...mám i přes řadu jeho konstrukčních kompromisů moc rád a jeho využití obestavěného prostoru je bez přehánění geniální. Také studio Bertone za daných omezení odvedlo výbornou práci. Zrod takto povedeného auta ještě v dobách tuhé totality a zoufalého socialistického hospodářství a velmi omezeného vývojového zázemí tehdejšího AZNP je neuvěřitelný výkon a doba vývoje 2,5 roku doslova zázrak. Tým vedený Ing. Hrdličkou Favoritem Škodovku doslova sebral hrobníkovi z lopaty. Děkujeme a nikdy nezapomeneme! 😄 :yes: :yes: :yes:
Plně souhlasím. Favorit rozhodně nebyl dokonalý, ale s ohledem na možnosti a schopnosti celého průmyslu v socialistickém Československu byl opravdu zázrak, že vůbec vznikl, i jaký nakonec byl. Za konkurencí ze západu sice v řadě věcí zaostával, ale to nebyla vina tvůrců, ale toho, že to bohužel v ČSSR průmysl nedokázal vyrobit. I tak je Favorit s odstupem času možná nejdůležitější vůz v historii Škodovky.
P.S. Opravdu nechápu, proč za svůj příspěvek sesbíráte tolik mínusů. To si tím nějaký zamindrákovaný ubožák zvedá sebevědomí?
P.S. Opravdu nechápu, proč za svůj příspěvek sesbíráte tolik mínusů. To si tím nějaký zamindrákovaný ubožák zvedá sebevědomí?