Novinky
Zpět na článek
Ford Mustang sedmé generace přijíždí s upravenou V8, výraznějším designem a digitálním interiérem
23 komentářů
simson33
10
Alespoň nějaké auto zůstává stále takové, jak člověk očekává :yes:
Přejít do diskuze
3_diamanty
V8... manual... rucka.... skoda len toho digitalneho kokpitu... nejake paradne retro tubusy by boli daleko krajsie ... ale inak parada :yes:
Anonym
dobrá práce, řekl bych, že po designové stránce je tento nový Mustang hezčí jak současná generace.
A velké +, že stále bude V8 :yes:
interiér je přeplácaný displeji, ale taková je holt doba.
U GM a Chrysleru by se měli pochlapit a představit v tomto duchu nové Camaro resp. Challenger. Ale toho se obávám nedočkáme....bohužel 😒
A velké +, že stále bude V8 :yes:
interiér je přeplácaný displeji, ale taková je holt doba.
U GM a Chrysleru by se měli pochlapit a představit v tomto duchu nové Camaro resp. Challenger. Ale toho se obávám nedočkáme....bohužel 😒
CHerokee
Tohle je prostě paráda a doslova zjevení v dnešní době. Vedle těch elektrokrávovin, kvůli kterým jsem přestal pravidelně sledovat motoristické stránky, je tohle fantazie.
kari.laz
V dnešní době to je jak zjevení. Tohle už moc auto neumí. Snad jen Porsche a Ford u Mustagu.
Pořádný motor, dokonce atmosféra, možnost manuálu.
Auta pro fajnšmekry, řidiče, znalce...
Je dobře, že pořád ještě existují taková auta.
Popravdě ta digitální přístrojovka mě moc nenadchla, ale to při té bídě co je dneska na trhu asi vadí nejméně.
Pořádný motor, dokonce atmosféra, možnost manuálu.
Auta pro fajnšmekry, řidiče, znalce...
Je dobře, že pořád ještě existují taková auta.
Popravdě ta digitální přístrojovka mě moc nenadchla, ale to při té bídě co je dneska na trhu asi vadí nejméně.
speedfred
Ešte aby bola nejaká fajn cena ako to bolo pri príchode minulej (ešte súčasnej gen). Technika bez debaty na :yes: a za možnost výberu prevodovky :yes: :yes:
Arese
Přesně tak. V dnešní zkur...né době je příchod takového auta doslova zázrak! :yes: :yes: :yes:
Arese
V tomto případě výjimečně souhlasím, bez něj by nový mustoš vzniknout nemohl. Šílená doba!! 😲
webpaja
Věřím, že by to mohlo jezdit líp než současná generace, jsem zvědav na kompletní parametry a pak na jízdu. 😉
webpaja
Slabé bych neřekl, vypadá to jako Mustang a je to dobře. Mě nejvíc vadí z některých pohledů zadní bok. Stejně odulé a opticky těžký jako současné BMW 4er.
Předek má taky zbytečně moc prvků (opět jako BMW), ale celkově to není špatné. Uvidí se naživo.
Za V8 a manuál :yes: :yes: :yes:
Předek má taky zbytečně moc prvků (opět jako BMW), ale celkově to není špatné. Uvidí se naživo.
Za V8 a manuál :yes: :yes: :yes:
3_diamanty
Akoze samozrejme parada aj kokpit.... volant nadhera.... aj cela ta aura kabiny sa mi pozdava .... interier posobi velmi bytelne .... nasiel by som vyhrady aj na maske ( exterier ) ... ale ako celok tu citit fakt dokonale fungujuci mix vsetkeho dobreho... mne sa to auto proste paci.... legenda mustang zije dalej ( a je dokonca v zivotnej forme ) a to je podstatne :yes:
chalan66
Všetko je klasika . Zadok, boky svetlá. Čo sa mne zdá byť nejako mimo, je maska a DIGITÁL v takomto aute ! Znova. Vec vkusu a názoru.
speedfred
Ja fajn ked tu je, a som rád ked ho vidím na cestách Ja by som už ale do toho nešiel jedine že z toho spraviť nejaký poriadny "1000PS muscle" a chodiť páliť pneu ako puberťák. 😒]
Petr Topper
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Mne se interiér docela líbí, konečně je displej výše a né utopený v středovém tunelu, kaplička přístrojů mi přišla možná trochu hezčí v modernizované poslední generaci, ale co je podle mne kork zpět je volant. Tento hranatý se mi tak nelíbí.
ptr078
Technika je fajn, ale ak by som chcel mustang skocim kupit este stavajucu generaciu, povedzme mach 1
scadar
Nejdřív jsem si říkal to samý, ale pak mě napadlo, že u budíků mi to je jedno, carplay se obsluhuje líp dotykově, a ovládání klimatizace je v kabrioletu (kterej *bych* každopádně bral spíš než coupé) stejně platný jak kondom v klášteře. Takže asi dobrý. Ty nejdůležitější věci tlačítko maj a volant není dotykovej.
Hauptsache manuál a V8.
Hauptsache manuál a V8.
Mig_35
za krk ti foukají teplý vzduch, kvůli jízdě v chladných podmínkách... ne? nikdo normální nechce studený vzduch na krk😊 když jezdíš v 30+ tak je ti stejně horko, protože vítr co fouká resp. vzduch má pořád 30 stupňů... znám z motorky, i když jedeš strašně rychle, už to neochlazuje...
navíc klima vysušuje vzduch a tohle je nejlepší z obou světů, protože se míchá s vnějším "povětřím"... a nebolí tě v krku
navíc klima vysušuje vzduch a tohle je nejlepší z obou světů, protože se míchá s vnějším "povětřím"... a nebolí tě v krku
scadar
To bylo spis tak pro odlehceni, ale vim, ze se nazory na to ruzni 😊 Ja vetsinou ve vedrech nejezdim se strechou dole, pac bych si beztak akorat ogriloval zatylek. Ale s (cernou) strechou nahore se klimacka hodi.
Ale treba bych to videl jinak, kdybych mel nektery z tech hightech kabrioletu, ktery ti i foukaj za krk. Treba to miata v generaci NE bude umet 😊
Ale treba bych to videl jinak, kdybych mel nektery z tech hightech kabrioletu, ktery ti i foukaj za krk. Treba to miata v generaci NE bude umet 😊
ptr078
To som jediny komu sa to zda slabe? Exterier je bez napadu. Ta maska kabria je des, grafika prednych svetiel divna, vidno ze sa bali pomenit veci na uspesnom modely.