Testy
KANKUNEN
2
Ten rozdíl byl propastný,mnohem větší než na papíře. Zlaté oturbené třiválce.
xxc
2
Presne toto sme mali doma, 2.0 hdi 66kw v 306 a druhy 1.4 55 kw. Ci boli velke rozdiely, neviem, ale s hdi som dost jazdil a vzdy som to mal na podlahe a spotreba okolo 5l.
traveldrive
1
"vzdy som to mal na podlahe" - ja furt hovorím, že jazdíš jak retard.
xxc
0
Nízky výkon, 66 kw
speedfred
1
To neokecáš, aj 66kW je niekedy až až.
xxc
0
Áno, v kolóne 😁
KANKUNEN
0
I kolona se dá předjet :yes:
Tohle auto pokud se o něj člověk staral bylo k neutahání.
A smysluplnost dieselu v malým autě?
1) ano tohle EU a zapadni země tenkrát tlačily jako vzor ekogie a pokroku. Dnes z majitelů těchto aut dělá EU psance...
To stejné bude s elemtromobilitou. Dnes se EU snaží namluvit že kdo nemá EV tak nemá právo na vlastní mobilitu... Do dvaceti let EU, pokud vůbec ještě bude existovat, z majitelů EV udělá opět psance a ničitele planety a vymyslí že musí jezdit jediné na kouzelném koberci...
2) Uvědomme si, že tyhle auta byly dělané pro jižní země jako Franice, Španělsko, Itálie, Portugalsko... Tam je mnohem tepleji a jsou to velké země, takže jet k tetičce do sousední provincie znamená třeba 500 km.... To není jak u nás.
A smysluplnost dieselu v malým autě?
1) ano tohle EU a zapadni země tenkrát tlačily jako vzor ekogie a pokroku. Dnes z majitelů těchto aut dělá EU psance...
To stejné bude s elemtromobilitou. Dnes se EU snaží namluvit že kdo nemá EV tak nemá právo na vlastní mobilitu... Do dvaceti let EU, pokud vůbec ještě bude existovat, z majitelů EV udělá opět psance a ničitele planety a vymyslí že musí jezdit jediné na kouzelném koberci...
2) Uvědomme si, že tyhle auta byly dělané pro jižní země jako Franice, Španělsko, Itálie, Portugalsko... Tam je mnohem tepleji a jsou to velké země, takže jet k tetičce do sousední provincie znamená třeba 500 km.... To není jak u nás.
... VELKÉ jižní země ... souhlas, my jsme se jen vezli
dneska musíš počítat i s Polskem, to je taky velká země ale není na jihu 😄
dneska musíš počítat i s Polskem, to je taky velká země ale není na jihu 😄
Snad nebudeme spochybnovat, ze nejake tie emisne normy prispeli k cistote ovzdusia. Treba rozlisovat, v akom malom aute je vhodny diesel. Pokial niekto kupil 206ku a jazdil s tym len po meste kratke trasy, tak asi diesel nebol az taky vhodny. A ja som v tom aute par krat siel ako spolujazdec, to bolo nieco hrozne, na dlhe trasy to auto nebude.
K bodu č.1) aby za 20 rokov podobne nedopadli aj EV pretože zbytočne pálime elektriku.
Najekologickejšie autá mali vo Flinstonovcoch. Že by sme sa nakoniec inšpirovali tam? 😒]
Ale elektriku si vieme vyrobiť zo slnka a vetra. Určite je lepšie šetriť aj tu, ale ako vyššie bolo písané, určite je rozumné navštíviť tetu na dieseli 500 km ďaleko, to je úplne super pre planétu a naše deti 🙂
Ja ti nevim, ale dost 206 bylo v mem okoli a zlobilo tam kde co.
Ako vo väčšine francúzskych áut tej doby.
S 306kou neboli väčšie problémy, hneď po kúpe odišlo palivové čerpadlo a raz asi po 9 rokoch mi odpadol výfuk. Niekde v Bulharsku to zvarali a auto jazdilo ďalej. Až do nejakých 350 000 km. Neviem, určite boli aj lepšie autá v tej dobe, ale nezažil som. Aj spojka myslím bola pôvodná, čo je celkom dobre na tú záťaž. 407 mala tiež hdi, ale 103 kW a aspoň to jazdilo dobre za porovnateľnú spotrebu.
Clio 2 v benzinu bylo v te dobe nahodou velmi dobre, ostatne joch jezdi porad dost i 20 let pote.
Isteže. Písal som, že väčšina, nie všetky. 😉 Boli to väčšinou detské nemoci, odchádzali drobnosti, nie zásadné veci. Väčšinou to bola nejaká elektrika alebo malé komponenty, ktoré nemali dlhú životnosť - nič extra zásadného, ale vedelo to občas pokaziť náladu. Napríklad majitelia Renaultu Safrane alebo Laguna by nejaké pripomienky mali. 😉 Ostatne úroveň francúzskych áut sa nemálo preberala aj tu.
206tka bude navzdy nesmrtelna :yes:
No ale k veci.... dnes uz aj male turbobenziny nezeru o nic viac takze tazke dizle su tu uz v B segmente fakt pase... navyse dnes rozmerovo 206tka spada uz do A segmentu miniaut ( je dnes uz rozmerovo mensia aj ako space star ) takze som rad ze predstava mat dnes v A segmente 2.0 dizel ( aj akykolvek iny dizel ) je uz bohudik len scifi predstava ... a ze sa minulost uz opakovat nebude
No ale k veci.... dnes uz aj male turbobenziny nezeru o nic viac takze tazke dizle su tu uz v B segmente fakt pase... navyse dnes rozmerovo 206tka spada uz do A segmentu miniaut ( je dnes uz rozmerovo mensia aj ako space star ) takze som rad ze predstava mat dnes v A segmente 2.0 dizel ( aj akykolvek iny dizel ) je uz bohudik len scifi predstava ... a ze sa minulost uz opakovat nebude
auto s veľkým a ťažkým motorom. Síce som vyskúšal len kombi s 2,0 Hdi, ale čo sa kvality jazdy a pôžitku z nej tak to bol brutál. Tvrdé, neochotné zatáčať, jediné čo potešilo bola spotreba. S ľahkým a slabším benzínom tá 206 jazdila o triedu lepšie.