Uživatele Géčka bych rozdělil na dvě skupiny. Ti, co potřebují velmi schopný teréňák, těžko půjdou do tohohle. Na ty, co se chtějí předvádět v "drsňáckém" autě, by to fungovat mohlo.
Gečka jezdí v terénu prakticky porad. Posledně k Hoškovi přijel manik v Géčku v takove te svítivě zelené barvě. Na sobě měl džínové lacláče a svitivé tenisky v barvě toho auta. No měl jsem dost:)
Verzi Professional, tj. verzi která zvládne terén, jsem v nové generaci ještě neviděl. Za to denně G-Class typu co popisuješ, výhradně na nízkoprofilech. Takže o terénu dost pochybuju, protože skončí ještě než začne a to na pneumatikách.
Opravdu by mne zajímalo, co je na tom kuním xichtě tak hezkého, že by to člověk chtěl mít doma! Mimo loga, tedy! A to píšu jako vlastník už čtvrtého baworáku od Motoradu!
"obyčejná" X5 dá v terénu překvapivě hodně, nevidím důvod, proč by to neumělo tohle XM. Tam kam tyhle auta nestačí je traktor nebo V3S. Je až překvapivý, co takový SUV zvládne. A dál je to stejně o gumách a ne o autě. Celý G je akorát poza...
Je to taky trochu o světlé výšce, dostupnosti pneu v šířce X5 ( do terénu nulová), pohonu všech kol (který se neodpojí po přehřátí spojky), křížení náprav atd. Ne, X5 není terénní auto. Géčko je možná póza, ale v terénu stokrát lepší než X5.
jezdim s x5 terenem kazdej den, v blate jsem ji uz taky utopil, odtahala stovky tun materialu s tim, ze misto vykladky je v lese a nikdy jsem to neprehral. Vytahne to v kopci vic, nez treba sklapecka Iveco. Ano, G je principielne offroad a bude v terenu lepsi. Ale ve vysledku to bude procento v terenu a k tomu mnohem horsi na silnici. Fakt bych chtel videt nekoho, kdo pravidelne jezdi s G vic terenem nez ja X5.
Apropo svetla vyska:
G minule 241
aktualni 271
rrs 2022 216-281
xm 220
x5 214 (194-254 pro vzduch)
jasne g umozni krizeni naprav a v kamenech bude lepsi a kolik je takovejch cest u nas. V realu v terenu podobny auta s velkejma rozdilama na silnici. Proto jsem
napsal ze G je jeste vic poza nez xm
Fotka géčka je zavádějící, k této diskuzi nekorektní. Standardně nestojí géčka na portálových nápravách. To už pak můžeš rovnou vytáhnout https://d15-a.sdn.cz/…F_F/01DBrpT.jpeg?…:-) .
(Čímž ovšem nechci nijak zpochybňovat jeho schopnosti v terénu.)
Ano, géčko se dá pořídit v mnoha různých verzích, včetně pracovních, zvýšených apod. Nic takového X5ka nenabízí, ani nemůže. Pane vrchní korektor :yes:
uplne narovinu me celej offroad prestal zajimat. V patek jsem vyprostoval 4x4 traktor bagrem z blata a v pondeli budu tu louku muset nejak vylepsit, aby to nevypadalo jak po vybuchu bomby. Ja chtel rict, ze v realnym pouziti auta jako je tohle xm a podobny to da o hodne vic nez by s tim kdo zkusil. A na jezdeni offroadu pro zabavu si stejne Xm ani G nikdo nekoupi, protoze to strasne znicis za par vyjizdek. A navic je to vsecko strasne tezky coz je nevyhoda. Ja bych si (a taky jsem objednal hilux) koupil pickup, aby pak bylo kam hodit zabahneny kurty, spinavy boty atd. A to urcite chci hodit do kufru g500^2...