Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW M850i xDrive Cabrio – Působivé svezení, ale…

Modernizovaný kabriolet osmičkové řady s osmiválcem pod kapotou nabízí opravdu působivé a navíc komfortní svezení, přesto mu možná něco málo k dokonalosti chybí.
Zpět na článek
16. 10. 2022 20:36
16. 10. 2022 23:54
17. 10. 2022 06:10
17. 10. 2022 08:17
17. 10. 2022 08:24
17. 10. 2022 08:26
17. 10. 2022 07:21
17. 10. 2022 09:16
17. 10. 2022 08:25
17. 10. 2022 09:19
17. 10. 2022 13:15
17. 10. 2022 13:12
17. 10. 2022 10:13
17. 10. 2022 13:13
17. 10. 2022 20:09
17. 10. 2022 15:17
17. 10. 2022 13:16
18. 10. 2022 18:13
16. 10. 2022 19:13
To jsem z toho jelen.
"Prostor je přitom poměrně hluboký, ovšem mělký."

Asi má i poměrně velkou šířku, ovšem je úzký. :-)
Rozbalit vlákno
5
16. 10. 2022 19:27
Re: To jsem z toho jelen.
Střecha ubere místo nahoře. Hloubka zůstává stejná, místo nahoře se zmenší. Ale je to napsáno opravdu nešťastně.
16. 10. 2022 19:46
Re: To jsem z toho jelen.
...a možná autor myslel tím "hluboký" délku k zadnímu opěradlu...čert ví co myslel...

Rozměrový náčrtek je také prapodivný a strohý, uváděné vnitřní rozměry z obrázku v legendě chybí zcela.
Avatar - white label
16. 10. 2022 19:55
Re: To jsem z toho jelen.
Možná myslel, ale pak měl napsat dlouhý, nikoli hluboký.
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2022 23:55
Re: To jsem z toho jelen.
Nikoliv viz 23:53
16. 10. 2022 19:33
Zvuk se nedá vypnout?
No ty umělé pazvuky se fakt nedají poslouchat. Když začnou falešné výstřely “z výfuku” musím se smát.
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2022 20:36
8er
jezdil jsem m8 cabrio a je to vlastne vevnitr maly a na to jak mi v tom bylo horko strachy to mohlo mit silnejsi ventilaci sedacek. Ale rychlost, schopnost maskovat hmotnost a ovladatelnost byla fascinujici. Nekde v rohu zavidim kazdymu kdo 8er cabrio ma a pouziva
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
16. 10. 2022 23:54
Re: 8er
Ta závist je naprosto na místě. Tady ještě víc https://www.auto.cz/…tak-dobry-136897
17. 10. 2022 06:10
Opírání...
"Příplatkový adaptivní M podvozek Professional (+71.812 Kč), který se mohl opřít do skutečně tuhé karoserie, předváděl fantastickou práci prakticky na každém typu povrchu."

Jak se opírá podvozek do karoserie? Není tomu spíš naopak?
Rozbalit vlákno
10
17. 10. 2022 07:06
Re: Opírání...
Nehľadaj chyby za každú cenu. Karoséria sa opiera o podvozok a podvozok o karosériu. ;-)
17. 10. 2022 08:17
Re: Opírání...
bojíš se o svojí životní roli, co? ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 08:24
Re: Opírání...
:-[] :-[] :-[] :yes: ty jsi zabiják
17. 10. 2022 08:26
Re: Opírání...
no né tak zrovna von...
17. 10. 2022 08:32
Re: Opírání...
Myslím, že u aut je důležitý tlak směrem dolů než nahoru ;-)
17. 10. 2022 11:34
Re: Opírání...
To nepochybne.
17. 10. 2022 07:21
Re: Opírání...
Máte niekto skúsenosť s M adaptívnym podvozkom vs vzduchovým u BMW?
Podľa tejto recenzie vie byť dostatočne komfortný. Ako je to u ďalších modelov, napr aj X5?
17. 10. 2022 08:31
Re: Opírání...
Mám pasivní M podvozek na G30 a ten je poddajný i pevný. Ideální naladění. Na G20 kolegy je to samé, ale ten už samozřejmě u 3er tolik komfortu neposkytuje.

Na X5 jsem měl vzduch a ten byl vynikající, rozhodně lepší než MB. Na úrovni Audi nebo blízko RRS.

