Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW XM je venku. Plug-in hybrid s V8 nabízí 653 koní, dorazí i 748koňová verze
25 komentářů
71Jarda
Neni ošklivé ani hnusné, je přímo mega odporné!!! Ale je jasné, že své fandy v kruzích podnikatelů na odpis daní nebo nevkusných zbohatlíků si majitele najde! "Úchvatné papírové parametry" na téhle zrůdě, která uráží znak BMW nic nezmění! 🤢🤮👎BMW pomalu umírá! 😭
andrijoshka
Paradoxne mi tento mastodont pripomenul jedno elegantné auto: Citroen XM :) To XM-ko bolo super. Jedno parkuje u nás pri škole... Parádička aj po tých rokoch :)
TiaS1
Jen pro info, zrychlení na 100 je shodné a na 200 cca o 1 Sec lepší než u běžného M340xi. Tak si říkám, 3 tuny, 4,5 mil (s minimem příplatkové výbavy), to už bych i pri zajmu o rychlé suv šel jinam. Už takový novy RR s osmivalcem od BMW není o moc pomalejší (4.5 sport, 4,7 dlouhý), a přitom predpokladam bude ve všem ostatním nez výkonu pouzitelnejsi… když tak nad tím přemýšlím, jestli to tím svym vzhledem nemiri na kupce G wagonu.
jam2015
emisným úradníkom EÚ!
2,8 tony, V8 a papierový dojazd ,,až" 88 km!!!
2,8 tony, V8 a papierový dojazd ,,až" 88 km!!!
Co je na tom výsměch? Reálně to bude jezdit místo 15-25l u 50i za 6-12. Výkon stejnej a sportovní to bude asi tak stejně jako každá takováhle krabice. Prodávat se to v rámci ceny bude, výstavní skříň techniky to je taky a oproti Cayenne Turbo SE, který potkám každý týden, je to i levnější.
To, že je to ošklivý, je teda neoddiskutovatelnej fakt.
To, že je to ošklivý, je teda neoddiskutovatelnej fakt.
Vidím to stejně. Problém téhle skříně na kolech je čistě design, je to škoda, protože třeba Range umí stejně velké auto udělat naprosto dokonale, skloubení elegance a moderny v jednom, a tak si říkám, že bmw už může zachránit jedině nějaký nový Bangle.
dufajme, ze toto obdobie sialeneho sefa dizajnu v BMW rychlo pominie. fakt vyzera odporne. a Range ? tie maju ( podla mna ) uzasny dizajn ako exterieru, tak aj interieru ( akurat integracia displeja v stredovej konzole, sa moc nepodarila ), napriek tomu ma jeden zasadny, pre mna nepochopitelny problem, neustale je v strate. BMW, ci MB dosahuju rekordne zisky, ale Range pada do vacsich a vacsich strat. potom si rozumnejsi clovek uvedomi, ze aj ked sa mu hnusi, co BMW, resp. MB v niektorych pripadoch produkuje, zrejme chlapci dobre vedia, co robia a nasu kritiku si mozeme nechat na taketo miesta, kde nikoho nezaujima, lebo sme v tazkej mensine :)
Ja sa ale obávam, že nejaká nádej v podobe elegantného čistého dizajnu tu momentálne na najbližšie roky nie je. Naopak, ten trend sa len zhoršuje, každé nové auto má väčšie obličky a hnusnejší dizajn ako jeho predchodca (neplatí pre 3er či 5er, ale to sú facelifty, uvidíme, čo nové generácie). Takže skôr čakám, že tento štýl sa z XM postupne presunie nižšie na jednotlivé modely. A možno potom, keď bude celé portfólio hranaté a obludné ako XM, budú musieť prísť zo zmenou (ktorá môže byť už len k lepšiemu).
nastastie s Tebou mozem nesuhlasit :) nova X1 by mohla byt cesta urcena BMW pre dalsie modely. dufam, ze v rovnakom duchu pojde aj nova X3. spekuluje sa, ze dokonca facelift 4er by mohol mat predok z 3er ( cize bez bobrov ) a nova 5er uz jazdi s kamuflazou a zda sa, ze jej zostane krasny kozervativny dizajn.
Pamatuju dobu, kdy jsem za nejobludnější auto považoval X6. Dneska mi X6 oproti další současné BMW produkci přijde jako vcelku snesitelne auto 😀
Ji/Ri
Ono tenhle design u menších modelů působí jinak než u velkých ... stejně tak ten násilně narvaný displej na krásnou palubku. U menších modelů /x1, 2,../ - ok. U velkých je to vrchol neumětelství a ten ocas, co to navrhnul a schválil by měli letět rovnou do Mekáče za Přémou.
Takže uvidím na živo.
U mě zatím v ohavnosti, napříč všemi výrobci, jasně vede nová 7ička.... to je opravdu hnus zvenku i zevnitř.
Takže uvidím na živo.
U mě zatím v ohavnosti, napříč všemi výrobci, jasně vede nová 7ička.... to je opravdu hnus zvenku i zevnitř.
Arese
...pro pár trapných bohatých pozérů, kteří budou řvát do světa, jak jsou trendy a eko. Smutná vizitka současného šíleného světa. :-O :-( :no: Když si vzpomenu, jaká fantastická a nádherná auta BMW nabízelo ještě v 90. a nultých letech, je to k pláči... :-O :no: :no: :no:
×
Sdílení komentáře
×
Upřímně, nevidím důvod, proč si vybrat tohle místo X5M. X5M je lehčí a rychlejší.
Za mě to je fail, jak může mít sportovní auto skoro 3t? A ještě k tomu speciální BMW M model? Nechápu… ikdyž M4 má už taky 1800kg :no:
Vedľa je článok o faceliftovom Z4, pričom sa avizuje, že nebude mať nástupcu. Pritom má pekný dizajn bez výhrad, jazdí fantasticky, po jazde v M40i som bol úplne nadšený. ALE! Nikto to nekupuje, proste trh pre malé športiaky a tobôž otvorené je maličký a len klesá. Kdežto opulentné SUV idú ako teplé rožky. Takže hádaj čo si v BMW povedia? Ktorý dizajn sa zákazníkom viac páči? Ten čo sa predáva, alebo ten, čo sa nepredáva? Matematika nepustí, SUV to vyhrá na plnej čiare. A tak si povedia, keď je ten dizajn taký úspešný, tak ho capneme aj na ostatné modely. ;-\