Testy
topten
6
ses jen namachrovanej hospodskej kecal, jehoz znalosti elektroniky konci na plochy baterce a mechanickym vypinaci
Přejít do diskuze
spolehlivejsi nez elektrickej pohon je snad jen trikolka
trochu se rozved pavliku
kolik servisu potrebujes mezi baterkou a kolem
trochu se rozved pavliku
kolik servisu potrebujes mezi baterkou a kolem
co je na elektromotoru slozitejsi nez na spalovaku se stovkou pohyblivych casti s pracovnim teplotnim rozdilem 1000K, velkejma odstredivejma silama, velkejma tlakama, pozadavkem na presnot pohyblivych casti v radu desitek um ... ??
smer je dnes zjednoduseni aut, zvyseni spolehlivosti, snizeni provoznich a servisnich nakladu a automatizace vyroby.
smer je dnes zjednoduseni aut, zvyseni spolehlivosti, snizeni provoznich a servisnich nakladu a automatizace vyroby.
vykasli se na palce pavliku
takhle ses jenom typickej fejsbukovej nymand co resi co si kdo mysli
podobne jako ten StBak co ted kvici u soudu
takhle ses jenom typickej fejsbukovej nymand co resi co si kdo mysli
podobne jako ten StBak co ted kvici u soudu
tipuju, ze v tom tvym 1985 mel beznej dvolitr 100 koni, zatimco dnes ma koni 300 ty zastavenej vykone
presne to si mysleli aj v roku 2000, ze oproti 1990 je to velky pokrok a uz to bude len horsie, kazdy nadaval na turbo, ake je to zlozite a ako sa bude kazit 😄
Auta z roku 2000 jsou technicky celkem primitivní. Motor slabý, automat má 4 stupně a cena šílená. Během dalších 10ti let nastal velký pokrok, motory dostaly turba, automaty 8 stupňů a řadí líp než spousta lidí. Jen mám teď pocit, že ta technika dosáhla svého vrcholu a teď už auta nejsou lepší, ale jen složitější.
Zhruba kolem roku 1985 dosáhla elektronika určitého stupně, kdy umožnila přesnou kontrolu zapalování a přísun směsi a umožnila kontrolovaný chod čtyřventilových motorů a přeplňování. Bohužel brzy na to, se začali prosazovat i ekoteroristé a těm se podařilo přesvědčit politiky o nutnosti omezovat emise. To prakticky zastavilo další vývoj ve zvyšování výkonu a účinnosti spalováků a vývoj se proto začal soustřeďovat na snížení spotřeby a kontrolu emisí.
Topteniku, elektromobil není jen motorek vykuchaný z hračky vložený mezi plíšky 4,5 V ploché baterky. Za delší odpověď mi nestojíš. Snad jen, když nevíš, tak mlč. Platí i pro ostatní elektroteoretiky.
Nemám pocit, že by moderní motory nebyly výkonné a účinné víc, než ty staré. Naopak.
Spíš se vytrácí šesti a více válce a jejich kultura chodu a zvuk a jednoduchost a robustnost.
Účinnost je naopak místy až neskutečná. Když 150 koní v Octavii umí jet i za 3-4/100 a k tomu je parádně čisté.
Spíš se vytrácí šesti a více válce a jejich kultura chodu a zvuk a jednoduchost a robustnost.
Účinnost je naopak místy až neskutečná. Když 150 koní v Octavii umí jet i za 3-4/100 a k tomu je parádně čisté.
Sic je ten test o 20 let starem modelu, ale neda mi to, aby se nezminil o stavajici generaci Camry. Designove pro mne na vybornou. Motorove zajimava kombinace 2.5l atmo + elektrika. U toyoty bych ocekaval vysokou spolehlivost, ale jak na tom je novodoba camry s kvalitou, nevim a nechci rikat, ze vim. Podle R.Chvaly povedene auto, pochopitelne pro uzkou cilovou skupinu. Letmy pohled na sauto rika, ze cena zacina na 700K, coz neni malo, ale s ohledem na to, kde se cenove pohybuje konkurence, to neni az tak moc.
Jen kopeš kolem sebe, topteniku. Mimochodem, to musela být partička vyhulenců, že ti dali tohle jméno.
Jistě jsi vyzkoušel třeba Audi 100 2.0 74kW, nepletu se?
Toptenblb: místo mínusek zkus odpovědět 😉
Toptenblb: místo mínusek zkus odpovědět 😉