Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... 2.0T, 200koní, 17" kola... čili benzínový základ. To auto je neskutečné - takovou kombinaci agility, komfortu a jízdní jistoty nenajdeš :yes: tím že je to relativně zastaralé auto tak je lehké (nevím, z hlavy nějakých 1400kg) a proto i s těma 200PS a 8st. ZF fakt pěkně upaluje.
Neříkám, že zrovna Charger by na té platformě měl být - tam by asi fakt chyběl rozvor atd. Ale je prostě debilita tehdejšího FCA, že na ní postavil jen Giu a Stelvio a jinak NIC. Kdyby na to dali nějaké kupátko, byla by to euforie, i s těma blbýma 200k....
Ale oni tam celkově jsou tak nějak na hlavu, takže žádné překvapení.... konstruktéři dobří, ale ekonomicky a marketingově jak bez mozku.
Neříkám, že zrovna Charger by na té platformě měl být - tam by asi fakt chyběl rozvor atd. Ale je prostě debilita tehdejšího FCA, že na ní postavil jen Giu a Stelvio a jinak NIC. Kdyby na to dali nějaké kupátko, byla by to euforie, i s těma blbýma 200k....
Ale oni tam celkově jsou tak nějak na hlavu, takže žádné překvapení.... konstruktéři dobří, ale ekonomicky a marketingově jak bez mozku.
Síce neviem ako jazdi základná Giu ale základ auta sa fakt podaril a je výborný, len neviem dôvod (€€€?) prečo to nezdieľajú/nezdieľajú aj s ďalšími značkami už v blbom FCA. Teraz by na tom mohli kľudne postaviť aj Krišota 508 alebo nejakého Kaktusa u Citróna.
Ted uz je asi pozde protoze ta platforma nebyla delana na hybridni auta.... ale proc to neresili pred peti lety to mi hlava nebere.
U julče je od začátku škoda, že nedostala šestiválec, nějakou podladěnou verzi toho čtyřlístkového V6. Nemluvě o dýzlu, nemluvě o kombíku, to auto se mohlo prodávat, takhle mimo QV jen paběrkovala. Už to byl nevyužitý potenciál a v rámci FCA bylo vyloženě mrháním, že ten julčí základ nepoužili na nějaký jiný neesúvečkový model.
Kdo chce lehčí a modernější auto koupí si Mustafu a kdo chce aby to nebylo okoukané a tuctové, tak Camaro (mustangů už je tu hafo).