Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Bezpečnost

Zpět na článek

Euro NCAP: Kia Cee'd má 5 hvězd (+ video)

310 komentářů

V dnešním světě je všechno globalizované a ohledně těch prodejů, takovým tempem růstu např. škodovka nikdy nešla. Takový pokrok od roku 93 rozhodně neudělala. Vem si jen přechod Favoritu na Felicii, jednu dobu obdobný motor a kdyby to nevzal koncern WV, tak už dnes neexistuje.
Kia Ceed je fakt dost dobré auto, blahopřeji Korejcům i Žilině !
Taky jsem měl kde co, mám sice jinou značku, ale vážím si dobrého kvalitního výrobku za dobrou cenu. :yes:
Väčšinu mojich aut tvorili škodovky. Teraz mám Ceed SW a musím povedať, že je to subjektívne o triedu lepšie auto ako Octávia s motorom rovnakého objemu.
ceed se vyrabi v Ziline. ne?
Vážení mám dost zkušeností za volantem a prošel jsem různé značky.jsem normální člověk a samozřejmě koukám i na tu cenu.Jeden příklad mého kolegy. .Nová Audi,v Chorvatsku se zastavila a nejela.Staří auta 2 měsíce.prodána .Koupil BMW a opět auto nejelo.Koupil Škodu a hele ona jede.netvrdím že škoda je špatná ale je předražená a dost,chudák normálně pracující člověk který by si ji chtěl koupit.Pamatuji se začátek kdy sem byla dovežena první Kia,která byla poskládána ze všeho co se dalo.Vydržela do 100tis.km a pak konec a začali starosti.Servis v té době nic moc.jezsil jsem s Octavií měl jsem dvě a pak Fabii TDI,byla rychla,malá spotřeba ale spodek šel nechci říci kam ,Fabie a v tom motor Octavie .Dnes je nocá Fanie a nic se nezměnilo co se týče podvozku a abych dal za trochu lepší výbavu 480tis.to mě nenapadne.Dnes si chci kupovat auto,chtěl jsem Octavi II TDI.Kolega mě svezl v Kia ceed-sportwagon.Musím uznat že jsem byl spokojen,jak pohodlí tak prostor,postavil jsem vedle ní Octavii a začal jsem srovnávat,pak jsem si nechal předložit nabídku na obě auta a vyhrála Kia,vyhrála díky tomu jak vypadá ,jak jede,motor super a cena taktéž a to v plné výbavě.Takže pokud sní něco bude nedá se nic dělat ale je jedno jestli mam auto takový nebo makový ,dáš za AUDI pře milion a stojíš.Tak co.At koupíš to nebo to je to sázka do loterie.A korejci se fakt zlepšili.A náš trh potřebuje oživit a škoda potřebuje konkurenci aby si uvedomila že má s cenou jít dolů.Jedna pravda je,servis je na každým rohu a dílů habaděj,at vrakoviště bazary apod.Kia je novinka ale kdo ví.I škodovka začala.Takže se tu hádejte kdo je lepší apod,urážejte se ale já říkám záleží na co narazíš a je jedno jestli BMW,Mercedes,Audi apod.AQ já jsem normálně pracující člověk a tak hledám to co si mohu dovolit.Přeji vám tu úspěch na fóru.
To ses teda * .
byl jsem trochu patriot.Za svůj život jsem jezdil v kdejakým novým autě. Po určitých skutečnostech jsem se definitivně rozhodl opustit vozy Skoda. Koupil jsem jako druhé auto Ceeda.
Nelituji. A doufám že nebudu litovat.
Myslím že Škoda svým přístupem ztrácí pomalu své příznivce. Možná je najde zase někde na vesnicích ve Velké Británii. Ale ty stařečci 80 letí co si dnes tato auta kupují pomalu odejdou.

Doporučuji vyzkoušejte a pak sudte. Hezký den.
asi tím budeš šokován, ale ty "materiály" vyrábí pro různé automobilky několik firem... a to ať se už plastů, textilií, elektroniky, součástek týče. ale kdo ví ten ví, kdo neví, ohromuje nesmyslnými čísly...
dnes som porovnaval Kia CEED SW 2.0 CVVT TX a zistil som, ze😒br /> priestor vacsi ako Octavia, motor silnejsi ako Octavia a hlavne uspornejsi a je to o 70 000 Sk lacnejsie. Navyse 7 rocna zaruka a osvedcena spolahlivost KIE ....tak preco kupovat octaviu???????
j.matrix
tuto kiu už na jeden crash test mali, ale neviem ci v euro ncap. poslali ju spať do tovarne pretože pri bočnom naraze sa okenny airbag zle nafukol, pretoze ked to v ziline montovali tak ho nejako prekrutili
nie, nie....nekupim si ju, pretoze mam Toyotu a Hondu a v buducnosti chcem este dalsie Toyoty a vyskusam aj Mazdu a Mitsubishi 😉 a niekedy mozno aj KIU. Ale preco by som ju mal zatracovat jak tito PRO-KONCERNOV😲RIENTOVANI saskovia, ktori jazdia na starych, buranych sunkach s pretocenym tacho, hlavne, ze to ma v znaku fávéééé????? KIA a Hyundai sa mi pacia a fandim im. Vies preco im fandim? Pretoze kazdy, koho poznam s Kiou alebo Hyundajom je spokojny a tie vozy nepoznaju poruchy ako napr. Ochcavia, ktore sa kazia ako zuby bezdomovca!!!!
a čo porovnanie s novým céčkom od mercedesu, OII s rovnakým výkonom a výbavou je drahši, aspoň na Slovensku ( tak obľúbené pocity pri jazde nie sú pre mňa rozdielne ) ale možno v Čechách si Škodovka netrúfne pýtať takú cenu
a odborník, pozri na ADAC.de test GOLF proti VOLVO XC90 a SORENTO, veľké autá majú deformačné zóny od toho, aby sa deformovali, inak by boliešte bezpečnejšie, keby boli ťažšie a tuhšie, osobne by som proti 3OOO kg autu nič nemal ( lepšie ako moje doterajšie 2100 Kg )
a čo Škoda pred 20 rokmi ? Páni, museli prísť Nemci, aby zo Škody urobili auto, je pravda že ŠKODA zahraničných odborníkov nekúpila, zahraničný odborníci kúpili %SKODU a určite nie kvôli tradícií udržovanej od predvojnového popularu až do Š120 a krátkej epizóde FAVORITA ( BERTONE )
zopar papierov asi neurobilo ten výsledok ( CEED ) ale zopár inžinierov v nemecku ano, tí ovládajú závislosti a vedia urobiť nielen 5 hviezdičiek ale aj motory ( Ruselsheim )
šašku >😁 Mám Cee'da a jsem nadmíru spokojenej, a to sem vystřídal předtím Fiata, Opela, VW, Peugeot... už ti hnije Fávo co? Je to v p*deli, hezky hledej v bazaru, třeba tam nějaká vyleštěná šáde ještě bude >😁
šašku >😁 Mám Cee'da a jsem nadmíru spokojenej, a to sem vystřídal předtím Fiata, Opela, VW, Peugeot... už ti hnije Fávo co? Je to v *, hezky hledej v bazaru, třeba tam nějaká vyleštěná šáde ještě bude >😁
!!!OPRAVA!!! *** Jak jsem s hruzou zjistil, mnou uvedena cena u Ceedu nema byt 430 000, ale 460 000. Jako zaryty odpurce dieslu jsem sice basnil o nespornych kvalitach noveho dieslu, ale uvedl cenu 1.6 benzinu. To znamena, ze 460 000 je naprosto shodnych s cenou zde uvadene akce pro Ford Focus. I tak ale 4,5m kombik s dieslem a klimatizaci, uspornou spotrebou, vyhodnym povinnym rucenim, prodlouzenou zarukou 5-7 let vychazi i s metalizou a ESP na asi 500 000 korun. A to je prijatelne.
Snad ten blud, ze 5*** v jedne kategorii je uplne jinych nez 5*** v kategorii sousedni uz jednou skonci. 😄
vysoké ceny u evr. aut?Žádný problém snížit!Zaměstnáme děti na černo,dáme jim 5000,prac.dobu uděláme 15 hod.a vykašlem se na ekologi,to se potom vyrábí za levno!Proč asi nemužou sehnat dost lidí do hiundaje(krom toho že cikáni dělat nechtej)-za pár korun polootrocký reži!EVROPA BY SE MĚLA BRÁNIT,NEŽ BUDE POZDĚ!!
Tak jenom tolik, ze Bordel je vsade, a v Ziline urcite tiez, pokial nas stale budu brat za lacnu pracovnu silu, a tak budu aj platit, stale to bude o tom istom o *,Ludia odtial odxadzaju a nepocul som pozitiuvny nazor na fabriku Kia ani, raz.
Spozdravem Igor zo Ziliny 😐 😐
Tak teda hodne zdaru pri kupe Kie zo Ziliny- ze pozdravujem inzinierov kvality 😄
Tomu vravim prispevok- Fakty :yes:
No ja som iba rad, ze sa ti ta Kia tak paci, vrelo ti ju doporucujem, my neschopní, ostaneme pri tom nasom koncerne.
Ja jenom tolik, ze 5*, je sice pekných ale pre mna to nie je kriteriom, lebo pod kamionom, ti stejne budu vis naco 😒
Ale som rad, ze sa ti KIA libi a dufamze si ju kupis a tym padom-Vivat SlovaKIA, vsak ano😊)
:yes: samozrejme, ze nie. Akurat sirsie auto dostane pre 40% prekrytie pri celnom naraze "sirsiu" barieru. To vsak naroky na testovane auto skor znizi ako zvysi...
Kahn31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ako si prišiel na to, že to nejede? Osobne vlastním benzín 1.4, 77kW a vono to jede. Ovšem ak to porovnáš s BMW 330i, tak máš pravdu.
Ja som sa zucasnil takychto testo vobec to nie je pravda ze sa menia podmienky testu
Klaudius
jasne 😄 :yes:
ROBERTO, naraz do "pevnej" bariery je velmi podobny stretu dvoch identickych aut. Akurat sa pritom usetri jedno auto :-!
''A k té bezpečnosti, až se srazí BMW 5 se 4 hvězdami s Cedníkem s 5 hvězdami tak chci sedět rozhodně v BMW 5 protože Cedník skončí na šrot včetně posádky, v BMW 5 možná upadne zrcátko nebo jiná konina a udělá mi velkou bouli na malíku.'' 😄 Svata pravda. Srazka s blbcem je vzdy nebezpecna. Souhlasim. 😄
CO SLOVO TO SVATÁ PRAVDA !!!!!!!!!
najlepsi na videu je Michal uplne na konci klipu, tazky frajer 😉 . Na zivo to nie je take akcne, ale da sa napriklad karosaren pozorovat velmi dlho.
nejde o kiu,ale o všechny korejce !
němce doženou,až se 10 let zastavěj!!!!!možná!!
To sa prudko mylis, pozri si system testovania v ncap a budes vediet ako vyberaju auta na testy
je nepochybne ze sa korejske auta kvalitativne zlepsuju ale nebude to pri tomto aute nakoniec tak, ze kvalita stupla pri autach vyrabanych v novej tovarni ktoru im pekne zaplatila slovenska vlada? sak sa hrdia tym ze je to tam vsetko robotizovane atd... takze myslim ze ten skok je sposobeny tym ze stare tovarne-stare vyrobne postupy-horsia kvalita a nove tovarne-nove vyrobne postupy-lepsia kvalita?
porovnavat roomster so ceed-om a vyhlasit ho za kvalitny stroj - to uz je fakt asi cista zaslepenost 😄 chod si dat testovaciu jazdu a potom si to porovnaj....
Neoháněj se jinejma značkama. Píšeš o Audi, které vyvyšuješ nad zbytek světa a přitom v testu pohoří. Neříkám, že se to nemůže stát komukoli jinému, ale v testu bylo Audi a pohořelo Audi. Jo něco jinýho jsou parádně nafocený katalogy a něco jinýho je realita. Míň listuj a víc testuj. :-!
dik! Vyhru mi posli nja osobny ucet 😉
Hm, jiným značkám asi nikdy neodešla převodovka dříve než by měla, to je fakt přesvědčivý argument.
Pro japončíky stačí, možná jěště pro amíky ake ti mají přestavu a dobré káře asi jako moje žena, hlavně že to pěkně houpe.
Jezis ty si ale *!!! 8-s
Tebe asi nejaky ten Slovak vyvrtkal frajerku, lebo tebe chyba poriadne pero, tak si ho takto zvacsujes na forach, co? To Ta zere, pravda? >😁
Hm,vytříbený sloh... >😁 >😁 :no:
Tak popořadě😒br /> k Lexusu LS je jistě S Classe ale chceš-li něco lepšího tak třeba Maybach. K 350 Z všechna malá Porsche ale i Z4 s nějakým třílitrem a to nemluvím o Z4 M. K STI a EVO třeba BMW M3. Mustanga a Ford F-250 doufám nemyslíš vážně, americký káry které se k běžnému evropskému sportovnímu náčiní neblíží ani náhodou a Huňady coupe to je zcela absurdní ten je fakt bezkonkurečně k popukání. Acura RSX není pro konkurenci žádný problém ale od Hondy vypadá slibně HSC ale je to jen koncept zatím se nevyrábí.
Jestli Ti jde o deformační zónu pevné bariéry tak se mrkni na foto pod článkem!!!To modré je imitace deformační zóny a jak vidno tak je to cca 50 cm.V NCAPu nejsou včerejší!?!
Jinak si myslím,že je Kia na vzestupu a to zaslouženě.Výsledky testu to jen potvrzují. 😉
No když se na to podívám z téhle stránky......Víš,že máš pravdu? >😁 >😁 >😁
Takze Passat! Aha, uz uplne chapem tvoje prispevky a vlastne Ti ich ani nezazlievam >😁 Hmmmmm, Passaaaat >😁
Lexus není špičkové auto? 😲
Jdi tam a porad jim.. Dve auta ruznych znacek navzajem? Jako kazde s kazdym? A platil by to kdo? Navic by to byl stejne neobjektivni test, jako v pripade narazu do pevne bariery. Proste srazka 2 aut je neco jineho, nez naraz do pevne bariery.. a ty nikdy nemuzes vedet, do ceho zrovna ty narazis. Jasne ze NCAP neni jedine meritko bezpecnosti a proto jasani nad 5* je trochu smesne - ale na druhou stranu nic lepsiho zatim nikdo nezrealizoval.

