Novinky
Dokonalé auto... do Maroka. Ani v Albánii, kde EU staví místo šotolinových cest asfaltky už to nedává smysl... v Austrálii si to užiješ, v US taky... v našich zeměpisných končinách bohužel bez využití. Škoda, že ten motor nedali i do běžného Rangeru, s přijatelnější cenovkou.
😁 Optikou tohoto ano.
Jasně, že když jsi někde pracovně dodávkou, tak nepojedeš přes město pro osobák, kvůli nákupu.
Já se na to spíš dívám optikou jednoho univerzálního auta na vše, dle požadavku a potřeb uživatele. Když máš love a dům s pozemkem, tak si měj i víc aut, když budeš šťastnější, myšleno obecně. Ale když ho prostě nemáš a přihlédneš na náklady pořizovací i provozní, ekologické dopady, zoufalý nedostatek parkovacích míst už i na maloměstech, tak je myslím rozumné volit víc hlavou, než srdcem. Pokud by ti Raptor nahradil 2 auta ( osobák i dodávku ) a zvládnul bys s tím práci i zábavu/rodinu/cestování, tak proč ne? Ale jsou i lidi, kteří mají dům s garáží, ale 6 aut a obloží půl ulice a ostatní nemají kde zastavit. To je taky na pěst. Prostě by to chtělo tak nějak všeho s mírou.
Jasně, že když jsi někde pracovně dodávkou, tak nepojedeš přes město pro osobák, kvůli nákupu.
Já se na to spíš dívám optikou jednoho univerzálního auta na vše, dle požadavku a potřeb uživatele. Když máš love a dům s pozemkem, tak si měj i víc aut, když budeš šťastnější, myšleno obecně. Ale když ho prostě nemáš a přihlédneš na náklady pořizovací i provozní, ekologické dopady, zoufalý nedostatek parkovacích míst už i na maloměstech, tak je myslím rozumné volit víc hlavou, než srdcem. Pokud by ti Raptor nahradil 2 auta ( osobák i dodávku ) a zvládnul bys s tím práci i zábavu/rodinu/cestování, tak proč ne? Ale jsou i lidi, kteří mají dům s garáží, ale 6 aut a obloží půl ulice a ostatní nemají kde zastavit. To je taky na pěst. Prostě by to chtělo tak nějak všeho s mírou.
Jako jo. Jenom když ji denně potřebují, tak je z toho daily 😁 Protože nejezdí se v tom nakonec tak špatně a nebudeš jezdit přes celé město pro osobák a zpátky jen abys na práci jezdil dodávkou a do Lidlu osobákem. Já to taky tak mám. Mám ve firmě asi 6.3m dlouhou dodávku s celkovou výškou 2.7m a když vezu něco někam pracovně, tak pak nejedu přes celou Prahu pro osobák abych objel další věci. Objedu to najednou. Např. posledně jsem jel za účetní do centra Prahy a chce to trochu opatrnosti a zvyku, ale vešel jsem se všude. A co tou dodávkou občas jezdím, tak po nich víc koukám a vidím, že je to standard. Nebo jsem se bavil jsem teď s jedním řemeslníkem, právě říkal, že osobákem jezdí jen s rodinou o víkendu, jinak všude dodávkou a to se pohybuje pouze po Praze. Pak ti Ranger přijde jako malé auto právě 😁
Ja s ni jezdil rok a půl. Schvaluji ti tvoje ekologické smyšlení, ale až příště pojedeš 170 uvědom si, že produkuješ o 30% víc emisi, než kdyby jsi jel předpisově. Pamatuj, ti co kážou - ti musí jít příkladem především 😉
Nojo, ale srovnání s řemeslnickou dodávkou krapet pokulhává. Oni ji mají na práci a proto, protože jí potřebují. Pro ně to není showcar. Asi by sis nekoupil dodávku na daily, že ne? :-!
