Elektromobily
od Qualcommu.
To může mít každý.
Za 2 - 3 roky i Dacia.
Vezmou čip od Qualcommu, dají na to Android auto, připojí periferie (lidary, ...), ... .
To může mít každý.
Za 2 - 3 roky i Dacia.
Vezmou čip od Qualcommu, dají na to Android auto, připojí periferie (lidary, ...), ... .
180 km/h, lebo rýchlejšie celú hodinu nevydrží :-!
PS: nevyzerá interiér vpredu ako v Tesle?
PS: nevyzerá interiér vpredu ako v Tesle?
Zaujalo ma “48 kilogramů recyklovaných plastů a bio-materiálů, tvořících až 15 procent všech plastů použitých v kabině.”
Takže je tam spolu 320 kg v kabíne? To mi príde dosť.
Takže je tam spolu 320 kg v kabíne? To mi príde dosť.
Tesla vydělává na jednom autě 8x více než Toyota.
Nyní v Německu klesá umweltbonus na EV a od 1.1 2024 je Tesla v Německu bez bonusu, to již dostanou auta jenom do 45 000€, tak již brzy budeme vědět více.
Nyní v Německu klesá umweltbonus na EV a od 1.1 2024 je Tesla v Německu bez bonusu, to již dostanou auta jenom do 45 000€, tak již brzy budeme vědět více.
jak se ty těžké obludy( 2,8t je fakt dost) budou chovat na sněhové břečce či na ledě, asistenty s tou váhou nic neudělají, takže se bude buď vesele bourat, nebo budou jezdit krokem, fyziku neučůrá ani Volvo!
TAHLE ZNAČKA JE MRTVÁ UŽ DÁVNO !
VW ji bohužel chce brzo následovat.. :no:
Velké SUV jako elektro? Stupidní..dojezd bude ne 600 ale na dálnici 200 😄 :no: :no:
VW ji bohužel chce brzo následovat.. :no:
Velké SUV jako elektro? Stupidní..dojezd bude ne 600 ale na dálnici 200 😄 :no: :no:
na jednu výrobu baterie se vytěží a přesune😒br />
Přesune 250 tun hlíny za úečlem vytěžení materiálu na výrobu baterie
Na přesun 250t hlíny spálí nakladač typu CATerpillar 944A 1000 litrů paliva
dále se musí recyklovat 11 000 kg solanky pro lithium, 14 000 kg rudy na kobalt, 2000 kg rudy na nikl, 11 000 kg rudy na měd.
Typická baterie EV -
11 kg lithia
27 kg niklu
20 kg manganu
13 kg kobaltu
90 kg mědic
181 kg hlinku, oceli a plastu
Bezemisní zelená energie v praxi
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Přesune 250 tun hlíny za úečlem vytěžení materiálu na výrobu baterie
Na přesun 250t hlíny spálí nakladač typu CATerpillar 944A 1000 litrů paliva
dále se musí recyklovat 11 000 kg solanky pro lithium, 14 000 kg rudy na kobalt, 2000 kg rudy na nikl, 11 000 kg rudy na měd.
Typická baterie EV -
11 kg lithia
27 kg niklu
20 kg manganu
13 kg kobaltu
90 kg mědic
181 kg hlinku, oceli a plastu
Bezemisní zelená energie v praxi
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Za 10 let se tomu dojebe polovina senzorů, začne odcházet baterie a pofičí to na šroťák. Krásná udržitelná budoucnost.
tryskáčema do Egypta a stěžujou si, že jim tam nedají nažrat. Má k tomu něco zajímavého naše eko úderka, konkrétně pánové DonVito, Hendly a mnozí další? Ne, Hamuno, ty ne, tebe se vůbec neptám.
2,8t symbol začiatku intenzívnej cesty k záchrane planéty a emisnej neutrality Volva do 2040.
Sami vedia, že je to somarina. Kto s tým súhlasí dajte :no:
Cieľ je to krásny, na nástenku sa hodí, a je to aj povinná jazda vo svete kde veľa rozhodne či má niekto prístup k peniazom na základe ESG “zodpovednosti”.