Krom toho nemas pravdu, v NCAPu zasadne hodnoti auta se zakladni bezpecnostni vybavou prave proto, aby byly testy objektivni.
budouci tyden ji budeme mit jako sluzebni vuz,hadejte co nahradi >😁 >😁 >😁 SLAVA!!!
dejte ceedu vyraznejsi oznaceni uchytek isofix a lepsi vyznaceni stavu predniho airbagu a fobie se nechyta...
MikyJ
Nebo napise, ze to Lambo je uplna sracka, protoze v oktavce je vic mista na zadnich sedadlech a ma vetsi kufr >😁
MikyJ
To je zvlastni 😊Sefik v praci ma Fabku I - prdla mu guma a roztrhal pulku zadku auta vcetne nadrze 😄 no cekal 2 tydny na zadni naraznik a 3 tydny na nadrz, asi to byl spatny servis, ze?
MikyJ
Nebo to byl zrovna ten, ktery ztratila jinde, ze? 😄
Klaudius
[odkaz]
Klaudius
Blbecku, ty delas maximalne v servisu jizdnich kol, o autech nemas ani paru...
Kdyz nemuzes Kii cejtit, tak sem nelez, prde!!!
lancer24
no podla informacii maju ostať hodnoty na rovnakej urovni ako sučasne tdička čiže vpohode krutak a vykon tiež tak nieje dôvod na smiech,ale uvidime
NCAP je dost neobjektivne.Vyvsetlim preco:hodnoti auta,ktore maju vysoke vybavy=vela airbagov a vsetkych pomocnikov,nehodnoti kazdu vybavu zvlast.Dalej,kazde auto ma svoju deformacnu zonu a ked narazi bariera do auta,je jasne,ze utrpi na 90% len auto.
Neviem,ale myslim,ze by lepsie urobili,keby sa robili testy tak,ze by sa testovali dve auta roznych znaciek(alebo aj tych istych znaciek) navzajom,pricom by sa urobili dva testy v jednom.Preco to tak nerobia?? :-!
Klaudius
klud, uz aj vw nabieha na cr, takze tak ako konkrencia bude tiez tichy, ale zase nepojde... >😁 >😁 >😁
Klaudius
Vyskusaj a skus napisat komentar potom... 😉
Klaudius
Matrix namaloval Pininfarina a ma svoje kuzlo. Zaujimavy neokukany profil, ktory nestarne. SantaFe znesie porovnanie s ostatnou konkurenciou. Atos vyzre podobne ako ine male auta v kubistickom style (Agila). Sucasny Carnival a Carens su na urovni doby, sleduj aktualne modely, zaspal si dobu asi. Opirus bol pokusom o auto podobne mercedesu. Kvapku to nevyslo, ale ktora automobilka nema vo svojom portfoliu nejaky ten exces?
no tak toto je ina *, ty mas asi oktavku alebo divne pocity 😊)) jazdil som obidve v roznych motorizaciach a ani jedno z nich nevlastnim a oktavka sa na cees nechyta...mozno tak pocit v laurint&klement je lepsi.... ale jazdecky pocit tazko :-!
Mě se ta nová Kia líbí čím dál víc. Mít volných 400 klacků jdu pro ni >😁
RS
První věc která mě dnes napadla když jsem vstoupil na Auto.cz, kde je hlavní téma včerejšího dne, vášnivá sídkuze k Deec´u. Obratem mě ale také napadlo, kdy se objeví první pitomec, který napíše podobné všehokritizující bláboly, přesně takové jako si právě vystřihnul. Gratuluji, jsi vítěz!
Au...
To sa ti nezda, to je fakt! Cela tato redakcia je nacipovana (napichana) Skodovackym hormonom.....vsetci su sponzorovani koncernom, pisu "pro-koncernov😲rientovane" clanky, Fabiu a Octaviu hodnotia ako Mercedes S, Zezulka to je tuto-kompleto :yes: :yes: , atd......potopia kazdu inu znacku, ktora nepochadza z koncernu. Keby mohli, pisali by len o koncernovych autach....no to by im prudko klesla navstevnost. Cele je to tu hnoj!
neni mumlik >😁 >😁 >😁
jen ma vychazku ...do Bohnic musi ale vratit 😉
Pokiaľ nezhorí niekde cestou na diaľnici >😁
To o ničom nesvedčí, iba ak o tom, že to može byť predmetom predošlej dohody s vládou pri vyjednávaní pred výstavbou továrne. To sú veci, do ktorých bežný smrteľník nevidí. Btw, to, že Policia SR objednáva napríklad aj nové Roomstre, 5-kové Golfy a Passaty si asi nespomenul schválne, že?
Tým ale nechcem povedať, že tu fanatizujem s koncernom VW, ale ani s Kiou a pod. Všetci tu vediete nejaké nezmyselné žabo-myšie vojny a naťahujete sa na tom, ktoré je krajšie, tichšie, vyšší krútiaco moment, viac miesta alebo na jednej hviezdičke v nárazovom teste. Ako tu už padlo, pri reálnej nehode, keď vletíte 100-kou pod kamión, tak vám nepomôže nič. A s cenou sa tu tiež netreba veľmi oháňať, nie vždy je to najdôležitejšie pri kúpe. Tak ako má Kia svojich fanatikov, má ich aj VW, Škoda a všetky ostatné značky. Sú ľudia, ktorí si nikdy nekúpia to, čo nechcú. Ak niekto nechce embéčku, tak si ju nekúpi a naopak. A treba si uvedomiť aj to, že keď sa Kia teraz dostala niekde, povedzme vyššie ako bola voľakedy, to neznamená, že tam aj ostane ďalších 10.000 rokov až do zániku ľudstva. Každý chvíľku ťahá pílku, ako sa hovorí. Teraz ju ťahá Kia, ale s istotou ju po nej bude ťahať zasa niekto iný...
další bača !
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja som od zaciatku hovoril o pripadnych mensich problemoch v zapadnych, hlavne juznejsich krajinach (Clio, 207, Grande Punto su silni superi) V DE/CZ/SK o buducnost F2 obavy nemam, budeme ju vidiet vsade, ci chceme, ci nie - asi to je dovodom niektorych ludi, co na to auto na diskusiach nadavaju, nepaci sa im, no napriek tomu ho budu musiet mat stale na ociach. Co sa tyka hodnotenia hviezdickami, suhlasim, malo by sa zmenit. Ale vo svete plnom mnozstva reklam a informacii je potrebna jednoduchost a prehladnost. Ved aj (nielen) v informatike plati princip K.I.S.S. - keep it simple, stupid...
Ale jdi ty mumlíku >😁
No zrovna to Audi bych jako špičku nevytahoval. Převodovka kaput po 70000 km. Tomu říkám náskok díky technice. Ty budeš asi hodně vzdělanej viď ? Teda aspoň v oblasti automobilismu :no: :no: Voz si pr*el v pětihvězdičkovém Passatu a modli se aby neměl stejnou převodovku s výše popsanou audinou - ty technická špičko :-!
...a treba aj rozmyslat. Vacsia bariera kladie vacsie naroky na testovane auto? 😲
To je zajímavé , jak rychle zmizel tento článek z hlavní stránky do ústraní . Nebo se mi to zdá ? :-!
lempl nelempl ,až se těch "aut" prodá víc ,tak se servisy asi zblázněj!už ted se dělaj noční ! A to se prodalo pár aut !
Ja mu nefandim, je to auto pro lidi, kteri si misto maleho auta koupi nizsi stredni tridu za stejnou cenu s vizitkou beckove znacky.
Ceed Focus C4 Civic Rio Fabia
Front:13 16 15 14 11 13
Side:16 16 16 14 14 15
Sea.Rem.😁 2 2 3 2 2
Pole:2 2 2 2 2 2
Child😁7 40 42 38 34 36
Pedes.:11 15 22 24 13 17
hviezd. *** ***** ***** **** **** **
Total: 34 35 35 33 29 32
vsetko nove generacie, je na zamyslenie, ci pre bezpecnost auta
ma vyznam aj pripominac pasov
Ano byl jsem rovněž účastník předváděčky u plzeňského Globusu a mám velmi podobné pocity - fakt příjemné auto. Focus je focus :yes: , ale pocitově (všude plasty VŠUDE!) je "studenější" než KIA ;-\ . Berte to jako subjektivní pocit... KIA = ano!!
ale kromě rambajzu docela funguje
Já nevim. Ceeda jsem videl, porad to neni ono. Ani jizdne. Samozrejme srovnavat s Fabii to nelze. Zase nadruhou stranu fabie ma lepsi trio rizeni/razeni/brzdy, k tomu ovladatelnost a kvalitu zpracovani. Design je vec nazoru me se nelibi. Kamarad udelal studii ve fotoshopu a fabku 2 rozsiril - verte, uplne jine auto. Ale s tim nic nenadelame. Osobne vzato ceed neni srovnatelny s Focusem, Civicem, Golfem 5 ani Octavii nebo Astrou. Radil bych ho nekam k meganu nebo 307, ty prekona podvozkem, ovsem nikoliv komfortem. Za cenu cca 330.000.- je to dobre auto. Muj názor - nez dat 300.000.- za noveho ceeda, vezmu rok - dva stareho focuse 1.6 TDCi Ghia s 20.000km a po srande. I golf FSI se sezene za 300.000.- v plne nalozi. Novy focus 1.6 16V stoji s tempomatem a klimou 370.000.- >😁 Ojeta corola je taky za hubicku. Novy Auris - cetl jsem test a zklamani, skoda ale auris se nepovedl.
Nevytahuj pravěk, Elišo... Nejdřív jsem koukal vyvaleně na Roomstra - ale to je designově nejlepší škoda v "segmentu" fábie... Fábie předek a zadek jsou jako každý u jiného auta a bum - fábie 8-s
S tím nelze než souhlasit >😒]
To by mu moc neublížilo. Ceed je na tom gut s deformacema. Lepší by bylo umlátit ho víkem z Q7 >😒]
Taky jsem psal "mnoho aut". Focus je jeden. Kde jsou ostatní "kvalitní" auta? Jinak za těch * :yes: :yes:
treba lepsie citat. rozdiel je v prevedeni samotnej skusky, nie vo vyhodnocovani. Vzdy sa simuluje naraz 2 aut tej istej kategorie. Teda bariera pre vacsie auta je ina (vacsia) ako bariera pre mensie auta. Preto nie su vysledky roznych kategorii zrovnatelne.
Souhlasim. Ja si myslim, ze si clovek musi zachovat kriticnost. VW i Skodovka jsou opravdu kvalitni i pohledna auta. Na druhe strane, kdyz nekdo jinde udela povedene auto, ktere ma nektere parametry (nejen cena) i lepsi, proc to nepriznat. To je zivot. Jinak se clovek dostane do pozice fanatika, ktery bude tvrdit, ze jedine VW je auto, ze nebude jezdit s korejcem ... a ani treba nevi, ze jeho VW byl vyroben v Mexiku, motor v Madarsku...
Nauč se číst ty japanomasturbante,jenom tady v diskuzi jich máš hned několik.Ale zato to na 100% platí pro tebe,jak už si všimlo povícero lidí,že.Mezi náma je ovšem ten velikej rozdíl,že já japonský auta většinou nehaním,kdežto škodovky jsou pro tebe jako sůl v očích.Takže podle sebe soudím tebe-už jsi to někdy slyšel? 😲
MikyJ
Rad bych podotknul, ackoli jsem take jeden z tech, ktery Fobii2 kritizuje, kde muze, protoze se mi to auto proste nelibi, ze bych rad slysel objektivne co si myslite o tom, ze se palubka docela posunula do prostoru pro cestujici. Rad bych slysel nazory tech, kteri u Fabie vykrikovali, ze jim palubka rozmasiruje kolena... Objektivita musi byt a to co na fabii kritizovali skoro vsichni, je u 5* cee'du taky.

