Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP: Škoda Fabia II proti zdi (crashtest video)

71 komentářů

sTiLL
Nemam nic proti Skode, kazdy ma pravo si kupit auto ake chce. Stve ma ale ked sa tento web naoko snazi tvarit objektivne a pritom uplne ocividne uprednostnuje jednu automobilku vo svojich clankoch a prispevkoch.

O com je tento clanok? Zasa len o reklame na Fabiu II, aka je bezpecna a ze tych 5 hviez mala dostat a ze Roomster ich ma. OK, ale to sme tu uz mali skoro tyzden v kuse ako top clanok hned po jej NCAP teste. Zmenilo sa nieco od vtedy? Opravila Skoda nieco na aute a dala ho otestovat znova? NIE. Tento clanok je tu ocividne len na odvratenie pozornosti od faktu ze konkurencia tych 5* ma. (teraz neriesme ten rozdiel 1 bodu, o tom vie kazdy) A naco sa tam spomina Roomster? Predsa pretoze je to jediny model Skody ktory ma 5*, aj to s problemami ktore skoda spatne neodstranila (preco?). =>

PRESTANTE BYT TENDENCNY A ZLEPSITE SA V OBJEKTIVITE.

p.s: ROADLOOK - uz minimalne 6 mesiacov mate natoceny test Cee'd-a 1,6 benzin, mozete nam vysvetlit preco ho nepublikujete? Miesto toho tam je 2x Skoda Fabia II a pseudo test Skody Octavia. To je fakt objektivne. Vdaka.
No niecom na tom pravdy bude,stale skoda, skoda, skoda, aspon dakdo to tu konecne napisal :yes: :yes: :yes:
Naprosto souhlasím! Kdyby tam aspon napsali primo "placena inzerce" tak bych proti tomu nic nemel, ale obhajovat takhle nekoho, ze neco odflaknul a podcenil, to je fakt hnus. Uz vidm, kdyby se to stalo nekomu jinemu nez VW Group, jak by se to hodilo k tomu, aby se mohlo napsat, jak jsou nezodpovedni flakaci a ze jim to patri. Proste hnus fialovej 😡
Myslíš, že se na rumunském webu najde stejný hlupák, stěžící si na články o Dacii? Na Francouzském o Renaultu atd... ??? Založte si fanclub 8-s
Avatar - Falco
Falco
NE! Toto funguje jenom v Česku..
:yes:
essesant
essesant
Neda se nez souhlasit. Vetu typu kdyby skoda dostala tamto ci udelala ono, tak by mela 5* jsou neskutecne. Na jinych znackach si autori radi zgustnou za mnohem mene vyznamne "prohresky", zatimco Skoda je za ocividne diletantstvi (o problemu s nevhodnou pristrojovou deskou VEDI a nehodlaji jej resit) bohorovne omlouvana. Zminky o roomsteru jsou samozrejme irelevantni. V clanku melo jednoznacne zaznit, ze VSICHNI hlavni konkurenti Fabie II ve tride maji 5* a ze soucasna Fabie sice oproti sve predchudkyni udelala urcity krok kupredu, ale vzhledem ke konkurenci ne dostatecny. :-! 4* nemela jen Fabie predchozi generace, ale take napriklad PuntoII + spusta dalsich konstukcne starsich aut jinych znacek, (ktere oproti fabii I vynikaly az o 150kg nizsi hmotnosti, coz je u malych aut samozrejme vyhoda). Pripojuji se ke kritice tendencnosti a manipulace, ktere by se zadny zodpovedny redaktor nemel dopoustet. (Bohuzel 3 ze 4 ceskych novinaru se k tomu az moc radi uchyluji)
Čtu tady, že jsou slováci neurotičtí a že hájí Kiu. Mám takové tušení, že nervozní jsou češi a neuroticky brání něco co si nezaslouží obranu, ale útok. Všichni sledujeme co se děje ve světě aut a motorů všeobecně a vidíme, že VW a spol. často šlape vedle viz Phaeton, ale to nás nemusí bolet. Jen mi mrzí, že se neinvestuje do nových produktů od tohoto výrobce tak, jako se investuje jinde. Např. japonští výrobci obměňují výrobky po cca 7. letech a to docela podstatně viz Toyota YARIS, Honda CIVIC o Mazdě ani nemluvě. VW dělá kosmetické úpravy a novináři poslušně papouškují jaké je to vynikající, že se použila původní platforma, proč ji měnit když původní stačila atd atd. Ale když Subaru propojí 15 stovku s Impresou, tak je to paskvil, protože Impresa je sportovní auto. Kdo pasoval Impresu na sportovní auto? Motor o výkonu cca 90 koní stačí na pohodlnou jízdu. Když dá VW 1,4 do Golfa, tak to nikomu z novinářů nevadí, přesto, že je to chabrus motor. Tak nevím, kdo je nervozní?
