Novinky

Zpět na článek

BMW XM je venku. Plug-in hybrid s V8 nabízí 653 koní, dorazí i 748koňová verze

25 komentářů

ericn
víc k tomu psát netřeba.. :-(
71Jarda
Neni ošklivé ani hnusné, je přímo mega odporné!!! Ale je jasné, že své fandy v kruzích podnikatelů na odpis daní nebo nevkusných zbohatlíků si majitele najde! "Úchvatné papírové parametry" na téhle zrůdě, která uráží znak BMW nic nezmění! 🤢🤮👎BMW pomalu umírá! 😭
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Za litrovou Fabku se platí pokuta a tenhle paskvil dostane EL značku.
traveldrive
Je to odporné od prvej do poslednej krivky. Nechutná hrča materiálu.
MrBeranek
Tak dobře - je to hnusný a nikdy si to nekoupím! :) Za M5 bych to vyměnil jedině po lobotomii. :)))
MrBeranek
Hnusný to je, to je fakt. I když o trochu méně ošklivé, než to vypadalo z původních odhadů. I ten interiér jakžtakž - konečně někdo do palubky zakomponoval ten široký displej. Ovšem ta hmotnost? Skoro 2,8 tuny. Ještě takhle chvíli a Béčkový řidičák nebude stačit.

Upřímně, nevidím důvod, proč si vybrat tohle místo X5M. X5M je lehčí a rychlejší.
Arese
...pro pár trapných bohatých pozérů, kteří budou řvát do světa, jak jsou trendy a eko. Smutná vizitka současného šíleného světa. :-O :-( :no: Když si vzpomenu, jaká fantastická a nádherná auta BMW nabízelo ještě v 90. a nultých letech, je to k pláči... :-O :no: :no: :no:
ericn
To že se kupci najdou je jasný, po světě běhá spousta zakomplexovaných bohatých lidí, který si koupí jen proto, že to je novinka od BMW a řve to do světa jak je arogantní :-[]