Jinak od zacatku jsem tusil, ze cee'd bude cernym konem tehle tridy a jak tak koukam, moje tuseni se stale vice a vice potvrzuje. Nemam rad korejce, ale cee'du fandim...
Doplnuji. Za uvedenou cenu 430 000 (pochopitelne). Apropoo. 90k je 66 kW!!!. 😄Srovnej s 85 kW.
NELZI! Bavime se o kombi a tam je cena 460 :no:
Hele Einsteine když tady oslavuješ evropu ve všech kategoriích tak mi řekni, proč je třeba Lexus LS v testech hodnocen minimálně na stejné úrovni jako S classe (většinou je řečeno, že S classe překonává). A nebo zkus najít odpovídajícího konkurenta pro 350Z, STI, EVO, Mustanga, Hyundai coupe, Acuru RSX, Ford F-250. A když řikáš, že vyrábět levné auto pro socky v evropě nejde, tak Logan je co ?
MikyJ
Pravda, pravda, problem bude ale v tom, ze od ty se doby co poprve vyjel se toho na nem moc nezmenilo 😉
"...někteří jiní tomu říkají "průmyslová špionáž u Toyoty"..."

Pozerajuc sa na Cee'd a Auris, clovece, ja by som si ani nebol isty, kto u koho kopiroval! A najma ktore auto vyzera "korejskejsie", a ktore "europskejsie"... 😄
Vím, jak jsou pravidla nastavena. Hvězd by mělo být daleko více a určitě by jejich rozložení nemělo být lineární, ale spíš logaritmické. Vždyť kolik aut má v dnešní době pod třicet bodů? Mizivý počet. Ta poslední část od třiceti výše by se měla samotná rozdělit aspoň na čtyři, pět hvězd. Ale to už zase můžeme rovnou dávat body... Začarovaný kruh.
Fabia se bude prodávat stejně dobře, jako dosud. Už teď jich u nás, v Brně, vídám dost, stejně jako tolik proklínané Roomstery.
To neni jedno. Az bude vyrobce Fordu chtit prodavat Ford Focus kombi s klimatizaci a kloudnym alespon 80 kW naftovym motorem za 399 000, udela to, a da to do cenniku. Ceeda si muze kazdy za uvedenou cenu koupit dnes, zitra pozitri... Akce je omezena casove i poctem vozidel. Napriklad do vyprodani zasob ve sklade. Zbytek se vrati k cene, o ktere jsem psal. Srovnat cenik a akci je srovnavat hrusky a jabka. To se nedela.
Jo, já vím, proč Kia prodává tak, jak prodává. Studoval jsem sice konstrukci aut a teď se vrtám víc v diagnostice, ale maličko rozumím i tomu okolo ekonomiky. Sám jsi řekl, že důležitá je, zejména u nás, cena. A když vyberu auta, která stojí stejně, při dalším výběru už rozhoduje jen a pouze design a praktičnost.
Tak znovu. 😄 Pokud mas opravdu prehled v hodnoceni narazovych testu, pokus se tu vysvetlit konkretne proc 4 hviezdicky v jedne kategorii znamenaji vyssi bezpecnost nez 5 hviezdicek v sousedni. Ja nejsem odbornik, ale vcera jsem si prohlidnul protokoly vyhodnocovani pri narazovych testech (jen zbezne a povrchne), ale nikde jsem v procedurach nenalezl pri pridelovani a vypoctu jednotlivych bodu nejake *IF* t.j., pokud je to v tride *X* udelej to a to, pokud je to v tride *Y* postupuj jinak. Pokud je tu nekdo, kdo rozumi proceduram pridelovani bodu opravdu, at se vyjadri. Tohle jsou jen tlachy. 😄
AG ...ty si nepolepsitelny pako!!!!!!!! Nie je jediny clanok, kde by si nevyzdvihol koncern >😁 >😁 >😁 Tebe by mali pripravit miesto v Bohnicich
Na Aurisku jazdi manzelka .....tak to mam asi z Accordu? 😉 😉 alebo je to z nenavisti voci Skodovkam?
Krom těch diod ... v překladu = krom té jedné hvězdičky. Hledej dál :-!
_patrik
No nebyl 😄 já docela rád čtu zdroje z regionů - v tomhle případě máš pravdu, je to jen takový běžný standard, ale někdy to je zajímavé právě tím jejich jiným úhlem pohledu, hodně zajímavé umí být třeba China Car Times [odkaz]
Hyundai napisem zle... no nic, idem radsej spat.
ja sa len divam, ake hluposti som v rychlosti napisal (paralelne na 3 fora zjavne pisat neviem 😁)
ten prispevok som narychlo odoslal ako opravu 1. prispevku
29.08. 23:49Autor: "anonym" [84.47.11.XXX]
a nevsimol som si ani ten mainstream... hanba mi, hlupakovi
inak co sa tyka technickej vyspelosti, mas pravdu, ale: vyvoj sucasnych aut je velmi rychly, a casto "menejcenne" nove auto je na rovnakej/vyssej urovni, nez dozivajuce auto (v ramci generacie, samozrejme) od etablovaneho vyrobcu. Okrem toho Hyunday si priniesol odbornikov od konkurencie, ceed/i30 nevyvijali nejaki amateri z garaze pred cinziakom (nic proti nim)
Souhlas 1.6CRDi je vynikající motor,tišší než TDI,to má však podstatně lepší krouťák.Ale motory jsou plně srovnatelné.7 let záruky na powertrain je hezká věc,ale je omezena 150.000km.A to dnes vydrží snad téměř každý motor.
Mohu potvrdit,pan Dolínek to vede velmi dobře,je to jedna z prvních vlašťovek.Ještě dle doslechu není špatný Mukařov.
Ja teda myslim, ze timhle delas japoncum spis medvedi sluzbu. Ja si ted jako potencialni zakaznik toyoty (nic proti ni nemam, klidne bych si ji koupil) muzu na tvem prikladu zacit myslet, jak to tady s tebou jde od 10 k 5, ze kdyz si koupim auris, tak mi taky zacne meknout mozek 😄
Tovaren v Ziline je jedna z najekologickejsich v Europe (Nosovice na tom budu urcite podobne - ved to aj su nove, draho zaplatene tovarne). V BA je to asi podobny bordel ako inde - ale auta tam robia pekne drahe.
Si tupy. :no:
To jsem neřekl,že ho někdo bude virtuálně mlátit.Jen tolik,že něco se kritizovat spíš nesmí a něco naopak horlivě,přitom je to fuk,neb lidi si stejně koupí co budou chtít,resp.co tak všichni víme spíš to,na co mají,tak co... :-!
Dostanu auta v serioznej vybave. Myslim, ze najviac ocenia klimu a 1.6CRDi motory. Maju sa na co tesit.
Už vyhrál,druhej takovej se tu nenajde.Ale aspoň v něčem vyniká. >😁 >😁
Urcite si skuste na Ceede aspon par km a nebudete na pochybach. 1.6CDRi je rovnako vykonny ako 1.9TDI od VW. Zvazte aj 7 rokov zaruky na powertrain. :yes:
Tak mi to nedalo a podle ceníku(jenže to musíš číst celé a pečlivě):Focus Collection,benzín 1,6 - 100k za 379.990, nafta 1,6 -90k za 429.990,-:ABS,všechny vaky,mech.klima,el.zrcátka,tempomat,kož.… okna v el.a dál jsem líný hledat.Takže i bez kamarádů se dá podobné za podobnou cenu=Ceed-Focus.Že je to akční,to lidé asi neřeší,ono je fuk,jak se to nazve,jde o to,co se koupí...skákneš do prodejny,něco tam za nějakou cenu je a buď se koupí nebo ne.Spíš není,objednají a jezdíš.
>😁 :yes:
Heh, tak uz rovnou blby spolek. Clovece, ty zrajes, ten auris s tebou dela veci. Brzo budes nejvic hardcore japanofanatik siroko daleko. Verim tomu. 😉
A já doufám,že nebudu potkávat tolik hloupých a zamindrákovaných lidí,jako jseš ty. :no: :no:
..hlavne tie trojvalce, to je katastrofa 8-s
No jasně,proto píšu,že se teprve uvidí,jak si v parametrech servisu a prodeje povedou.Jinak srovnávám pouze hatchbacky,sedany do toho vůbec nemíchám.Ceed je hatchback nižší střední,tak jsem mu jenom hledal ty pravé konkurenty a ne pořád jenom škodovky.Tady až bude debata o Lambu,tak se stejně najde nějaký chytrák,který napíše,že narozdíl od Ochcávky je Lambo luxusní auto.Objeví sice Ameriku,ale je to jenom jakýsi komplex méněcenosti. 😄
Komparativni vyhoda. Asie bude delat hi-tech a my budem ve velkym delat adidasky a podobne veci, ktere uz se nevyplati delat jim 😉 (konecne se adidas vrati do nemecka 😄 )
mainstreamové? Tak to asi čtu nějaké klamavé statistiky kde se něco blábolí o Focusu, Golfu, Astře, Megánech a podobných málo prodejných autech nižší střední třídy. Ale i tak myslím, že Evropa by měla jezdit v těch technicky vyspělých a levné cvičky nechat ostatnímu světu.
major
Nie, Cee'd má o 2 body viac ako Fabia. Jeden je za pripomínače nezapnutých bezpečnostných pásov, ale druhý je za bočný náraz.

