Novinky
Mig_35
3
úplně stačilo použít postup Audi a z malýho udělat stejně hezký větší nebo velký... ty tvary jsou super.
Přejít do diskuze
až skončí, tak zbytek produkce už nemá s původní filosofií značky s odkazem W.Lyonse nic společného.
Tak sbohem a šáteček, pro fandy Jaguarů zbývaj klasické youngtimery a oldtimery.
Tak sbohem a šáteček, pro fandy Jaguarů zbývaj klasické youngtimery a oldtimery.
sa luci do spalovakmi a .... a zakaznici sa lucia s jaguarom.... uz tento rok je pre jag cely mizerny a ak sa jag cim skor nespamata tak o rok bude predajne este horsi... normalne az mam citak ze tato znacka to ma uz zratane ... a nenapadne nam uz mizne pred ocami... snad sa mylim
Geniální podvozky byly vždy chloubou Jaguar, však proto se starým XJ říká Sport Saloon. A taky proti konkurenci byly výrazně nižší a lehčí, takže to super sedí na silnici
V6 v nabídce pro Evropu už není. R4 nebo dvě verze V8. Roadster je taky pěkný, ale kupé považuji za hezčí a navíc má i kufr na kufr, ne jen na jeden kufřík 😉
Tak ty si lepsi/skusenejsi jazdec, ja by som sa uz pri v8 bal, ze mi ustreli zadok. Neviem porovnat, riadil som iba sestvalec, aj to iba hodinku. Ale mal som mesiac pozicany xe, sice iba s benzinovym dvojlitrom vo fulke, ale bol som velmi spokojny, ako ti jazdi. Keby sa robilo kombi, tak by to bolo moje nove auto.
Plne souhlasim, je to urcite jedno z nejhezcich aut na trhu. Dela radost majiteli i vsem okolo 😁
Kupe jazdi lepsie, kabrio sa kruti. Mne by stacil 6valec, viac sa mi pacil zvuk. Auto stale vyzera fajn.
K upadku dalsi KDYSI vyborne automobilky.. Jsem zvedav, zdali se jim v dobe ciste elektrické podari navysit EBIT. PS Mit ty prachy, takze bezim pro osmivalcovou verzi v kabriu..
Měl jsem ten V6 v XE a po pár týdnech jsem si říkal, že by to sneslo ještě mnohem víc. 😉 Ten podvozek je geniální.
F-T ještě lepší, byť mu do univerzálnosti chybí trochu pohodlí.
F-T ještě lepší, byť mu do univerzálnosti chybí trochu pohodlí.