Za mě to je fail, jak může mít sportovní auto skoro 3t? A ještě k tomu speciální BMW M model? Nechápu… ikdyž M4 má už taky 1800kg :no:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
...asi bych úplně vynechal těch pár trapných bohatých pozérů... jinak jo, no.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Ono tenhle design u menších modelů působí jinak než u velkých ... stejně tak ten násilně narvaný displej na krásnou palubku. U menších modelů /x1, 2,../ - ok. U velkých je to vrchol neumětelství a ten ocas, co to navrhnul a schválil by měli letět rovnou do Mekáče za Přémou.
Takže uvidím na živo.
U mě zatím v ohavnosti, napříč všemi výrobci, jasně vede nová 7ička.... to je opravdu hnus zvenku i zevnitř.
kozakm
I KIA Sportage zvládla dlouhý displej zakomponovat líp než tohle
Mig_35
Sportovní? To od toho snad nikdo nečeká
71Jarda
Nejprve konstatování, ze auto je hnusný apak výčet věcí co nejsou až tak špatný... Takhle to končí a kupci se najdou! Přesně uvažování vedení BMW! Koupí jeden a tak já taky! A s lepší výbavou, ať holota ze sousedství vidí! Co na tom, že pohřbivám ikonu BMW! Made in China!
LORASI
nastastie s Tebou mozem nesuhlasit :) nova X1 by mohla byt cesta urcena BMW pre dalsie modely. dufam, ze v rovnakom duchu pojde aj nova X3. spekuluje sa, ze dokonca facelift 4er by mohol mat predok z 3er ( cize bez bobrov ) a nova 5er uz jazdi s kamuflazou a zda sa, ze jej zostane krasny kozervativny dizajn.
Avatar - iudex
iudex
Ja sa ale obávam, že nejaká nádej v podobe elegantného čistého dizajnu tu momentálne na najbližšie roky nie je. Naopak, ten trend sa len zhoršuje, každé nové auto má väčšie obličky a hnusnejší dizajn ako jeho predchodca (neplatí pre 3er či 5er, ale to sú facelifty, uvidíme, čo nové generácie). Takže skôr čakám, že tento štýl sa z XM postupne presunie nižšie na jednotlivé modely. A možno potom, keď bude celé portfólio hranaté a obludné ako XM, budú musieť prísť zo zmenou (ktorá môže byť už len k lepšiemu).
Avatar - iudex
iudex
To o zakomplexovanosti by som vynechal, ale inak to vidím rovnako. My tu budeme v diskusii nadávať, ale o pár mesiacov budeme XM stretávať na cestách.
Vedľa je článok o faceliftovom Z4, pričom sa avizuje, že nebude mať nástupcu. Pritom má pekný dizajn bez výhrad, jazdí fantasticky, po jazde v M40i som bol úplne nadšený. ALE! Nikto to nekupuje, proste trh pre malé športiaky a tobôž otvorené je maličký a len klesá. Kdežto opulentné SUV idú ako teplé rožky. Takže hádaj čo si v BMW povedia? Ktorý dizajn sa zákazníkom viac páči? Ten čo sa predáva, alebo ten, čo sa nepredáva? Matematika nepustí, SUV to vyhrá na plnej čiare. A tak si povedia, keď je ten dizajn taký úspešný, tak ho capneme aj na ostatné modely. ;-\
Avatar - del42sa
del42sa
Automobilový brutalismus v akci :D:D
TiaS1
Pamatuju dobu, kdy jsem za nejobludnější auto považoval X6. Dneska mi X6 oproti další současné BMW produkci přijde jako vcelku snesitelne auto 😀
LORASI
dufajme, ze toto obdobie sialeneho sefa dizajnu v BMW rychlo pominie. fakt vyzera odporne. a Range ? tie maju ( podla mna ) uzasny dizajn ako exterieru, tak aj interieru ( akurat integracia displeja v stredovej konzole, sa moc nepodarila ), napriek tomu ma jeden zasadny, pre mna nepochopitelny problem, neustale je v strate. BMW, ci MB dosahuju rekordne zisky, ale Range pada do vacsich a vacsich strat. potom si rozumnejsi clovek uvedomi, ze aj ked sa mu hnusi, co BMW, resp. MB v niektorych pripadoch produkuje, zrejme chlapci dobre vedia, co robia a nasu kritiku si mozeme nechat na taketo miesta, kde nikoho nezaujima, lebo sme v tazkej mensine :)
Avatar - Dinar
Dinar
Vidím to stejně. Problém téhle skříně na kolech je čistě design, je to škoda, protože třeba Range umí stejně velké auto udělat naprosto dokonale, skloubení elegance a moderny v jednom, a tak si říkám, že bmw už může zachránit jedině nějaký nový Bangle.
kesumb
Co je na tom výsměch? Reálně to bude jezdit místo 15-25l u 50i za 6-12. Výkon stejnej a sportovní to bude asi tak stejně jako každá takováhle krabice. Prodávat se to v rámci ceny bude, výstavní skříň techniky to je taky a oproti Cayenne Turbo SE, který potkám každý týden, je to i levnější.
To, že je to ošklivý, je teda neoddiskutovatelnej fakt.
jam2015
emisným úradníkom EÚ!
2,8 tony, V8 a papierový dojazd ,,až" 88 km!!!
jam2015
riadna prasačina :-(
TiaS1
Jen pro info, zrychlení na 100 je shodné a na 200 cca o 1 Sec lepší než u běžného M340xi. Tak si říkám, 3 tuny, 4,5 mil (s minimem příplatkové výbavy), to už bych i pri zajmu o rychlé suv šel jinam. Už takový novy RR s osmivalcem od BMW není o moc pomalejší (4.5 sport, 4,7 dlouhý), a přitom predpokladam bude ve všem ostatním nez výkonu pouzitelnejsi… když tak nad tím přemýšlím, jestli to tím svym vzhledem nemiri na kupce G wagonu.
andrijoshka
Paradoxne mi tento mastodont pripomenul jedno elegantné auto: Citroen XM :) To XM-ko bolo super. Jedno parkuje u nás pri škole... Parádička aj po tých rokoch :)