Novinky
Opel Astra GSe je plug-in hybrid se špetkou sportovnosti. Dorazí jako hatchback i kombi
36 komentářů
ericn                    
        5
    
        Raději bych viděl tech 165kW vydolovaných z čistě benzinové 1.6THP než tenhle zbytečný plugin hybrid. Vzpomínám na svou Fkovou Astru GSi s 2l atmosférou, to byly časy (konec devadesátek)  :yes:
traveldrive                    
        3
    
        Čuduješ sa, ako keby si nevedel...  😉 Škoda, že takéto povzdychy nepomôžu.
ericn                    
        2
    
        Jj svět se v Brusel otáčí… Jesně, že vím, ale plugin nebude nikdy sportovní auto, natož hothatch. Na to sebou tahá stovky kil balastu  😉
        Psát o těžkém hybridů, že má sportovní nádech je prostě k smíchu.  😲  😒  :no:
        Nádech není totéž co např. vlastnosti.
        Kdybych si koupil hybrid, tak pokaždé, když bych  do toho sedal, tak by se mi z toho řidičského ponížení dělalo nevolno... 😲  😒  :no:  :no:  :no:
        Ale prečo? Do takého hybridného LaFerrari by som nasadal veľmi rád.
        a to proč? jen proto že je to eFko?
        O supersportech jsem takto samozřejmě nikdy neuvažoval, netoužím po nich ani na ně nemám finance, jsou pro mě prostě irelevantní.  😄
        Nad dvoutunovým SUV od Maserati se rozplyvas, a hatchback od Opelu je řidičské ponížení kvůli hybridu. Ty jsi osel jak se patří.
        Relativně velké třílitrové šestiválcové SUV vs malý kompaktní HB. 
Už ti to došlo?
U toho Maseratti dvě tuny nikoho nepřekvapí, u toho malého auta tuna a tři čtvrtě (308 v této variantě váží 1708kg) musí překvapit každého.
Už ti to došlo?
U toho Maseratti dvě tuny nikoho nepřekvapí, u toho malého auta tuna a tři čtvrtě (308 v této variantě váží 1708kg) musí překvapit každého.
        Někdo tvrdil, že to je sportak? Tedy kromě Areseho 😉 
Který pokládá za skvělý počin dvoutunove SUV
Který pokládá za skvělý počin dvoutunove SUV
        Kdyby demagogie nadnášela, tak tady létáš jak holubička!  😄
        Ty jsi obecní blb. Kašpar. Ohrnuješ se nad jednickovym BMW a v životě jsi nic jinyho, než předokolku neridil. Mudrujes nad sportakama a kupujes SUV od Škodovky.
        Hochu hochu, vůbec netušíš, kolik auta (vč. zadokolek) jsem v životě řídil!  😒]  😒]  😒]  A nikdy jsem tady neodsuzoval paušálně všechny předokolky. Jen Baworáky jsou pro mě prostě synonymem zadokolkového auta. Co na tom svým omezeným mozečkem nechápeš?  😄 
P.S. Snižovat se k nadávkám je opravdu diskusní ubohost! :no:
P.S. Snižovat se k nadávkám je opravdu diskusní ubohost! :no:
        omezený mozeček? to je pravda. nechápu, že někdo jezdí SUVčkem a dožaduje se řidičských aut, které si stejně nekoupí. nechápe význam jednoduchých slov a dává jim význam, které nemají ani náhodou.
        Já samozřejmě mám na požitek ze sportovní jízdy jiné auto, než Karoq. Ano, je to taky předokolka, ale jezdí skvěle a ve své době to bylo se zdrcujícím náskokem Car of the Year.
A BMW 1 bývalo jedinečné právě tím, že i v C-segmentu nabízelo zadní pohon. Teď už je jenom jedním z mnoha, a podle různých srovnávacích testů (i německých) dostalo napráskáno třeba i od Golfu GTI. Proto je mi tato změna u BMW líto. Co na tom nechápeš? 😄
A BMW 1 bývalo jedinečné právě tím, že i v C-segmentu nabízelo zadní pohon. Teď už je jenom jedním z mnoha, a podle různých srovnávacích testů (i německých) dostalo napráskáno třeba i od Golfu GTI. Proto je mi tato změna u BMW líto. Co na tom nechápeš? 😄
        Oni mají porad kupé rady 2, což je sportovní varianta jedničky. Dokonce mají i M2. Je to jenom název, kterým se to liší. Co na tom nechápu? Že tohle nevíš, když se tady tvaris jako e😜ert 😉
        Já to samozřejmě vím, ale kdyby měli v C-segmentu i zadokolkový hatchback, bylo by to samozřejmě pro zákazníky ještě mnohem lepší - jen by na tom BMW méně vydělalo. A já tady samozřejmě vždy budu stát na straně zákaníků. Co na tom nechápeš?  😄
        SUV vs malý HB....poposedni si.
        Videl som ju vystavenú s 1.2 turbo 130k za parádnych 32 000 € / 790 400 kč /. GSe bude stáť okolo 42 000 € / cena P 308 PHEV / tak to radšej toto s poctivým dvojlitrom a nemusím naťahovať kábel https😐/www.auto.cz/…ohl-byt-dokonaly?… laebo toto https😐/www.auto.cz/…adeji-mildhybrid?…  😄
        S 1.6 280k, klidně mild hybrid, by to byl úžasný stroj. Už v minulé 308 to dopadlo nad očekávání dobře a Němci by z toho dostali ještě víc.
Hybrid 225 je sice potentní a lze se s ním zabavit, ale nad fotkami z okruhu se můžu jen pousmát. Pravděpodobně to nemá ani chlazenou baterii.
Hybrid 225 je sice potentní a lze se s ním zabavit, ale nad fotkami z okruhu se můžu jen pousmát. Pravděpodobně to nemá ani chlazenou baterii.
        Hlavně verze s 1,6 by byla o nějakých 250 kilo lehčí a to u auta, které má i trochu pobavit, bude podstatnější, než sprint ze semaforu. Nehledě na to, že i předchozí model 308GT s 1,6 THP 151kW měl naprosto shodné parametry (7,5s a 235km/h) jako má Peugeotu 308 Hybrid 225 e-EAT8.
Takže čistá verze 1,6 PT by byla zábavnější a se stejným výkonem nejspíše rychlejší za každé situace.
Takže čistá verze 1,6 PT by byla zábavnější a se stejným výkonem nejspíše rychlejší za každé situace.
        Existuje skupina lidi, kterym tohle bude vyhovovat.
Ale nenutte to vsem.
Z meho pohledu je sportovni hybridni auto trochu mimo, ale ten clanek pise o hybridnim aute s lehce sportovnim nadechem.
Proc ne?
Jezdil jsem 4 dny po Anglii s hybridni Toyotou, a nepripadal jsem si "zostuzen" .
Jen to nemelo lautr nic spolecneho se sportovanim.
😄
Takovy Citroen 2CV by byl v hybridu naprosto v poradku.
Ale nenutte to vsem.
Z meho pohledu je sportovni hybridni auto trochu mimo, ale ten clanek pise o hybridnim aute s lehce sportovnim nadechem.
Proc ne?
Jezdil jsem 4 dny po Anglii s hybridni Toyotou, a nepripadal jsem si "zostuzen" .
Jen to nemelo lautr nic spolecneho se sportovanim.
😄
Takovy Citroen 2CV by byl v hybridu naprosto v poradku.