ImpreZZZZZZZZZZa
Avatar - Dragon.001
Dragon.001
Tys to vystih chlape :yes:
Avatar - nielblack
nielblack
Velice dobře napsaný příspěvek a navíc pravdivý.
Tvrdim to uz pol roka, ze auto.cz je Skodovacky patolizac! Neobjektivny platok, ktory zo Skodovky robi Mercedesy a ostatne znacky zatracuje. A ak tu niekto argumentuje s tym, ze Skoda ma vacsinu trhu....tak len zdoraznim podiel na trhu podla predajnosti v roku 2006: CZ = 22,6 percent
SVK = 18,6 percent ....takze skoro 80 percent motoristov v oboch statoch vlastni nieco ine ako Skoda a nechce sa im neustale citat clanky o "najlepsej" Skode, pretoze my ostatni vieme, ze Skoda ja za inymi znackami 20 rokov pozadu - bezpecnostou, spolahlivostou, designom, kultivovanostou a technickou vyspelostou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
si trochu ulít s těma 20 rokama ne??
sTiLL
Vacsina citatelov tohto webu vlastni auto znacky Skoda, chapem ze je to domaca znacka atd...ale co je vela to je vela.
A na tos došel jak? Máš nějaká data,která to dokládají?Jinak je to tvoje JPP...Já třeba Škodou nejezdím,ale nebudu se navážet do Ceeda s 1,6 CRDi bez čipu...jo a hlavně si jej tam nedej.Ber to jako dobrou radu znalého problému.Kapito? :-!
sTiLL
No Skody su predsa najpredavanejsie auta v cesku aj slovensku, Skoda je domaca znacka....vsetko to beriem, ale uz to prehanaju. Povedz mi co je v tom clanku hore co uz tu nebolo?! Nic, len zehlenie trapasu Fabie II.
A reagoval jsem snad někde jedinou větou ne ten článek? Pokud ano,která to je a zkus ji zkopčit.Jen jsem reagoval na tvé tvrzení,že "Vacsina citatelov tohto webu vlastni auto znacky Skoda, chapem ze je to domaca znacka atd...ale co je vela to je vela"....a prosím o důkaz.Důkazem není,kolik aut Škoda se v česko-slovensku prodá.Ty znáš souvislost se čtením tohoto webu a prodejem škody? Já ne,ale rád se přiučím,brou...jo,je třeba nebýt schizo ani ze škody,z ceda,hondy,bmw,z ničeho...jsou to jenom auta,nic víc.Jo a 13bodů = 13bodů v čelním a ten se podílí dle odb.liter.a výrobců na nehodách asi 64%.Se*rem na to... :-!
MikyJ
Hmm, to je naprosto jednoduche: Vezmeme-li v uvahu vzorek ctenaru Auto.cz a vzorek populace, tak vzhledem k tomu, ze velka cast populace vlastni vuz skoda, coz je pochopitelne, tak take je velmi pravdepodobne, ze tento pomer bude platit i mezi ctenari, kteri jsou podmnozinou obyvatelu CR+SR.
...mala nova Fobia, aj vlastnu rubriku a odkaz v hlavnom menu, ked ju predstavili a uvadzali na trh. Fobiu som si kupil v roku 2000 a pamatam si na oci vsetkych okoloiducich, ci parkovanie pred zeleznicnou stanicou, kedy ludia obkolesili moje auto a pozerali nan. Po 7 rokoch som ho vymenil za uplne nieco ine. Osobne si myslim, ze skoda trafila novou Fobiou do bieleho a bude mat co robit, udrzat krok s konkurenciou. Toto masirovanie cez reklamne clanky sa mi nepaci.
Je to snad domácí značka, tak si zaslouží větší pozornost než ostatní, jde o nejprodávanější auto v zemi, tak je to snad jasný,ne???Nebo si vážně tak mimo?? 8-s
:yes:
:yes:
Avatar - Falco
Falco
:yes:
To musí být na Slovači strašná zamindrákovanost, když musí pořád psát na české weby, jak jsou mizerná česká auta 😄
A co je na tom aute ceske? >😁
Přesně tolik, co je na Kii Cee'd slovenské >😁 >😁 >😁
Avatar - SpiderJ
SpiderJ
>😁 >😁 :yes: :yes: :yes: ...i když je pravda, že nějaké ty díly od subdodavatelů z Čech by se našly, že ? 😉
sTiLL
Proste zadubenci to nepochopia...pardon, nechcu pochopit.
Tak všichni nemohou být chytří,že jo?Pak by někteří "nevynikli" :no:
sTiLL
"To musí být na Slovači strašná zamindrákovanost, když musí pořád psát na české weby, jak jsou mizerná česká auta"