Takže dajte Fabii pripomínače na zadných sedadlách a má 5 hviezd, stále však o bod menej ako Cee'd.
OK,ale pak nemluvme o autech z různých tříd.No a že někdo prodává střední třídu pod cenou kompaktů je asi proto,že chce získat trh a jednou,až jej získá, bude prodávat asi dráž než dnes,pokud není padlý na hlavu a nechce dělat auta jako charitativní činnost,což je možné,ale ne dlohodobě.Jenže já větou,že jede o peníze myslel,že všichni se snaží vyrobit co nejlevněji,šetřit kde se dá a prodat co nejdráž,resp.zkusit,co jsou lidé ochotni zaplatit.ČEZ je krásný příklad...a nemáme alternativu volby,teda ne moc rozšířenou.Jinak tu snad nebudeme pitvat,že mezi velikostí auta a cenou není lineární závislost,ale že cenu tvoří trh a buď ber bebo neber,jednoduché,doufám...Přece mobily atd.se valí z Číny,výr.náklady se blíži nule a ceny zase moc nepadají... doprava to moc nezdraží.
Kii a Hyundaiu velmi fandim, stejne tak i japoncom. Dufam, ze o tri roky uz nebudem stretavat tolko okridlenych (zelenych) sipov, zvanych Skoda !!!
ladlen
Bohužial, ten "borec" vošiel schválne na dialnici do protismeru, aby spáchal samovraždu, a bohužial ani vodič Iveca to neprežil, a jeho spolujazdec toho borca v BMW ešte zakliesneného a mŕtveho aspoň zo zúfalstva oplul.
Spíš bych to viděl tak, že v Bratislavě, Mladé Boleslavi i v Žilině je stějný bordel a stejně zaneřáděné prostředí které se nedá srovnat třeba s Wolsburgem protože tam by jim druhý den továrnu zavřeli takže hurá s montovnami na východ.
mam dojem, ze sa mylis....do 3 rokov japonci a korejci uplne rozbiju ten blby spolok, zvany koncern!
ladlen
Nechaj sa prekvapiť, sú to veci, ktoré by som ani sám neveril, keby som to na vlastné oči nevidel a neskúsil.Napr.motor, ktorý ešte vôbec nežerie olej, hoci v ňom ešte nebola vymenená ani rozvodová reťaz, ešte originálna spojka bez akejkolvek opravy, pôvodné tlmiče!!!, hoci som kamaráta v servise už dávno žiadal, či ich netreba meniť, atď.
major
Tu ide o to, že Kia sa minimálne vyrovná Škode (konkrétne u tohto článku v teste EuroNCAP). Vec, pred časom nemysliteľná.
Jo Evropa to balí posledních asi 500 let, ale jde jí to nějak pomalu. Jinak kdo chce do Číny nebo Koreje tak je tam prý vítán a není s tím problém. >😁
ceed je predsa mainstreamove auto v nizsej strednej triede, ...
Vozím se v šunce zvané Passat ale protože má také 5 hvězdiček tak jsem si vybral pro porovnání ještě větší šunku která má jen 4. No a ta srážka s Ivecom, odhadují, že to byl borec, který se nedávno dostal k autu které jede 200 a více a dostatečně mu to zatemnilo mozek a po dálnici nejezdí, pardon nejezdil, méně než 180. To pak může mít auto třeba 20 hvězd a jseš na šrot. Ale vše špatné je vlastne dobré, mrtvej je ten šílenec, je další dárce orgánu a nevinný (doufám řidič Iveca) to přežil (doufám ve zdraví). :-!
To je tvoje špatnná vizitka že seš lempl,a jen co zákazník odjede musí ze stejnou závadou za chvílí zpět.
A o čem to bude , jak musíš řadit oběma rukama . Nebo jak už nefunguje posilovač . Či něco o brzdách , brembo hadr ? To neber jako narážku na tebe , já jen tipuji .
major
Áno, malé auto proti veľkému nemá šancu. Ale pri náraze do pevnej prekážky musia byť zas štruktúry auta schopné zabrzdiť celý ten 2,2 tonový kolos. V takom prípade je zas vo výhode ľahšie auto.

Aj preto je možné to, že Cee'd má o bod lepšie hodnotený čelný náraz než Q7.
Ale ceed je predsa mainstreamove auto v strednej triedy, porovnavat ho s MB je rovnako mimo realitu ako porovnavat napr. Oktaviu s MB. Ceed je konkurentom aut v nizsej strednej triede-napr. spominana octavia. V tovarni v Ziline, kde sa ceed vyraba, je urcite rovnako kvalitny cisty vzduch, ako v tovarni v Bratislave, kde sa vyraba "technicky spickovy" Q7, ci Touareg. Mimichodom, z celnej zrazky ceedu a BMW 5 vo vyssej rychlosti by urcite mal vyssiu sancu prezit sofer v BMW 5(tazky kolos),ale aj BMW 5 musi mat navrhnute deformacne zony, takze tiez sa musi poskodit. Inak by to clovek pri naraze do stromu asi nerozchodil.
páni ty seš de.il , to se tady už dlouho nevidělo :no:
No, když se srazíš v tom BMW 5 s Cedníkem, tak je určitě lepší sedět v BMW 5. Když to ovšem napálíš do zdi nebo do stromu, je lepší sedět v Cedníku.

A jinak .. kde je po technické stránce zbytek světa? Co třeba Lexus? Není už náhodou vepředu? Velmi bych si přál, aby si Evropa udržela svoje exkluzivní postavení. Ale se soudružskou mentalitou, socialistickými odbory, daněmi a nesmyslnými normami na CO2 to bude moct brzo zabalit.
major
No neviem podľa čoho autá delíš ty, ale podľa hmotnosti je Mini (1140 kg) "väčšie" ako Yaris (1020 kg), či Corsa (1075 kg) a len o málo ľahšie ako "minitank" 1007 (1185 kg). Pričom všetky tieto autá, na rozdiel od Mini, dosiahli 5 hviezd aj podľa starých kritérií (teda strata maximálne jedného bodu v crash testoch).

Hmotnosť je pri zrážke dvoch áut dôležité kritérium. Pokiaľ sa jedná o náraz do pevnej prekážky, tak sa dajú porovnávať aj autá rôznych kategórií.

Výsledok 500-ky je každopádne skvelý (5 hviezd opäť aj podľa starých kritérií). S hmotnosťou Favorita dosiahla až ku hviezdam. 😄
ladlen
Dúfam, že keď tu píšeš také pohrdavé úvahy o "Cedníku", tak sa prinajmenšom voziš na tom BMW 5, a nie na starom 20 ročnom Favorite.Mimochodom, minulý týždeň sa zrazilo BMV na dialnici s malým Ivecom pri Bratislave a vodiča BMW vystrihovali mŕtveho a zmačkaného ako sardinku zo škatulky.
Jo a za tu bouli na malíku zažaluješ BMW a za odškodné si koupíš 10 Cedníků.. >😁
No já myslím , že názory o přístupu zaměstnanců by se u nás dala naroubovat na jakoukoliv značku . Co člověk to jiná zkušenost s prodejcem různé značky . Uvidíme časem , jak budou fungovat origo servisy , myslím to spíš v rovině : více kupujících = více aut = více osobních zkušeností na netu . Pokud víš , že je nyní stav katastrofální , tak napiš svoji zkušenost se servisem . Jinak nedej jen na vzhled hatchback vs sedan , to je designový parametr , ne srovnávací .
Ale tie hlupe pravidla (hviezdy namiesto bodov) su dane uz davno. Ak nechce automobilka stratit krok v (posudzovani) bezpecnosti jej aut, musi sa prisposobit. Na severe Europy si ludia kupia to, co chcu, mozu si to dovolit - ved napr. aj Volvo S60 ma len 4*, a asi nikto nebude tvrdit, ze je malo bezpecne alebo ze si namiesto neho treba kupit spominanu lagunu. Lenze v kategorii fabia je to nabite-auta su si velmi podobne, a su male (podvedome to vzbudzuje vacsiu potrebu vnimania ich bezpecnosti) navyse sa na zapade casto pouzivaju ako druhe auta do rodiny, pre zeny, pre zeny s detmi, no a tam je ten spominany marketingovy problem, totiz o 3 roky, zhruba v polovici jej zivotnosti, sa moze kludne stat, ze fabia bude jedinym autom v segmente bez 5* na trhu. Samozrejme, ze nemusi to hrat velku rolu. Mozno bude niektorym pripadnym zaujemcom sposobovat problem skor dizajn nez nejake tie hviezdy. Alebo nebude ziadny problem a bude sa predavat rovnako ako predchadzajuca.
ladlen
To zrovnávanie s Octaviou a Fabiou na Slovensku má jeden úplne jednoduchý dôvod, sú to stále najpredávanejšie autá na slovenskom trhu, a práve na Slovensku c éed dosť pomiešal poradie v predajnosti aút. Za prvý polrok skonči na 4. mieste za Fabiou, Octaviou a tesne za Suzuki Swift, značka Kia zvýšila medziročne predaj o 149%. A čo sa týka škodovky, plánujem napísať skúsenosti s Felíciou za 6 rokov a 360 tis.km, a myslím, že to bude reklama na spolahlivosť Škody Felícia.
Japonec nakonec zůstane Japoncem a Korejec Korejcem. Brečíte nad Evropou ale kdo vyrábí špičková auta ve všech kategoriích na které nemá ani US ani rejžožrouti? Sporťáky Ferrari, Porsche popř. další, technické špičky MB, BMW, AUDI kde jako je po technické stránce zbytek světa? Ano, vyrábět levné auto pro socky ve vyspělé Evropě nejde ale ani bych po tom netoužil protože Evropa je celkově někde jinde a taková auta mohou vyrábět jen sedření, tupí lidé, pracující 12 hodin denně za mzdu pro kterou by si nezaměstnaný v EU nešel ani na pracák, lidé žijící ve zhuntovaném životním prostředí, umírající ve 40-50 letech v továrnách bez základní zdravotní ochrany lidí atd. A je celkem jedno jestli ty továrny jsou v Rumunsku, Turecku, Korei, Číně nebo na Slovensku. A k té bezpečnosti, až se srazí BMW 5 se 4 hvězdami s Cedníkem s 5 hvězdami tak chci sedět rozhodně v BMW 5 protože Cedník skončí na šrot včetně posádky, v BMW 5 možná upadne zrcátko nebo jiná konina a udělá mi velkou bouli na malíku.
Tak klasické zhodnocení , mrkl jsem i na tu Koreu , jen jsem chvíli váhal , jestli to nebude od tebe fór s nějakou čingťong hatmatilkou 😄
Tak jsme se zde opět dočetli spoustu zajímavých srovnání,jenom se pořád nemohu ubránit dojmu,že do objektivity stále zasahuje jakési "vlastenectví".Celou dobu se dočítáme o srovnání s Fabií (vůbec nechápu) a s Octavií.Ceed je jak jsem již dříve psal velice dobré auto,totéž platí pro I30.Primárně bude pro tyto auta konkurencí spíše typ kratších hatchbacků (Megane,C4,307,Bravo,Golf,Focus atd.) a o těch zde nepadla ani zmínka.Zarážející?.Ne,to jen určitá zaslepenost velí nutně pošlapat domácí,potažmo koncernovou produkci,přestože jejích kvalit Ceed,ať je jak chce dobré auto,prozatím nedosáhl a myslím,že tímto směrem se ani jejich snaha neubírá.Hodně důležité bude,jak se časem projeví kvalita i u servisu a prodejní sítě,zatím je stav dost katastrofální.Byl jem se kdysi ve showroomu na Ceeda podívat a přístup a informovanost zaměstnanců mě docela šokovali.Takže si pořád myslím,že pro Škodu Kia,ani Hyundai až tak velkou konkurencí nebudou.Obávat by se měli spíše jiní výrobci.Jinak Kia-BRAVO,každá konkurence je pro koncové zákazníky velice vítaná.
Kulhánek , Kulhánek , to je ta mírnější obdoba Košťála , v hokeji ? No tak proto jezdí repre brankář v Porsche . >😁
o iq si mysli co chceš-vadí mi že přes slováka už tady není kam šlápnout!proč se sem cpou když jim tak ubližovali!!!!
clanek ve svedskem deniku Dagens Nyheter (neco jako nase MFDnes) kde cituji vysledky spokojenosti zakazniku tak jak zjistoval jejich Autoklub