Tak jsem se koukal na to video. :yes: O čem jsem psal je tam víceméně zodpovězené, respektive pochopil jsem to tak, že by se to mohlo vyrovnat komfortu full-size trucků (nebo alespoň civilních aut) a má to na silnici komfort. Až budou předváděčky tak tohle teda musím zkusit, vypadá to hodně zajímavě. Ale asi bych se tím neměl chlubit abych neprovokoval když jsem z té Prahy a nebydlím v lese 😁 😁
5er se dá sice nakonfigurovat do komfortu. Jenže já narážel na to, že lidi si kupují X5/X7, protože z principu prostorově se tam člověku sedí lépe, využitelného prostoru je v praxi víc než jen když změříš místo na kolena. Takže ten komfort v 5er má určité limity a specifika. I tady v diskusích pár takových lidí máme 😊 Na úkor jízdních vlastností samozřejmě, ale chápu to. Já měl SUV, sportovní auta, kombíky, sám nedokážu říct co je nejlepší koncepce. Pořád to mám tak, že jak na co a nedokážu vyzdvihnout jednu nad druhou.
A jako jasně, kdyby tohle měl každý v Praze tak se sem nevejdeme. Už teď se nevejdeme i když je pořád nejvíce hatchbacků a menších aut. Na druhou stranu řemeslníci typicky jezdí “menší” = 5m dodávkou nebo rovnou většíma 6m a více. A to potom je Ranger kompaktní třída…
A jako jasně, kdyby tohle měl každý v Praze tak se sem nevejdeme. Už teď se nevejdeme i když je pořád nejvíce hatchbacků a menších aut. Na druhou stranu řemeslníci typicky jezdí “menší” = 5m dodávkou nebo rovnou většíma 6m a více. A to potom je Ranger kompaktní třída…
Proč to překrucuješ? Vadí ti Géčka /ty jsou velikostně asi jako X5/, vadí ti mid-size trucky, které jsou menší než Transit L2, vadí ti velká kola na autech, Carrera za 5 míčů není prezentace jmění, ale Ranger za 1,8 ano😊 asi by to chtělo sepsat příručku 😉
Pětka přece nemusí být příliš sportovní a umí být i velmi pohodlná, ne? A X5 vzadu taky zrovna neexceluje s místem. Tak v čem je tak moc prostornější? Kufr?
Já ti rozumím, jak to myslíš, ale je to pohled extrémně úzké skupiny obyvatel.
A vem si za jakou cenu by ten provoz byl. Za A pořizovačka na úrovni prémie, na to už každej nemá. Za B provoz - Gumy a palivo. 3x-4x tolik co u normálního auta. Proč? Náklady, emise, …
Za C místo. Představ si centrum města, kdyby u nás každej druhej měl takový monstrum. Jak a kde bys asi parkoval. Leda na těch chodnících a obrubnících jako hovado.
Nic ve zlém. Tohle prostě patří někam do divočiny a ne do města.
Já ti rozumím, jak to myslíš, ale je to pohled extrémně úzké skupiny obyvatel.
A vem si za jakou cenu by ten provoz byl. Za A pořizovačka na úrovni prémie, na to už každej nemá. Za B provoz - Gumy a palivo. 3x-4x tolik co u normálního auta. Proč? Náklady, emise, …
Za C místo. Představ si centrum města, kdyby u nás každej druhej měl takový monstrum. Jak a kde bys asi parkoval. Leda na těch chodnících a obrubnících jako hovado.
Nic ve zlém. Tohle prostě patří někam do divočiny a ne do města.
Otevři si věštírnu případně provozuj za peníze psychoanalýzu.
Já začnu o zamindrákovaných pozerech v monster autech, která nikdy nezažijí podmínky pro které byly určené a ty z toho vyvodíš závěr, že já mám mindrák. Oni si nic nedokazují, zato já mám v B8 tu potřebu. 😁 😁 😁
A nakonec pochopitelně závist. Po nocích doma tajně masturbím nad supersporty na 22” a nad monster trucky a vidím se, jak to všem natřu tady u nás před Albertem. 😁 😁 😁
A hlavně všem závidím ty obří tvrdý obruče. Sám jsem si dal do auta výbavu za půl mega navíc, ale na kola mi už nezbylo a tak jsem si tam musel dát potupně 17” a teď kvůli tomu kolem sebe jen kopu. 😁 😁 😁
Ty jsi fakt überkkt. Dál už na tebe fakt reagovat nebudu.
