Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Na českých silnicích letos přibylo 104.916 aut, celkem jich je 6,4 milionu

Na českých silnicích letos za tři čtvrtletí přibylo 104.916 osobních aut a jejich celkový počet tak vzrostl na 6,398 milionu. Průměrné stáří vozového parku se zvýšilo o čtvrt roku na 15,83 roku.
Zpět na článek
28. 10. 2022 22:50
28. 10. 2022 17:05
Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Před 4 roky na a u t o, c z - z roku 2018
V ČR je registrovaných 5,65 milionu osobních aut

Letos poprvé se mně nepodařilo zaparkovat na sídlišti v Brně.

Auta od roku 2018 přirůstají rychlostí 1 000 000 za 5-6 let.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - pradeda777
28. 10. 2022 18:30
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
V Japonsku již před mnoha lety, každý kdo si chtěl koupit/zaregistrovat auto, musel předložit potvrzení, že ho má kde zaparkovat. Tato situace již brzy nastane i u nás.
Avatar - Hammunasakra
28. 10. 2022 20:47
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Spíš ne https://www.tvarchitect.com/…-zlevni-bydleni/

u nás jsme teď žili (dlouho ale hlavně) poslední dekádu na DLUH doslova NAD POMĚRY = takže stačí přejit, vrátit se do úrovně NE NA šíílené DLUHY pro svá děti a vnoučata = a na auto většina mít nebude :-O ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2022 23:24
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Vic než 50% bydlí na sídlištích, v bytech a panelácích. Garáž má málokdo Takže těmhle lidem řekneme - nemáš právo na auto?!? :no: :no: :no:
29. 10. 2022 07:56
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
zdroj informace?
Avatar - pradeda777
29. 10. 2022 08:25
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Na parkování garáž netřeba.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 08:26
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Samozřejmě že netřeba. Ale 99% bytů nemá a nikdy, nemělo parkovací plochy!!! Protože ty byly vždy obecní a všechno bylo všech.
Avatar - pradeda777
29. 10. 2022 10:05
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Občanská iniciativa, petice občanů a důsledné "follow up". Já to u nás dokázal. Máme teď parkování dostatek. Našly se nevyužité prostory a město je přeměnilo na parkování pro občany. Na každý byt máme teď minimálně jedno parkovací místo. Zatím to není formou reserve, protože to není třeba, ale až bude třeba i to se dá prosadit. Chce to jen zvednou p.r.d.e.l a "nastartovat" občanskou iniciativu. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:53
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Jestli je to pravda ta (i když býváš poslední dobou SAKRA HODNĚ mimo) tak :yes:
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 12:22
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Tak to blahopřeji. Ale chce to vytáhnout hlavu z vlastní pr*.... Protože možnost rozšiřovat parkovací plochy je naprosto lokalni a individuální problém. Co šlo u vás, není obecně platné a přenositelné.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 12:26
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Správně DEJ NA sebe a VYTÁHNI vizjá 11:52
Avatar - pradeda777
29. 10. 2022 20:08
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Nemám rád lidi, kteří myslí negativně a hledají vždy napřed důvody, proč něco nebo cokoliv nepůjde místo toho, aby se nad věcí zamysleli a řekli si, co je třeba udělat, aby nápad vyšel..... :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:14
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
:yes: :-)
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 20:18
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Jestli to bylo ba mě tak jsi nepochopil vůbec nic z toho co jsem napsal.
Já říkám že to že někde něco jde neznamená automaticky že to půjde i jinde. Což se týká i EV mobility. To že za nějakých podmínek někde může být zajímavá absolutně vůbec neznamená že to je řešením pro všechny a bude se tak prosazovat povinně a plošně!!!
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:23
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Tohle je tobě i když to asi jako vždy nepochopíš vůbec nic z toho co jsem napsal