Nejlepsi kvalita a servis - Toyota
Nejlepsi prodejni sluzby - Renault a Volvo
Nejhosri kvalita a servis - VW group
Jedno z nejlepsich zlepseni zaznamenala Octavia s Fobii (castecne vysvetleni oproti zbytku VW je za Skoda ma ve Svedsku vlastni zastoupeni i servisy)
Nejvetsi prekvapeni - Narustajici nespokojenost se spolehlivosti a kvalitou servisu Mercedesu. Kazdy treti majitel Mercedesu je nespokojeny s fungovanim servisnich sluzeb
ladlen
Podobný vzťah ku značke KIA som mal dlho aj ja, pred 10-timi rokmi si kúpil bývalý riaditeľ firmy KIU Sephia, no a to bola neskutočná "šunka". Lak sa z nej šúpal ako keď sa niekto lúpe z kože po úpale a potom tá spústa opráv a porúch. Ale keď som sa prvý raz posadil do céedu na náhodnej skúšobnej jazde, hneď som pochopil, že to už je niečo úplne iné. Myslím, že čas, spolahlivosť a predajné čísla onedlho mnohých "nevercov" presvedčia.
konečně normální člověk
major
Měsíčky - ako, že autá budú celé od krvi?

No Tarantino na to už myslel: [odkaz] 😄
_patrik
Jen pro pobavení těm, které to zajímá - jak o 5* referovali jinde: (Velká Británie-) [odkaz] (Jižní KOrea -) [odkaz]
25 - to je Tvoje IQ, však?
Mluvme o autech stejné cenové kategorie.
TDI je hodně nekulturní,to je fakt,ale když poprvé vyjel,tak korejcum šla akorát ta rejže !! uvidíme co nové comonráče.
Ne pravděpodobně, ale určitě. Ta auta vydrží stejně, stejné budou i následky pro lidi uvnitř. Kdyby se radši místo blbých hvězd psaly body, bylo by to lepší. Takhle je zaslepený hlupák schopný z dobrého auta udělat díky jednomu bodu vraždící rakev. A jinak - nevšiml jsem si, že by počty hvězd měly tak velký vliv, jak se nám snaží často vemlouvat. Příklad. Norsko, Švédsko. Roomster měl pět hvězd napodruhé a plno problémů, přesto jich tam jezdí dost. Octavia má čtyři a Švédi je milují. Starší Volva taky mívala jen čtyři hvězdy a kolik jich tam je? A takový Renault? Lagunu nepotkáte, jak je cesta dlouhá a když jo, je z Německa na dovolené.
Tak potom napiš zase někdy v budoucnu zkušenosti . Jinak řeknu jen jedno , většině lidí se na Ceedu nelíbí jen ty tři písmena na masce .
Riskuje, že ho místní ceedofanatici utlučou víkem od kufru Ceedu?
autíčko jsem měl když si ještě * říkal papu kamo!
až budeš čekat na každou kravinu měsíc a uvidíš že na Šodovku je do druhého dne,tak ti sklapne!To je bohužel skutečnost !Potom pochopíš proč stojí co stojí a se slovy NIKDY VÍC se toho krámu zbavíš,záruka nezáruka!
Tolko, co pri naraze do stromu vydrzi CEED, znesie
pravdepodobne aj fabia. Problemom je fakt, ze tie hviezdicky sa vyuzivaju hlavne v marketingu. To je teraz presne ten pripad, ked sa tu asi pred rokom (asi spravodlivo) kydalo na Kiu, pre absenciu image. No a presne takymito krokmi (4* pre F2) klesa Skoda v ociach ludi v zapadnej Europe - nemat 5 hviezdiciek v uvedenej kategorii sa vdaka marketingovemu mysleniu tamojsich ludi velmi nevyplaca.
seš vedle-bohužel pracuji servisu kia,ale aspon je co dělat.
ladlen
Na škodovkách som za posledných 12 rokov najazdil 800 tis. km, v poradí Forman, Felícia a dve Fabie. Môžem povedať, že všetko to boli velmi dobré a spolahlivé autá, Felíciu ešte stále mám a hoci má najazdených 360 tis.km, ešte v zime v pohode obišla Salzburg a 2x Berlín. Chceli sme do novej firmy kúpíť novú OctaviuII Combi, diesel, ale starý 1,9 TDI mi pripomínal zvukom traktor a 2,0 tdi je síce dobrý motor, ale 100 tis. Sk navyše je predsa len velká pálka, a to ani nemá common rail.Hoci OctaviaII je velmi pekné aj technicky dobré auto, zdalo sa nám predsa len drahé. Tak sme kúpili Kiu céed 1,6 CRDI, 85 kW. Zatiaľ má 15 tis.km a som s ńou velmi spokojný, hlavne motor je velmi živý a tichý, pocit z jazdy tiež. Zatial som také dobré auto nemal, hoci niečo som najazdil aj na staršom type Octavie. Kia aj Hyundai spravili velký skok dopredu, všetky nové motory sú na špičke triedy, kvalita materiálov, presnosť spojov atď. na prvý pohlad už nezaostáva za renomovanými európskymi značkami. A koncern VW zaspal dobu v motoroch, tie nešťastné trojvalce s ich kultúrou chodu a traktorovým zvukom už iste odradili mnohých. A velmi sa Škodovke divím, že pustila tak nešťastne navrhnutú Fabiu2 do výroby, úzke auto s krátkym rázvorom ešte zúžiť a zvýšiť, to fakt nedáva zmysel, a tie motory, no hanba. To stará Fabia, všetka česť jej so starým škodováckym štvorvalcom je ešte asi neprekonatelná. Bol som s nimi naozaj spokojný, aj keď sedieť v zadu nebolo pre každého lahké. Možno Kia trochu Škodu zobudí, ved nie každý hladá auto za 5 Sk aj na Slovensku.
No já myslím , že to bodování vychází z poškození figuríny . Ten sloupek může být brán jako součást deformační zony , třeba ho má fabia výš . Najdi si třeba picasso , jak má rozšalovaný sloupek , přičemž figurína je skoro zelená ( sem tam žlutá ) .
určitě ne -zaplat buh za VW.Ještě že neprodali žabojedum !!!
tuším ten bod dolů byl díky tomu zámku bočních dveří
Srovnávám figuríny u Fábie II a u Ceeda , někde je na tom lépe ten a někde onen , celkově o trošililinku lépe Ceed . Však o Fabii II se psalo , že ten jeden bod nemá kvůli jakési blbosti . Jinak je mě trošku divná ta figurína na hlavním obr. , tzn. jak moc ji ty pásy pustili k volantu . Mě se to zdá nějak divný , prásknu na sebe že jsem velmi dávno měl bouračku , s feldou bez pytlů , ale garantuji Vám , že vás pásy až tak daleko nepustí k volantu nepustí , hlava letí vpřed , ale tělo to tak daleko nepustí . Samozřejmě , že trochu ano , i se zaříznou , ale kdyby mě pustili až tak , tak jsem měl rozbitou držku . Garantuji že jsem vylezl nepoškozen . Takže ? Nebudu hledat jak je vysoká figurína , jsem vyšší , mám sedadlo dále , možná je to tím .
Ty ses asi docela hloupej, co?
Tak presvedčivo napísaný blud som už dávno nečítal... :no:
...Ceed, kterému se bortí čelní sloupky a střecha dostane 5 hvězd a o třídu menší Fabia, které se sloupky ani nehnuly dostala jen 4 hvězdy...to mi připadá trochu zvláštní...
_patrik
No to je klasický problém aut vyráběných daleko od místa prodeje, proto taky Kia a Hyundai po vzoru Japonců přesouvají výrobu do Evropy. Takže u Kie by s modely vyráběnými na Slovensku měly podobné problémy rychle ubývat, U Hyundaie si holt víc než rok musíme počkat na Nošovice. Rozhodně si ale obejdi víc dealerů, tak jak doporučují sTILL a druzí - záleží na konkrétním člověku, to je u všech značek stejné. Podobně to platí o poprodejních službách+servisu - najdi si ten, co vyhovuje tobě - na záruční prohlídky můžeš u H+K samozřejmě jezdit do značkového servisu, kam chceš, čili nejsi povinný jezdit tam, kdes koupil.
ha, to jsem opravdu netušil, že půl metru kufru vzadu navíc má nějaký vliv na při čelní, ev. bočním crashtestu >😒] >😒] >😒]
kedy Ti ocinko kúpi prvé autíčko?
Máš pravdu, škodovka si je veľmi istá svojím postavením aj na Slovensku, takže zatial si nechá všetko poriadne zaplatiť, už aby sa jej rozbehla riadna konkurencia, potom sa chytia za nos. Len aby nebolo neskoro. TROCHA SKROMNOSTI, škodovka!!!
Okre Ceedu ma 5* aj peugeot 308. Myslim ze v tejto triede je to uz standard. Ale v ramci testu prve zakopnutie Renaultu po dlhom case novy Twingo získal len 4*. Zato Fiat s 500 ziskal 5* a tym je ciel Fiatu splneny osobne mam u mna 6*. Go FIAT go :-!
Riskuješ..!!! 😉
to jsou famy, ktere se v trabbi-klubech vykladaji uz 50roku. Pry vedeni DDR prodalo plany trabantu zapadonemecke bance a ta je predala VW. Na druhe strane existuji fotky dreveneho prototypu golfu uz z 60let, VW si ho ale nemohl dovolit protoze prohral soud a musel po valce zaplatit dost velke odskodne za chrobaka tatrovce -hans ledwinkovy.
ten,kto kreslil fabiu a roomstera,bol nafetený na blato,ja mám oktávku,ale ak sa nová čo len trochu bude podobať na fabiovský dizajnérsky nezmysel, je to moja posledná
Taky dost často cena,neb o peníze jde až na 1. místě. :-!
:yes😒br />
Presne tohle jsem se take domnival. Jen jsem byl liny hledat jestli to je opravdu tak. Jsem rad, ze to sem nekdo napsal.
_patrik