Ale vyrobiť ani prevádzkovať auto s 0 dosahom na emisie sa im nepodarí. To nie je možné ani so 100 g kyslej kapusty, nie to ešte s 2,8 t vozidlom ako demonštráciou novej éry kam sa posunieme o 18 rokov. Toto vozidlo výborne vystihuje kam smerujeme a ako si klameme.
Sami vedia, že je to somarina. Kto s tým súhlasí dajte :no:
Cieľ je to krásny, na nástenku sa hodí, a je to aj povinná jazda vo svete kde veľa rozhodne či má niekto prístup k peniazom na základe ESG “zodpovednosti”.
Ale vyrobiť ani prevádzkovať auto s 0 dosahom na emisie sa im nepodarí. To nie je možné ani so 100 g kyslej kapusty, nie to ešte s 2,8 t vozidlom ako demonštráciou novej éry kam sa posunieme o 18 rokov. Toto vozidlo výborne vystihuje kam smerujeme a ako si klameme.
jj, eko auto :-!
vrátane 272 kg nerecyklovaných plastů v kabině :😉
(ak teda soudruzi nespravili v texte chybu)
vrátane 272 kg nerecyklovaných plastů v kabině :😉
(ak teda soudruzi nespravili v texte chybu)
No, to nevím, ale samotné Volvo vydalo před časem jakousi studii, kde byl závěr, že elektroauto začíná být pro planetu čistší až po najetí 70 tis km, to je dost, ne? Mne ale na těch autech nejvíce sere dojezd a váha. Když si tedy odmyslím, cenu.
Auto s 2,8 tuny a výškou stodoly musí mít bez 13 756 asistentů ale FAAAAAAAAAAKT úžasný jízdní vlastnosti.
Chapman by byl nadšen myslím 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Chapman by byl nadšen myslím 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Však taky nejezdilo a beztak ten šrot Litevci pořidili nepojízdný a baterii spasovali dohromady tak, aby to po své ose opustilo prodejní plochu a čau.
Smerujeme do p... a este sa tlapkame po pleci... planeta uz potrebuje reset.... tak uvidime co sa musi stat aby clovek ziskal pokoru a uvedomil si aky je tu na zemi malicky
To se na 1,5 stupně stejně nezastaví, takže je potřeba svět připravit že prostě bude víc jak 1,5 stupně vid. Nicméně to absolutně nesouvisí s tím co sem psal.
Gro je v tom, že EV NEJSOU BEZEMISNI ANI OMYLEM!!!!!!!
Gro je v tom, že EV NEJSOU BEZEMISNI ANI OMYLEM!!!!!!!
Ekologické a bezemisní sou dvě veci.
Rozdíl v tom je jako mezi Fiááátkem Malucha a Kenworthem s návěsem co má eeeeeeighteeen wheeels, RULL ON 😄
Rozdíl v tom je jako mezi Fiááátkem Malucha a Kenworthem s návěsem co má eeeeeeighteeen wheeels, RULL ON 😄
2,7 tuny! No tak to je děs, třičtvrtě metráků na kolo. V zimě bych s tím jezdit nechtěl, zapadne všude a zatáčky také nebudou nic moc, nevěřím, že styčná plocha zimní pneu je schopna ty síly přenést na vozovku . Je fakt, že nejen zimě preferuji o tunu a čtvrt lehčího Outbacka či Octavii 4x4. Jednou jsem v zimě chtěl vytáhnout s Oubackem mírně zapadlého Tuarega, na silnici jsem tancoval jak čamrda, ale s tou dvou a čtvrt tunovou krávou jsme prostě zasněžené silnici nehnul. Vedle zapadlou Octavii jsem měl venku hned.
To je pravda. Tiež mám rád vyšší výkon kvôli aktívnej bezpečnosti. :yes:
Moje auto síce dalo 250 km/h na prázdnej diaľnici v Nemecku.
Ale 180 km/h ma vôbec neobmedzuje, práve naopak, viac ako dostatočná rezerva aj pre Nemecko.
Moje auto síce dalo 250 km/h na prázdnej diaľnici v Nemecku.
Ale 180 km/h ma vôbec neobmedzuje, práve naopak, viac ako dostatočná rezerva aj pre Nemecko.
