Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Už i praktičtější Enyaq se dočkal. Verze RS je tu

Škoda rozšiřuje nabídku verzí RS o další model. Podle očekávání sportovnější provedení dostává elektrické SUV Enyaq iV.
Zpět na článek
25. 10. 2022 10:10
25. 10. 2022 12:48
25. 10. 2022 13:51
25. 10. 2022 15:53
25. 10. 2022 13:03
25. 10. 2022 13:54
25. 10. 2022 14:18
25. 10. 2022 18:49
25. 10. 2022 21:25
26. 10. 2022 07:04
26. 10. 2022 11:34
25. 10. 2022 08:33
25. 10. 2022 08:44
25. 10. 2022 09:18
25. 10. 2022 09:32
25. 10. 2022 10:55
25. 10. 2022 15:28
25. 10. 2022 11:05
Avatar - Jasper De  Ceuster
25. 10. 2022 08:16
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - kari.laz
25. 10. 2022 10:10
Re: Coupe RS iV
Staelth se z rozumného, zkušeného testera stal vyloženě sektářem a to neříkám jen tak hanlivě jakožto oslovení příznivců elektro. On je regulerní elektro sekta. A tak zajímavé testy, zkušenosti a informace míval.
Avatar - Mikesus
25. 10. 2022 12:48
Re: Coupe RS iV
"Všichni ostatní jsou sekta, jen já mám ten správný názor. " stealth má stále zajímavé testy a nic se na tom nezměnilo, bez ohledu na to co testuje.
Avatar - kari.laz
25. 10. 2022 13:51
Re: Coupe RS iV
Tak si odkrej oči. Z něj se stal sektář a ne tester, nebo fanoušek. Tu hranici už překročil.
25. 10. 2022 15:53
Re: Coupe RS iV
Určitě si vzpomenes na nějaký svůj příspěvek, ve kterém jsi na elektromobilech něco pochválil ;-)
Avatar - Ernesto de la Cruz
26. 10. 2022 08:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2022 13:03
Re: Coupe RS iV
Posledný jeho Vlog čo som videl bol o nevýhodách elektromobilov.
Tak neviem čo je na tom sektárske.

Snaží sa podeliť o svoje skúsenosti. To nikdy nebude 100% objektívne, ale zjavne sa o to snaží.
Avatar - kari.laz
25. 10. 2022 13:54
Re: Coupe RS iV
Nesnaží, pro něj je jediná cesta. Nic jiného neexistuje.
Nevýhody elektro jsem viděl a po dlouhé době mě to u něj překvapilo. To bylo po dlouhé době něco, s čím se dá souhlasit a co mělo vyloženě přínos v podobě dodaných informací a zhodnocení.
Skoro jsem si říkal, že by se v něm mohlo něco hnout a začal by být jen "fanoušek" elektro a přestal se chovat jako sektář.
Dost možná už ohlasů na něj bylo tolik, že mu to došlo. Těžko říct, ale tebou popisované video bylo super.
25. 10. 2022 14:18
Re: Coupe RS iV
Tak hlavně, že ty mas nadhled ;-)
25. 10. 2022 18:49
Re: Coupe RS iV
Nevyhody - jedine s cim se da u EV souhlasit.
:D :D :D
At zije objektivita.

Shrnovacka:

Petrolhead - fanousek spalovaku, nezaujaty fajn objektivni pohodar, otevreny diskuzi s respektem k ostatnim s jinym nazorem

EV fan - sektar

Diky za vysvetleni.
:no: :no: :no:

PS Proc je proboha u petrolheadu tolik nenavisti a frustrace? Kupte si svy vysneny spalovaci auto a jezdete si s nim treba do smrti. Zakaz provozu spalovaku se ani neplanuje. Ale vy uz se tu tresete strachy, co bude za tricet let... Tak se hodte do klidu, hosi. ;-)
25. 10. 2022 21:25
Re: Coupe RS iV
Dokud Stealth říkal co se mi líbilo, tak mluvil rozumně.
Ale pak začal říkat něco, co se mi nelíbilo a byl konec!
26. 10. 2022 07:04
Re: Coupe RS iV
Presne...
Stealth vzdycky jezdil usporne.
Jeho nazory me vubec neprekvapuji.
Naopak, vytvoril si nazor na zaklade znalosti a zkusenosti se VSEMI druhy pohonu.
Pro jeho mindset (stejny jako muj) je EV proste optimum. :yes:
Skoda, ze nekdo tohle nazyva fanatismem... :no:

Kdyz si objednal Ioniqa, tak jsem mu psal, ze bude spokojeny. :-)
https://www.auto.cz/diskuse/81680/1#…

Z pohledu kombinace dynamiky a uspornosti je EV absolutne bezkonkurencni. :yes:
To je neoddiskutovatelny fakt, ktery bude nicmene petrolhead do krve popirat. :D

PS Dovolim se Stealthe (fanatika??) citovat: "Ja jsem rad za všechny pohony. Nabídka je pestrá. Pořád si můžu koupit V12, ale taky CNG, elektřinu nebo třeba vodík. Nabídka je obrovská."
26. 10. 2022 11:34
Re: Coupe RS iV
K té poslední větě - jenže nebude, jelikož direktiva EU hovoří jasně. Od 2035 jiný pohon než bezemisní nově nekoupíš a to je špatně :no:
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 12:27
Re: Coupe RS iV
tísíce znalejších intelitentnějších (no asi i) vzdělanějších DOŠLO K OPAČNÉMU ZÁVĚRU = jak si to vysvětluješ? :-O

Před odpovědí doporučuju shlédnout VELKÉÉÉÉÉ SEBEvědomí https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 :*) :-!
25. 10. 2022 08:33
Elon to chápe
Obávam sa, že cena nebude príjemným prekvapením. Cena Enyaq Coupé RS iV je od 1 644 900Kč.

Tesla znížila ceny na čínskom trhu o 9%, aby mohla konkurovať.
- https://edition.cnn.com/…-cuts/index.html
- A prioritou Tesla je vyvinúť lacný model.

Európske automobilky venujú energiu špecialitkám a doteraz dostupná značka ako Škoda sa doťahuje cenami na prémiu.
- Zaujímavé? Áno.
- Recept na predajný úspech ? Nie.
Rozbalit vlákno
7
25. 10. 2022 08:39
Re: Elon to chápe
To je ta samá Tesla, která celý rok průběžně zdražuje?
25. 10. 2022 08:44
Re: Elon to chápe
Áno, presne tak, tá istá Tesla, ktorá potrebovala zaplatiť obrovské investície a preto musela zdražiť a trh jej to doteraz akceptoval v pohode.
Teraz dosahuje rekordné marže (v priemere náklady na auto 36tis. USD - vážený priemer, objemy sa mi nechce hľadať, ceny Model 3 $46,990–$77,990, Model Y $65,990–$86,990, Model S $104,990–$156,990, and Model X $120,990–$160,990).
Náklady na predaj, marketing a distribúciu takmer žiadne.

Ale keď v Tesla vidia, že sa situácia mení, tak vedia zmeniť priority.