- kde som napisal ze Fabia je mizerna? Tak sa necuduj ze ho nazyvam zadubenec. Len zadubenec vidi vsetko biele alebo cierne, nic medzi tym.
zocelen čtením netu se nedivím už vůbec ničemu,resp. nehrozí,že bych se začal divit...by se musel stát zázrak a to určitě nehrozí. >😁 :yes:
Avatar - Falco
Falco
Saab a Volvo nejsou švédské? Mazda není japonská? Jaguar a Range Rover nejsou anglické automobilky? Lotus, Seat, Nissan, Lamborghini, Ducati atd.... Sám seš zabedněnec!!
sTiLL
kto pisal ze su mizerna? nesuhlasim 😄 Priemerna mozno.
Jako spousty jiných,co tu jezdí a prodává se.Abychom si ujasnili,co je nadprůměrné, nebo-li TOP, pak M-B, BMW, AUDI, Saab, Lexus a pak by se muselo dlouho přemýšlet, tj. nikdo jiný.Ferrari,Lambo a Porsche je jiný TOP,ale TOP a dál bych zase musel dlouho...a nic. :-!
sTiLL
Suhlasim, aj Kia Cee'd je priemerna, ja to nepopieram, je to taky lepsi priemer v svojej triede, za slusne peniaze.
Č*ráci nerýpte do seba >😁 😉
major
>😁 Vážení, prečítajte si crash test Toyoty Yaris alebo trpaslíka FIATu 500! Áno, táto poznámka je obvyklá, ale pri 4* aute.
-
Tento článok je prosto ako päsť na oko. Keď do mňa niekto niečo tlačí na silu, zvyknem k tomu získať ešte väčší odpor. Aby táto proŠkoda kampaň nenarobila viac škody ako úžitku.
Kahn31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Klaudius
Myslis, ze crashtest Loganu MCV by bol voci testu Fabie irelevantny? 😄
Proč je tady nejvíc příspěvků proti Škodě od slovenských kolegů? To nemaj na slovensku weby o autech? Mě by v životě nenapadlo lézt na francouzský či italský web a s někým tam polemizovat nad protěžováním jejich aut v domácích médiích. Prostě domácí značce se věnuje víc pozornosti než cizím, je to fakt, který je určitě celosvětový. Je mi jasný, že na slovensku bude každý web vychvalovat jak je Ceed super auto, bez ohledu na to že má i svý mouchy (ne moc kvalitní řízení, málo účinné světlomety, design více než inspirovaný konkurencí). Je mi jedno co si slováci na svých webech píší o u nich vyrobených autech, tak ať se realizujou někde jinde. Bohužel máme tu smůlu, že je slovenština hodně podobný jazyk s našim, pochybuju že by si tito kritici odvážili vstoupit na zahraniční weby (v německu, francii či itálii) a tam polemizovat o kvalitách a protěžoání tamějších automobilek. Tak že se slovenští kluci naučte cizí jazyky a jděte si třeba na francouzské weby tam budou z vás určitě nadšení, tedy pokud k tomu seberete odvahu, ono je přece daleko jednoduší si kompenzovat svoje flustrace u čechů ty na tom byly vždycky líp, tak musíte najít něco co dělaj hůř než vy a hlavně stačí vám to slovenština.
