Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Zatímco většina evropských přizdisráčských automobilek své hot-hatche už buď zařízla, nebo se za ně (kvůli obavám z teroru zelených fanatiků) pomalu stydí, Hyundai se hrdě stal spásou milovníků dostupného sportovního svezení. Hyundai, za toto si tě nesmírně vážím a za nabídku i30N a i20 N s MANUÁLEM tuplem! :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
×
Sdílení komentáře
×
Len sa obávam, že sme pri súmraku športiakov a celkovo spaľovákov, takže nejakú dlhú tradíciu to mať nebude. :-(
Tím neříkám, že bych si nějaké N nevyzkoušel ;-)
Nedělal bych z RWD nějakého strašáka, ani v M140i není záludný.
Napríklad štvorvalcovú 2er kupé by som v pohode zobral vo verzii RWD, dvojliter s 184/245k bude lepšie zvládnuteľný ako 375k trojliter (s 500 Nm!) verzie M240i, tam už by som chcel skôr xdrive (notabene keď stále preferuje zadok).
Vycítili, že je hlad po takových autech a žejich je čím dál tím méně. Díky jejich hybridní strategii si navíc emise navíc mohou dovlit a tak se teď teší z přízně řidičů. HK se za pár let obecně v Evropě vyšvihl a má palety motorů a modelů, kde si vybere snad každý.
Druhá vec je, že ak by Toyota nerobila už roky emisne úsporné hybridy a nemala najnižšie flotilové emisie spomedzi klasických automobiliek, tak by im to ekonomicky nevydalo. Každopádne hlavný bol ten šéf, ktorý to tlačil a pretlačil.
Bohužel doba pracuje proti spalovákům a ani on s tím už nic neudělá.... :-(