Ja nie som fanúšik Tesla, o ich autá ani akcie nemám fakt záujem.
Ale biznis realitu vedia (a musia) v Tesle posúdiť lepšie ako EU automobilky, z ktorých mnohé sa snažia o výrobu nezmyselných modelov a prosia o vyššiu podporu.
25. 10. 2022 09:18
Cena Tesla
Nepřipadá mi, že v ČR nějak zdražuje. Současná cena základní Tesly 3 je 1,37 milionu a zdá se, že cena je fixovaná na kurz CZK/USD, proto je o trochu vyšší než začátkem roku, kdy byla 1,3 milionu korun. V Německu stojí pořád lehce pod 50 tisíc Euro, aby se majitel dostal k větší dotaci.
25. 10. 2022 09:32
Re: Cena Tesla
Objektívne zdražela v US/celosvetovo. Tak predpokladám aj v ČR, aj keď to nesledujem, tak sa môžem mýliť.
- In March 2021, the Tesla Model 3 was sold for $38,490, but in March 2022, price increased by 22% to $46,990.
25. 10. 2022 10:55
Re: Cena Tesla
Mohu to (subjektivně) brát i tak, že dosud prodávala na svém největším trhu úspěšně za poměrně nízké ceny a když (třeba) v Evropě se trojka prodává za 50 tisíc Euro, tak proč by se v USA neměla dobře prodávat za 47 tisíc USD, což je pořád o chlup levnější. Někde jsem četl, že i benzín se pomalu začíná v USA dostávat na úroveň obvyklou v Evropě.
25. 10. 2022 15:28
Re: Cena Tesla
Když jsem to dřív sledoval, tak platilo, že TM3 v ČR standardně stála snad o 200 tis. víc než v Německu, takže ona tu byla předražená vždy a asi nebylo nutné v ČR tolik zdražovat. Bohužel na západě je stále levněji a např. 239 kw Ioniq 5 tam je za 1,35 mil včetně DPH, takže v tomto kontextu je nějaký Enyaq za 1,6 mil. tak nějak úplně mimo hru..
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 11:15
Re: Cena Tesla
se zdražování je to PŘESNĚ NAOPAK než lidi oblboval KGB vyškolený https://www.klaus.cz/clanky/127

a to nemluvě o realitě že ČNB drží kurz https://archiv.hn.cz/…to-opravdu-dobre to je článek z léta v srpnu to bylo dalších 60 miliard a tak každý měsíc

jinak kurz spadne = a to znamená DALŠÍ ZDRAŽENÍ (a že ho je i tak dost)

EDIT to ČNB nevyčítám ona po dekádě NA DLUHy nemá moc na výběr (než takhle "bojovat s POPULISMEM VLÁD vyrobenou inflací") = prostě jen upozorňuju že to tak je
25. 10. 2022 11:05
Mluvit u EV....
...o nějaké "sportovnosti" je opravdu jen špatný vtip. I kdyby takový zkratomobil akceleroval z 0 na 100 km za 1s. Požitek ze sportovní jízdy je totiž mnohem širší veličina, než jenom brutální katapultáž z místa. Stačí vyzkoušet jakékoliv EV někde na technický náročnějším okruhu. A to nemám na mysli jen hrozivou nadváhu každého EV, která ho diskvalifikuje v zatáčkách i při brzdění, ale také sterilně se projevující elektromotor (popř. motory) bez plynule rostoucího krouťáku a bez zvukového projevu a bez řazení s vytáčením. Čili EV coby přepravník z bodu A do bodu B opravdu funguje (byť mizerně a po krátkou dobu), ovšem mluvit v jeho případě o nějakém sportovním řidičském zážitku je velmi úsměvné. Protože jen o namožených krčních svalech to opravdu není! A po pár minutách ostré jízdy vám stejně dojde "šťáva" v baterkách :-[] Naprostý nezájem většiny fanoušků motorsportu o závody zkratomobilů není náhoda! :-)
Rozbalit vlákno
55
25. 10. 2022 13:40
Re: Mluvit u EV....
Sport - motorsport - ten co dojede v nejlepším čase, vyhrává. To je celý. Zbytek jsou tvoje domněnky a vyblitky.
Avatar - kari.laz
25. 10. 2022 13:57
Re: Mluvit u EV....
Zbytek naprosto přesně nazančuje popularita takových ávodů. Viz elektromoto, nebo eformule. Nuda od začátku do konce, na kterou jde člověk jen ze zvědavosti a pak už nikdy víc. Stejně tak tam závodí často vysloužilci z jiných disciplín, protože jinde už se nechytají.
Závody josu především zábava a bez diváků jim to bude k prdu. Nejsou diváci, nejsou sponzoři a nejsou sponzoři, nejsou peníze.
25. 10. 2022 14:07
Re: Mluvit u EV....
časem se tomu stejně nevyhneme, jak se zdá.
Avatar - kari.laz
25. 10. 2022 14:42
Re: Mluvit u EV....
Pak s nějvětší pravděpodobností hodně takových závodů zanikde, když nebudou mít sledovanost.
25. 10. 2022 17:31
Re: Mluvit u EV....
Taky si myslím a bude se chodit jen na historiky ;-)
25. 10. 2022 19:04
Re: Mluvit u EV....
Bude se chodit i (ne jen) na historiky. ;-)
Zaradi se vedle dostihovych zavodu koni.