Já začnu o zamindrákovaných pozerech v monster autech, která nikdy nezažijí podmínky pro které byly určené a ty z toho vyvodíš závěr, že já mám mindrák. Oni si nic nedokazují, zato já mám v B8 tu potřebu. 😁 😁 😁
A nakonec pochopitelně závist. Po nocích doma tajně masturbím nad supersporty na 22” a nad monster trucky a vidím se, jak to všem natřu tady u nás před Albertem. 😁 😁 😁
A hlavně všem závidím ty obří tvrdý obruče. Sám jsem si dal do auta výbavu za půl mega navíc, ale na kola mi už nezbylo a tak jsem si tam musel dát potupně 17” a teď kvůli tomu kolem sebe jen kopu. 😁 😁 😁
Ty jsi fakt überkkt. Dál už na tebe fakt reagovat nebudu.
Nevim, každý to vidíme trochu jinak. Pozérství taky nemam rád, ale nesoudil bych lidi a určitě ne takhle jednoduše.
Je to individuální. Jsou lidi co vydrží dělat celý život stejnou práci na stejném místě a jsou šťastní. Podobně to je s auty a já dokud se držel ve škatulkách klasických aut s obyčejnými výbavami a motory, tak jsem to asi viděl podobně jako ty. Pak jsem z toho vybočil (primárně díky finanční situaci) a jak se říká, s jídle roste chuť 😃 Tu 540i touring jsem měl a asi je to opravdu nejuniverzálnější auto jaké kdy existovalo pro lidi co tíhnou ke sportovním a rychlým autům. Ale neplatí to absolutně a X5 je výrazně hůř jezdící, ale násobně praktičtější auto. Po čase člověka začne mrzet, že je pětka příliš sportovní a chtělo by to víc prostoru.
Tyhle offroady dovedené do extrémů pro výkony na silnicích jsou pak protipól, který ale paradoxně má nejblíž definici nejlepšího univerzálu, protože mají obří prostor, na silnici zvládnou hodně a - již omílaná fráze, pro ty kdo využijí - jsou v terénu jako doma. Tím jsou automaticky chráněná ve městě proti škrábancum, obrubníkum a tak. Prostě je to o úhlech pohledu.
Je to individuální. Jsou lidi co vydrží dělat celý život stejnou práci na stejném místě a jsou šťastní. Podobně to je s auty a já dokud se držel ve škatulkách klasických aut s obyčejnými výbavami a motory, tak jsem to asi viděl podobně jako ty. Pak jsem z toho vybočil (primárně díky finanční situaci) a jak se říká, s jídle roste chuť 😃 Tu 540i touring jsem měl a asi je to opravdu nejuniverzálnější auto jaké kdy existovalo pro lidi co tíhnou ke sportovním a rychlým autům. Ale neplatí to absolutně a X5 je výrazně hůř jezdící, ale násobně praktičtější auto. Po čase člověka začne mrzet, že je pětka příliš sportovní a chtělo by to víc prostoru.
Tyhle offroady dovedené do extrémů pro výkony na silnicích jsou pak protipól, který ale paradoxně má nejblíž definici nejlepšího univerzálu, protože mají obří prostor, na silnici zvládnou hodně a - již omílaná fráze, pro ty kdo využijí - jsou v terénu jako doma. Tím jsou automaticky chráněná ve městě proti škrábancum, obrubníkum a tak. Prostě je to o úhlech pohledu.
Když mi bylo šest let, viděl jsem u sousedů stát tohle
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/6699385.jpg?…
na vídeňskejch značkách, byli u nich na návštěvě příbuzní. A byl jsem z toho auta úplně hotovej. Bylo mi šest a to auto se mi líbilo, strašně moc, ani jsem nevěděl, že se něco tak krásného dá vyrobit. A o nějakejch 44 let později budu řešit, jestli si to můžu koupit aby si někdo nemyslel, že prezentuju svoje peníze nebo svoji sílu 😄 😄 😄
Sorry, nechtěl jsem to napsat celou dobu, ale myslím, že tvůj hlavní problém je prostě závist...
https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/6699385.jpg?…
na vídeňskejch značkách, byli u nich na návštěvě příbuzní. A byl jsem z toho auta úplně hotovej. Bylo mi šest a to auto se mi líbilo, strašně moc, ani jsem nevěděl, že se něco tak krásného dá vyrobit. A o nějakejch 44 let později budu řešit, jestli si to můžu koupit aby si někdo nemyslel, že prezentuju svoje peníze nebo svoji sílu 😄 😄 😄
Sorry, nechtěl jsem to napsat celou dobu, ale myslím, že tvůj hlavní problém je prostě závist...