Ten (světový) přechod OD ROPY na elektřinu = bude trvat MNOHO DESÍTEK LET = třeba TY se jeho konce NEdožiješ = přesto PROTI němu léta tvrdě bojuješ TOLIK NESMYSLNÝ ENERGIE dáváš
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:09
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Jó ty doby kdy VŠECHNO BYLO VŠECH = u tebe asi (hlavně) bod 10.

https://www.idnes.cz/…38_ekonomika_mmb
29. 10. 2022 13:47
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Faktem je ze aut je na silnicich strasne moc. Chtelo by to tak 2 miliony aut ubrat, aby se zase dalo jezdit. Myslim ale ze k tomu jeste v teto dekade dojde ze zacnou auta ubyvat.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 14:07
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
jo (dodnes) CHYBÍ silnice (no spíš dálnice) z dob ABSOLUTISTICKÉ NADvlády KOMUNISTŮ

a zatímco PO krachu jejich (totální totalitní) nadVLÁDY se situace začala zlepšovat = lidi maj daleko DRTIVĚ VÍC aut než za komančů, tak dálnice se staví pomalu (i když jich je taky DRTIVĚ VÍC než za komunistů

a bohužel "dozvuk" jejich vlivu = budou cítit ještě Husákovy děti = až půjdou do důchodu. Rsp. HŮŘ tam přijde TEN NÁRAZ "jen cítit" to bude ještě daleko delší dobu

HELE TADY mě cituje https://plus.rozhlas.cz/…ovy-deti-8796379 solidní ekonomický novinář = no MÁme PRAVDU (bohužel)

ANO éra populismu ANO (snad) skončila = a když budeme žít NE NA DLUH dětí tak aut asi ubude (a snad taky přibude těch dálnic
29. 10. 2022 15:13
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Sklapni. Tvoje hejtovaci prispevky o nicem nikoho nezajimaji. Nevim jak vystavba dalnic souvisi s precpanyma mestama auty a nemoznosti kdekoliv zaparkovat.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 15:35
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
auč až TAKHLE ZLÝ??? :-O

No tak DÁLNICE co (zrovna v česku SAKRA KU.VA CHYBÍ) je https://cs.wikipedia.org/…/D%C3%A1lnice_D0 POCHOPITELNĚ i vnitřní okruh = máš tam napsáno OBECNĚ už z dob komunistů tu chybí SILNICE (no hlavně dálnice)

takže SKLAPNI. TVOJE HEJTOVACÍ PRISPEVKY O NICEM NIKOHO NEZAJIMAJI = hele PROČ nepíšeš jako ryccardo hacky a carky?
29. 10. 2022 18:46
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
Osle nerikam ze dalnice nechybi, ale to nesovisi s tematem ze jsou mesta precpana auty a neni ani kde zaparkovat. Chybejici dalnice je jine tema na jinou diskuzi. Nicmene kdyz uz jsi to zacal, tak to vypada ze se behem par let snad uz konecne dockame ty chybejici dalnicni site. Od revoluce na to vlady kaslaly, tak ted se to konecne hybe.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:02
Re: Rok 2018 5,65 milionu osobních aut, nyní 6,4
ty se neskutečně trefuješ = jo JSI OSEL i když JÁ to nenapsal :-)

CO TO MELEŠ "jinou"??? přečti si OSLE nadpis článku NA ČESKÝCH SILNICÍCH = a ty "to NESOUVISÍ s tematem ze mesta jsou precpana auty a neni kde parkovat" Na TO jsem si to překroutil JÁ

ka dlánice: ANO soudruh z ANO zastavil výstavbu pražského okruhu DÁLNICE D0 = víš to! Probírali jsme to!!! a je (byla) to HRUBKA neskutečná PRIORITNÍ stavba = tak TU ZASTAVÍM