Díky, pěkně jsem si početl - až po tu poslední poznámku v debatě "Hrnec říká o konvici, že je od sazí..." Shibuya byl pěkný šibal, o tom žádná, a někdo z Hyundai US ho tenkrát zdá se cíleně nakoupil. Jak a jestli v tom figurovalo ústředí v Koreji, nevíme, v článku o tom není ani zmínka. Konkrétní údaje o obsahu té dokumentace v článku také nejsou, takže není ani pojmenovaná její faktická relevance pro zvýšení kvality Hyundaie v konkrétních parametrech. Hodně velké procento článku je měkčené přes všelijaká "možná" "mohl" "údajně" a ke všemu se zdá, že klíčová byla šibalova sekretářka, která svého šéfa žalovala pro sexuální harašení. Nevíme také, co měl Shibuya konkrétně za praxi za těch 18 let u Toyoty, to se tam také nepíše - naposled zaměstnaný byl ale u obchodní organizace Toyoty US, čili zřejmě ne v projekci, ani ve výrobě - jakouže to tedy vlastně měl dokumentaci a kde k ní přišel? A prásknul ho anonymně jeden z inženýrů/techniků Hyundaie, který už ty jeho "nestydatosti" nemohl vydržet, hm. Ani já nesoudím, jen čtu, co je tam napsáno. -- Hyundai ovšem tah na kvalitu zahájil už v letech 1996-97, v době korejské hospodářské krize, tj. zhruba i v době, kdy provedl akvizici Kie. Takže si dovolím předpokládat, že celý Shibuya nebyl zas až tak unikátní kauf. Krom toho, jak víme, zdrojem know-how Hyundaie bylo primárně a legálně Mitsubishi a do jisté míry zřejmě také Daimler, se kterým měl H. dlouhodobé alianční vazby především v letech 2000-2004, viz třeba zde: [odkaz]
-- Suma sumárum: pan Shibuya mi není ani trochu sympatický, chování Hyundaie US je přinejmenším divné, ve hře je ale imho mnohem víc faktorů a kvalita Hyundaie se nezlepšila žádným zázračným skokem z roku na rok.
presne toto jsem slysel ´koncem 80let v nemecku, kdyz prisli japonci z velkym humbukem. "Do 5 let je konec z VW" zatim toyota nema ani 5% podil na EU trhu! Evropske auta stejne jak nabytek, hodinky, moda atd.. zustane vzdy svetova spicka. Nemecko e😜ortuje vic jak USA a skoro 2x tolik co japonsko
No ale ked nechces bezdovodne nadavat Slovakom, musis si najst iny dovod - tu fabiu 2 skutocne nechce nikto - ani zdravy, ani uchylak.
jak vidno, na svoji první řidičskou zkušenost teprve čekáš, tak proč si nezkrátit čas demonstrací vlastního hlupáctví, že? :no:
jo? Všichni srovnávají se škodovkou. Kdy její auto dostalo poprvé 5*??? Letos.
7 let zaruky je nutností-5 let straví v servisu ! >😁 >😁 >😒]
pak jsou uchylové,ale co čekat od slovaka!!
jestli myslíš vážně takovouhle hovadinu,tak upaluj k očnímu a k chocholouškovi ty!!!!
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Ten link jsem neotviral...az ted. Anglicky umim 😉 V tom pripade je to neco jinyho. Pripomina mi to kauzu Ferrari a McLarenu 😉
Co s tím uděláme? Vykvákneme se na NCAP. V Evropě se dnes neprodávají nebezpečná auta ani nespolehlivá auta, pouze líbivá nebo nelíbivá. Rozhoduje, myslím, hlavně design a praktičnost.
[odkaz]
...50jahretrabant/html/seite_01.html
esli umíš trochu německy tak si to pročti, podívej a zhodnoť sám😒br />www.trabiteam-freital.de/archiv/50jahr
Velmi dobrá poznámka :yes:
Asi to bude tím,že se zde,co tak pár let sleduji, "měří všem stejným metrem", akroát že ten "metr" má různé délky...jsem se "docela trefil,ne? 13b=Fab2 v čelním, 13b=Ceed v čelním, 14b=Růmstr v čelním,těžko říct,které je bezpečnější... :-! Leda,že řidič Ceedu je na tom lépe díky lepší ochraně chodců..???A to doma ženské chtějí Civika8G a ten má také jen 4*,co s tím uděláme? Nic,když se jim líbí...ale budu na ně působit a třeba je přemluvím,zatím je to 3:1...asi si dám za svůj hlas ne 1, ale 10 bodů a bude to 3:10.Tečka.
Asi to bude tím,že to dělali evropští konstruktéři....a ti aut stále umí. :yes:
Dočti to celé (Shibuya ordered her to make copies of numerous Toyota documents and mail them to Hyundai headquarters in Korea) nebo pokud neumíš anglicky tak věř, že tam nepřestoupil sám, ale tak nějak si s sebou na cestu nezapoměl vzít kompletní "dokumentaci" (poslal ji mailem do Korei). Tenkrát z toho byla velká aféra, Toyota do Hyundaie vyslala armádu právníků a teprve pak se to nějak "pořešilo".. netvrdím, že ostatní nefízlují, nechci ani moralizovat, hodnotit či soudit. Pouze naznačuji jak je možné, že udělali tak výrazný kvalitativní skok
fabia! (krom těch diod na bes. pásy.. to s besbečnosti podle mě nemá nic společnýho to aď rači dávaj body za podavače bezpeč. pásu, který se už moc neviděj..)
Akorát občas přemýšlím,čím se evropané budou v budoucnu živit a od toho se odvíjí to zásadní:kde pak vemou peníze na koupení jenom dokonalých výrobků z Asie,když tu se nebude vyrábět nic...Že by turistikou? >😁 Aby to nedopadlo,že v EU budou s holým zadkem, jako nyní většina lidí v ČLR...
O tom,kdy se se co bouchne nerozhoduje výrobce,ale EuroNCAP,takže nikdo na nic nečekal,max.lidé na výsledek,ale KIA nemohla termín ovlivnit. Na jaře bylo jasně sděleno,že Ceed bude poč.podzimu,je koncem léta...vyprodáno je i bez této zkoušky.
kia o bod 5 -> fabia o bod 4 hvězdy - za připomínače zapnutých pásů 3 body, dejte fábii připomínače zapnutých pásů a má víc jak kia, máš divnou samolepku na isofix body dolů
- nejde o body jde, jak někdo psal výše, o omlacení panáka, samolepky ti kolena nezachráněj.
Avatar - Dragon.001
Dragon.001
Čím vyšší třída, tím je reálný dopad na posádku posuzován přísněji. Tzn že 5 hvězdičkový Smart v žádném případě neznamená, že je stejně bezpečný jako 5-ti hvězdičkové BMW 3, ale že jsou na špici ve svém segmentu. Prostě víc se nedá z takhle velkýho auta vytřískat. :yes:
No, všichni tu řvou radostí nad vítězstvím Ceeda, ale nikdo zatím nevytáhl to, jak dopadla testovací figurína. Tak se koukněte na stránkách NCAP na obrázky a porovnejte si je s Fabií. Nepřijde mi, že by to byl markantní rozdíl. Stehna jsou u obou stejně oranžová, takže bych tak moc nahlas neječel. A poněkud jsem přeslechl váš názor na to, že i u tohoto auta může být palubní deska rizikem pro kolena? A že u Fabie všichni nadávali, jak si to mohou dovolit?
Osobně se mi líbí moc Hyundai i30 - je to frajer - hlavně ten zadek.....Když bych se měl rozhodnout mezi Hyundaiem, KIA nebo Škoda FII tak neváhám ani chvilku.....fabula by skončila 4. >😁 Octavia je krásné auto i vevnitř, ale tak drahou potvoru.... např. v OcII v lux výbavě je jen o pár chechtů níže než Lex IS220... o verzi RS nemluvě....a pak ta vy.je.ba.ná cenová politika....jo, jsi čech tak plať.....pro mě je škoda propadák a je to škoda....jsou zbytečně machrovští po vzoru VW...to je další out.... No nic, KIA a Hyundai ještě toho hooodně poví!!!
No v těch předpotopních uniformách budou vypadat trapně i v mercedesu >😁 >😁 >😁
Schvalne pisi SUBJEKTIVNE!!! A tedy subjektivne se mi zda bytelnejsi roomster. Hlavne ten naraz zepredu. Jasne, uz vidim jak mi tu hned vsichni vmetou do tvare neco o deformovatelnych zonach. Stejne ale.. proste muj nazor. A od toho preci forum je.
Schvalne pisi SUBJEKTIVNE!!! A tedy sbjektivne se mi zda bytelnejsi roomster. Hlavne ten naraz zepredu. Jasne, uz vidim jak mi tu hned vsichni vmetou do tvare neco o deformovatelnych zonach. Stejne ale.. proste muj nazor. A od toho preci forum je.
Jasně o to se s vámi nehádám, přístup Toyoty je stejně špatný. Ale vzhledem k tomu, že příspěvek přede mnou se týkal Roomsteru, psal jsem jen o Roomsteru 😉 Navíc mám dojem, že problém Toyoty byl trochu jinde a vyřešila ho způsobem, který je na rozdíl od kondenzátoru v Roomsteru plnohodnotným řešením.
KIA Ceed je navíc oproti Škodě Fabii ač se jedná o vůz o třídu menší opravdu designově vydařeným vozem. Škoda Fabia má oproti korejské drůžičce s čertovským ocáskem design vyloženě nesourodý, ba jedná se o skutečně nijak oslňiví auto oproti minulé generaci, která se jejív ještě dnes o dost přitažlivěji, zkrátka šetřilo se kde mohlo a nakupující dnes není žádný blbec. KIA je tygrem, který kvalitou uráží generačně několik mílových kroků kupředu. VW by mělo přehodnotit marketingově tzv. "nízkost" Škodovky a začít se pořádně ohánět, jelikož útok z Koreje je myslen smrtelně vážně.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Ten clovek tam prestoupil, clovek se zkusenostma v oboru...tyhle prestupy jsou preci na dennim poradku,ne? Kdyby toyota nechtela, tak ho nepusti 😄 "prumyslova spionaz" je docela silny slovo 😉
GT'aime
na konci clanku😒br /> "Celkový výsledek za ochranu chodců: 37 bodů, 4 hvězdy.

Ochrana chodců při střetu s vozem Kia Cee'd je pouze průměrná, což Euro NCAP hodnotí 11 body a 2 hvězdami, ze 4 možných."

nema to prve byt za ochranu deti v sedacke?
To jiste ne, kritiku si zaslouzi oba. Jen u te toyoty se to uplne prehlizi, tak jsem musel zachovat rovnovahu 😉
GT'aime
na konci clanku😒br /> "Celkový výsledek za ochranu chodců: 37 bodů, 4 hvězdy.

