Strašný, co? Céčko, co má 2,1 tuny. WTF! A taky se dozvídáme, že těch 680 koní to má jen chvíli a pak o sto koní (80 kW) méně. Tohle je tragédie. Takových koní a newtonmetrů a na stovce je to jen za 3,4? No jo, tahat přes dvě tuny se pronese.
A taková to byla V8 velkoobjemová klasika a tahle to vykastrovali. Jestli je tohle budoucnost aut, tak si svou V8 (M5) nechám hoooodně dlouho.
pohotovostná hmotnost to je u športového auta super údaj, aspoň bude lepšie držať na ceste. :-!
Ešte mi tam chýba u takétoho auta režim Eco+.
Čo treba ale pochváliť tak tie dispeje vypadajú daleko lepšie ako u novej 3-er aj keď tiež žiadna sláva u toho pred vodičom.
No nič asi som už starý.
Nedávno sa tu riešilo že sedany tejto triedy majú nadváhu (1.7-1.8t), čo je ale potom toto? Toľko nevážil snáď ani Mamut aj keď to bolo 30 rokov späť. Malinkú výhodu ale vidím v tom že to môže mať písanej hodne na ťažnom 😁😁 táto tlstá Berta.
Príde mi že aj Tesla 3 bude na tom váhovo ďaleko lepšie.
...tak to nebude mať taký výkon.Či ? Okrem pohonu / ktorý je pri takomto aute kľúčový / tak je to parádne auto.Načo kupovať C-éčko s káblom keď môžem mať C 43 4MATIC so 408 k / ktoré na dnešnú premávku určite stačia / a ešte za menej peňazí.
....Spojením těchto dvou pohonných ústroj pak vzniká kombinovaný výkon až 680 koní a 1.020 Nm točivého momentu.....
Tak si to shrneme - spalovák má 545 Nm a elektromotor 320, to je dohromady 865 Nm. Když pominu fakt že sčítat takto momenty je absolutní nesmysl, kde se přišlo na těch 1020 Nm ?
Souhlas! Chtěl bych jen připomenout, že myšlenka elektrovozů souvisela s nutnosti zlepšit ovzduší ve městech, což se z velké části podařilo díky novým technologiím u stávajících spalováků. Bohužel "elektroledovec" se dal do pohybu a zastavit ho už tak snadno nepůjde.
Je jasné, že elektrovozy byly původně určeny jako alternativa pro městský provoz, ale postupem času se celý proces "zvrtl" na nekontrolované elektrovozošílenství. Škoda. ;-\
Na dnešnú premávku stačí aj základný dvojliter a kto uvažuje v dimenziách "čo stačí", po AMGčku nepozerá. Po ňom pozerajú tí, čo chcú mať proste top verziu a s tým spojený imidž (väčšina), resp. dynamiku športiaku (menšina). A obe skupiny bude patrične sr_ť, že majú pod kapotou v podstate to isté, ako majitelia základného modelu (2,0 R4) a výkon budú naháňať s káblom.
Malý motor, velký výkon, velké turbo, to znamená velké chladiče. K tomu baterka, elektromotor, převodovka navíc a zase chladiče, to je balastu za pár set kilo. Je to úžasně moderní, na prezentaci mercedesáci pořád omílali formuli 1, majitel c amg se bude cítit jako Luíís atp. atd. Škoda, s tím čtyřlitrovým V8 z amg GT by to vážilo o 400 kg míň při stejné dynamice a líp by to zatáčelo. Jenže pokrok je prostě pokrok. :-[]
Degradace automobilů pokračuje. C AMG se čtyřválcem a elektrickým balastem a hmostnosti náklaďáku. Parametry nedosahuje ani na konkurenci, musí se to strkat do zásuvky a zastavit to bude umění.
Nikdo normální V8 za tenhle nesmysl nevymění.
Však som napísal že až na ten pohon je to super a preto mi väčší zmysel dáva lacnejší C 43 AMG bez káblu. Aj BMW je buď M 3 alebo M 3 Competition.Takže ak chceš AMG a nepotrebuješ tých diskutabilných 680k tak postačí aj C 43. Aspoň nebudeš strielať z výfuku po meste o pol noci a budiť pracujúcich občanov. :-) Každopádne to že nemajú v ponuke osemválec tak to je pre fajnšmekrov s tučným kontom na p...u. Možno to po čase v MB prehodnotia lebo v tomto je BMW stále top.
Presne. Od 680 koní (!) človek čakal deklasovanie konkurencie (veď M3C má o citeľných 170 koní menej). A ono to je plus mínus rovnaké ako M3. Proste papierové elektrokone zabité hmotnosťou. A to sa bavíme o priamke, nechcem vedieť správanie 2114 kg auta v zákrutách. 8-s