jednak nic nevyřešíš a bylo to i celkem zbytečné-otevírat tohle téma.Prostě lidé budou psát kam chtějí a nic s tím neuděláš, navíc na to mají právo.Možná jsi moh uvést ty servery,ať každý posoudí...auto.server.sk/...auto.sk/...a… nechal bych na čtenářích,ať si čtou,jo a upraví odkazy....Některé píší docela solidně, určitě líp,než třeba idnes.cz....sice ne tak často nové věci,ale zese ne bláboly jak idnes... :-!
Jasně máš pravdu, ale nějak jsem si nemohl pomoct. Příjdu v neděli na web a zase ty bláboly "nezaujatých" přátel ze Slovenska, kterých je čím dál víc a víc.
Najlepsie autoservery na Slovensku su😒br />autoweb.skroadlook.sk 😄
Inak, Skoda by asi potrebovala, aby tento "clanok" vysiel na zapadnych serveroch, na Slovensku a v Cechach predsa nie je predaj FII kvoli nejakym hviezdickam v ohrozeni.
Uved jsem jich tam 5,ale nějak se zobrazily jen dva a už jsem to dál neřešil,si honit triko skrz nějaké servery... :-!
ja som tam tie 2 servery uviedol prave z dovodu, ze su ceske - sk je len domena...
Klaudius
Pozeras na to prilis zaujate a jednostranne. Prapovod hladaj v casoch socializmu, ked vladla Praha a Slovensko bolo vzdy tak trochu na druhej kolaji, proste "duch starej zášte" sa tu este obcas vznasa. Druhou vecou je to, ze Skoda uz nie je nasa domaca znacka. Mozno by bola, ale tiez niektori "ceski bratia" na tomto webe ju povazuju iba za svoju, proste Slovaci uz ani nemaju narok ju za svoju pokladat. Sam sa tvaris ako majitel a svoju znacku povazujes za cudziu pre Slovakov, takisto aj cesky web (odhadujem, ze si velmi mlady, a casy, ked sme zili v jednom state si nepamatas). Divis sa preto, ze tuto ulohu ciastocne prebrala Kia? Volkswagen je v tomto smere mimo, pretoze nevyraba auta, ktore by sa u nas mohli predavat v takom masovom meradle ako Skoda a ake sance ma Kia. Podobne ako v Cechach je plno nekritickych obdivovatelov a skalnych Skody, tak na Slovensku rastie komunita Kia (hoci to nie je tak vehementne a presvedcive). Je na tom nieco divneho? Inak povedal by som, ze v Cechach je vyrazne viac fanusikov Skody ako na Slovensku Kie. Ale neda sa nevsimnut si ani rastuci pocet ceskych kritikov vasej domacej automobilky, najma za jej posledne pociny.