TEĎ se to možná asi spíš ZLEPŠÍ ale nejlíp se to hýbalo v 90. letech = než soudruh bratr ZDROJE TU JSOU zastavil přirozený chod dějin a VRÁTIL to do státních rukou TAM je ten zlom DOLŮ. Ale jo teď to bude snad (přes blbou ruSSkou válku) snad lepší než za dekády populismu NEinvestuje ANO PROŽEREME to, kdy to spadlo na zoufalých https://cnn.iprima.cz/…vany-necas-33623 snad se vrátíme na dřívější (mrzké) ale přesto násobně lepší

ANO soudruzi komunisti za socialismu, kdy se stavěly okruhy https://www.csfd.cz/…y-okruh/prehled/ viděls? Doporučuju! budovali místo věcí "ten socialismus" a ve všem ZAOSTALI do konce našich životů TO NEDOŽENEME = proto máš třeba nižší plat, tos nevěděl? no tak STEJNÝ je to v těch okruzích (dálnice D0 i vnitřní okruh). Ale i okruhy velkých (krajských) měst = posledně sem šíleně poskakoval přes Český Budějovice

hele proc nepises jako ryccardo hacky a carky?
hele co rikas na souhrn https://www.seznamzpravy.cz/…spechu-mz-218019 díla svého favorita?
hele co Drábová vs tvé oblíbené RUSSKÉ ZASSRANÉ HOAXy https://www.stream.cz/…bornika-64491257
hele už si pochopil, že pravdu má (samozřejmě = logicky) Sedláček https://www.novinky.cz/…cerpalo-40412811 a ne ty? u tebe to asi bylo PŘÁNÍ "fandění" ruSSku (naštěstí) NE REALITA
28. 10. 2022 22:50
A komu to vadí?
Že je průměrný věk přes 15 let? V podstatě nikomu, mimo pisálků, co mají v popisu práce sebemrskačství. Jděte s tím tam, kde slunce nesvítí :yes:
Rozbalit vlákno
24
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2022 23:22
Re: A komu to vadí?
No, myslím že to vadí v podstatě skoto všem. Málokdo ocení kvality starších vozů.

Ovšem odpovídá to kupní sile.
29. 10. 2022 10:57
Re: A komu to vadí?
Naopak, kvality starších vozů oceňuje čím dál víc lídí. Spolu s tím, jak roste cena a servisní náročnost těch moderních, přecpaných mizernou elektronikou a osazených přefoukanými mrňavými třívalci se směšným zvukem a zoufalým tahem odspoda! :-O :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:05
Re: A komu to vadí?
Sorry tohle JE naprostá KRAVINA = asi PODLE SEBE SOUDÍM TEBE

Stará televize lednička (i) auto neni lepší = JEN STARŠÍ
29. 10. 2022 13:48
Re: A komu to vadí?
Lednicka neni ale auto. Nektere starsi modely jsou lepsi nez ty nove. Napada me treba Octavia 3 je taky lepsi nez Ovtavia 4.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 13:58
Re: A komu to vadí?
Lednička (a cokoliv) ve smyslu ekonomickém ale i technickém = samozřejmě je auto. Zopakuju jak z pohledu spotřební zboží tak čistě technicky (a momentálně to i ono i tamto = postiženo inflací DĚKUJEME čínský SOUDRUHU a DĚKUJEME ruSSkým SOUDRUHům) bohužel "řešení" je často zmenšení objemu (třeba potraviny) nebo a to je blbější snížení kvality (i to ty potraviny). Taky se najdou lepší NĚCO (lednice mikrovlnka..) starší než novější. Momentálně je to HODNĚ dáno inflací (i ta Okta)

Ale OBECNĚ jak to prezentuje Arese je to BLBOST (i ta dnešní okta podvozem a vůbec SFOUKNE tu první)
29. 10. 2022 15:15
Re: A komu to vadí?
Sam podporujes cinsky soudruhy svym orodovanim, abychom od nich nakupovali baterky do EV nebo alespon suroviny na jejich vyrobu.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 15:38
Re: A komu to vadí?
a ty bys chtěl radši podporovat ruSSký soudruhy = a jako barik si nechodil na ZŠ https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf

TO je tvá reakce na opravu chyby cos napsal? no to (asi) znamená že (alespoň) ti to došlo

Tohle snad už taky https://www.stream.cz/…-rekord-64491947
Tohle starý UŽ taky? https://blisty.cz/…v-gang-ctyr.html

takže ARESE NAPSAL BLBOST = že sou výjimky potvrzující PRAVIDLO? no sou
29. 10. 2022 18:48
Re: A komu to vadí?
Jsem nevedel ze ropa a plyn se da koupit jen v Rusku, tak dekuji za vysvetleni. Ja ale nejsem proti EV, jsem proti EV Only.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:05
Re: A komu to vadí?
no vidíš DÍKY ZA PŘIHRÁVKU = jak si Sedláčkovi NEVĚŘIL tak sis teď sám POTVRDIL = jde to :-!

No to si to ASI komplexně NEPOCHOPIL = ty si dojezdíš = na co chceš. a ten VELMI POMALÝ přechod bys ještě VÍC ZPOMALIL? a JAK bys to řešil s tím učivem s ropou, kterou jak víš se NEspotřebuje 99% v autech. To ONLY je jediný řešení
30. 10. 2022 08:16
Re: A komu to vadí?
Ty porad nechapes ze nejde o zadny celosvetovy prechod na EV. Jde o to ze cast aut proste bude jezdit na elektrinu. Ja si dojezdim na co chci pokud se odstehuju do jine zeme jinak to zatim vypada ze za 15 let koncim a budu donucen sednout do neceho na baterky.
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2022 11:03
Re: A komu to vadí?
1) nojo základní škola https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf ta ti (stejně jako barikovi) NEJDE pochopit

2) jo část aut bude možná na vodík a část možná na syntetický paliva ale mluvíme o těch zbylých (přes) 90%? :-)

3) jak lééta opakuješ MĚ TO furt ještě NEDOŠLO = tak dobrá STÁLE ještě NEdochází = chápu

4) a nechceš se do toho ruSSka ODSTĚHOVAT HNED? tvůj proRuSSký kůň https://www.seznamzpravy.cz/…spechu-mz-218019 končí + a ještě (na starý kolena ještě jednou to stihl) VOTOČIL
a tam máš asi JISTOTU že NAVŽDY BUDE ZAOSTALO

5) jak za 15 let KONČÍŠ??? jezdíš 15 let starým autem = nebo kolik mu je? jo dneska už si nekoupíš (novou) https://aukro.cz/…lasicke-televize ale jak vidíš dál no problem. Stejný je to s autama = i za 30 let budeš moct jezdit (koukat na) https://aukro.cz/…35-cm-6984032324 když odmítáš https://www.philips.cz/…e/ambilight.html

6) s asi 15tiletým zpožděním si objevil hybridy (když s nima přišla škodoVWka) tak třeba jako starej dědek dojezdíš s hybridem 8-sw-s-nejsilnejsim-hybridnim-pohonem-nejvetsi-chybu-resi-elektromotor-40412708" rel="nofollow" target="_blank">https://www.novinky.cz/…romotor-40412708

7) všechno jednou končí https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/posledni-28-rijen-milose-zemana-bude-to-velky-v-cem-padne-rekord https://www.stream.cz/…-rekord-64491947
30. 10. 2022 12:58
Re: A komu to vadí?
Proc do Ruska ***? Staci kamkoliv mimo EU, ale ona se mozna stejne rozpadne, takze pockam a uvidim 😉
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 17:46
Re: A komu to vadí?
EV mobilita není nic jiného než výměna závislosti na Rusku za závislost na Číně. Resp. možná dokonce jen doplnění závislosti na Rusku o závislosti na Číně. Navíc s přidanou hodnotou likvidace evropské automotive.

Nikdo totiž stále neřekl, čím REÁLNĚ nahradí ruský plyn z čeho bude EU vyrábět tu elektřinu do EV a kde na to vůbec vezme suroviny.