Podvozek Professional jsem u G řad nejel. ;-)
Avatar - Dinar
17. 10. 2022 09:16
Re: Opírání...
Tak, vzduchový podvozek nabízí bmw snad jen u X5 a X7, (7er?) a tam pak záleží, co preferuješ. Pokud máš rád pohupování ve stylu mercedesu, pak vzduch (to pohupování tam je a navíc auto hezky kontroluje pohyby karoserie, takže to jde i bez toho mercedesího potácení), ale vzduch není nezbytný, pokud pohupování nevyhledáváš a stačí ti klasické bavorácké "žehlení", kdy karoserie jede v horizontální lajně a pod ní pracuje podvozek, pak je lepší klasika na pružinách s adapt. tlumiči. Je to komfortní (na rozdíl od vzduchu kola nemlátí na dírách), ale nepohupuje se to, většina lidí řekně (ve srovnání se vzduchem), že je to tvrdší, ale to je právě pro tu absenci pohupování. Osobně mám raději klasiku na adaptivu i u těchto vysokých a těžkých aut, u sedanů pak klasiku pasivní (mluvíme-li o bmw), každopádně tohle je dle vkusu každého soudruha. ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 08:25
Prostě Báwo
.... přesně takové, jaké má být.
Rozbalit vlákno
17
17. 10. 2022 08:33
Re: Prostě Báwo
Asi bych si to uměl představit lépe s pevnou střechou ;-)
Avatar - Dinar
17. 10. 2022 09:19
Re: Prostě Báwo
Taky mě ty velký kabria moc neberou, 840xi coupe jako daily car bych si už představit uměl. ;-)
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 13:15
Re: Prostě Báwo
... to je krása, no. Vypadá, jezdí... samá radost... to beru... :yes: :-)
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 13:12
Re: Prostě Báwo
Pevná je dyckydžekpot... :yes:
Avatar - iudex
17. 10. 2022 10:13
Re: Prostě Báwo
Čo Ti ja viem, za mňa ani nie. Práve M850i cabrio som jazdil a popravde moje očakávania úplne nenaplnilo. Od motora s výkonom 530 koní (!) som čakal trošku viac, veď to je výkonnejšie, ako M4 či iné čistokrvné eMká. Ako motor ťahá parádne, nemá hluché miesto, len tomu chýbajú nejaké emócie, vzrušenie, bolo to také elektrické, nič osobitne športové. No a veľké kabrio samo osebe ani moc nepobáda k športovaniu, je to na okreskách veľké a široké. Proste jeho určenie by som videl na francúzskej Riviére, kochačka, žiadne vymetanie okresiek nad Monakom.
Takže môj pohľad na 8er cabrio je, kto chce dynamiku s emóciami, nech ide rovno do M8. A kto športovať nechce, účel rovnako splní aj 840i za podstatne menej peňazí.
Ja ak by som chcel otvorené bávo, tak oveľa radšej Z4 M40i, dynamika takmer rovnaká ako 850i, ale oveľa lepší pocit z dynamickej jazdy.
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 13:13
Re: Prostě Báwo
... to jo, ale ten interiér nepřejdu... Tady je bmw uplně jinde.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2022 17:35
Re: Prostě Báwo
To souhlasím = BMW ani tady (kvalitou provedení) nestíhá https://www.autojournal.cz/…-jineho-vesmiru/ a https://www.autojournal.cz/…dva-ruzne-svety/ atd. https://www.garaz.cz/…porazen-21001433 atp.

Ale jestli máš na mysli VŠECHNO proti VZHLEDu, tak se nepřu = to je individuální a jestli se ti líbí víc tak proč ne. Mě teda ani tohle ne, design LC je neskutečný dílo 8er je proti tomu tuctovka, ale vkus je fakt individuální
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 20:09
Re: Prostě Báwo
... no, až mi bude 60+ tak asi i ten interiér v Lexu dám. ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2022 21:36
Re: Prostě Báwo
Myslíš že těm recenzentům (a našel bych testů o dost víc ) je 60+?