Pises, ako keby Skodu kritizovali iba Slovaci, a pritom to nie je pravda.

Pises, ze Slovencina je (zial?) hodne podobny jazyk cestine, tiez dobra blbina, keby si sa lepsie v skole ucil, zistil by si, ze vsetky slovanske jazyky vychadzaju zo spolocneho zakladu, slovecina a cestina maju k sebe velmi ale naozaj velmi blizko, podobne ako narody, ktore nimi rozpravaju.

Pises o muchach Kie, kritizujes ju bez toho, aby si to auto poznal prave tak, ako niektori (nie iba Slovaci) kritizuju Skodu. Tym padom si presne taky isty, ako ludia, ktorych tu hanis. Kto chce hodnotit pocinanie inych, mal by najprv sam byt o stupienok lepsi a objektivnejsi.

Pises, ze je tu najviac prispevkov proti Skode od slovenskych kolegov. Na co reagujes? Ako si vsimam, teraz sa pise skor o tom, ze dalsi clanok pre Skodu o tom istom, co tu uz bolo, je proste navyse, je reklamnym tahom a tiez tendencne napisany. Nevsimol som si zvlast vyraznu kritiku na adresu automobilky, Ty ano? Skus o vsetkom porozmyslat trochu realnejsie.

Skoda sa podla mna v poslednych rokoch trochu spreneveruje voci svojim domacim zakaznikom. Jednak sa trh podstatne zmenil a kazdy si moze vybrat s mnozstva znaciek, Skoda uz nie je takmer jedinym dostupnym autom ako tomu bolo kedysi. Za druhe tym svojim skalnym ani nijak nevychadza v ustrety, auta sa na domacom trhu predavaju drahsie ako v inych europskych statoch, ziadne zaruky ani vyhody vyplyvajuce z domaceho prostredia nie su (alebo o nich neviem). Dalsou vecou je setrenie v ramci koncernu, velmi viditelne prave na novej Fabii, o ktoru teraz ide. Naozaj si moze niekto mysliet, ze to vsetci budu bezvyhradne schvalovat? Bolo by to asi dost naivne, ze?

Takze prosim, vazeny anonym (bolo by lepsie, keby si mal nejaky nick, takto je to dost neosobne), skus nabuduce trochu viac objektivity, trochu viac lasky k svojim bliznym a trochu viac k teme a nie k ludom. Ja som urobil tiez tu istu chybu, za co sa ospravdlnujem vsetkym, co to vydrzali citat do konca - pisem o ludoch a skoro vobec o autach. Ale slubujem, ze sa v dalsom prispevku sa uz polepsim.
Slovensko bylo vždy tak na druhé koleji...klasika.Nic proti Sk nemám, i tam räd jezdím ale ta druhá kolej..hmmm.Vždyť jste tam pásli kozy - nic neměli a podívej se jak jste měli v roce 1989.Tu větu ber s nadhledem.Vím že byli věci na které Sk doplácelo a le bylo jich mnoho, z kterých jste těžili a hodně.NO FLAME.
Klaudius
Jasne. Treba brat veci s nadhladom. Kliatbou Slovenska sa stalo "delenie priemyslu", t.j. na Slovensku sa sustredovala prvovyroba a polnohospodarstvo a v Cechach finalna vyroba s potravinarskym priemyslom. Co je lukrativnejsie a co dokaze hospodarstvo tahat viac vpred, to snad vysvetlovat netreba. Rozdiely medzi cechmi a Slovenskom boli asi take, ako su teraz na Slovensku medzi zapadoma vychodom. Zial, nasledky sa nedaju dohnat zo dna na den.

Co sa tyka tolko kritizovanej a tak obhajovanej Skody, jej menu a oblubenosti by velmi ale naozaj velmi prospelo, keby sa k vysledkom tychto testov postavila trochu inak. So snahou riesit problem. A nie radsej vsetkych presviedcat, ze je to v poriadku.
major
Vždy, keď o všetkom rozhoduje centrum, sa na neho regióny dívajú cez prsty. Za socializmu sa rozdiely vyrovnávali, aj preto je na Slovensku postoj ku minulému režimu zhovievavejší ako v ČR (možno to je aj nižšou životnou úrovňou - menej majetní viacej inklinujú k ľavici).

Ďalšiu vec, ktorú by si Česi mali uvedomiť, je to, že Slovensko zasiahla porevolučná transformácia viac ako Česko. Odniesol si to Havel, ktorý je mnohými na Slovensku považovaný za človeka, čo zničil slovenský vojenský priemysel.