Jinak Škoda, resp. VW, ve velkém montuje baterie z Číny už dnes. To jen kdyby někdo chtěl plácat nesmysly na téma jak jsme soběstační.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:08
Re: A komu to vadí?
no klucí NEZNALÍ klucí NEVZDĚLANÝ = tohle furt opakujete. a jak SEbe vidíte jako vrchol inteligence jak se furt popisujete = tak PŘECE VÍTE že proč je to O TOLIK lepší výměna

NECHCI plácat = tak nechám na tobě a ryccardovi co pise bez hacek a carku ABY jste tu sepsali JEDNOZNAČNÉ copročjakvčem je to lepší = nápověda viz nějakej (v autech jako DOST PŘED drtivou většinou) Vávra (v ekonomice taky jako DOST PŘED většinou) furt ten samej https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168
30. 10. 2022 08:17
Re: A komu to vadí?
Ano kluci vzdelani to vam klukum nevzdelanym stale opakujeme, protoze to odmitate pochopit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 10. 2022 11:04
Re: A komu to vadí?
trochu DOST KŘEČ ne? :D

asi (1. věta) viz já 20:02
29. 10. 2022 18:12
Re: A komu to vadí?
To je právě typická idiocie ekofašistů, že auto tupě srovnávají s elektrospotřebiči. :-[] :-[] :-[] :no:
29. 10. 2022 18:50
Re: A komu to vadí?
Jenze tihle elektrofasisti jsou v drtive vetsine lide postradajici technicke vzdelani. Hlupaci co si mysli ze vsemu rozumi.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:10
Re: A komu to vadí?
ano tady SHODA hlupáci co si myslí že všemu rozumí https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 jsou problém(atičtí = a NEDAJÍ si poradit NE připustí, že právě ONI NIČEMU nerozumí = no viz video :-O
Avatar - Mikesus
29. 10. 2022 19:08
Re: A komu to vadí?
Tak u VW je obecně starší lepší. To uz platí tak od roku 2008.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 20:05
Re: A komu to vadí?
Ten rok by asi byl k diskusi. Ale jinak souhlasím.

Možná kolem roku 2008 to šlo u VW do kytek, ale kolem 2014 bych řekl že se to trochu zlepšilo. Ale jen do cca 2020.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 20:13
Re: A komu to vadí?
a je prací (profesí) EKONOMa posoudit co proč jak kde = je příčina

protože OBECNĚ = je to že starý dobrý nový špatný KRAVINA

že to (zrovna) u VW moc nezvládli = o tom žádná

třeba u Toyoty s kterou se honili ne o kvalitu ale kvantitu (v tom 1. prohrávají léta) a na chvilku fakt vyhráli = tam není o čem, současná generace na nové platformě je vynikající = a PROSTĚ LEPŠÍ (jak mi tu opakovaně vysvětlil Ozzy = a MÁ PRAVDU :-!
29. 10. 2022 12:15
Re: A komu to vadí?
Většina lidí řeší aby byli pojízdní a za co nejmíň. Žádné petrolheadství v tom není.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2022 23:19
To zas je manipulace
Ten komentář je opět značně mimo. Stáří vozového parku rozhodně není nositelem nehod ani mrtvých na silnici.

Je tady obrovské množství násobně důležitějších faktorů jako třeba stav cest, hustota provozu, nepřehlednost křižovatek atd. atd.

Naopak dost možná nové auta budou mít mnohem častější nehody díky nesmyslným infotainmentům a třeba i v důsledku chyb asistentů.

To, že když už se rozsekám v autě novém tak budou následky menší, to je taky otázka do pranice. Za 0,5 míče si totiž můžu koupit třeba holobyt funglovku Fabii nebo desetiletou A8 Long. A já bych rozhodně raději boural v 10- leté A8 když už bych si mohl vybrat.