Ochrana chodců při střetu s vozem Kia Cee'd je pouze průměrná, což Euro NCAP hodnotí 11 body a 2 hvězdami, ze 4 možných."

nema to prve byt za ochranu deti v sedacke?
To je sice pravda. V tomto případě to byl průšvih zejména proto, že si s sebou tu dokumentaci vzal (nejenom to, co měl v hlavě). Komplet know-how o kvalitě Toyoty pak implementoval v koncernu Hyundai..
Ford Focus II se vyrábí už 2,5 roku a 5 hvězd má 😄
Ok, prestanu rejpat 😉 , ale i tak bych ty hvezdicky neprecenoval. Je to je jeden naraz, ktery stejne v praxi nastane jinak a ty hvezdicky take zkresluji. Treba sonata, 4* ale celni naraz jen neco pres 50%, takove 4* asi moc nepotesi 😄 To, ze to f2 nedostala o bod, je spis marketingova prohra.
Pokud mas opravdu prehled v hodnoceni narazovych testu, pokus se tu vysvetlit konkretne proc 4 hviezdicky v jedne kategorii znamenaji vyssi bezpecnost nez 5 hviezdicek v sousedni.
Na to nelze říct nic jiného než😒br /> HA HA HA! A ještě jednou ha.
První Golf přišel na trh v roce 1974. Nezdá se mi moc pravděpodobné,že by špioni ze SRN kradli know how Trabantu v NDR.
Porovnávání kvality, jak to vlastně je ? Ceed je levný, proto je nekvalitní . Ocktávka má stejnou cenu jako VW Jeta v základu ,ale se spoustou doplnkové výbavy a stejně nedosahuje na Jetu. Vzhledem k tomu,že jsou u nás o 20%nižší výrobní náklady tak je vlastně kvalitnější, protože je drahší. Takže ,když odečtem těch dvacet procent tak se dostanem na podobnou cenu jako Ceed což je rozdíl 100000 kč a máme rozdíl v použitých materiálech. To jsou kouzla co?
Mnoho lidí nadává na Kiu ,pak kolem nich nějaká projede a jelikož nezaregistrovali značku tak řeknou to bylo pěkné auto, co to bylo? Kia ,to né ,to není možné ,to jsou šmejdy ,ale většina z nich tyto auta vlastně nikdy neviděla. Ten kdo je viděl a svezl se už totiž takové blbé keci nemá.
marianek
Bravo KIA. Tohle se nepovede ani nekterym "velkym" evropanum. KIA je nejenze dostihla, primo je vyvojem preletla. BRAVO :yes:
Stačí si prohlédnout korejské výrobky pořádně.
Vzpoměn si na Hyundai Matrix, SantaFe, Atos...
U Kii například Carnival,Carens a Opirus, který by zasloužil korunku pro nejošklivější auto.
Ta Q7 se muze srazit s jinou Q7 nebo se otoci kolem stromu, narazi do zdi... Neni to jen o srazce velkeho s malym. 😄
Téměř s jistotou není, protože Octavia, která má čtyři hvězdičky je organizací Euro-ncap řazena o kategoriii výše než Kia Cee'd.
Konkrétně Škoda patří do large family cars, zatímco Kia byla zařazena do skupiny small family cars.
Chtěl bych vidět srážku Q7 s touhle kiou. 😄
Před 2 roky 5 hvězd mnoho aut nemělo. A nemá je spousta "kvalitních" aut ještě ani dnes. Co říkáš třeba na takové Audi Q7 ?
..... pozde. Uz jsem se ***.
>😁 >😁 >😁
A které je podle tvého subjektivního hodnocení lepší ???
duševní vlastnictví je ošemetná věc a těžko se chrání... pokud neodnesl papírovou dokumentaci, ale jenom to co měl v hlavě a třeba to i trochu rozvinul, tak je to frajer.
Jen se z toho neposerte. Kvalitní vozy měli 5* už před 2 roky.
Kia udělala krok dopředu, protože by jinak už neexistovala (snad jen pro made in China) a škodovka zachrápala, ale trh není jenom o těchto dvou značkách.
Takže klídek.
Ano, je to "normál", normální krádež. Nicméně mým cílem nebylo někohu soudit či hodnotit, mým cílem bylo pouze vysvětlit, jak je možné, že Hyundai a Kia tak rychle vyrostli a vylepšili kvalitu
no a co? první golf byl taky vlastně poslední trabant (dokumentace prototypu záhadně zmizela a pak přišlo VW s golfem který byl přes kopírák). to je normál.
tudydudy
Souhlasim,Ceed je vlastne zcela jine auto,nez na jake jsme byli v poslednich letech od Korejcu zvykli.Ale k te hlucnosti u toho dieselu.Diesel je vzdy hlucnejsi nez benzin a pokud to vyrobce,,nezaplaca"vice kilogramy odhlucnovacich materialu,tak je to vzdy poznat.To,ze v ceedu se zda,ze diesel je tissi,to jednak svedci o odhlucnovacich materialech(viz.vyse)a take tim(jak pises),ze se nemusi vytacet.Ale,to benzin take ne,jenze pote temer nejede
Co třeba tohle? Jeden důkaz za všechny. Viz [odkaz] Nevím, jak jsi na tom a angličtinou.. tak že velice krátce. Ten člověk k nim přešel a s sebou si donesl zásadní toyotí know-how týkající se toho, proč jsou Toyoty tak kvalitní. Rok na to se Hyundai i Kia zázračně kvalitativně zlepšili a dotáhli se na nejlepší. Naschvál se kouki na statistiky spolehlivosti kolem roku 2000 a nyní :-! Tak co? Je to paranoia nebo fakt?
Jak se ti v něm jezdí?
RS
a to jako v čem? Mě to přijde tedy prakticky identické, možná Ceed se zdá více "rozhadrovaný" ale kabina je neporušená uplně stejně
Si zajdi do "autosalónu" kia a můžeš nám říct. Chytráku.
Mám pravdu 😄 Schválně jsem tam napsal "téměř ve všech ohledech".. jedním z hlavních důvodů byla právě cena 😉
..... kdyz nedavno kritizoval Kiu za nazev Cee´d a nedaval ji sanci...... Nazev se fakt nevzil, moc neprodavaj a moc hvezd taky nedostali...... 😄 😄
.... je to holt blby pocit, dat takovy prachy za ochcavku a pak se docist o nejakych hvezdickach. A to pockej, az budou auta dostavat mesicky, to budes mit teprve pocit 😄 😄
Korejcum lecos driv vychazi, to slunce maj driv, hvezdy dostali driv.... jen ta zaruka konci pozdeji. A to nasere. Tak si to priste promysli a pocitum zdar.
Okrem neskorej aktivacie airbagov sa pri tom teste navyse vobec neaktivovali predpinace bezpecnostnych pasov. Pri druhom teste (po uprave) uz bolo prakticky vsetko v poriadku (hoci kable sa opat poskodili)...
Preklep, samozrejme euroncap.com.
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Mas dukaz? Nebo je to jen paranoia a za vsim hledas Toyotu ? 😉
Ano, pro Cee'd je to nesporný úspěch a a další jasný důkaz toho, že se nemusí stydět ani před leadery své třídy. A to neberu v potaz cenu.
Rád bych upozornil, jak již psal výše "honzarov", na obrovský úspěch Fiatu 500 (5* 35 bodů !!!), dle mého se jedná o menší revoluci v kategorii superminis, kde, krom nového MINI od BMW, žádné jiné auto 5* hodnocení neobdrželo. A to ho FIAT zřejmě bude prodávat v cenách hodně pod 300 t. s plnou bezpečnostní výbavou (narozdíl např. od "5*" Tyoty Yaris, která má boční airbagy až v nejvyšších verzích - a to se jedná o vůz o kategorie mini). U vozu s poh. hmotností cca 930 kg se v dnešní době jedná o menší konstruktérský "zázrak".

Ps. Používám klasické členění kategorií, tzn. supermini a mini, rozdělení dle ENCAP mě připadá poněkud nešťastné.
Kouknete se na stranky euroencap.com a pustte si videa narazu roomsteru a ceedu. Subjektivne se mi zda rozdil v bezpecnosti techto dvou petihvezdickovych aut dost markantni.
Avatar - vlafi
vlafi
Souhlasím se Stillem..Rozhodně se vyplatí dojed o 50km dál a dozvědět se víc a i prohlédnout více aut..Já než abych jel do Kolína-5km nebo K.Hory-15km tak jezdím radši do Prahy..Dolnis na Spořilově :yes:
Renault se teké chlubí titulem mistra světa v F1 a přitom letos jedou takovou hujdu......a myslím, že i dlouho pojedou bez Alonsa.
sTiLL
No osobne mam skusenosti dobre, vela zavisi aj od predajcu ako cloveka, ci ma snahu vyhoviet zakaznikovi atd... Kazdopadne by som na tvojom mieste skusil obist aspon 2 predajcov a skusit dohodnut nejaku lepsiu cenu atd...mne sa to oplatilo.
Nenašel jsem vhodnější slůvko, protože ta jejich současná rozpínavost je ohromující. Kvalita je dneska bez připomínek. Netahej sem 20 let zpátky. To byli průseráři. Já se jich nezastávám. Jen smekám před tím obrovským skokem, který udělali. A co se týká přetahování mozků - a kdo to nedělá? Podívej se na designéra VW. Kde byl dřív, kde je teď, co udělal, co dělá a jak se to projevuje na současných prodejích? To je byznys. Jsi dobrej - je o tebe velkej zájem a eminentní snaha tě získat. To je v každém oboru. Takže až se dochechtáš "drsnýmu útoku", hoď si na konci roku na papír čísla prodejů a nejspíš tě ten smích přejde.
Kam chodíš na ty ceny, nejlevnější Focus je třídveřový zoufalec s 1.4 ve verzi výbavy - social edition.
teprve podepisovali smlouvu o dodávce - neboj, ještě si jich užiješ dost, až Tě bude nějaká haltovat kvůli překročení rychlosti 😄))
Nevíte někdo, jaká je aktuálně celková kultura prodeje vozů Kia? před dvěma a půl lety jsem si chtěl koupit Hyundai - v jednom autosalonu byli naprosto příšerní, v druhém velmi vstřícní, ALE... To auto, co jsem chtěl (tedy výbava určitého modelu), prostě momentálně vůbec nesjíždělo z pásů a nikdo nevěděl, kdy bude - prý někdy na podzim... A vůbec zadávat jakéhokoliv Hyundaie do výroby prý nemá smysl. Prostě mi dali na výběr z toho, co bylo na dvoře, nabídli autorádio zdarma a šlus... O to smlouvání mi ani tak nejde, jako spíš o ten výběr. Prostě se mi zdá, že evropský zákazník si rád auto vebere, sestaví, v lepším případě koupí skladovku, v horším ho zadá do výroby a 2 měsíce to nějak vydrží, přičemž během nákupu ještě ukecá nějakou tu slevičku nebo výbavičku navíc. Hyundai (jako matka Kii) na mě teda rozhodně nepůsobil dojmem, že by něco takového umožnil, ale možná se od té doby ledy hnuly...
Avatar - vlafi
vlafi
a rozhodně si puste video
No oni to ukázali nejen šikmookým. Kolik škodovek má podobný výsledek ?
Avatar - vlafi
vlafi
[odkaz]
sTiLL
Ani sa im necudujem, za lepsiu cenu ma ju o triedu lepsie auto, ved uz sa v tych fabiach museli citit trapne chudaci....kazdy trapko by im usiel nehovoriac o tom ze autorita toho auta je mizerna. (je male)
no hej ale neviem kde sú a či aj vóbec budú lebo teraz sa na slovensku policajtom rozdávajú Golfy 😒 Kia Sportage sú isté do miest z horami ale Ceedy neje teraz oních ani počuť 😒
sTiLL
Ale nie, schvalne si pozri co som napisal pri teste Fabie2 - ak Cee'd nedostane 5* budem riadne * na Kiu. Nastastie sa to nestalo.
sTiLL
Vyhovorka ze to flaka aj niekto iny nie je ospravedlnenie...
sTiLL
No jo, ja mam pocit ze dotycny ma octavku 😉
i na dalším poli - slovenská policie si místo tragických, předražených a motoricky katastrofálních fábií objednává Kia Cee´d-y...
Ja jsem spis zvedav, co si skodomilove vymysli ted za pseudoduvody kritiky. >😁
Nastesti pravdu nemas, cenove se te udajne "konkurenci" rovnat rozhodne nemuze! 😄
Avatar - vlafi
vlafi
ty si asi nesedel ani vzádu v kufru,že říkáš o nedostatku místa že >😁 tak si kup to embéčko a můžem to zkusit na silnici...K té odpovědi k motorům-když už i redaktoři nejmenovaného média řekli,že za motory by se embéčka mají stydět,tak asi na tom něco bude ne?? Prostě ten kdo kritizuje motory,tak tomu rozumí asi jako roční dítě...
Kdyby dostal cednik 4*, tak s nim zas budes souhlasit 😄
To ses teda na obrovskem omylu. Jezdim starsi Skodovkou a rozhoduji se mezi Octavkou a Ceedem. Jako uzivatel Skodovky zadnou zast vuci teto znacce nemam. Problem je, ze si k autu, ktere uz v zakladu stoji o 100 - 150 000 vic musis dokupovat takove samozrejmosti jako je radio, mezipodlaha (jinde je proste rovna jako pravitko), hagusy na strechu nebo dokonce sterac u liftbacku... Octavka se mi libi ale zaslepeny nejsem. Mej se hezky.
Uz se omlouvam ale budu to opakovat porad dokola. Minimalne v EU toyota prodavala rok RAV4 s obdobnou chybou a nic se neopravovalo. Skodovka toto aspon resila dodatecnym pridanim kondenzatoru u vyrobenych kusu. Chci znat tvuj nazor na pristup toyoty.
Avatar - vlafi
vlafi
Já bych už nedělal nic,jelikož to co je o cee´du známé ze zkušeností majitelů nebo testů v různých mediích apod.pro většinu lidí je dostačující a ti co mají spoustu řečí pořád dokola,tak at si žvatlají,ty by kritizovali i kdyby bylo lepší než Ferrari...
No tak čtu , že i pětistovka Fiat má 5 hvězd . Což avizovali taloši předem , věřili si . No škodovka má dobrou ostudu .
To chces od vsech slyset, ze mas nejlepsi karu? Hadat se o pocity uz je trochu mimo, mi prijde 😄
Avatar - vlafi
vlafi
možná zaspali,ale každý se neprobudí hned nebo jo???Myslím,že probuzení přichází v pravý čas..Stačí se podívat na pár ostatních automobilek jak mají problémy..Navíc je to dost vhodné auto pro tzv.průměrné rodiny a ne jen pro ty bohatší..Ještě že se u nás rozjeli až ted a je to za takové peníze..Škoda je v Evropském průzkumu nejdražší právě u nás,což je asi v pořádku že???Hlavně,že jsou nejoblíbenější v Polsku apod.Tam za levno a na Čechách by jen vydělávali..i servisku jsem měl levnější než u octávky..Jinak hvězdičkám patří potlesk
Az na to, ze Roomster tim testem skoro neprosel, protoze se mu pozde aktivovaly airbagy, kvulli pretrzeni kabelu od baterie. Skoda to sice vyresila pridanim kondenzatoru, ale to je reseni velmi sporne, zejmena z pohledu zivotnosti kondenzatoru, navic kondenzator neresi vse.