Celkovo sa to potom zjednodušuje na flame: českí učitelia učili slovenských pastierov / ukradli ste nám slovenský poklad a zlikvidovali priemysel. Nezmyselné hádky vznikajú kvôli nepochopeniu postoja druhej strany.
Kia pre Slovakou znamena lacnejsie Kie, potom ich lacnejsie servisi, ND, proste vsetko co pre nas doteraz znamenala Skoda

Otec teraz ide menit nasu pomaly vysluzilu rodinnu octavku, otec povedal samozrejme ze chce zase octavku sedana 1,6 ambiente za niakych 650 000sk
ja som pozrel ln tak Kiu ceed, cennik kobi este neni ale pravdepodobne bude drahsia o 40 000 od hatchbacku
no nech ratam ako ratam u Kie za 650 000 dostanem 1,6tku 120 konovu v plnej vybave vratane koze, alebo 2,0 160 konovu v trochu lepsej vybave ako u octavie ambiente

no tak teraz si vyber...
Zde bych neváhal. Samozřejmě Octavii. Přidal bych si nějakých 80000 na benzínovou 1,8 turbo s přímým vstřikováním. Zajíce v pytli nekupujte.
Pokud si pořádně prohlédnete (detajlně prostudujete jak se co deformuje a co ne) všechny tři videa a porovnáteje s videi crash testu Kia Cee'd zjistíte, že FabiaII dopadla ve všech třech nárazech o něco lépe než Cee´d. A to má o hvězdu míň! Podle mého uvážení (nikomu nevnucuju) by zvládla nárazy ve vyších rychlostech lépe než Cee´d.
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 to byl joke jak prase >😁
Koukal jsem na fotky jak ceedu tak fabie celniho narazu. Pri porovnani tech dvou fotek je zrejme, ze fabia by pri narazu ve vyssi rychlosti mela stabilnejsi karosarii. Staci se podivat na A sloupek. U kie se prohnul ale u fabie ne. Taky musim rict, ze je to jen muj nazor. Ano, ale samozrejme, co by se stalo va fabii, kvuli te tvrde palubce, mozna by se i nebezpecne posunuly pedaly atd. Tezko rict, jen z tech fotek je patrne, ze fabii se mene narusil A sloupek
Konečně rozumnej člověk, který si to porovnal a trochu zamyslel. (ne jako ten ubožák "QQ" před tebou) K těm pedálům: o posunutí bych strach neměl, to škodavka má už zmáklý. Už od FabieI má vždy u novejch aut pedály téměř bez posunutí (vždy zelený chodidla) i při vyšších rychlostech by neohrozilo řidičovy nohy. Má to jinak propracovaný (lepší způsob, ale taky drážší, což se Kii platit nechce- ta dá radši elektriku ve voknech v základu, to na zákazníky působí líp. ) Je to vidět při porovnání obou, na náraz sloup, Fabii se tak nezdefirmuje střecha ja Cee´du. To světší o vysokopevnostní oceli od A-sloupku až tak ke sloupku B,C. Prostě mi přijde, že u Kie daj radši více věcí do zakladu, aby ohromyli zákazníka, něž ty prostředky použít do vysokopevnostních ocelí a na propracování přesně řízený deformace vozu (všimni si, že při nárazu zepředu dojde k vlnění plechu hned za druhými dveřmi u Kie- hned první záběr) možná se ti to zdá zanedbatelný, ale je to hned jasný dukaz toho, že navržená struktura není dokonale propracována- je to levnější a zákazník to přehlédne.