Takže si ty blbý kecy a manipulace z článku strčte někam :-! :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:52
Re: To zas je OD ROHYPNOLa manipulace
Ten komentář je opět značně mimo. Stáří vozového praku ROZHODNĚ JE ;-)

ŽÁDNÉ obrovské = jen ten stav silnic to jistě (a trošku hustota = to že křivky POČET AUT a KM silnice se UŽ DÁVNO PROTLY tu mockrát padlo = a bohužel je to pravda

Naopak = to nemá ani smysl rozebírat

Otázka do pranice asi jako jestli rozbije on hubu tobě nebo ty jemu https://www.idnes.cz/…1_081830_sex_sub

Takže SI TY BLBÝ KECY a MANIPULACI strč někam = a NEBLÁBLOL
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2022 23:26
Píšu to stále
Bohužel to opět zopakuji - scénář vozový park ala Kuba se opět potvrzuje :-! :-(
A za vlády téhle pětidemolice to jde do kytek úplně... Fialova vláda nás ekonimicky zničí...
Rozbalit vlákno
12
29. 10. 2022 10:58
Re: Píšu to stále
Nikoliv, ekonimicky nás zničil už Babiš, který tuto republika úplně zbytečně zadlužil v dobách vrcholné ekonomické konjunktury. A zbytek teď dorazí EU, hlavně Německo, svým idiotským sebevražedným Green Dealem! :-O :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:03
Re: Píšu to stále
HELE a teď KOUKEJ

:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

To bylo ZA PRVNÍ VĚTU

***

No a teď za druhou :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
29. 10. 2022 23:59
Re: Píšu to stále
Ty už jsi dočista zešílel. Smutné :-(

Jo, Ozzman měl v diskuzi u testu Karoqu naprostou pravdu. Tohle už prostě není normální, nedá se to číst a zdejší diskuze jsou na odpis. Díky tobě a pár podobným. :no: :'-(
30. 10. 2022 06:22
Re: Píšu to stále
Souhlas :yes:
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2022 09:05
Re: Píšu to stále
U mě je ten zelený sliz na HL a celkem nemám problém :;-)

Ano, jeho příspěvky se nedají číst, reagovat na něj nemá význam. Tak se podle toho zařídím a je to v klidu ne?
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 12:24
Re: Píšu to stále
Babiš položil kvalitní základy spolu s předchozími vládami. Ale to co (ne)dělá Fiala, tak to bude fatální.
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 12:33
Re: Píšu to stále
hele TOHLE MUSÍŠ vysvětlit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-O

ty CHÁPEŠ absurdní míru ZADLUŽENÍ = ale CO ti teda teď VADÍ?????????? ;-)

moc POMALÉ snižování ANO bilionů schodku????????????????????????? :D

No tak TO SI KABRŇÁK :yes: :-!

I když to spíš působí, že PŘESNÝ OPAK = že chceš DÁL větší a Větší a JEŠTĚ VĚTŠÍ dluh = že chyba téhle vlády je MALÁ půjčku = minimálně NÁSOBNOU by dav (nejen) prodavaček https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 chtěl

takže JAK? tvé dvě věty pouhé PŮSOBÍ to že jsem v přímém ROZPORU :*)

