni auto prijde divny.

Kdyby to byla aspon hvezdice!

To uz by mi byl milejsi dvouvalec.
Dvouvalec boxer.
:-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Boxer tam je "normálně" = tenhle R3 je sakra povedenej https://www.auto.cz/…-to-jinak-137842 a 300 koní je docela v poho
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Dvouvalec boxer.

Jeden valec 750 ccm.
:-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
já to chápu = ale takový 300 koňový není = tenhle viz odkaz jo a je ověřeno že je povedený

vyvíjet dtto B2 by stálo strašně peněz = a je to hloupost když MÁŠ hotový a povedený malý (super)výkonný motor = tenhle výkon mívalo BMW 850i V12
Avatar - speedfred
speedfred
nech tam dajú asi vcelku podarený R3 motor, ktovie ako si stojí váhovo voči stávajúcemu B4.
Výkonovo má R3 určite navrch a či 3 válec alebo 4 válec to už je jedno.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Sorry, ale neni to uplne jedno.

Zvuk to ma jak nachlazenej podkoni, ten vykon dosahuje diky motocyklovym otackam...

Takze uzivatelsky neprivetivy.
Avatar - speedfred
speedfred
Za mňa má R3 motor lepši zvuk ako R4 ktorý zvykne byť taký nijaký.
Motocyklové otáčky považujem 10000 rpm +, a u športového auta to je aj celkom žiadúce.
traveldrive
Keby tam tie trojvalčeky šupli dva, to by bolo... :D :yes:
honziss
Naprosto presne vystizeno. Kdyz srovnam R3 z Yarisu s R4 ze Supry 2.0, tak ten malej moturek je proti vetsimu kopa zabavy.
Avatar - iudex
iudex
7000 sú motocyklové otáčky? To donedávna bežne točili motory v najkonzumnejších autách ako bola Fabia (1,4 16v 74 kW) a myslím, že i dnešný Yaris 1,5 má maximum niekde blízko 7t. A napokon ani tie toyoťácke hybridy ak potrebuješ výkon dokážu točiť nepríjemne vysoké otáčky (najmä hlukovo nepríjemné).
Avatar - Dinar
Dinar
Že ty sis pustil výfuk toho hybridu do kabiny nebo něco hulíš, jinak to není možné. U turbomotoru, co točí max. 7 tis., mluvíš o motocyklových otáčkách, u turbomotoru, co má krouťák napříč ot. spektrem nad 300 Nm, mluvíš jako o uživatelsky nepříjemném...
Naopak, ten motor z yarise by byl pro osmdesátšestku výbornou volbou, zní na.raně, jede, rozhodně lepší než nevýrazný čtyřválec, který právě ani netočí víc než ten turbomotor a zdaleka tak nejede. Byla by to hodně zajímavá varianta. :yes:
Avatar - iudex
iudex
Podľa mňa tie výhrady má voči atmosfére 2,4, nie voči turbomotoru. Pretože by bolo fakt úplne mimo vyčítať preplňovanému motoru vysoké otáčky. 8-s
Inak mať v GR86 na výber súčasný atmo 2,4 alebo R3 turbo z TYGRa, volím tiež ten menší fúkaný motor.
Avatar - speedfred
speedfred
Tiež by som neváhal a beriem R3 aj keď som to ani nejazdil.
honziss
Ty jsi s GR 1.6T nekdy jel?
honziss
Mam tenhle moturek v Yarisu a nemuzu se ho nabazit, takze do GRka urcite ano, vsema deseti !!!
Michal Mxxx
Já myslím, že s potenciálem, jaký v sériové podobě tenhle motor má, se nelze čemu divit a můžeme jen tleskat:

https://www.youtube.com/watch?…

Kdo se nepodíval nebo nechce dívat, tak v naprosto sériovém setupu včetně turba a injektorů, s tlakem 2,2bar dává ten motor přes 430PS a 650Nm. 1,6 tříválec!!!.

Takže ať ho hrnou kam chtějí, tohle je fantastický stroj, kde veškeré předsudky prostě musíme dát stranou.
Avatar - speedfred
speedfred
Tiež si myslím že v tejto eko dobe je to moc podarený moter, ale odkaz na YT pobavil. Tá spievaná reč Japoncov a hlavne nečitateľné komentáre (rozsypaný čaj namiesto latinky).
To len tak mimochodom. 😁