Mam rad kone i spalovaky - na zavodech. :yes:

Ale ani jedno ne jako dopravni prostredek. :D
Doba pokrocila.
25. 10. 2022 20:19
Re: Mluvit u EV....
Asi ani nebudu komentovat...
25. 10. 2022 23:59
Re: Mluvit u EV....
...do p.r.d.e.l.e.... :no:
25. 10. 2022 19:49
Re: Mluvit u EV....
To màš stejné, jako s autosalóony. Ty, co se zabývají současnými auty, zacházejí na úbytě, protože novinek atraktivních pro automobilové nadšence už je jak šafránu. Naopak výstavy veteránů, resp yongtimerů praskají ve švech. :-) :yes:
25. 10. 2022 20:15
Re: Mluvit u EV....
No a na co by si tam taky aktuálně chodil? Na elektrický krabičky alá Citroen Ami? A poslouchal zvukaře, co zas vymysleli nové bzučení? Trochu nuda, ne? ;-) Viz Pařížský autosalon, v podstatě bez návštěvníků... Další už nebude...
25. 10. 2022 20:28
Re: Mluvit u EV....
Slysel jsi zvuk BMW iX?
25. 10. 2022 20:38
Re: Mluvit u EV....
Ano slyšel, nic co by mě zaujalo. Mnohem lepší je zvuk X5M nebo ještě lépe zvuk motoru u úžasné M2, když už jsme u BMW ;-)
25. 10. 2022 21:21
Re: Mluvit u EV....
Vidis, mne se libi vsechny tyhle zvuky.
:-)
25. 10. 2022 21:32
Re: Mluvit u EV....
Jenže je rozdíl mezi synteticky generovaným zvukem (zevnitř) bez vazby na motor a opravdovým od motoru zvenčí ;-)
26. 10. 2022 08:49
Re: Mluvit u EV....
Ano. Mas pravdu. Rozdil tam je. A co?

Mas rad dusot kopyt, rehtani koni nebo odfukovani parni lokomotivy?
Krasne autenticke zvuky. ;-)

PS Nektera EV maji primou vazbu zvuku na pohon, zadny umely zvuk! :-!
https://youtu.be/kAJaGAMWjHM
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 10:59
Re: Mluvit u EV....
to už je trochu křeč = řešíš u konstrukčně ve všem co dělá auto autem z PRINCIPu lepšího BEV = že jeho umělý zvuk není jako umělý zvuk? :D