Věřím, že existují lidi, kteří část potenciálu toho auta využijí a skutečně ocení, ale přesto jsem přesvědčen, že velkou skupinou budou prostě ti pozeři.
Znám spoustu lidí, kteří mají potřebu jen ukazovat okolí svoji "sílu" a prachy.
A když je omrzí S klády, a sedmičky, tak jdou do podobných aut, nebo do Géčka, který nikdy neopustí silnici.
Kdybych měl ranč někde na horách, nebo les a chtěl všehoschopný univerzál a chtěl vyhodit ranec a lejt do toho 20/100 a platit a platit a mít trojnásobnou emisní stopu, tak bych možná mohl uvažovat i nad podobným povozem. Ale nakonec bych stejně vzal něco jako Nissan Navara R4 diesel na práci + obyč. auto na silnici. Ale chápu, že každej to má jinak.
Větší pochopení mám spíš pro lidi, který si koupí třeba i30N, kde se za rozumný peníze asi dobře svezou, pokud je to baví řádit v zatáčkách a nevadí jim se naklepávat.
Taky se mi 2x, 3x do roka stane, kdy si řeknu, že bych si pár pěkných zatáček užil líp v podobným HH se špérou, ale po pár minutách to přejde a jsem zase rád za normální relativně komfortní povoz. Kdybych chtěl uvalit za auto větší obnos, tak pro mne je vrchol a ideál něco jako A6 Allroad i když předchozí generace byla lepší a kvalitnější, než ta současná. Nebo, když si odmyslím lehčí terén, tak 540i Touring. To je pro mne takový pomyslný strop. Před 20 lety bych mluvil asi spíš o Golfu GTI, nebo BMW3er, ale už holt fotrovatím a vidím jiné přednosti vozů. Nemám potřebu lítat ze strany na stranu jak cvok a vyndávat z auta všechno a všechny, aby to tam nelítalo a nezvracelo. Já se prostě jen svižně vozím a v podstatě v autě relaxuju.
Znám spoustu lidí, kteří mají potřebu jen ukazovat okolí svoji "sílu" a prachy.
A když je omrzí S klády, a sedmičky, tak jdou do podobných aut, nebo do Géčka, který nikdy neopustí silnici.
Kdybych měl ranč někde na horách, nebo les a chtěl všehoschopný univerzál a chtěl vyhodit ranec a lejt do toho 20/100 a platit a platit a mít trojnásobnou emisní stopu, tak bych možná mohl uvažovat i nad podobným povozem. Ale nakonec bych stejně vzal něco jako Nissan Navara R4 diesel na práci + obyč. auto na silnici. Ale chápu, že každej to má jinak.
Větší pochopení mám spíš pro lidi, který si koupí třeba i30N, kde se za rozumný peníze asi dobře svezou, pokud je to baví řádit v zatáčkách a nevadí jim se naklepávat.
Taky se mi 2x, 3x do roka stane, kdy si řeknu, že bych si pár pěkných zatáček užil líp v podobným HH se špérou, ale po pár minutách to přejde a jsem zase rád za normální relativně komfortní povoz. Kdybych chtěl uvalit za auto větší obnos, tak pro mne je vrchol a ideál něco jako A6 Allroad i když předchozí generace byla lepší a kvalitnější, než ta současná. Nebo, když si odmyslím lehčí terén, tak 540i Touring. To je pro mne takový pomyslný strop. Před 20 lety bych mluvil asi spíš o Golfu GTI, nebo BMW3er, ale už holt fotrovatím a vidím jiné přednosti vozů. Nemám potřebu lítat ze strany na stranu jak cvok a vyndávat z auta všechno a všechny, aby to tam nelítalo a nezvracelo. Já se prostě jen svižně vozím a v podstatě v autě relaxuju.
