Premium
Přihlásit pro přidání komentáře
Mokrous
Zcela šokující a nečekaná rada. Skoro jako útok na Bataclan. Taky zcela šokující a nečekaný...
Je tak úžasné být každý den šokován a překvapován věcmi zcela zřejmými.
Je tak úžasné být každý den šokován a překvapován věcmi zcela zřejmými.
To vies, premiova zurnalistika, to sa hned pozna! Este ze nam to povedali, inak umrieme blbi. Kto by to len povedal, ze pri pomalsej jazde bude spotreba nizsia?
Mr.Murphy
Uz tak na silnicich vytareji nebezpecne situace jezdci co na okresce jedou 75 pripadne predjizdi na dalnici 120 a nezaradi se ani do mezery 200m mezi kamiony... OMG....
rohor
Můj hybrid 130 5/100, 140 5/100. OK, kdyz nasadím klobouk a pojedu 110 tak ušetřím 0,5 litru na 100. Když pojedu jako úplný zm*rd 90 tak ušetřím 1 litr na 100. Nevidím důvod zpomalovat.
Klidne se vsadim o co chces, ze tvuj hybrid nepojede 130km/h GPS za 5 litru na 100 na nejake objektivni trase. O 140 uz ani nemluvim.
Už jsi mi to jednou říkal. Navrhni prosím způsob jak to objektivně změřit. Já se řídím podle ukazatele okamžité spotřeby. Ale měřit to podle dotankování? To je taky nepřesné. Takových videí je na netu víc a můj Prius se chová přesně tak. https://www.youtube.com/watch?…
Co můžu víc udělat, abych tě přesvědčil?
Nicméně i kdyby to hypoteticky bylo o litr víc tak pořád nevidím důvod zpomalovat jen proto, abych ušetřil.
Co můžu víc udělat, abych tě přesvědčil?
Nicméně i kdyby to hypoteticky bylo o litr víc tak pořád nevidím důvod zpomalovat jen proto, abych ušetřil.
Zacni treba tim, ze zjistis rozdil mezi rychlosti indikovanou autem a realnou rychlosti podle GPS.
Já jsem v původním příspěvku nepsal nic o GPS, ale 140 tacho je s rezervou víc než 130 GPS. Takže pro 130 moje tvrzení musí stále platit i když budeš trvat na GPS.
Souhlas, 140 tacho bude 130 GPS s prstem v nose. Ale neverim tomu, ze pri teto rychlosti jezdis bezne za rovnych 5 litru.
Abych nebyl jenom negativni - ja vim, ze Prius za idealnich podminek umi jet okolo peti litru po dalnici, viz treba https://moje.auto.cz/?…
Ale neni to bezny stav.
Ale neni to bezny stav.
Dobře, jak říkám, přidej k tomu klidně litr navíc a stejně mě to nedonutí zpomalit kvůli šetření. A vůbec se nebráním nějakému objektivnímu testu, klidně napiš jak si ho představuješ zrealizovat.
Barrichello
když nebudete jezdit vůbec a pokud užjezdíte, tak nejlevnějši to vyjde dneska na LPG :-)
Jestli tomu dobře rozumím, tak při rafinaci ropy v Evropě je nedostatek nafty, naopak přebytek benzínu - to jen opakuju. "Odpadním" produktem rafinace je i LPG (propan) a jelikož zde jezdí málo aut na LPG a v málo objektech se topí propanem ze zásobníku (to, že podléhá velmi nízké spotřební dani je bonus k dobru) je propanu také v podstatě nadbytek. A to se vyplatí. Nafta - je drahá, nedostatková a určité riziko s dostatkem močoviny... Zvláště u výkonných motorů, které mají nepřímé vstřikování je LPG jasná volba :-) S klidem bych LPG nandal (raději s přímazem) i do takového Mase. Granturisma :D
Přesně tak. LPG nedostatek není, je to ropný plyn, ale jde vyrábět i tzv. BioLPG.
U výkoných aut pokud je dostatečně dimenzován reduktor, popř. použity dva a odpovídající vstřiky, není problém. Známý dělal na LPG i Hellcat. Všechno se dá :-)
Oproti stejně výkonné naftě jezdíš za hubičku, bo LPG cca 17 kč a Nafta cca 45.
