Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKonkurent Rimacu? Čínský elektrický hypersport už lze objednat. A má více než 1200 koní!
13 komentářů
POP ART
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Osle, 2000 koní to je fakt budoucnost. Škoda že není nic pro strejdu co by mělo 100 koní, leda za cenu BMX3 v základu.
400 metrů pod 2 sekundy, no to tedy klobouk dolů, to ty ubohý dragstery Top Fuel se spalovákem, co spalují nitrometan a mají i 8000 koní, zvládnou 400 metrů asi tak za dvojnásobek času a to při startu dosahují přetížení 8G, na celé trati průměr 4G a na konci jedou skoro 500 km/h. 😁 😁 😁
Anonym
a spolu s ním zdraží i všechny další suroviny a ceny energií přivedou většinu evropských továren ke krachu.
A monopolní dodavatelé z asie zlevnovat nebudou, proč by to dělali 😄 😄 😄
https😐/www.newstream.cz/…-jsou-pod-tlakem
A monopolní dodavatelé z asie zlevnovat nebudou, proč by to dělali 😄 😄 😄
https😐/www.newstream.cz/…-jsou-pod-tlakem
Ji/Ri
Asi nechceš čínský elektrický hypersport.... 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] to je vrchol naleštěné bídy.
U hypersportu se dá očekávat i 2000 kW.
Nedávno jsme tady četli o supersportu s 1800 kW.
Novinky z EV
Leniví Němci
V čínské továrně CATL v Německu téměř nepracují leniví Němci.
Němci nestačí Číňanům navyklým na 996.
What is China's 996 work culture?
Once endorsed by tech billionaires like Alibaba founder Jack Ma and Richard Liu, 996 responds to working 12 hours per day, from 9 am to 9 pm, for six days a week: 72 hours per week.
Dle Autobildu - Z CATL v Německu
Und Deutsche? Yüksel lacht. "Die arbeiten hier kaum. Chinesen arbeiten zwölf Stunden am Tag, sechs Tage in der Woche.