MĚ ne a Lexus se mi líbí už.. no celá léta https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882
18. 10. 2022 12:01
Re: Prostě Báwo
Nedáš, protože si nedokážeš přepnout ani rádio ;-)
Avatar - chcíplý pes
17. 10. 2022 13:43
Re: Prostě Báwo
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
17. 10. 2022 15:17
Re: Prostě Báwo
Áno, toto som myslel, Lex som nejazdil, ale viem si predstaviť, že jazda s ním je emotívnejšia, hoci parametrovo za 8er zaostáva. A pri aute pre radosť ako je kabrio by som uprednostnil objektívne slabší motor, ak poskytuje viac emócií.
Zase ako píše Jiri, čo do interiéru sa Lex nemôže rovnať s 8er, ten je o level vyššie.
Avatar - Hammunasakra
17. 10. 2022 18:08
Re: Prostě Báwo
Spíš o level nižšie https://www.novinky.cz/…okkaido-40390433 ale vzhled JE individuální
18. 10. 2022 04:14
Re: Prostě Báwo
A myslíš, že ta tapetovací tetka v něm a 8er jela? Vůbec neví co píše, proto jen odkazy na články. Byť tady se svojí metodou (je jedno o čem se baví, hlavně ať tam plácnu něco od Toyoty) celkem trefil. Inu jednou to vyjít muselo.

Jinak obecně velká GT bez střechy určitě pobaví, ale asi nemám očekávání nějakého velkého dovádění.
Avatar - Ji/Ri
17. 10. 2022 13:16
Re: Prostě Báwo
Touto optikou jednoznačně ano. Ale beru to jako třetí a víc auto a tohle je takový .... no kompromis a jak vidím i jiný pohled na to samé, tak vlastně i kočkopes. Nic proti kočkám... a nic proti psům... :D
18. 10. 2022 12:00
Re: Prostě Báwo
"Nic proti kočkám... a nic proti psům.."

Mluvíš jako majitel sítě asijských restaurací. :-!
17. 10. 2022 21:18
lexus je uplne nekde jinde
Mel jsem 8er coupe rok a vymenil za LC 500 CV. Interier i pohodli v Lexusu je uplne nekde jinde. A to mam Bavoraky rad a jinak jezdim X6 a mam objednanou i4M50. Jediny problem Lexusu je infotainment, ale Carplay to resi v pohode
Rozbalit vlákno
18
18. 10. 2022 09:53
Re: lexus je uplne nekde jinde
To nevím. Interiér v Lexusu je poněkud starožitný a pohodlí mu většinou vyčítají. Body získává za famózní motor, jeho projev a zvuk. Prostě starosvětská V8 má svoje kouzlo. Design je u mě plichta, líbí se mi oba, každý má svoje.
18. 10. 2022 11:20
Re: lexus je uplne nekde jinde
bavíme se o LC500 ne o ostatních Lexusech. BMW je premie, ale LC500 se může srovnávat interiérem s Bentley. Jak pohodlím, tak provedením, tak materiály. Mám v něm najeto 22 tis a přes léto ho mám jako daily car.
Avatar - Hammunasakra
18. 10. 2022 21:06
Re: lexus je uplne nekde jinde
Motor má fakt svý kouzlo https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 + https://www.garaz.cz/…porazen-21001433 + https://www.garaz.cz/…-benzin-21008526

a s ním spojená 10st. převodovka řadící rychlejš než 2spojka DSG taky

ale hlavní je podvozek a vyladění auta (hlavně) tam se MB nebo BMW nechytá)

no a design je fajn https://www.youtube.com/watch?… ale to je osobní vkus, ale jak ten bílo modrej nebo tenhle https://www.google.com/search?… u mě dobrý. I ta limitka Hokkaido co sem dával odkaz = ale SAKRA ARGUMENT sou ty věci nahoře TO CO DĚLÁ AUTO AUTEM = jako pája diskuzní úroveň ACZ :*)
19. 10. 2022 08:24
Re: lexus je uplne nekde jinde
vyladění auta se BMW nechytá? ale tohle je vrcholně individuální záležitost, polívka je moc slaná, polívka je málo slaná, co se bude zdát někomu komfortní bude pro jiného houpavé, co bude pro jednoho sportovní to bude pro druhého tvrdé. nevím, proč DSG, bavorák má ZF a není to jeho zásluhou, ale je to ta nejlepší převodovka na trhu. Lexus pravděpodobně řadí rychle, ale to samotné nestačí, musí ještě řadit chytře, nezmatkovat a to už si nejsem jistý.
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2022 08:50
Re: lexus je uplne nekde jinde
Jo vím JE TO (s tím vyladěním) DRSNÝ vím = ale Lex LC je prostě dál :-)

