Tohle je prostě paráda a doslova zjevení v dnešní době. Vedle těch elektrokrávovin, kvůli kterým jsem přestal pravidelně sledovat motoristické stránky, je tohle fantazie.
V dnešní době to je jak zjevení. Tohle už moc auto neumí. Snad jen Porsche a Ford u Mustagu.
Pořádný motor, dokonce atmosféra, možnost manuálu.
Auta pro fajnšmekry, řidiče, znalce...
Je dobře, že pořád ještě existují taková auta.
Popravdě ta digitální přístrojovka mě moc nenadchla, ale to při té bídě co je dneska na trhu asi vadí nejméně.
Ešte aby bola nejaká fajn cena ako to bolo pri príchode minulej (ešte súčasnej gen). Technika bez debaty na :yes: a za možnost výberu prevodovky :yes::yes:
Slabé bych neřekl, vypadá to jako Mustang a je to dobře. Mě nejvíc vadí z některých pohledů zadní bok. Stejně odulé a opticky těžký jako současné BMW 4er.
Předek má taky zbytečně moc prvků (opět jako BMW), ale celkově to není špatné. Uvidí se naživo.
Akoze samozrejme parada aj kokpit.... volant nadhera.... aj cela ta aura kabiny sa mi pozdava .... interier posobi velmi bytelne .... nasiel by som vyhrady aj na maske ( exterier ) ... ale ako celok tu citit fakt dokonale fungujuci mix vsetkeho dobreho... mne sa to auto proste paci.... legenda mustang zije dalej ( a je dokonca v zivotnej forme ) a to je podstatne :yes:
Ja fajn ked tu je, a som rád ked ho vidím na cestách Ja by som už ale do toho nešiel jedine že z toho spraviť nejaký poriadny "1000PS muscle" a chodiť páliť pneu ako puberťák. :-[]
Mne se interiér docela líbí, konečně je displej výše a né utopený v středovém tunelu, kaplička přístrojů mi přišla možná trochu hezčí v modernizované poslední generaci, ale co je podle mne kork zpět je volant. Tento hranatý se mi tak nelíbí.
Nejdřív jsem si říkal to samý, ale pak mě napadlo, že u budíků mi to je jedno, carplay se obsluhuje líp dotykově, a ovládání klimatizace je v kabrioletu (kterej *bych* každopádně bral spíš než coupé) stejně platný jak kondom v klášteře. Takže asi dobrý. Ty nejdůležitější věci tlačítko maj a volant není dotykovej.
za krk ti foukají teplý vzduch, kvůli jízdě v chladných podmínkách... ne? nikdo normální nechce studený vzduch na krk:) když jezdíš v 30+ tak je ti stejně horko, protože vítr co fouká resp. vzduch má pořád 30 stupňů... znám z motorky, i když jedeš strašně rychle, už to neochlazuje...
navíc klima vysušuje vzduch a tohle je nejlepší z obou světů, protože se míchá s vnějším "povětřím"... a nebolí tě v krku
To bylo spis tak pro odlehceni, ale vim, ze se nazory na to ruzni :) Ja vetsinou ve vedrech nejezdim se strechou dole, pac bych si beztak akorat ogriloval zatylek. Ale s (cernou) strechou nahore se klimacka hodi.
Ale treba bych to videl jinak, kdybych mel nektery z tech hightech kabrioletu, ktery ti i foukaj za krk. Treba to miata v generaci NE bude umet :)
To som jediny komu sa to zda slabe? Exterier je bez napadu. Ta maska kabria je des, grafika prednych svetiel divna, vidno ze sa bali pomenit veci na uspesnom modely.