No ale s tím pozérstvím bych zrovna u Rangeru Raptor brzdil. Za mě to je takový Yaris GR mezi velkýma autama. Je to pozoruhodný stroj, který povrchní lidi odradí kompromisama spojenýma minimálně třeba s manévrováním po městě nebo “nesprávným” znakem na kapotě vzhledem k cenovce, za kterou už je plnotučná prémie. Neznám konkrétně tuto verzi a generaci, ale pro mě má tahle kategorie aut kouzlo a výhody, na které musíš mít něco najeto. A tipl bych si, že pokud ne, tak to ty lidi ani neosloví na to aby tím denně jezdili.
Už nemám sílu vyvracet ti ty tvoje mindraky. Když to udělám, stejně děláš, ze jsi to nečetl (třeba ty bláboly o manažerských sedanech na 17tkach v Německu apod.) Slintas nad 540i, ale kdo jezdí v Géčku, ten se předvádí. Zatímco petkove BMW je vysněné vozidlo matky Terezy. Tolik žluči pohromadě se jen tak nevidí…
Kdybych měl na Veyron, tak bych si ho nekoupil a radši za to vybudoval záchrannou stanici pro zvířata. Nevím co bych s tak blbým autem dělal? Projebával další miliony za servis, když už bych na to měl?
Jinak akorát meleš demagogický sratchky. Ať si každej dělá, co mu vyhovuje, když nikoho neomezuje. Nikde neříkám, že mají všichni myslet jako já a dělat to samý. Jen poukazuju na trapnost určitých skupin a módních trendů atd. Mě je jedno, že má někdo HH, někdo M3, někdo Fabii a někdo RR. Jen nemusím pozery. Ale neboj, nenavrhuju zákon na jejich odstřel. Jen jsou mi k smíchu a částečně je i lituju.
Jinak akorát meleš demagogický sratchky. Ať si každej dělá, co mu vyhovuje, když nikoho neomezuje. Nikde neříkám, že mají všichni myslet jako já a dělat to samý. Jen poukazuju na trapnost určitých skupin a módních trendů atd. Mě je jedno, že má někdo HH, někdo M3, někdo Fabii a někdo RR. Jen nemusím pozery. Ale neboj, nenavrhuju zákon na jejich odstřel. Jen jsou mi k smíchu a částečně je i lituju.
Ježyš, to byla sranda, že mi to páplo 5,7/100, tak to asi muselo bejt rychlejším výjezdem do kopce. Opět jsem tu zase jediný, kdo občas přišlápne plyn, že? Když je přede mnou 3 kilometry volno a nikde ani noha.
Kdybych byl politik, tak bych říkal, že jezdím maximálně 89,5/100 i na dálnici a pokud by mě změřili, tak bych tvrdil, že je to kampaň a že to mají rozbitý.
Kdybych byl politik, tak bych říkal, že jezdím maximálně 89,5/100 i na dálnici a pokud by mě změřili, tak bych tvrdil, že je to kampaň a že to mají rozbitý.
Vymezování se. To je tvoje životní náplň. Kdo to dělá jinak než ja je kkt. Auto je dopravní prostředek. Je mi jedno jak vypadá, mam ho na převoz z bodu A do bodu B. Stačí mi sedan a kombik a zbytek nechápu.
Dobre, ale jsme na webu o autech a je tu spousta lidí, co to má jinak 😉
Ještě jedna věc. Když mas Bugatti Veyron, neresis, jestli někdo jezdí Ramem. Když mas Passata, beres to jako ze se na tebe povyšuje. Je to jen úhel pohledu.
Dobre, ale jsme na webu o autech a je tu spousta lidí, co to má jinak 😉
Ještě jedna věc. Když mas Bugatti Veyron, neresis, jestli někdo jezdí Ramem. Když mas Passata, beres to jako ze se na tebe povyšuje. Je to jen úhel pohledu.
Tak když napíšeš, ze jsi dneska jel na 90ce 170 taky není chlubení. Vždyť je to vlastně jedno…
Já se v mládí nadriftoval až hanba a jsem rád, že jsme to všichni přežili, ale už mi není 20.
Včera jsem jel na letních (termín přezutí mám až zejtra :-! ) v cca 3°C a nehrábl jsem si ani jednou. Všude se píše, jak se nedá rozjet se 400Nm na předku. No já nevím, asi jsem divnej. Mně to jde.