Je, smutný, že škodavka se stále potýká s tvrdými plasty v úrovni kolen a holeně (už od OctaviI), ono je taky možný , že je zde nařízení od Wolkswagenu aby nebyla lepší než on - což ji zbytečně poškozuje.
Klaudius
Prisiel si k tomu sam. V crashteste nejde o to, ktora cast karoserie sa na pohlad zdeformuje a ktora nie, ale ake ma predpoklady na prezitie a uchovanie si zdravia posadka vnutri. Uz som to niekde pisal, mne sa zda hodnotenie hviezdickami za komplet vysledky prilis hrube a skreslujuce. Podme sa bavit o bodoch za jednotlive skusky a o tom, kolko bodov slo preco dolu, vsetko bude objektivnejsie a lahsie porovnatelne. Z Tvojho prispevku mam pocit, ze 4-hviezdickovy vysledok u Fabie je vlastne lepsi ako 5-hviezdickovy u Kie a to je samozrejme blbost.
Ja sam za sebe nepopiram, ze ceed je v teto rychlosti v biomechanickem mereni lepsi, ale tady se ted bavi o vyssi rychlosti nez je tech 64 v EuroNCAP. Osobne si myslim, ze vic nehod je ve vyssich rychlostech nez 64km/h. A prave o tom je tady rec. Zda by byla kia schopna vydrzet i ve vyssi rychlosti anebo je udelana tak, aby prosla jen co nejlip NCAPem. Protoze, pevnejsi auto mene absorbuje kinetickou energii, ale za to vydrzi dele stabilnejsi. Kdezto mene pevne je stabilnejsi min, ale pri nizsi rychlosti se muze jevit bezpecneji, protoze vic absorbuje naraz. Ted mluvim obecne, nemluvim vubec o zadnym konkretnim aute. A taky nechci zpochybnovat vyseldky, jsou objektivni. Ano mas pravdu, kia je v techto testech lepsi. Koukal jsem na ty pedaly, abych nepsal blbosti. U fabie o nich neni zminka, u ceedu je upozorneni, ze sice neohrozily ridice, ale spojka se posunula o 10cm. Kdyz uz jsme u tech bodu, ceed dostal o 2 body vic, a to o jeden vic za pripominani nezapnutych pasu nez fabie, takze uz tu mame rozdil jedineho bodu. Takze pokud fabia je tak spatna, v tom pripade ceed je na tom uplne stejne.
Víš co? Napiš jim tam,že nás podvedli, že Fabia měla dostat nejmíň 6 hvězd, protože tobě se zdá, že A sloupek se nehnul ani o milimetr a i pedály zůstaly na svém místě. Ovšem, že se uvolnil zámek zadních dveří a kolena silně pohladila tvrdá přístrojová deska je přece nepodstatná věc.
Nejdriv si precti vse a pak neco rikej!!!!! Ja jsem to vys zduraznoval. A pokud neumis precist cele navaznosti tak tohle ani necti, protoze takovym lidem nedudu ani odpovidat
nechapem, preco sa debata stale otoci na KIU CEED???? Co ma Kia Ceed spolocne s nazormi slovenskych citatelov? Ja osobne nemam nic proti KII a aj jej fandim ale nejak moc ma nezaujima. Zaujimaju ma znacky Honda, Toyota, Mercedes, BMW, LEXUS, ......trosku aj FIAT a RENAULT ......takze naco argumentacia o CEED????????? To ze Fabia je konstrukcne slabsia ako konkurenti ....to nema zo CEED nic spolocne. Ano vyraba sa na Slovensku KIA, ale i VW, Peugeot a ????
Skoda tiez nie je Ceske auto a pokial viem, vyroba sa premiestnuje na Ukrajinu, do Rumunska a Ruska.

