Novinky
Arese
10
Zatímco většina evropských přizdisráčských automobilek své hot-hatche už buď zařízla, nebo se za ně (kvůli obavám z teroru zelených fanatiků) pomalu stydí, Hyundai se hrdě stal spásou milovníků dostupného sportovního svezení. Hyundai, za toto si tě nesmírně vážím a za nabídku i30N a i20 N s MANUÁLEM tuplem! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Přejít do diskuze
Jj, takto sa buduje vzťah k značke a sám z krajiny Down under vieš, že to funguje.
Len sa obávam, že sme pri súmraku športiakov a celkovo spaľovákov, takže nejakú dlhú tradíciu to mať nebude. 😒
Len sa obávam, že sme pri súmraku športiakov a celkovo spaľovákov, takže nejakú dlhú tradíciu to mať nebude. 😒
Mal som moznost chvilu riadit i20n a velmi dom sa zabavil, vedel by som si to predstavit v garazi ako vikendovku. Zvlast ked ford zarezal oficialne fiestu.
Ano. A taky mě to moc s.e.r.e. 😒] Ale jsem rád a vděčný za to, že jsem měl během života příležitost využít těchto radostí a že jsem je nepromarnil..... :-!
Nejlepší FWD auto, které zatáčelo neskutečným způsobem, které jsem řídil bylo Lamalovo Clio RS... být odvážnější, zvedne i zadní nožku 😒] Doporučuji, ale taková auta už nejsou...
Měl sem to štěstí se s Akiem v Austrálii osobně setkat, když jeho otec ještě Toyotě šéfoval. Velký sympaťák a petrolhead jak píšeš. A ano, měli jsme velkou kliku, že právě on vedení Toyoty převzal. Bez něj by v Toyotě řada projektů (sporťáků) těžko vznikla. .
Bohužel doba pracuje proti spalovákům a ani on s tím už nic neudělá.... 😒
Bohužel doba pracuje proti spalovákům a ani on s tím už nic neudělá.... 😒
Přitom právě Toytoa vypdala, že tento segment opustí úplně. Prakticky začala chrlit nudné, ještě do nedávna otravné hybridy, které u lidí bodovali cenou, spolehlivostí a spotřebou, ale asi jediný člověk by si to nekoupil kvůli jízdě, ale jen jako 100% přemisťovadlo.
Vycítili, že je hlad po takových autech a žejich je čím dál tím méně. Díky jejich hybridní strategii si navíc emise navíc mohou dovlit a tak se teď teší z přízně řidičů. HK se za pár let obecně v Evropě vyšvihl a má palety motorů a modelů, kde si vybere snad každý.
Vycítili, že je hlad po takových autech a žejich je čím dál tím méně. Díky jejich hybridní strategii si navíc emise navíc mohou dovlit a tak se teď teší z přízně řidičů. HK se za pár let obecně v Evropě vyšvihl a má palety motorů a modelů, kde si vybere snad každý.
Ono to vraj dosť stojí a padá na šéfovi, Akio Toyoda je vraj veľký petrolhead a hlavne on presadil športiaky ako GT86, Supru či GR Yaris. A zo svojej pozície si dokázal presadiť takéto "nerozumné" autá.
Druhá vec je, že ak by Toyota nerobila už roky emisne úsporné hybridy a nemala najnižšie flotilové emisie spomedzi klasických automobiliek, tak by im to ekonomicky nevydalo. Každopádne hlavný bol ten šéf, ktorý to tlačil a pretlačil.
Druhá vec je, že ak by Toyota nerobila už roky emisne úsporné hybridy a nemala najnižšie flotilové emisie spomedzi klasických automobiliek, tak by im to ekonomicky nevydalo. Každopádne hlavný bol ten šéf, ktorý to tlačil a pretlačil.
Že podobnou akci udělá přímo zastoupení je nevídané. Trochu jiná liga než sterilní představení nových modelů jiných značek, byť na okruhu. Povětšinou velmi odměřená jízda za vodícím vozem, která ani náznakem neumožní poznat potenciál testovaných aut.