jestli nejsi majitel https://www.youtube.com/watch?… tak SKLAPNI :-!
26. 10. 2022 11:02
Re: Mluvit u EV....
Bez caps locku to nejde, viď? Jestli to “sklapni” bylo na mě, tak na to zapomeň ;-)
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 11:18
Re: Mluvit u EV....
Mileniálům co obdivují smartphone, tablety a 12 999 asistentů u káry co má 3 tuny a na výšku 12 metrů - toto obdivují víc než jízdní vlastnosti, kvalitu použitých materiálů, kvalitu zpracování, výdrž a spolehlivost a styl a charakter - se líbí všechno umělé.
26. 10. 2022 11:21
Re: Mluvit u EV....
a ideálně z recyklovaných materiálů :-[]
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 11:24
Re: Mluvit u EV....
:yes: :yes: :yes: :yes:
25. 10. 2022 21:28
Re: Mluvit u EV....
Motosalony mají úplně stejné problemy a elektromotorky jsou tam jenom omezeně. Automobilky zkratka omrzelo platit pálky nenažraným veletrhum.
25. 10. 2022 21:30
Re: Mluvit u EV....
S tím asi souhlasím. Celkově se ten systém autosalonů (fyzické výstavy aut) přežil a do dnešní "přepnutý" doby šetření se prostě nehodí...

I když je to škoda, bylo fajn si na "nové" modely sáhnout, člověk se z toho těšil ;-)
25. 10. 2022 21:48
Re: Mluvit u EV....
Jeste lepsi je bylo projizdet...
25. 10. 2022 22:02
Re: Mluvit u EV....
Ve větším městě to zvládneš za odpoledne sám.
26. 10. 2022 11:06
Re: Mluvit u EV....
Tak jistě, ale tady byly všechny novinky na jednom místě ;-)
27. 10. 2022 07:37
Re: Mluvit u EV....
Akorát bez projetí je to úplně o ničem
26. 10. 2022 00:00
Re: Mluvit u EV....
Však ano, přesně o tom mluvím! 😊
26. 10. 2022 07:06
Re: Mluvit u EV....
ty blábolíš úplně z cesty... tohle jsou výsledky Autoshow v USA, která absolutně nemá problém se spalovacími vozy... tvoje retardované konspirační teorie...
cituji:
Otázkou je, zdali by měl autosalon větší návštěvnost, kdyby na něm bylo víc značek, nebo si lidé po covidu jen odvykli na takové akce chodit. Jisté ale je, že automobilky si uvědomily, že online premiéry jsou pro ně levnější a mají stejný nebo větší dosah. A tak jich dost přehlídku v Detroitu úplně vynechalo. Chyběl Volkswagen, BMW, Audi i Mercedes-Benz, Hyundai nebo Kia. Stejně jako luxusní stáje Rolls-Royce, Porsche či Lamborghini. Ferrari přitom v době konání show novinku představovalo, a to vůz Purosangue – své první SUV. Omezilo se ale právě na internetové video a posléze ukázku v domácí Itálii.

https://www.seznamzpravy.cz/…i-motorky-215497
25. 10. 2022 15:01
Re: Mluvit u EV....
I ty naivko! :-[] :-[] :-[]
25. 10. 2022 19:12
Re: Mluvit u EV....
Frustrace, ze te Enyaq sfoukne s Karoqem jako svicku. ;-)

Ty sportovce...
25. 10. 2022 19:51
Re: Mluvit u EV....
Ne, tak takto uboze fakt neuvažuju (na rozdíl od tebe). :-[]
25. 10. 2022 21:13
Re: Mluvit u EV....
Tak nebud tak frustrovanej. ;-)
26. 10. 2022 00:07
Re: Mluvit u EV....
Bohužel musím, když vidím, jak naprosto nekompetentní politici ženou evropský autoprůmysl do katastrofy! A bohužel zcela zbytečně, světovému klimatu tím nijak nepomohou a ekologické následky masové elektrodebility budou strašné. Ovšem mimo EU, takže to bruselské politiky nikterak nepálí. Co je ale bude mrzet velice, budou sociální bouře, až se statisíce zaměstnanců automobilek a jejich dodavatelů ocitnou na dlažbě! :-O :no:
26. 10. 2022 05:45
Re: Mluvit u EV....
Bez tam ty. Když vidím jak vršíš ty cizí slova bez ladu a skladu, je mi jasné, že třeba Okamuru bys zastoupil bez mrknutí oka :yes:
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 09:40
Re: Mluvit u EV....
Jste všichni nahlášeni za urážky, zesměšování a tahání politiky do dikuzí.
26. 10. 2022 09:58
Re: Mluvit u EV....
Takovou hrdost na to, ze jsem bonzák, to jsem asi ještě neviděl
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 10:05
Re: Mluvit u EV....
Je nutné zavést jeden metr pro všechny.