Akonahle tu napise nejaky Slovak o Skode kritiku, hned nasleduje protiutok Cechov s kritikou o KIA CEED = trapnééééé! :no😒br />
Vlastnim Hondu a Toyotu, otec Mercedes, mama Renault, sesta Fiat , strejda BMW, bratranec Peugot ......... a nikto z mojej rodiny nepotrebuje Skodu. Nie preto, ze je Ceska, ale preto, ze je oproti inym automobilkam v pozadi! Denne su na Slovensku havarie, kde havaruje Fabia a kazda havaria konci smrtou? Preco?
mimochodom, na Slovensku je niekolko desiatok predajni Skoda. Skuste si zistit, na com jazdia ich majitelia 😉 😉 Garantujem vam, ze ani jeden na Skode. Ak vas to zaujima, mozem tu niektorych vypisat a aj znacky, na ktorych jazdia. Jedneho som sa pytal, preco nejazdi na Skode a povedal mi, ze to predava chudobe a on predsa nebude jazdit na znacke, ktora ma v podnikatelskych kruhoch zly image >😁 >😁 >😁
Tak to je dobrej chytrák, ale na slovensku to asi chodí jinak. Renault, Fiat, Opel, Peugeot, Kia,... jsou hotový luxusní auta. 😄
Jasně Fabie je podle tebe asi nejmíň bezpečný auto ze všech >😁
urcite ano! A nejen Fóbia ale i Ochcáfka v tédéíčku s červeným íčkem, v metle, na 17-kach hliníkách, s hrubou objímkou vejfuku a černýma fóliema >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Protože ji řídí kre_téni...
😄
Oktávka ftédéíčku fčerným_íčku byl sedan, rok výroby 2002, najeto necelých devadesát tisíc. Povzdechl jsem si, prohlásil cosi nelichotivého o dieselové trakci, podepsal papíry a připravoval se na další ride století. Variantu TDi s 66kW považuji totiž za druhý nejzvyjebenější krám hned po SDi. Připadal jsem si jako rytíř svaté víry, kterému v rámci příprav na křižáckou výpravu osedlali nikoli koně, ale chrochtající prase nemocné vzteklinou. :yes: :yes: :yes😒br />
Cesta zpátky na základnu se taky neobešla bez problému. Driver votuněné fabie mě nejdřív několik kilometrů tailoval a zřejmě nějakým šestým smyslem, díky kterému mohou majitelé vozů Škoda komunikovat myšlenkami s řídící jednotkou motoru přímo v protokolu KWP-2000, vytušil, že mám nějaký problém, mě v kopci zákeřně předjel. Díky tomu jsem zjistil, že v tom má hátépé a pod znakem Škoda nalepené typické M s trikolórou od BMW Motorsport, co se dá koupit u pumpy za patnáct korun jako sada pro rychlý engine swap. Dále měl na zadním okně nálepku Fabia limited edition a na hlavě čepičku kšiltem dozadu, asi když lítají z kotle jiskry, aby mu nepadaly za krk. Byl prostě simply clever. Najednou jsem měl pocit, že se proti mně celý sortiment automobilky spiknul. Provedl jsem za jízdy další reset strojní traktorové stanice a s vesnickým leaderem se vypořádal.
K diskuzi o objektivite crash testu by se mozna hodilo pochopit, ze realny crash je nahodna velicina. Rychlost, jeji absolutni velikost a smer vuci autu, mechanicke a geometricke vlastnosti prekazky, posunuti sedacky v okamziku srazky, to vsechno je v tom okamziku nahodne a hraje to velkou roli. Crash test NCAP je vlastne reprezentativni vyber ze souboru vsech moznych crashu. Co z toho plyne? Ze vysledek NCAP napovi, ale neni asi rozumne ho studovat uplne do detailu a hadat se o body a cm, od urcite urovne poskozeni jsou rozdily mezi 2 auty o nicem. Az budete bourat, pokud budete, bude to jiny crash a dopadne to trosku jinak. Vice informaci by prineslo jen pouziti vetsiho reprezentativniho vyberu, ale to by stalo moc penez a neni to asi treba. Takze bych doporucil posuzovat to trosku s nadhledem. Redakci auto.cz bych zase doporucil, aby psala objektivneji a vecneji, ze je skodovka nejlepsi prece vsichni vime a netreba to psat stale dokolecka 😉 Docela by me zajimalo, zda lide, kteri tak do krve rozebiraji crashe, jsou titiz lide, ktere potkavam na silnici pri jejich naprosto (sebe)vrazedne a bezohledne jizde. Nekdy je lepsi nez ztracet cas a nervy pri podobnych diskuzich o hvezdickach trochu ubrat a necpat se porad na silnici dopredu a nejezdit nalitej. A pritom to plno lidi dela.
Wartburg 353W
soory, zapomnel jsem se prihlasit
Velice by mě zajímal názor široke veřejnosti na novou řadu Fabie,co se týče dizajnu,užitných vlastností,cenové politiky,motorizace atd 😄