Moc nechápu tu trakci. Tu snad dělá přítlak hnané nápravy, špéra, směs pneu a do jisté míry i šíře pneu, protože guma na suchu umí velmi lehce modifikovat fyzikální zákony týkající se tření. Standardně se uvažuje síla na jednotku plochy, pokud se pamatuju dobře. Ale průměr kol?
Dále moc brzd větších než 17" (340mm) jsem na autech neviděl. Není-li řeč o M5, RS6, X6M, RSQ8 a pod... Takže 17-18" kola stačí bohatě. Kdo je vymetač zákrut a nesnese žvejkání gumy, ten se musí holt naklepávat jako řízek. Moje plotýnky už by tohle nechtěly.
Větší kola moderním autům sluší, to jo, ale já považuju běžné auto za dopravní prostředek. Kdo má jako koníčka sbírání aut, nebo závodění, nebo tuzing, tak ať si tam dá, co chce, ale ty lidi v BMW 320d holobyt na 19" fakt nechápu. A že jich je. A svého času, když jsem zvažoval vzít G21 330i, tak byly všude i skladem v desítkách kusů a na 17" v ČR NULA!!! Nešlo se projet. Nojono. Pořád je tu ta mentalita ze zvířecí říše... Ten má větší paroží, ten lesklejší peří, ten delší ocas, ten větší kola... 😁
Včera jsem jel na letních (termín přezutí mám až zejtra :-! ) v cca 3°C a nehrábl jsem si ani jednou. Všude se píše, jak se nedá rozjet se 400Nm na předku. No já nevím, asi jsem divnej. Mně to jde.
Moc nechápu tu trakci. Tu snad dělá přítlak hnané nápravy, špéra, směs pneu a do jisté míry i šíře pneu, protože guma na suchu umí velmi lehce modifikovat fyzikální zákony týkající se tření. Standardně se uvažuje síla na jednotku plochy, pokud se pamatuju dobře. Ale průměr kol?
Dále moc brzd větších než 17" (340mm) jsem na autech neviděl. Není-li řeč o M5, RS6, X6M, RSQ8 a pod... Takže 17-18" kola stačí bohatě. Kdo je vymetač zákrut a nesnese žvejkání gumy, ten se musí holt naklepávat jako řízek. Moje plotýnky už by tohle nechtěly.
Větší kola moderním autům sluší, to jo, ale já považuju běžné auto za dopravní prostředek. Kdo má jako koníčka sbírání aut, nebo závodění, nebo tuzing, tak ať si tam dá, co chce, ale ty lidi v BMW 320d holobyt na 19" fakt nechápu. A že jich je. A svého času, když jsem zvažoval vzít G21 330i, tak byly všude i skladem v desítkách kusů a na 17" v ČR NULA!!! Nešlo se projet. Nojono. Pořád je tu ta mentalita ze zvířecí říše... Ten má větší paroží, ten lesklejší peří, ten delší ocas, ten větší kola... 😁
Tvl a mám psát kolik mi žere v provozu RR Sport, když jezdím Passatem?
Normálně se tu bavíme o autech a tak asi píšu o tom o čem mám páru a ne o tom, co si cucám z prstu. To není chlubení, to je diskuze o vozech. Nestydím se za něj ani se s ním nechlubím.
Je to racionální vozidlo, nic víc. Mě vyhovuje, nic víc.
Jestli je podle tebe stejně racionální si koupit Raptora, nebo Géčko V8 a pak s ním jezdit po městě od OC k pumpě a zpět, jako fůra kktů, který znám, tak OK. Tvůj pohled.
Normálně se tu bavíme o autech a tak asi píšu o tom o čem mám páru a ne o tom, co si cucám z prstu. To není chlubení, to je diskuze o vozech. Nestydím se za něj ani se s ním nechlubím.
Je to racionální vozidlo, nic víc. Mě vyhovuje, nic víc.
Jestli je podle tebe stejně racionální si koupit Raptora, nebo Géčko V8 a pak s ním jezdit po městě od OC k pumpě a zpět, jako fůra kktů, který znám, tak OK. Tvůj pohled.
