Veterán
Josef-Kratochvil
5
Měl jsem a rád vzpomínám. Koroze a motor po smrti, celkove dost problémů. Ale krásný bylo a měl jsem ho rád.
Přejít do diskuze
Deviatka udivovala agilitou, na pririaďovanie kolies zadnej nápravy som vtedy docela čumel. Prepletalo sa to parkoviskami a úzkymi uličkami ako lasička.
Šestka byla krásná, devítka už o něco míň... a s tím 2.0V6 to jezdilo docela hezky (bratranec jí měl). Já měl jiné Mazdy 😄
Horst Schimanski
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kámoš nedávno kúpil M3 SKY a synovec M3 ten najslabší 2l. Na Sky som nešiel ale ten 90kW 2l áno a nešiel vôbec zle ale hlavne mladý s tým robí celkom pekné spotreby.
Ne, to jsem kupoval někdy v roce 2003-4, myslím že rv 96, 95. Už si nepamatuju přesně. Objel jsem jich hodně, rezate bylo všechno. Ten můj taky, akorát to předchozí majitel hezky zamaskoval. Motor už neměl tlaky, byl zralej na GO. Melo to 120t, myslím. Paštika, tam postupne odcházelo všechno, vyjma elektriky. Ale krásná a moc dobře se to řídilo.
To ta spolehlivost nic moc teda.
Koroze je jasná, Mazdy hnily i po roce 2005, osobně sem jich několik viděl na vlastní oči.
Ale motor co je KO ve 120, to je dost smutný.
Já měl 2,5 V6 Mitsubishi ve Stratusu, a ten šlapal jako hodinky i ve 200 tis km
Koroze je jasná, Mazdy hnily i po roce 2005, osobně sem jich několik viděl na vlastní oči.
Ale motor co je KO ve 120, to je dost smutný.
Já měl 2,5 V6 Mitsubishi ve Stratusu, a ten šlapal jako hodinky i ve 200 tis km
PrimitivRadek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mazdy znám, sranda je, že ty dvoulitry jedou úplně stejně, ten podladěný i SKY X bys do 4t otáček nepoznal.