Zatím narozdíl od mainstreamu v Evropě podobná auta produkují. Samozřejmě, že to budou jednou veterány, ale zatím je to současné a stále koupitelné jako nové.
Snaha H/K nabídnout přesah nad běžnou produkci je skvělá. Daří se to i Toyotě, kdo by to byl před pár lety řekl, že evropský autoprůmysl dobrovolně odejde od verzí pro nadšené řidiče a chopí se toho právě Toyota a H/K.
Souhlas. RS3 s tím svým tricky diffem tě jen tak do driftu nepustí. A když už pustí, tak pokud nejsi A1 + řidič, tak se zastavíš až v krematoriu... :-!
Síce krátke auto ale dlhý chod plynového pedádla a tým sa to dá pekne dávkovať. To auto mi neprišlo nijako zákerné.
Pod pojmem průměrný řidič si představuju někoho, kdo je o malinko "pomalejší" jezdec než já..... 😉 😁 😒]
Ano, M140i bez mechanického samosvoru se chová divoce. Souhlas. Avšak s mech. samosvorem je to o něčem jiném. Zatím jsem ho pro "záchranu auta" využil pouze jednou (a to nechtěně) a podruhé bych ho "odzkoušel" pouze na okruhu...ani na Babě bych jeho limity "nedráždil"...... :-! :-! :-!
Ano, jen kdo se bude chtít rozhodit zadkem u RS3, tak bude potřebovat mnohem víc prostoru a umu na silnici než s M140i.
V životě jsem řídil většinou předkolky. Teď mám 6 let zadokolku (M140i) a můžu říct, že předokolka je pro průměrného řidiče lepší volba. Nejlepší předokolka je v tuto chvíli RS3. I když je to oficiálně quatro, je nastavena tak, aby se chovala jako předokolka a taky se tak chová. Řekl bych, že má velmi blízko k Hondě ITR.
Tak hlavne je to trocha zabavy za este rozumne peniaze. A ako pises, v europe uz zriedkava vec. Som zvedavy v akej forme prezije znacka gti, ked sa chystaju zarezat golf
Môj odlišný názor poznáš, pre mňa bola zákerná aj zadokolková M140i, proste vysoký výkon v krátkom aute a na Pezinskej babe som v zákrutách musel ísť na pol plynu, lebo to okamžite a bez výstrahy išlo zadkom dopredu. Tie malé zadokolky v minulosti, o ktorých hovoríš, teda autá typu Toyota MR2 o výkonoch ako má 40i ani nesnívali, proste zadokolka so 150 atmokoňmi (a hlavne na dnešné pomery smiešne nízkym krútiakom) nebola nejak nebezpečná.
Napríklad štvorvalcovú 2er kupé by som v pohode zobral vo verzii RWD, dvojliter s 184/245k bude lepšie zvládnuteľný ako 375k trojliter (s 500 Nm!) verzie M240i, tam už by som chcel skôr xdrive (notabene keď stále preferuje zadok).
Napríklad štvorvalcovú 2er kupé by som v pohode zobral vo verzii RWD, dvojliter s 184/245k bude lepšie zvládnuteľný ako 375k trojliter (s 500 Nm!) verzie M240i, tam už by som chcel skôr xdrive (notabene keď stále preferuje zadok).
Je otázka, co si pod pojmem průměrný řidič představuješ. Ještě před dvěma dekádami nikomu nevadilo RWD i v malých vozech, o střední třídě se ani nebavím.
Nedělal bych z RWD nějakého strašáka, ani v M140i není záludný.
Nedělal bych z RWD nějakého strašáka, ani v M140i není záludný.
Jsem zvědav co budou dělat automobilky, jestli EU zruší nástup EURO7. U prémie se to případně nějak utřeme, ale u mainstreamu to bude horší. Speciálně u VW.