Jenže ty na to koukáš čistě z tvého pohledu na auta a potřeby a očividně i rozpočtu. A docela mě překvapují tvoje závěry o lidech a jejich autech 😁 Velká kola, obzvlášť na HH mají velký smysl kvůli trakci. Měl jsem na Astře OPC 19 palců právě že větší kola s nižším profilem budou nepraktická a zpětně bych vybral 20 palců, protože trakce nestačila a ráfky jsem stejně neuchránil. Jako chápu a souhlasím že spousta lidí typicky BMW jsou pozéři, taky jsem to tu párkrát psal, jsou lidé typu: základní naftová motorizace, nulová výbava, ale příplatková kola, to sice jo. Ale zase to nelze takhle odsoudit, auto se člověku musí líbit a kola dělají auto, takže jen podle kol bych to netvrdil. A naopak silnější motorizace ta velká kola s nižším profilem má standardně kvůli brzdám a trakci a menší ani nelze dát.
Ty nechceš platit 4x4 a měříš jestli se vejdeš do 6l / 100 km. To ale jiní neřeší a už na mokru je 4x4 benefitem - obzvlášť ta mechanická jako má Ranger Raptor. Ty se přesouváš jak potřebuješ, to je v pohodě. Ale že si někdo chce hodit bokem pro radost je každého věc a Raptor to dokáže. Kdybys zažil, tak jestli máš rád trochu auta, tak pochopíš 😊
Ty nechceš platit 4x4 a měříš jestli se vejdeš do 6l / 100 km. To ale jiní neřeší a už na mokru je 4x4 benefitem - obzvlášť ta mechanická jako má Ranger Raptor. Ty se přesouváš jak potřebuješ, to je v pohodě. Ale že si někdo chce hodit bokem pro radost je každého věc a Raptor to dokáže. Kdybys zažil, tak jestli máš rád trochu auta, tak pochopíš 😊
Aby bylo jasno, všichni se tady občas vychloubáme. Já mám. Moje Evo. Jenom tolerance k výrokům ostatních je trochu jiná, než k těm vlastním. Určitě to dělám taky. O tvojem Passatu už vím úplně všechno. Alibisticky tady vykládáš, že to není na žádné chlubení, ale ruku na srdce, určitě se za něho nestydíš, když o něm tak často píšeš. Jak nic nežere, jak pořád jede a nemá problém s výkonem atd atd atd.
A proto nechápu, proč tě popouzí, že někdo jiný dělá totéž v bleděmodrém. A proč si potřebuješ dokazovat, že oni jsou ti špatní a ty se určitě takhle nechováš 😉
A proto nechápu, proč tě popouzí, že někdo jiný dělá totéž v bleděmodrém. A proč si potřebuješ dokazovat, že oni jsou ti špatní a ty se určitě takhle nechováš 😉
No kvůli motoru koupit formát auta, který mi nevyhovuje, to je taky diagnóza.
Když chytnou někoho na dálnici, jak jede 200, první věta v článku bude něco ve stylu “plete si veřejnou komunikaci se závodní dráhou”. Ano, rychlá jízda je jedním z atributu motorsportu, i kdyby to bylo rovně.
Myslím, te tvuj největší problem je nízká tolerance k druhým. Jedna věc je napsat, že je pro tebe pick-up k ničemu, druhá, že tě štvou lidi, co ho mají, protože se předvádějí…
Když chytnou někoho na dálnici, jak jede 200, první věta v článku bude něco ve stylu “plete si veřejnou komunikaci se závodní dráhou”. Ano, rychlá jízda je jedním z atributu motorsportu, i kdyby to bylo rovně.
Myslím, te tvuj největší problem je nízká tolerance k druhým. Jedna věc je napsat, že je pro tebe pick-up k ničemu, druhá, že tě štvou lidi, co ho mají, protože se předvádějí…
Nevyšla nějaká kniha, jak naučit kkta číst a rozumět psanému textu a souvislostem?
Nechodili jste s Mikesusem na stejnou střední demagogickou?
Jasně, já jsem ten kdo mění pravidla hry a káže vodu a pije víno.
Já jsem ten, kdo může za to, že není Fabia Combi, že zmizel Focus, Mondeo, že zmizí Insignia, po ní i 508 a nakonec i ten Passat a Superb a fůra dalších. Já můžu za to, že 3,3 R6 nebude v Mazdě 6. Atd...