Třeba kvůli zrychlení. Moje nákupní taška EV má omezení na 150 km/h, ale velmi oceňuji pružnost zrychlení, ať už kvůli rychlému předjetí nebo okamžité zařazení do kolony aut při vjezdu na hlavní silnici. Naše druhé auto má sice maximálku přes 200 km/h, ale v běžném provozu to prakticky nevyužiju.
Kdo chce jezdit nad 180 km/h, ať už legálně v Německu nebo nelegálně kdekoliv jinde, tak si holt nekoupí Volvo.
Kdo chce jezdit nad 180 km/h, ať už legálně v Německu nebo nelegálně kdekoliv jinde, tak si holt nekoupí Volvo.
Kazdopadne jsi napsal hloupost o deseti letech. Sorry
Tahle Tesla (11/2013) ma najeto 300.000km a stoji skoro stejne😒br />https😐/m.mobile.de/…n/354592005.html?…
:-!
Preis
35.890 € (Brutto) 8-s
30.160 € (Netto)
19,00% Mwst.
Fairer Preis
Zur Preisbewertung
Finanzierung
Online-Kredit
Finanzierung berechnen
Fahrzeugzustand
Unfallfrei
Kategorie
Limousine
Gewerbe, Ex-/Import
Für Gewerbe, Ex-/Import
Kilometerstand
300.000 km 😲
Leistung
270 kW (367 PS)
Kraftstoffart
Elektro
Batterie
inklusive
Prej na srot...
Jeste nejaky priblbly argument?
Az se dovzdelas v EV technologiich (treba zivotnost baterie), tak pis.
Zatim se prokazatelne jen zbytecne shazujes.
😁
Tahle Tesla (11/2013) ma najeto 300.000km a stoji skoro stejne😒br />https😐/m.mobile.de/…n/354592005.html?…
:-!
Preis
35.890 € (Brutto) 8-s
30.160 € (Netto)
19,00% Mwst.
Fairer Preis
Zur Preisbewertung
Finanzierung
Online-Kredit
Finanzierung berechnen
Fahrzeugzustand
Unfallfrei
Kategorie
Limousine
Gewerbe, Ex-/Import
Für Gewerbe, Ex-/Import
Kilometerstand
300.000 km 😲
Leistung
270 kW (367 PS)
Kraftstoffart
Elektro
Batterie
inklusive
Prej na srot...
Jeste nejaky priblbly argument?
Az se dovzdelas v EV technologiich (treba zivotnost baterie), tak pis.
Zatim se prokazatelne jen zbytecne shazujes.
😁
Ty vis neco o zivotnosti baterii? 😄
Tady mas desetilety auto, ktery (s prodejni cenou 750.000Kc) ma ke srotu dost daleko...
😁 😁 😁
https😐/m.mobile.de/…s/351585797.html?…
Tady mas desetilety auto, ktery (s prodejni cenou 750.000Kc) ma ke srotu dost daleko...
😁 😁 😁
https😐/m.mobile.de/…s/351585797.html?…
EV má první komín v Africe, Číně, Rusku a Jižní americe + zbytku Asie + na světových ocenácnech a mořích, kde se teží suroviny na baterky, kde se vyrábí baterky , kde se vyrábí nabíječky a kde se muselo přebudovat tisíce továren, nebo prvně postavit a sekundární komín maj v Počeradech, Dětmarovicích , Prunéřově, Opatovích nebo opět v Asii a číně, kde musely vyrobit FV panely, kompoenenty větrníků a opět v Rusku + norsku, USA atd, kde se musí v zimě vykrývat nestabilní šméčko OZE LNG a zemním plynech z těchto a dalších zemí.
To je komínů co, za jeden provoz jednoho EV v čr ccca 15-40 000 komínů 😄 😄 😄 😄
To je komínů co, za jeden provoz jednoho EV v čr ccca 15-40 000 komínů 😄 😄 😄 😄
Na terajších VOLVÁCH sa mne nepáči predná maska obrátená do vnútra. No ale je 1000 krát krajšia ako toto bez masky. Je to ako auto bez duše a tváre ! Rozumiem prečo nedávajú klasické masky , ale AUDI to zvláda a tu sa to nedá ? Hrozné
Ja som si doteraz myslel, že ono to dosť súvisí. Prípadne, že tá druhá vec je dôležitejšía.
Príkla😜
- Jo, říkali mi, že je tlustý a jí obrovský kvanta jídla... Řešme teď tou první věc, tá druhá je až na druhém místě :-!