U výkoných aut pokud je dostatečně dimenzován reduktor, popř. použity dva a odpovídající vstřiky, není problém. Známý dělal na LPG i Hellcat. Všechno se dá :-)
Oproti stejně výkonné naftě jezdíš za hubičku, bo LPG cca 17 kč a Nafta cca 45.
×
Sdílení komentáře
×
Zezadu leti frajer 180. Pokud blikne, okamzite pustim nohu z plynu, pomalicku zpomalim, zaradim se ZA predjizdene auto a slusne ho pustim. Prece mu nebudu prekazet, kdyz ma na tak spech.
PS. Tem bystrejsim asi dojde, ze to trva o dost dyl, nez kdybych predjizdeni normalne dokoncil.
Neblika, pocka. Blika, pocka dyl.
Jinak tam nikomu nelezu - kdyz ho vidim, proste pockam, klidne pribrzdim a predjedu az potom. Ja mam casu dost. Ale nekdy ho nevidis, je za jinym autem nebo za zatackou.
Me totiz nevadi, ze nekdo na dalnici specha, nevidim to jako velke riziko, taky obcas specham. Ale respektuju ostatni a kdyz ja specham a nekdo jede pomaleji, normalne pockam, na nikoho neblikam.
Blikání není proti předpisům, úmyslné zdržování ano. Rychle jede třeba v případě krajní nouze nebo z důvodu záchrany života.
Takové chování nelze nijak vysvětlit ani omluvit. Víc k tomu nemám co říct.
"Vážně každý čuně, co se přiřítí 180 a víc bojuje o život?" Kdo má patent to posoudit? Snad jsem to napsal jasně - "Rychle jede třeba v případě"...ne, že vždycky.... A proto je třeba každý takový čuně řádně vyškolit.....asi podle tebe.
Já osobně se za volantem nikomu nemstím, nikoho neškolím, snažím se ostatním překážet co nejméně a už vůbec ne někoho úmyslně omezovat.
Vím, že existuje světelná houkačka, ale pochybuju, že je povolená k vynucování si pruhu pro jízdu nepovolenou rychlostí.
A Fredka psal, že to nedělá cíleně, ale jen vocasům, kteří si to přiřítí vysokou rychlostí a blikají na něj v průběhu manévru, při kterém jede maxiální povolenou rychlostí. Jinak psal, že kouká a nikomu tam nevjíždí a ani já to nedělám. Já spíš kašlu na značky, priorita je pro mne nekonfliktní nekolizní plynulá a rychlá jízda. Netrpím třeba mindrákem, kterým trpí mnoho řidičů, že začnou závodit, když je někdo chce předjet a podobně. Já nemám problém uhnout. Dokonce často, když se necítím a někdo se na mne dýl lepí na okresce, tak dám blinkr a začnu brzdit, dokud mne neobjede a pak pokračuju dál.
A ano, těžko se hledá hranice mezi bliknutím "jen upozorňuji, že jsem tady a chci jet dál rychleji hned jak to půjde" a zběsilým blikáním "vynucuji si uvolnění místa v pruhu, protože jsem arogantní hovado"... to asi nevyřešíme...
Já si už ani nevzpomenu, kdy na mě někdo zezadu bliknul. Jezdím docela rychle, neblikám (světly samosebou) a když náhodou jede někdo ještě rychleji, tak já už v jeho pruhu zpravidla dávno nejsem, uhnu dřív, než sáhne po páčce...nebo někdy i na chvilku v rámci plynulosti přidám, když je přede mnou místo a není kam uhnout, 130-180 mám tak za 7sec. a až se vyčistí vzduch, zase hned slevím.
Holt 200 koní je jen 200 koní :-!
Jinak ještě k tématu: bliknu jen pokud někdo jede delší dobu v levém pod 130 a pravý je zcela a dlouhodobě prázdný.
No jestli je máš naftový, tak to nemusí bejt tak hrozný. Spíš záleží na pneu a výšce auta. Moji koníci jsou úsporní. Dnešek jsem končil s výsledkem 4,7/100 ale bez dálnice a divočení. Nejmíň půlka koní dnes spala.
Vím, že jich pár ubrali z původních 340.... Mimochodem to byl můj vysněný motor.
Tak snad je dost spolehlivý. Protože projevem bude asi parádní. Jen krapet žíznivější, že?