Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Toyota Camry 3,0 V6 – Ticho a klid (05/2002)

21 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Auta z roku 2000 jsou technicky celkem primitivní. Motor slabý, automat má 4 stupně a cena šílená. Během dalších 10ti let nastal velký pokrok, motory dostaly turba, automaty 8 stupňů a řadí líp než spousta lidí. Jen mám teď pocit, že ta technika dosáhla svého vrcholu a teď už auta nejsou lepší, ale jen složitější.
Avatar - xxc
xxc
presne to si mysleli aj v roku 2000, ze oproti 1990 je to velky pokrok a uz to bude len horsie, kazdy nadaval na turbo, ake je to zlozite a ako sa bude kazit :-)
topten
co je na elektromotoru slozitejsi nez na spalovaku se stovkou pohyblivych casti s pracovnim teplotnim rozdilem 1000K, velkejma odstredivejma silama, velkejma tlakama, pozadavkem na presnot pohyblivych casti v radu desitek um ... ??
smer je dnes zjednoduseni aut, zvyseni spolehlivosti, snizeni provoznich a servisnich nakladu a automatizace vyroby.
PavelK_
Je vidět, že o skutečné spolehlivosti současných elektromobilů víš prd.
topten
spolehlivejsi nez elektrickej pohon je snad jen trikolka
trochu se rozved pavliku
kolik servisu potrebujes mezi baterkou a kolem
PavelK_
Topteniku, elektromobil není jen motorek vykuchaný z hračky vložený mezi plíšky 4,5 V ploché baterky. Za delší odpověď mi nestojíš. Snad jen, když nevíš, tak mlč. Platí i pro ostatní elektroteoretiky.
topten
ses jen namachrovanej hospodskej kecal, jehoz znalosti elektroniky konci na plochy baterce a mechanickym vypinaci
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No ten spalovák zůstal a elmotor přibyl. Čistých EV je zatím málo.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Zhruba kolem roku 1985 dosáhla elektronika určitého stupně, kdy umožnila přesnou kontrolu zapalování a přísun směsi a umožnila kontrolovaný chod čtyřventilových motorů a přeplňování. Bohužel brzy na to, se začali prosazovat i ekoteroristé a těm se podařilo přesvědčit politiky o nutnosti omezovat emise. To prakticky zastavilo další vývoj ve zvyšování výkonu a účinnosti spalováků a vývoj se proto začal soustřeďovat na snížení spotřeby a kontrolu emisí.
PavelK_
A už se kliká :no: z jedné IP :-[] . To je mazec tady ty stránky :-[]
Avatar - Mokrous
Mokrous
Nemám pocit, že by moderní motory nebyly výkonné a účinné víc, než ty staré. Naopak.
Spíš se vytrácí šesti a více válce a jejich kultura chodu a zvuk a jednoduchost a robustnost.
Účinnost je naopak místy až neskutečná. Když 150 koní v Octavii umí jet i za 3-4/100 a k tomu je parádně čisté.
topten
tipuju, ze v tom tvym 1985 mel beznej dvolitr 100 koni, zatimco dnes ma koni 300 ty zastavenej vykone
Avatar - pradeda777
pradeda777
?????????????
PavelK_
Jistě jsi vyzkoušel třeba Audi 100 2.0 74kW, nepletu se?
Toptenblb: místo mínusek zkus odpovědět 😉
topten
vykasli se na palce pavliku
takhle ses jenom typickej fejsbukovej nymand co resi co si kdo mysli
podobne jako ten StBak co ted kvici u soudu
PavelK_
No jo, ke každému příspěvku natáhnout politiku.
topten
brecis jak on pavliku
PavelK_
Jen kopeš kolem sebe, topteniku. Mimochodem, to musela být partička vyhulenců, že ti dali tohle jméno.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Sic je ten test o 20 let starem modelu, ale neda mi to, aby se nezminil o stavajici generaci Camry. Designove pro mne na vybornou. Motorove zajimava kombinace 2.5l atmo + elektrika. U toyoty bych ocekaval vysokou spolehlivost, ale jak na tom je novodoba camry s kvalitou, nevim a nechci rikat, ze vim. Podle R.Chvaly povedene auto, pochopitelne pro uzkou cilovou skupinu. Letmy pohled na sauto rika, ze cena zacina na 700K, coz neni malo, ale s ohledem na to, kde se cenove pohybuje konkurence, to neni az tak moc.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No máme ji 4 roky a nebyla v servisu s jedinou poruchou, ani nebylo potřeba nic řešit mimo pravidelný servis. Jestli to je nespolehlivé, tak pak nevím, co spolehlivé je.
A cena? D segment, s automatem, 200k a spotřebou pod 5l, to si myslím, že konkurenci nemá za 700
Avatar - Jenik3
Jenik3
Diky za zpetnou vazbu.