Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
marek kvapil
7
Degradace značky Mitsubishi Motors
traveldrive
3
Jedine v tom zmysle, že Mitsu asi nedokáže hodiť na trh solídny nový model. Voči stávajúcemu ASX je toto super autíčko. Mitsubishi sa degraduje samé, Renault je preň prínosom.
ptr078
1
Absolutny suhlas
WinDiesel
2
Absolutní nesouhlas.
traveldrive
2
Tvrdíš, že je to super originál Mitsubishi a Renault mu ho len ukradol a začal skôr predávať pod svojou značkou? 😒]
twistedTSD
To muselo dát práce. 😁
Zrejme to odzrkadľuje situáciu Mitsubishi - chýba invencia, nápady, možno ľudia a určite peniaze.
Osvedčený model od Renaultu je nateraz asi najlepším riešením, ale s dizajnom sa teda pohrať mohli. Toto bije do očí biedou Mitsu na starom kontinente. Európa je pre nich zrejme nepríliš zaujímava a rentabilná. Určite do amerického alebo ázijského trhu investujú nepomerne viac.
Osvedčený model od Renaultu je nateraz asi najlepším riešením, ale s dizajnom sa teda pohrať mohli. Toto bije do očí biedou Mitsu na starom kontinente. Európa je pre nich zrejme nepríliš zaujímava a rentabilná. Určite do amerického alebo ázijského trhu investujú nepomerne viac.
hugino
...na nový model a ono to je ako s Corollou a Swace tj. preznačkovaný Captur.Takže ASX môže bodovať jedine nižšou cenou.Ináč medzi nami to je fakt na zaplakanie s tým Mitsu a kedysi mali modeli ako Lancer Evo,3000 GT alebo Pajero /LEGENDY/. :no: :no: :no:
Mitsu je v místě, kde slunce nesvítí… Tohle je naprostá zoufalost, badge engineering v nehrubším smyslu slova :no: Ani trochu práce si s tím nedali… Kdysi slavná značka, nechápu…
Tesne vedľa https😐/www.auto.cz/…e-zacina-rysovat?… takto ho pred rokom prezentovali ako štúdiu.Veľa ľudí nedá dopustiť na japonské autá ale toto aj napriek znaku nie je určite japonské.Chýba mi tu koment 3 diamanty ktorý sa pred dvoma dňami strašne tešil na premiéru a nadával na Suzuki Swace že je to len preznačkovaná Corolla. 😄 😄 😄 Za mňa určite originál tj.Captur
Originál alebo originál s logom Mitsubishi - je to úplne jedno. Budú to vyrábať z toho istého materiálu, z rovnakých dielov, na tej istej linke tí istí ľudia. Rozdiely budú len v logu a možno v cene.
Ano to je pravda že to budú vyrábať na rovnakej linke.Rozdiel ešte okrem ceny môže byť vo výbavách a v servisných nákladoch kde ASX bude mať asi drahší servis.Tak s týmto si japonci nedali moc námahy takisto ako Mazda 2 vs Yaris ale tam je aspoň originál japonské auto lebo keď chce niekto japonca tak s ASX bude mať asi problém.
Ako keby mal Renault lacný (alebo dobrý) servis... Výbavy môžu byť iné, aby sa aspoň v niečom líšili, ale v zásade veľa možností nie je.
Mitsubishi pořád prodává Pajero, Triton a další úspěšné off-road modely na trzích, kde se jim daří... a Evropa kupuje SUV... tak proč by se snažili?
esper
A ja som uz po letmom otvoreni galerie na mobile isiel pisat, ze do galerie mohli okrem ilustracnych fotiek Capturu dat aj aspon nieco z ASX 😀.
Sam by som si radsej kupil Captur aj keby bol trosku drahsi. Ten vymeneny znak na maske a volante posobi ako keby to se***vym lepidlom nalepil nejaky dedinsky "tuner".
Sam by som si radsej kupil Captur aj keby bol trosku drahsi. Ten vymeneny znak na maske a volante posobi ako keby to se***vym lepidlom nalepil nejaky dedinsky "tuner".
Petr Kupec
Když avizovali, že nové ASX přebírá technický základ od Capturu, tak jsem si říkal, jestli jako majitel Capturu na fotkách najdu nějaké shodné díly, nejspíš v kokpitu. Že ale najdu shodných 99% dílů jsem fakt nečekal...
Napíš to autorovi "článku", on to, zdá sa, nenašiel. Pri pohľade na fotky je obsah článku unikát.
Tak autoři zdejších článků jsou sami o sobě unikáty. Stačí i ten nadpis - to musel vymyslet někdo přímo hlavou… 😒]
Tak kdyby napsal, že je to Captur, u kterého se kromě loga změnila jen mřížka masky. Tak by to byl dost krátký článek. 😄
Mne ani tak nepríde dlhý, popravde mne to ani nepríde ako článok, skôr len taký popis k nadpisu...