Když poslední varování, tak všichni. Když žádná politika, tak od NIKOHO!!!

Odted nahlašuju kohokoliv za urážky, zesměšnování, hanobení rasy, etnik, národů, skupin obyvatelstva a za politiku. A za vyhrožování fyzickým napadením ostatních, což je ale speciality Hammuny.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 10:54
Re: Mluvit u EV....
Barik ten pro ruSSký pro komunistický proti EUroatlantické civilizaci FANATISMUS = nehraje. On TAKOVÝ JE :-|
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 11:05
Re: Mluvit u EV....
Jsi opět nahlášen za urážky, zesměšnování, propagaci SS a tahání politiky do diskuzí
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 12:24
Re: Mluvit u EV....
pro pravdu se člověk zlobí = i když pro ruSSký protiEUropský DEZINFORMAČNÍ SSvoloči říkat člověk.. :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 10:48
Re: Mluvit u EV....
ty si OPRAVDU pro ruSSká SSvoloč totální SS.vině = to není urážka o to je to horší je to čistá PRAVDA :-|

Neustále se hlásíš k tomu SEM BONZÁK = a k tomu šíření RUSKÝCH DEZINFORMACÍ a v dobrém vzpomínání na soudruhy Čubu a Jakeše patří

tak ať se probonzuješ DO PEKLA do RUSSKA kam patříš = a NEZAPOMEŇ tu PRAVDU FAKTA = naBONZovat? :-!
26. 10. 2022 08:45
Re: Mluvit u EV....
Ty jsi vystrasenej jak maly decko.
Nechces se radeji obratit na odborniky?
Diskuze acz tve problemy nevyresi...
Co zkusit tohle: https://terap.io/
Ted to nemyslim jako urazku, mozna ze jsi v realu v pohode.

Neboj praci si najdes. Vsechno bude fajn. ;-)
26. 10. 2022 10:12
Re: Mluvit u EV....
to sedí spíš na tebe ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 10:52
Re: Mluvit u EV....
viz Mig 7:06 = ty si fakt TOTÁLNĚ MIMO realitu (ne jako urážka ale POPIS REALITY

jednim příspěvkem seS popsal nad Akademiemi věd planety (a politiky, který teda NEMÁM RÁD ale blb jako ty = nad většinou FAKT NENÍ :-!

a v tomhle je demokracie blbá, nejslabší článek je volič (takže třeba TY = no uznej PRŮŮSER :D
ale máme DEMOKRACII nevládne tu desítky let jeden (hele víš že tu CELOU dobu od revoluce, s výjimkou 8 měsíců, vládli KGB vyškolení KLAUS a ZEMAN?? FAKT!! Nedělám si pr..del :*)

ale k věci = máme demokracii = takže drž klapačku (tvůj proti EUropský fanatismus = dělá radost leda Pitomiovi a ruSSákovi
26. 10. 2022 11:00
Re: Mluvit u EV....
… a já si říkal, kdo tu chybí… ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 11:08
Re: Mluvit u EV....
Chyběl tu souhrn = viz já 11:06 ;-)
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 11:06
Re: Mluvit u EV....
víš ty furt dokola (i v dalších diskuzích) píšeš JÁ NECHÁPU mě SVĚT UTEKL já už NECHÁPU

Nojo pubertální děti tě (takhle) sfouknou i s ovládním mobilu atd. atp. jo SI prostě už MIMO