A co je hlavni, se stavajicimi zakazniky Skoda totalne vyjebala, protoze odmitla uznat pozde se aktivuji airbagy jako zavadu, takze doted chudaci jezdi v aute, kde jsou airbagy pri silnejsim narazu prakticky nefunkcni. Tomu serika simply clever reseni :no:
Vidím, že se tady sešly samí antiškodováci takže Vám přeji příjemnou zábavu. Kia je nejlepší.
Ty tomu říkáš skok.. někteří jiní tomu říkají "průmyslová špionáž u Toyoty" 😉 Nicméně výsledkem je první korejec, který se může téměř ve všech ohledech rovnat se zavedenou konkurencí :yes:
Ale predsa z Audi zlanareny madar Kovacs Miklos pod taktovkou Petra Schreyera zjavne urobil dobre auto. A mozno ani nebude az takou sockou - urcite by si mohol dovolit kupit napr. Roomstera s nejakym turbomotorom.
sTiLL
Otazka je co ta sere viac, ci to ze Fabia 2 ma len 4, alebo ze Kia ma 5* >😒]
sTiLL
Mozes ten "pocit" popisat, nez som kupil Ceeda jazdil som skoro v kazdom aute jeho triedy a nic take som nezazil :-!
mam obavu, ze ten Focus Colection Combi stoji s dieselem v zakladu 460 - takze nee. Cenou vyhrava Ceed (i kdyz ne vyrazne)
koukni se na jejich prodeje po 20 letech pritomnosti na trhu Evropy a reknes si, co do teto doby delali;-/ ...ty "drsnej utoku"😉)) myslim, ze pochopili, ze nic jineho jim nezbyva a ze to nedokazou bez evrospkych automobilovych odborniku jim doslo taky az v poslednich par letech, takze bez emoci bych rekl, ze zaspali doby a ze to musej sakra dohanet...kdo dela v automobilovem prumyslu, vi, jak lovej mozky po cele Evrope;-/ faktem je ze nabizeji docela slusny prachy, ale maji to poskladany ze vsech koutu sveta, takze...nevim, nevim, jak dlouho jim to vydrzi, ani to ale nechci hodnotit, spis me rozesmal ten "drsnej utok"😉))
Ale seženeš - Focus Combi Collection - 399 000,- 😉 a myslím, že má lepší výbavu - 6AB, tempomat,..
.... super motory. No jasne :no: :no:
VW a spol 😄
BRAVO KIA, BRAVO HYUNDAI - mame dalsie dve znacky, ktore to tu o chvilku roztocia tak ze sa WV a spol. nebude stacit divit. Len tak dalej 😄 Ceed je pekne auto a kazdy den mam na jedno krasny vyhlad z balkona a poviem Vam budii respekt, Bravo KIA
NCAP lze pochvalit za osvetu pro zakazniky, stanoveni standardu pro jednotlive vyrobce a byznys, ktery delaji vyrobcum airbagu, o ktery jde v tehle soutezi SuperCars;-/ nechci to zpochybnovat, ale myslim, ze se posledni dobou jednoznacne ukazuje, ze tohle hodnoceni ma v dnesni dobe jiz temer nulovou vypovidaci hodnotu a ze jedinym rozumnym zaverem je, jestli si do auta muzu a chci objednat veskere mozne airbagy...ale o tom kdo ma 5 nebo 4 hvezdicky nerozhoduji vysledky, ale komise ktera je po svem interpretuje => bud at konecne uz zavedou sirsi skalu,o s kterou neustale otaleji (proc asi, ze;-ú) anebo se na to vakvajznou
osobne nechapem kde bol problem doteraz.. ked su peniaze da sa cokolvek, len sa treba rozhodnut.. asi iba prihlupli top manazment..
pocit z ceedu je urcite horsi ako z oktavky (rovnaka trieda), ale som presvedceny ze buduca generacia uz nebude zaostavat v nicom.. za 2/3 cenu oktavky, jasna volba
Myslíš se spoustou místa nad hlavou 😊)
Tak a je to tady. Pět zářivých hvězdiček pro auto z "rejžovejch polí". Kdyby mi to někdo řekl před 10 lety, asi bych si klepal na čelo a dneska ..... když už tu někdo výše srovnával se Škodou - kolikpak hvězdiček má nejúspěšnější domácí značka ??? Faktem je, že útok značky Kia je hodně drsný a hodně úspěšný. Nejsem příznivcem této značky, ale nad jejím úspěšným postupem nelze jinak než smeknout. A pokud byl donedávna ještě nějaký pochybovač o téhle značce, pak tahle třešnička mu musí zavřít ústa. Smekám a píšu : BRAVO KIA :yes:
Co se týče vzhledu, tak větší hnus než je Škoda bys těžko pohledal.
tlieskam. oktavka si moze brat priklad
To ma roomster taky a na rozdil od tehle plechovky to je kvalitni stroj se spoustou mista a super motory za bomba cenu!

Nejaka madarska socka pod taktovkou rejzozrouta nemuze udelat poradny auto !
jsem zvedav jak na to zareaguje skoda a VW koncern vzdy jsem byl zaryty odpurce korejskych aut ale ted 😄 ta cena je opravdu super jen tak dale...
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Takovej pokrok, takovej obrovskej skok dopredu jsem u jine automobilky nezazil. Smekam pred managementem :yes:
Tak je. Presne s rovnakou nedoverou museli kedysi bojovat japonske automobilky, ale teraz uz je toyota najvacsim vyrobcom, mazda podla autobild-u zas robi najspolahlivejsie vozy...

Hyundai/Kia su kdesi na pol-ceste. Svojim pristupom si zacinaju ziskavat lepsie meno, a predovsetkym zakaznikov. Ak si udrzia kvalitu, postupne zburaju mytus "korejskeho suntu" a bude s nimi treba vazne ratat.

A tretia vlna "azijskeho utoku" budu cinania. Ano, teraz su nam este s tymi svojimi nebezpecnymi plagiatmi skor na smiech, ale prejde par rokov, a so svojou lacnou pracovnou silou a obrovskymi vyrobnymi kapacitami budu predstavovat pre "tradicnych" vyrobcov velmi vaznu konkurenciu...
No, o tom jestli je Kia hezčí a zejména kvalitněji vyrobená než Škoda by se dalo polemizovat, ale rozhodně udělala Kia obrovský pokrok :yes:
Osobně bych si pořád vybral francouzské nebo italské auto (žádný flame prosím 😉 ) ale naprosto rozumím lidem, kteří si Ceed nebo i30 koupí. A to je potřetí, co něco takového říkám (předtím to bylo u Kii Sorento a Hyundaie Getz).
KIA KIA KIA KIA!!! Uz je len otazka casu ked sa Kia v mienke ludi dostane tam, kde je teraz Mazda alebo toyota. KIA DO TOHO!! :yes: :yes:
:yes:
Nechapem naco s narazovymi skuskami tolko cakali, predaje mohli byt ovela vyssie hlavne pri uplne novom a prelomovom modele. Napriklad Toyota Auris oznamovala Europe uz mesiac pred zacatim svojho predaja, ze ma 5 hviezd. Nevadi. Podarilo sa a ak bude Kia pokracovat v tomto trende, v mnohych rodinach sa posunie v procese vyberu noveho auta na 1. miesto. Takze Kia, Hyundai drzim palce (a konkurencii tiez, aby sme sa mohlistale vozit bezpecnejsie, spolahlivejsie a za dobru cenu).
no konecne 😄
O vikendu jsem se svezl novym Ceedem - kombikem, nejdriv benzinem 1,6 a pak dieselem 1,6. Mohu rici (jsem nepritel dieselovych motoru pro jejich zvuk), ze ten diesel jede uzasne, zvuk paradni, zadny traktor z TDI koncernu VW. Dokonce jsem mel pocit, ze diesel byl mene hlucny nez benzin, protoze nebylo treba ho vytacet. Za 430 000 kombi v dieselu s klimatizaci, malou spotrebou a prodlouzenou zarukou, to neni spatna nabidka. Pokud budu kupovat diesel, bude to Ceed. Jednoznacne. V teto cene srovnatelnou kvalitu nesezenu.
A co by to marketing nevyužil. Renault a Fiat se s tím chlubí už aspoň 2 roky.
bravo kia za 5*! to půjde výborně i marketingově využít.
:yes: :yes: :yes:
Vsak jasne. A rovnako mozeme tiez povedat, ze nebyt VW, nie je vobec iste ze by Skoda bola tak komercne uspesna... 😄
Tak teraz jedni sikmooki (korejci) ukazali druhym sikmookym (cinanom), ako sa ma robit bezpecne auto...
Takže Kia je teď bezpečnější, levnější, hezčí a kvalitněji vyrobené auto než Škoda... Bravo! Skláním se až k zemi, tohle kdyby mi někdo před pár lety řekl, tak bych ho odkázal na MUDr. Chocholouška.
ale i pro Hyundai. Nebýt Hyundaie, není vůbec jistý, že by to Kia dopracovala tak daleko.