Treba si pozrieť články od pánov Dragouna alebo Haasa - áno, tomu sa už dá povedať články, týmto krátkym aktualitám (občas aj neaktuálnym) ale určite nie.
Treba si pozrieť články od pánov Dragouna alebo Haasa - áno, tomu sa už dá povedať články, týmto krátkym aktualitám (občas aj neaktuálnym) ale určite nie.
Petr Kupec
Nejhorší na tom je ta zadní kamera, která se u Capturu skrývá v logu Renault. Tady naprosto ohyzdně vystupuje z plochy pátých dveří. Přesun kamery pod hranu pátých dveří, který by designu zadku obrovsky prospěl, by asi byl už moc velký zásah do konstrukce 😒 Zajímalo by mně, jak bude vypadat verze, která nebude mít zadní kameru ve výbavě. Bude tam mít "nádor" bez kamery, nebo jiný výlisek pátých dveří bez otvoru?
Bude nádor a možná nezakrytý, holt náklady. 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Záslepku ale bude možno sehnat u dealera Mitsu.
Netrep. Nie je čo o nafte, tak vymýšľaš iné bludy? No, snáď sa časom opäť v niečom nájdeš. Zmeníš aj nick napr. na WinHybrid alebo niečo podobné, či ostaneš pri rifliach? 😉
hugino
...kde si.Čakám na tvoj koment keď si sa tak tešil... 😄 😄 😄
Bolo jasne ze to bude prelepeny captur... ale ten nos s velkym logom mu pasuje vyborne .. aj napriek tomu ze to defakto nie je origo mitsu cakam velky uspech asxka v eu.... popravde prave v eu ( ktora uz ide mimo zaujem mitsu ) takyto prelepeny model znacke pomoze... inak vo zvysku sveta je nadalej vsetko ok... vo vysledku vlastne mitsu len ziska ...
( mam kolegu ktory sucasne asx z r 2010 planuje nahradit novym modernejsim tak uvidime ) .. hoc v eu uz ani byt nemalo.... inak v tej red diamond cervenej je paradne.... okuknem na jar u nas ceny... a ak bude v cene scaly.... tak si ho urcite pojdem o rok omrknut ... ta cervena je mnam... krasny nosorozec :😉 :yes:
( mam kolegu ktory sucasne asx z r 2010 planuje nahradit novym modernejsim tak uvidime ) .. hoc v eu uz ani byt nemalo.... inak v tej red diamond cervenej je paradne.... okuknem na jar u nas ceny... a ak bude v cene scaly.... tak si ho urcite pojdem o rok omrknut ... ta cervena je mnam... krasny nosorozec :😉 :yes:
Napis mi jedinej duvod toho uspechu v EU. Proc bych si mel kouoit ASX, kdyz muzu mit Captur.
Takže si nakoniec spokojný.Tak potom to je v poriadku ja som myslel že si mal väčšie očakávania ako preznačkovaný Captur.
Mal, ale neprizná to.
Že to s Mitsubishi jde dolů bylo jasné, když do Colta přestali montovat diesel. Převzetí nejhorší evropskou automobilkou bylo už jen výsledkem. Na světě už není žádný výrobce normálních vozů... :no:
Petr Topper
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
vacs
Přeznačkování aut není nikdy dobrý nápad. Toto není výjimka.
Nesouhlasím. Stellantis ukazuje že to jde a oni chtějí úspěšný obchodní model Stellantisu napodobit. Jenže Stellantis na to jde sofistikovaně a každý model má určitou část svého vlastního DNA.
Opel prostě alespoň částečně zůstává Opelem.
Synergie přináší obrovské úspory.
A tak Stellantis udrží Opel živý, protože prodeje jsou poměrně vysoké. A když nevydělá přímo Opel, vydělá na synergii Stellantis. U Renaultu by musely být prodeje podobně vysoké, což nebudou, takže okopírovaný obchodní model fungovat nebude.
Opel prostě alespoň částečně zůstává Opelem.
Synergie přináší obrovské úspory.
A tak Stellantis udrží Opel živý, protože prodeje jsou poměrně vysoké. A když nevydělá přímo Opel, vydělá na synergii Stellantis. U Renaultu by musely být prodeje podobně vysoké, což nebudou, takže okopírovaný obchodní model fungovat nebude.
Ale figu. Citroen Berlingo, Opel Combo, Fiat Doblo, Peugeot Rifter, Toyota ProAce City Verso - ukáž mi tú vlastnú DNA u každého auta...
Ale to jsou užitkáče, tam tak bylo vždycky. Ale když si srovnáš Astru a 308, tak jsou to svébytná auta stejně jako Leon a Golf.