Poslední modelový rok modelu Jaguar F-Type nabídne speciální edici, která oslavuje 75 let sportovních automobilů Jaguar a pomalu se začíná loučit se spalovacími motory.
sa luci do spalovakmi a .... a zakaznici sa lucia s jaguarom.... uz tento rok je pre jag cely mizerny a ak sa jag cim skor nespamata tak o rok bude predajne este horsi... normalne az mam citak ze tato znacka to ma uz zratane ... a nenapadne nam uz mizne pred ocami... snad sa mylim
Geniální podvozky byly vždy chloubou Jaguar, však proto se starým XJ říká Sport Saloon. A taky proti konkurenci byly výrazně nižší a lehčí, takže to super sedí na silnici
V6 v nabídce pro Evropu už není. R4 nebo dvě verze V8. Roadster je taky pěkný, ale kupé považuji za hezčí a navíc má i kufr na kufr, ne jen na jeden kufřík ;-)
Tak ty si lepsi/skusenejsi jazdec, ja by som sa uz pri v8 bal, ze mi ustreli zadok. Neviem porovnat, riadil som iba sestvalec, aj to iba hodinku. Ale mal som mesiac pozicany xe, sice iba s benzinovym dvojlitrom vo fulke, ale bol som velmi spokojny, ako ti jazdi. Keby sa robilo kombi, tak by to bolo moje nove auto.
K upadku dalsi KDYSI vyborne automobilky.. Jsem zvedav, zdali se jim v dobe ciste elektrické podari navysit EBIT. PS Mit ty prachy, takze bezim pro osmivalcovou verzi v kabriu..
Měl jsem ten V6 v XE a po pár týdnech jsem si říkal, že by to sneslo ještě mnohem víc. ;-) Ten podvozek je geniální.
F-T ještě lepší, byť mu do univerzálnosti chybí trochu pohodlí.