Nevíš proč 2spojka? No protože je RYCHLEJŠÍ (i než ta 2spojka) = nic (absolutně nic) proti ZF8HP je SKVĚLÁ, jen ten 10st. Aisin = je rychlejší (i než to DSG = který se lééty propracovalo asi na NEJHORŠÍ automat = a to je to je síla i na obecně ŽÁDNEJ ZÁZRAK koncern VW

no ale základ je ten podvozek a vyladění = a viz všechny zdroje 8er je fajn NENÍ ŽÁDNÝ problém, jen Lexus LC je dál, lepší, to je celý

Jistě se najde někdo pro koho je moc a někoho málo slaný = což nic nemění že jídlo víno whisky hifi auto = je fakt OBJEKTIVNĚ lepší a fakt horší. A tak to je s LEXUSem LC = už roky ono to letí https://www.auto.cz/…omba-roku-111966

a tak "zpochybňování" skončilo = už jen u toho interiéru (a připomínky menšího výkonu atmo než turbo :*)

No a protože je jaký je (a relativně blbě se to zpochybňuje) a exteriér je famózní, alespoň došlo na něco jako mírný zpochybňování interiéru = pro mě a podle mě TAKY SKVĚLEJ ale to už je fakt zčásti osobní vkus
19. 10. 2022 11:35
Re: lexus je uplne nekde jinde
Nejrychlejší převodovka a stačí to přesně na Mustanga.
Ten ale stojí půlku
https://m.youtube.com/watch?…
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2022 12:02
Re: lexus je uplne nekde jinde
No tohle bych čekal spíš od páji ;-)

ale KLIDNĚ SI radši Mustanga (nic proti němu :-)
19. 10. 2022 12:33
Re: lexus je uplne nekde jinde
K čemu je nejrychlejší převodovka, když to neujede ani Mustangu s nižším výkonem? S tím se to jízdně může asi dobre srovnávat. Jinak dynamicky je BMW úplně jinde. Co by kdo čekal od koho je buřt, tohle je realita :yes:
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2022 13:11
Re: lexus je uplne nekde jinde
No tak tady se opravdu už NEshodnem = auta už dávno nejsou o rychlosti a výkonu = už i docela plečky sou rychlejší než (drtivá většina) řidič

Nejde o to že 850ka tomu Mustangu ujede = vyšší výkon umí udělat (skoro bez nadsázky) Pepík co má opravnu v garáži. Tady jde HLAVNĚ PRIMÁRNĚ PŘEDEVŠÍM už jen o pocit z jízdy = o podvozek a sladění auta.

TOHLE je REALITA = platí to v hifi i tady (i když většina lidí dá spíš na to = co ty, což mě u tebe maličko NEGATIVNĚ překvapilo
19. 10. 2022 16:23
Re: lexus je uplne nekde jinde
Výkon umí každý Pepa - ale Lexus ne:)
Ostatní nekomentuju. Nevím co ma poslech hudby společného s jízdou
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2022 18:01
Re: lexus je uplne nekde jinde
to se ROZHODNĚ NEshodnem = že to je jen o výkonu FAKT NE https://www.garaz.cz/…porazen-21001433

hifi TAKY NEJDE o parametry = stejně jako u motoru NENÍ jediné kritérium výkon a NIC jinýho

fakt se mi nechce věřit že tohle diskutuju s tebou = neobsadil ti pája nebo někdo takovej nick? :-!
19. 10. 2022 21:41
Re: lexus je uplne nekde jinde
Vyseeeer se na ty psychovydírky.
https://m.youtube.com/watch?…
Stovku za 5,2 uměla moje 650i s 367 hp. Před 12 lety. Teď auto s nejrychlejší převodovkou na světě a 470 hp zajede horsi čas. K čemu je dobra ta nejrychlejší převodovka dobra? Jo ja zapomněl. Jde o naladění. Jako u Hi-Fi
Avatar - Hammunasakra
20. 10. 2022 07:42
Re: lexus je uplne nekde jinde
No comment
20. 10. 2022 08:40
Re: lexus je uplne nekde jinde
tentokrát už se ani nebudu odhlašovat, abych si to přečetl. dynamika je součást balíčku, která je obzvláště u sportovního auta podstatná. tady už neobstojí řeči á la Subaru owners, že nejsou důležitá čísla, ale pocity ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 10. 2022 09:03
Re: lexus je uplne nekde jinde
viz HORA ODKAZů = ale proti gustu :-)

