Technika
U julče je od začátku škoda, že nedostala šestiválec, nějakou podladěnou verzi toho čtyřlístkového V6. Nemluvě o dýzlu, nemluvě o kombíku, to auto se mohlo prodávat, takhle mimo QV jen paběrkovala. Už to byl nevyužitý potenciál a v rámci FCA bylo vyloženě mrháním, že ten julčí základ nepoužili na nějaký jiný neesúvečkový model.
Ted uz je asi pozde protoze ta platforma nebyla delana na hybridni auta.... ale proc to neresili pred peti lety to mi hlava nebere.
Síce neviem ako jazdi základná Giu ale základ auta sa fakt podaril a je výborný, len neviem dôvod (€€€?) prečo to nezdieľajú/nezdieľajú aj s ďalšími značkami už v blbom FCA. Teraz by na tom mohli kľudne postaviť aj Krišota 508 alebo nejakého Kaktusa u Citróna.
.... 2.0T, 200koní, 17" kola... čili benzínový základ. To auto je neskutečné - takovou kombinaci agility, komfortu a jízdní jistoty nenajdeš :yes: tím že je to relativně zastaralé auto tak je lehké (nevím, z hlavy nějakých 1400kg) a proto i s těma 200PS a 8st. ZF fakt pěkně upaluje.
Neříkám, že zrovna Charger by na té platformě měl být - tam by asi fakt chyběl rozvor atd. Ale je prostě debilita tehdejšího FCA, že na ní postavil jen Giu a Stelvio a jinak NIC. Kdyby na to dali nějaké kupátko, byla by to euforie, i s těma blbýma 200k....
Ale oni tam celkově jsou tak nějak na hlavu, takže žádné překvapení.... konstruktéři dobří, ale ekonomicky a marketingově jak bez mozku.
Neříkám, že zrovna Charger by na té platformě měl být - tam by asi fakt chyběl rozvor atd. Ale je prostě debilita tehdejšího FCA, že na ní postavil jen Giu a Stelvio a jinak NIC. Kdyby na to dali nějaké kupátko, byla by to euforie, i s těma blbýma 200k....
Ale oni tam celkově jsou tak nějak na hlavu, takže žádné překvapení.... konstruktéři dobří, ale ekonomicky a marketingově jak bez mozku.
Kdo chce lehčí a modernější auto koupí si Mustafu a kdo chce aby to nebylo okoukané a tuctové, tak Camaro (mustangů už je tu hafo).