No a lidi co ne + mají drtivě větší znalosti + dramaticky větší zkušenosti (s auty s kterými budeš jezdit do konce života, jen REPTÁŠ že svět ti utíká a nechápeš co si to proč si ty lepší rychlejší efektivnější auta kupují ostatní = když ty vidíš jako lepší 1.4 92kW a ručku) VĚCI VIDÍ ZCELA JINAK NEŽ TY https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168

no protože jsou zcela jinde než ty = buď https://www.csfd.cz/…o-se-da/prehled/ ale NEKECEJ denně lidem před/nad tebou = jakej si maj koupit mobil (když ty rád https://www.smarty.cz/…abijecka--p69341
26. 10. 2022 11:29
Re: Mluvit u EV....
Tak škoda, že těch uvědomělých lidí je jen 1.3% (tedy jen z nových aut) ;-) No nenaděláš nic, nezoufej, třeba se to někdy zlepší...
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 12:28
Re: Mluvit u EV....
viz já 12:27

jsem editor, tak ti to zadarmo opravím = v tom kratičkém příspěvku máš DVĚ CHYBY

není to 1,3 = aktualizuj
není to o uvědomění = jen znalost https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168 prostě lepší širší chápání a větší praxe-znalost aut

co naděláš = to (už) nedoženeš, prostě viz 12:27
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 13:01
Re: Mluvit u EV....
Podíly elektro v rámci tříd 1-9/2022
Mini vozy: 6,4%
Malé vozy: 0,80%
Nižší střední: 0,61%
Střední třída: 0%
Vyšší střední: 0,32%
Luxusní: 9,09%
Sportovní: 8,42%

SUV a MPV nejdou spočítat.

U všech značek OA podíl EV 1,99%. U LUV podíl 0,59%. Nákladní vozy: 0,05% ; Autobusy: 3,35%

Tolik data SDA
:-) :-)

Fakt davy lidí a firem kupující EV. Nějak Vám ta propaganda nejde, měli byste přidat.
:-) :-)

PS: "přiznivci" dotované nafty budou mít radost, za 1-9/2022 je 66,98% prodaných OA v benzínu a 1,26% v LPG
26. 10. 2022 22:44
Re: Mluvit u EV....
:-[] :-[] :-[] :yes: Jsem zvědav, co místní elektrofans řeknou na tato tvrdá data! :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2022 06:28
Re: Mluvit u EV....
že si na-TVRD-lý? :-O :D

slyšel si to teprve 100x = jsme POZADU https://zpravy.aktualne.cz/…25a0cc47ab5f122/ až 3tí a to může být VELKÝ PROBLÉM https://www.idnes.cz/…612_automoto_fdv

EXTREMÉNĚ neznalí (a typu pro ruSSká SSvoloč barik a další) chtějí JEŠTĚ VĚTŠÍ zpoždění = je to v zájmu toho ruSSáka

si v znalostech a zkušenostech aut lepší než https://www.auto.cz/o-budoucnosti- autoprumyslu-s-ekonomem-radovanem-vavrou-elektromobilu-bych-se-nebal-141168 ? oba víme že NE ani náhodou ANI VZDÁÁÁÁÁLENĚ

si v ekonomických znalostech a přehledu lepší než (i jen já;)? oba víme že NE ani náhodou ANI VZDÁÁÁÁÁLENĚ

Tak a teď SLOŽITÁ otázka = víme o čem mluvíme spíš já a Vávra (a nám podobní) nebo ty a (letitý TAPETÁŘ RUSSKÝCH DEZINFORMACÍ tvrdě protiEUroský fanatik co viděl SPÁSU SOCIALISMU v soudruzích Jakešovi a Čubovi) barik a vám podobní? ;-)
Avatar - Barrichello
27. 10. 2022 09:46
Re: Mluvit u EV....
Jsi opět nahlášen - politika, urážky zesměšnování, propagace SS

Jinak data znamenají, že EV nikdo nechce!!! nikoliv že jsme pozadu.