Novinky
pohotovostná hmotnost to je u športového auta super údaj, aspoň bude lepšie držať na ceste.
:-!
Ešte mi tam chýba u takétoho auta režim Eco+.
Čo treba ale pochváliť tak tie dispeje vypadajú daleko lepšie ako u novej 3-er aj keď tiež žiadna sláva u toho pred vodičom.
No nič asi som už starý.
:-!
Ešte mi tam chýba u takétoho auta režim Eco+.
Čo treba ale pochváliť tak tie dispeje vypadajú daleko lepšie ako u novej 3-er aj keď tiež žiadna sláva u toho pred vodičom.
No nič asi som už starý.
.... to chceš :-! a tvoje žena taky 😉
Prosím vás, kdybyste někdo chtěli sportovní sedan, co má normální motor, tak třeba Giulia QV se ještě stále prodává 😉
a je lehčí o víc než 400kg 😁 😁 😁 😁 😁
Prosím vás, kdybyste někdo chtěli sportovní sedan, co má normální motor, tak třeba Giulia QV se ještě stále prodává 😉
a je lehčí o víc než 400kg 😁 😁 😁 😁 😁
Nedávno sa tu riešilo že sedany tejto triedy majú nadváhu (1.7-1.8t), čo je ale potom toto? Toľko nevážil snáď ani Mamut aj keď to bolo 30 rokov späť. Malinkú výhodu ale vidím v tom že to môže mať písanej hodne na ťažnom 😁😁 táto tlstá Berta.
Príde mi že aj Tesla 3 bude na tom váhovo ďaleko lepšie.
Príde mi že aj Tesla 3 bude na tom váhovo ďaleko lepšie.
:yes: další velkolepá sra.čka tento vágen. ... charakterní 4válec. Tohle mi do garaže nevjede.
...tak to nebude mať taký výkon.Či ? Okrem pohonu / ktorý je pri takomto aute kľúčový / tak je to parádne auto.Načo kupovať C-éčko s káblom keď môžem mať C 43 4MATIC so 408 k / ktoré na dnešnú premávku určite stačia / a ešte za menej peňazí.
....Spojením těchto dvou pohonných ústroj pak vzniká kombinovaný výkon až 680 koní a 1.020 Nm točivého momentu.....
Tak si to shrneme - spalovák má 545 Nm a elektromotor 320, to je dohromady 865 Nm. Když pominu fakt že sčítat takto momenty je absolutní nesmysl, kde se přišlo na těch 1020 Nm ?
Tak si to shrneme - spalovák má 545 Nm a elektromotor 320, to je dohromady 865 Nm. Když pominu fakt že sčítat takto momenty je absolutní nesmysl, kde se přišlo na těch 1020 Nm ?
trochu nechápu, jak toho dosáhli. obyčejné céčko se čtyřválcem váží třeba 1700 kg. baterie plus elektromotor 120? kde vzali ten zbytek?
Souhlas! Chtěl bych jen připomenout, že myšlenka elektrovozů souvisela s nutnosti zlepšit ovzduší ve městech, což se z velké části podařilo díky novým technologiím u stávajících spalováků. Bohužel "elektroledovec" se dal do pohybu a zastavit ho už tak snadno nepůjde.
Je jasné, že elektrovozy byly původně určeny jako alternativa pro městský provoz, ale postupem času se celý proces "zvrtl" na nekontrolované elektrovozošílenství. Škoda. ;-\
Je jasné, že elektrovozy byly původně určeny jako alternativa pro městský provoz, ale postupem času se celý proces "zvrtl" na nekontrolované elektrovozošílenství. Škoda. ;-\
A ako bonus to bude ešte drahšie, ako ten V8. Síce je to horšie, ale aspoň je to drahšie. 8-s
Na dnešnú premávku stačí aj základný dvojliter a kto uvažuje v dimenziách "čo stačí", po AMGčku nepozerá. Po ňom pozerajú tí, čo chcú mať proste top verziu a s tým spojený imidž (väčšina), resp. dynamiku športiaku (menšina). A obe skupiny bude patrične sr_ť, že majú pod kapotou v podstate to isté, ako majitelia základného modelu (2,0 R4) a výkon budú naháňať s káblom.
Těch 3,4s dá i 450 koňová RS4 v kombíku a M3 comp. mají běžně změřeno kolem 3s i pod. Je to bída na 680 koní.
Malý motor, velký výkon, velké turbo, to znamená velké chladiče. K tomu baterka, elektromotor, převodovka navíc a zase chladiče, to je balastu za pár set kilo. Je to úžasně moderní, na prezentaci mercedesáci pořád omílali formuli 1, majitel c amg se bude cítit jako Luíís atp. atd. Škoda, s tím čtyřlitrovým V8 z amg GT by to vážilo o 400 kg míň při stejné dynamice a líp by to zatáčelo. Jenže pokrok je prostě pokrok. 😒]
Klasické hot sedany dajú 3-5 kôl ostrej jazdy na okruhu a to majú -400kg, toto je asi už skôr na kochačku a občas to zadupnúť.
Degradace automobilů pokračuje. C AMG se čtyřválcem a elektrickým balastem a hmostnosti náklaďáku. Parametry nedosahuje ani na konkurenci, musí se to strkat do zásuvky a zastavit to bude umění.
Nikdo normální V8 za tenhle nesmysl nevymění.
Nikdo normální V8 za tenhle nesmysl nevymění.
Ono to aj tak ten udávaný výkon má len 10 sekúnd. Takže to možno spravili v duchu: nevadí, že nevydržia brzdy, keď nevydrží ani motor. 😒] 😒]
Však som napísal že až na ten pohon je to super a preto mi väčší zmysel dáva lacnejší C 43 AMG bez káblu. Aj BMW je buď M 3 alebo M 3 Competition.Takže ak chceš AMG a nepotrebuješ tých diskutabilných 680k tak postačí aj C 43. Aspoň nebudeš strielať z výfuku po meste o pol noci a budiť pracujúcich občanov. 😄 Každopádne to že nemajú v ponuke osemválec tak to je pre fajnšmekrov s tučným kontom na p...u. Možno to po čase v MB prehodnotia lebo v tomto je BMW stále top.
A taková to byla V8 velkoobjemová klasika a tahle to vykastrovali. Jestli je tohle budoucnost aut, tak si svou V8 (M5) nechám hoooodně dlouho.