Ale je to STEJNÝ jako v tom hifi = tak spousta lidí dá JEN na čísla = asi ve stejně mylném dojmu = že je "dokáží využít" = no viz (a nejen tady v TÉHLE diskuzi!) HORY odkazů k tématu (pěkně to kdysi rozebíral někdo na příkladech BMW M3 vs https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 ale myslel jsem že (zrovna) TY TO ZNÁŠ

No a bonus Vaculík = a jeho (poruchovost kvalita) pohled = no a vlastně i machi(avelli) VELMI ŠPATNÝ šéfredaktor, ale v posuzování aut (až na občasnou anomálii https://www.auto.cz/…-obrecime-140250 kdy bych z jeho závěru FAKT BREČEL :D o dekádu dřív nad stejným výkonem ohrnoval nos :-O :-! ) tak jinak TOHLE mu jde https://www.auto.cz/…omba-roku-111966
20. 10. 2022 14:47
Re: lexus je uplne nekde jinde
Overall, this is a very tough choice - but while it's pricier, and doesn't have the visual flare of the Lexus, we think the BMW's more powerful engine, better infotainment system, and longer list of standard safety features make it the winner.
https://www.autonationdrive.com/…vs-bmw-m850i.htm
Avatar - Hammunasakra
21. 10. 2022 04:24
Re: lexus je uplne nekde jinde
Nemusíš mi opakovat CO ty preferuješ u auta = jen sem myslel že spíš to co já ;-)

Mě prostě oslovuje ta nadstandardní preciznost (od podvozku po křídlo = kterou D3 prostě NEdává = a zajímavý kolik lidí to nevidí a dokonce ODMÍTÁ, že by to bylo možný) https://www.autojournal.cz/…-stale-nejlepsi/

Jinak zapomněl jsem = tohle je spíš OPAK toho co u Subaru (kde tý americký kanadský australský mamině co veze dítě do školy fakt asi stačí menší výkon) = tady jde o to co pěkně (podle mě SPRÁVNĚ) popsal někdo na tom M3 vs https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nešlo o auta ale OBECNĚ co to znamená = turbo (logicky s vyšším výkonem) vs https://www.auto.cz/…tak-dobry-136897

no a s tím https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip EM já SOUHLASím (a to zase neznamená že mám něco proti = když sme v týhle kategorii aut a zmínil si ho https://www.garaz.cz/…60-koni-21002005

Jen že LC 500 má výkonu dost (opak těch Subaru) a líp se ovládá než ten ULTRA výkon = když si je oba koupíme "to svý" JÁ na 99,9 až 100% NEvyměním (ty "z hrdosti" taky ne, ale ten lepší podvozek lepší vyladění i než 8er možná MOŽNÁ někde vzadu možná maličko malilinko.. :-!
18. 10. 2022 11:59
Re: lexus je uplne nekde jinde
CarPlay nic neřeší, snad jen navigaci. Mám zřejmě tu samou verzi infotainmentu v Lexu a je to opravdu bída. Ovládání přes tu přitroublou plošku otřes. strašně zdlouhavě se dostáváš kamkoliv.
Naprosto neporovnatelné s BMW. Takže s interiérem nesouhlasím. Jestli míníš pohodlí, tak komfortní sedačky BMW opravdu ctí svoje jméno. Jen prvotní nastavení je na pár jízd. Prostě hodně směrů a tvarů.
18. 10. 2022 18:13
nesouhlasim
Infotainment neni interier. Interier jsou materialy, kuze, zpracovani a pohodli. 15 let jezdim BMW vcetne 8 coupe a LC 500 je o level vys a to neznamena, ze je BMW spatne. Neposuzuju to z recenzi a fotek, ale z vlastni zkusenosti. A prestoze mne ten infotainment rozciluje, carplay to vse resi a kdyz srovnam Mark Levinson s Harman Kardon, tak je to taky uplne jinde. LC 500 je Bentley Continental GT za polovicni prachy, ale at si kazdy jezdi cim chce:-), ja jen presentuji svou zkusenost s obemi auty
Rozbalit vlákno
0
18. 10. 2022 18:15
pro vsechny kdo to nevideli
https://youtu.be/UZ0eSDXlfuY
Rozbalit vlákno
0