BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
BMW XM • Zdroj: BMW
Šéf M divize o BMW XM: Tohle auto je pro majitele Urusu a třídy G, kteří chtějí BMW!
Šéf sportovní divize M se rozpovídal o nedávno představeném BMW XM, který je prvním plug-in hybridním modelem ve sportovní divizi.
BMW naplno využívá 50. výročí sportovní divize M. Jedním z nejdůležitějších aspektů oslav je jednoznačně představení obřího hybridního SUV s názvem XM. Leckdo možná namítne, že by si M divize k výročí 50 let zasloužila trochu jiný, sportovnější model. Frank van Meel, šéf sportovní divize M však vysvětlil, proč padla volba právě na tuto koncepci.

“Spousta lidí, kteří řídí Lamborghini Urus nebo Mercedes-Benz třídy G, říká, že chce něco takového od BMW. Tím pádem pro nás byl model XM logickou volbou,” řekl van Meel. Dále v rozhovoru zdůraznil, proč se BMW rozhodl právě pro SUV segment. Odpověď není nijak překvapivá. Situace je dle něj odlišná od přelomu 70. a 80. let minulého století, kdy vznikl legendární model M1 a automobilovému světu dominovaly sportovní vozy. Časy se změnily a nyní kupující luxusních vozů obecně preferují vozy kategorie SUV.
Timo Resch, viceprezident BMW M si zase myslí, že vrcholné SUV bavorské značky přiláká zákazníky, kteří mají ve svém hledáčku vozy jako Range Rover nebo Bentley Bentayga. BMW XM bylo tvořeno tak, aby k automobilce přilákalo jinou klientelu lidí než ty, kteří si kupují modely M2, M3, M5 a podobně.
Frank van Meel je realista a ví, že byť je BMW XM produktem sportovní M divize, na okruh s ním jeho zákazníci pravděpodobně příliš často (jestli vůbec) jezdit nebudou. Na rovinu přiznává, že model XM je důležitý zejména pro generování objednávek.
Pokud vám unikl český ceník, pak připomínáme, že BMW XM startuje na českém trhu na částce 4.339.400 Kč v aktuálně jediném nabízeném plug-in hybridním ústrojí se systémovým výkonem 480 kW (653 k).