Jedine v tom zmysle, že Mitsu asi nedokáže hodiť na trh solídny nový model. Voči stávajúcemu ASX je toto super autíčko. Mitsubishi sa degraduje samé, Renault je preň prínosom.
Zrejme to odzrkadľuje situáciu Mitsubishi - chýba invencia, nápady, možno ľudia a určite peniaze.
Osvedčený model od Renaultu je nateraz asi najlepším riešením, ale s dizajnom sa teda pohrať mohli. Toto bije do očí biedou Mitsu na starom kontinente. Európa je pre nich zrejme nepríliš zaujímava a rentabilná. Určite do amerického alebo ázijského trhu investujú nepomerne viac.
...na nový model a ono to je ako s Corollou a Swace tj. preznačkovaný Captur.Takže ASX môže bodovať jedine nižšou cenou.Ináč medzi nami to je fakt na zaplakanie s tým Mitsu a kedysi mali modeli ako Lancer Evo,3000 GT alebo Pajero /LEGENDY/. :no::no::no:
Mitsu je v místě, kde slunce nesvítí… Tohle je naprostá zoufalost, badge engineering v nehrubším smyslu slova :no: Ani trochu práce si s tím nedali… Kdysi slavná značka, nechápu…
Tesne vedľa https://www.auto.cz/…e-zacina-rysovat?… takto ho pred rokom prezentovali ako štúdiu.Veľa ľudí nedá dopustiť na japonské autá ale toto aj napriek znaku nie je určite japonské.Chýba mi tu koment 3 diamanty ktorý sa pred dvoma dňami strašne tešil na premiéru a nadával na Suzuki Swace že je to len preznačkovaná Corolla. :-):-):-) Za mňa určite originál tj.Captur
Originál alebo originál s logom Mitsubishi - je to úplne jedno. Budú to vyrábať z toho istého materiálu, z rovnakých dielov, na tej istej linke tí istí ľudia. Rozdiely budú len v logu a možno v cene.
Ano to je pravda že to budú vyrábať na rovnakej linke.Rozdiel ešte okrem ceny môže byť vo výbavách a v servisných nákladoch kde ASX bude mať asi drahší servis.Tak s týmto si japonci nedali moc námahy takisto ako Mazda 2 vs Yaris ale tam je aspoň originál japonské auto lebo keď chce niekto japonca tak s ASX bude mať asi problém.
A ja som uz po letmom otvoreni galerie na mobile isiel pisat, ze do galerie mohli okrem ilustracnych fotiek Capturu dat aj aspon nieco z ASX 😀.
Sam by som si radsej kupil Captur aj keby bol trosku drahsi. Ten vymeneny znak na maske a volante posobi ako keby to se***vym lepidlom nalepil nejaky dedinsky "tuner".
Když avizovali, že nové ASX přebírá technický základ od Capturu, tak jsem si říkal, jestli jako majitel Capturu na fotkách najdu nějaké shodné díly, nejspíš v kokpitu. Že ale najdu shodných 99% dílů jsem fakt nečekal...
Mne ani tak nepríde dlhý, popravde mne to ani nepríde ako článok, skôr len taký popis k nadpisu...
Treba si pozrieť články od pánov Dragouna alebo Haasa - áno, tomu sa už dá povedať články, týmto krátkym aktualitám (občas aj neaktuálnym) ale určite nie.
Nejhorší na tom je ta zadní kamera, která se u Capturu skrývá v logu Renault. Tady naprosto ohyzdně vystupuje z plochy pátých dveří. Přesun kamery pod hranu pátých dveří, který by designu zadku obrovsky prospěl, by asi byl už moc velký zásah do konstrukce :-( Zajímalo by mně, jak bude vypadat verze, která nebude mít zadní kameru ve výbavě. Bude tam mít "nádor" bez kamery, nebo jiný výlisek pátých dveří bez otvoru?
Netrep. Nie je čo o nafte, tak vymýšľaš iné bludy? No, snáď sa časom opäť v niečom nájdeš. Zmeníš aj nick napr. na WinHybrid alebo niečo podobné, či ostaneš pri rifliach? ;-)
Bolo jasne ze to bude prelepeny captur... ale ten nos s velkym logom mu pasuje vyborne .. aj napriek tomu ze to defakto nie je origo mitsu cakam velky uspech asxka v eu.... popravde prave v eu ( ktora uz ide mimo zaujem mitsu ) takyto prelepeny model znacke pomoze... inak vo zvysku sveta je nadalej vsetko ok... vo vysledku vlastne mitsu len ziska ...
( mam kolegu ktory sucasne asx z r 2010 planuje nahradit novym modernejsim tak uvidime ) .. hoc v eu uz ani byt nemalo.... inak v tej red diamond cervenej je paradne.... okuknem na jar u nas ceny... a ak bude v cene scaly.... tak si ho urcite pojdem o rok omrknut ... ta cervena je mnam... krasny nosorozec :*):yes:
Že to s Mitsubishi jde dolů bylo jasné, když do Colta přestali montovat diesel. Převzetí nejhorší evropskou automobilkou bylo už jen výsledkem. Na světě už není žádný výrobce normálních vozů... :no:
Nesouhlasím. Stellantis ukazuje že to jde a oni chtějí úspěšný obchodní model Stellantisu napodobit. Jenže Stellantis na to jde sofistikovaně a každý model má určitou část svého vlastního DNA.
Opel prostě alespoň částečně zůstává Opelem.
Synergie přináší obrovské úspory.
A tak Stellantis udrží Opel živý, protože prodeje jsou poměrně vysoké. A když nevydělá přímo Opel, vydělá na synergii Stellantis. U Renaultu by musely být prodeje podobně vysoké, což nebudou, takže okopírovaný obchodní model fungovat nebude.