VYSVĚTLIT VYSVĚTLIT VYSVĚTLIT = prosím "přeložte" mu to někdo = má zapnutý BLOK kvalitním informacím a faktům HATE LIST :-O :*) :D :-! :-[]
29. 10. 2022 18:14
Re: Píšu to stále
A co má podle tebe dělat? I tak na něj minimálně třetina toho národa plive, že republiku zadlužuje ještě málo, že má energie dotovat ještě víc! :-O :-O :-O :no:
Avatar - rohYpnol
30. 10. 2022 09:11
Re: Píšu to stále
Co má dělat? Třeba takový základ jako zastropit cenu elektřiny u výrobce. Pak by vůbec nic nemusel dotovat, firmy by nemusely propouštět a polovina problému by vůbec nebyla.
A samozřejmě že to udělat lze. Vše je jen o politické dovednosti. Bez souhlasu minoritních akcionářů by to byl problém. Ale dojednat s nimi souhlas lze, protože vláda má veškeré nástroje co k tomu potřebuje.
No a pak je to dojednat kontrakt na plyn přímo. A zase - ti k*k*ti co budou tvrdit že to je podpora Putina. Tak jestli tento krok má podle nich znamenat podrobení se Rusku, tak Německo nebo Ukrajina nemají s odběrem Ruského plynu žádný problém. Odebírají, Rusko dodává. Německo platí. Jestli postavení Česká na rovinu Německa znamená podporu Ruska, tak ať se ti co tohle hlásají jdou léčit :-!
Avatar - Mikesus
29. 10. 2022 19:11
Re: Píšu to stále
Ja jsem naopak za fialu rád. Ano, dělá chyby, ale nerozhazuje státní peníze za úplatky voličům, jako Babiš. Právě kvůli tomu nesmyslnemu populistickemu rozhazovani teď jsme na tom jak jsme. Místo jednorázovým příspěvkům důchodcům, příspěvků 75% na dopravu studentům a dalším koblihovym výdajů se teď mohla všem, nebo těm finančně slabším, mohla dotovat cena energii.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2022 20:03
Re: Píšu to stále
Nerozhazuje??

A co byl příspěvek na dítě na který dosáhl 8 z 10?!?

Co je jeho nesmyslné zastropování cen tím nejhloupějším způsobem?!?

Co jsou ty kvanta zbraní co valíme na Ukrajinu??
Co jsou ty dávky ukrajincům v tak nesmyslné výši a v tak nesmyslném množství??

A kdo podpořil zrušení superhrubé mzdy?!?

Fiala dělá úplně to samé co Babiš. Jen ještě hůř. A ta jeho umělá slizká maska slušnosti to nezachrání. Navíc co je dále neomluvitelné je to, že vyloženě lidem lže. Tvrdí že zastropeni bude 6 Kč,, jen se pak v tichosti dodá že bez DPH a bez distribuce. Takže žádných 6, ale 9 až 12!!! Nebo rozpočet, kdy umělé sníží schodek vydáním dluhopisů atd. Atd. Je to lhář.!
Avatar - Hammunasakra
29. 10. 2022 11:55
Re: Píšu to stále
Nojo *** nemaj si půjčovat na vylepšení tvého života 295 tisíc milionů ale MNOHEM MNOHEM VÍC :-O :-!

Víš co je PŮJČKA NA VÁNOCE? ANO je to BLBOST = ANO my teď měli dekádu (života) PŮJČKA NA VÁNOCE = je po Vánocích, přišla doba (dlouhých) splátek (té chvilky VÁNOČNÍHO užívání = bohužel NA DLUHy

ti nejblbější z blbých (bez urážení prostě JSOU HLOUPÍ no = za to nemůžeš, za to že tvrdiš JÁ sem tak špičkovej makroekonom že vidím jak sou ti co se tím živí PROTI MĚ TUPÍ = no ZA TO MŮŽEŠ :*) ) jo a ti nejBLBější z BLBých https://www.seznamzpravy.cz/…tru-prahy-217914 (za tu NEZNALOST prostě nemůžou https://www.seznamzpravy.cz/…-s-havlem-217929 za to machrování EKONOMOVÉ sou tupí je POVINNOST VLÁDY si PŮJČIT násobně víc = a dát mi to ZA TO MŮŽOU ) nebo má holt pravdu každej ekonomicky vzdělanej (slušnej rozhovor) https://www.ceskatelevize.cz/…222411058041027/

napovím ti TEN ROZDÍL v závěrech JE DÁN sakra VELKÝM rozdílem v znalostech = takhle je to jednoduchý (no ostatně i jen u aut = Vaculíkovo pravidlo
Avatar - Barrichello
31. 10. 2022 09:57
Všichni ste nahlášení
politické kecy :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
0