Príkla😜
- Jo, říkali mi, že je tlustý a jí obrovský kvanta jídla... Řešme teď tou první věc, tá druhá je až na druhém místě :-!
Voni nemaj čínský soudruzi ve Volvu v rámci infotaimentu handsfree? To už měly auta před 15 lety - aby nemusela blondýna mít tydlifoun u ucha a mohla vesele kecat, což bere mikráček a bláboly protější strany jí jdou z repráků 😄 😄 😄
Fotogenický je i Lotus Evora, na to nen í potřeba si kupovat 3 tunové SUV 😄
Pozdravujě tě Alejandro aneb doba kdy auta byla ještě auta
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pozdravujě tě Alejandro aneb doba kdy auta byla ještě auta
https😐/www.youtube.com/watch?…
Tesla vydělává mohutně - a proto dává slevy v Číně 😄
https😐/www.reuters.com/…data-2022-11-09/
https😐/www.autoforum.cz/…aketovym-tempem/
https😐/www.reuters.com/…data-2022-11-09/
https😐/www.autoforum.cz/…aketovym-tempem/
takže když nové topení do baráku něco stojí, radši budu topit vyjetým olejem dokud to půjde.
a většině ženských se, světě div se, líbí SUV a když jim někdo koupí velký nebo ještě větší, ani neprotestujou.
Líbí se ti kabelky? no a ženským se zase nelíbí, bůhvíproč, sporťáky, nebo ne tolik, že by je chtěly řídit...
Prvotní je snížit emise. Chovat se při tom ekologicky je těsně na druhem místě
edit: jestli jsou v oceánu mikroplasty apod. je samozřejmě špatné, ale změnu klimatu to zase tolik neovlivní. ne tolik, jako kvanta žrádla tlustýho chlapa.
edit: jestli jsou v oceánu mikroplasty apod. je samozřejmě špatné, ale změnu klimatu to zase tolik neovlivní. ne tolik, jako kvanta žrádla tlustýho chlapa.
ty jsi mistr úskoku... podstatou mého sdělení bylo, že oblíbená cílová kategorie /blondýna + velké SUV je snad nejčastější kombinace/ jízdní vlastnosti ani nechápe, neřeší, nezajímá jí to... řeši, jak je automobil fotogenický
já jsem selský hňup, ty jsi selský hňup, nad tím je někdo chytřejší a ten to spočítal a zjistil, že to prostě vychází s elektromobilitou líp. jak poznám, že jsi selský hňup? no donedávna jsi vykládal, že oteplování ani není, že Grónsko bylo zelené a podobné "klausoviny". teď jsi trošku obrátil, už to připouštíš, ale zase blábolíš jinačí hovadiny... zůstaň hňupem, já budu taky... to nám jde nejlíp
Mám 2,7t auto a myslím že sa s tým dá jazdiť aj cez zimu bez nejakých zásadných obmedzení. Samozrejme že to nevidíš bokom ako nejaké EVO alebo STI po snehu ale žiť sa s tým dá.
Ťahať ma už ťahali ale hlavne vďaka tomu že si vlek (dosť cez 4t) v blate ustlal na brucho.
Ťahať ma už ťahali ale hlavne vďaka tomu že si vlek (dosť cez 4t) v blate ustlal na brucho.
Elektromobily mají sekundární emise. Spalovací motory mají emise sekundární a potom po cely svůj “život” primární. Už se chápeme?
Šlo spis o to, že spousta jedinců velké a těžké auta přitahují a dodávají jim sebevědomí. Kolik váží moc neresi.
Pružnost je spojená s rozsahem využitelných otáček, ne s velkým výkonem
Nicméně i ten rozsah otáček mají elektromobily hodně dobrý
Nicméně i ten rozsah otáček mají elektromobily hodně dobrý
Protože to bude stát stovky miliard až biliony.....A zaplatíme to jako obvykle zase my všichni 😄
Interier nevypada jako tesla....narozdíl od Tesly je tam rychloměr 😁 Ne tehle jednoduchy minimalismus co hlasa volvo se mi líbí. Současná auta jsou dost preplácaná.
To kolik km se realne najede celkovych km v rychlostech nad 180 bude v radu promile…