A i kdybych si CX60 v naftě koupil, tak budu dál trvat na tom, že SUV je zbytečná móda a že mě se.re, že jsem si to nemohl koupit v M6. Já si totiž nerad se.ru do huby, jako jiní...
Měj se a jdi se přihlásit na drag race s 2.0 TDI, to je totiž ideální motor na tuhle disciplínu. A cestou všude vykládej, že mimo závodní dráhu dodržuješ stejně jako všichni ostatní předpisy na 100%
Nechodili jste s Mikesusem na stejnou střední demagogickou?
Jasně, já jsem ten kdo mění pravidla hry a káže vodu a pije víno.
Já jsem ten, kdo může za to, že není Fabia Combi, že zmizel Focus, Mondeo, že zmizí Insignia, po ní i 508 a nakonec i ten Passat a Superb a fůra dalších. Já můžu za to, že 3,3 R6 nebude v Mazdě 6. Atd...
A i kdybych si CX60 v naftě koupil, tak budu dál trvat na tom, že SUV je zbytečná móda a že mě se.re, že jsem si to nemohl koupit v M6. Já si totiž nerad se.ru do huby, jako jiní...
Měj se a jdi se přihlásit na drag race s 2.0 TDI, to je totiž ideální motor na tuhle disciplínu. A cestou všude vykládej, že mimo závodní dráhu dodržuješ stejně jako všichni ostatní předpisy na 100%
Netrolím. SUV jsou trapná móda a jsou úplně zbytečná, dokud se Mokrous nerozhodne, že si jedno nepořídí. Pak se pravidla hry mění a je to všechno úplně jinak.
Doporučuji k přečtení, knihu Dost bylo kktů
jedna kapitola tam mluví o tom, jak kkt vyrábí pravidla pro druhé a výjimky z nich pro sebe😊 Zkus si představit, že pro mě je SUV stejná hovadina jako pro tebe pick-up. A že já si umím představit využití pro pick-up daleko spíš, než u SUV...
jinak v originálu se to jmenuje Asshole no more, to je trochu méně urážlivé😊
Doporučuji k přečtení, knihu Dost bylo kktů
jedna kapitola tam mluví o tom, jak kkt vyrábí pravidla pro druhé a výjimky z nich pro sebe😊 Zkus si představit, že pro mě je SUV stejná hovadina jako pro tebe pick-up. A že já si umím představit využití pro pick-up daleko spíš, než u SUV...
jinak v originálu se to jmenuje Asshole no more, to je trochu méně urážlivé😊
jéžišmarjá. SUV jsou trapná móda a 90 procent lidí je nepotřebuje... a nechce někdo mého Passata Evo? protože moc chci CX60. zopakoval jsem to správně? už je to dobře? 😄 😄 😄
a 170 na 90ce není sportovní jízda, tak se jezdí přece normálně. jel jsem totiž rovně. Drag race není sportovní disciplína, protože auta přitom jedou jenom rovně. ještě nějaké tvrzení ve stylu "svět podle Mokrouse"? 😄 😄 😄
a 170 na 90ce není sportovní jízda, tak se jezdí přece normálně. jel jsem totiž rovně. Drag race není sportovní disciplína, protože auta přitom jedou jenom rovně. ještě nějaké tvrzení ve stylu "svět podle Mokrouse"? 😄 😄 😄
Diskuze s tebou, to je jako házet hrách na zeď. Nevím jestli trolíš záměrně, nebo jsi jen mimo, ale končím.
Já nenávidím CX60? Nebo jsi myslel SUV? Nikde jsem nepsal, že nenávidím SUV, jen to, že jsou trapná móda a že je 90% lidí vůbec k ničemu nepotřebuje.
Vidím, že diskuze je již zcela zbytečná. Budeš tady furt blábolit dokola něco o sporťáku i když už jsem to dávno vysvětlil. Pokud nevidíš rozdíl mezi holinkama a hodinkama, ztrácím tu jen čas.
Vidím, že diskuze je již zcela zbytečná. Budeš tady furt blábolit dokola něco o sporťáku i když už jsem to dávno vysvětlil. Pokud nevidíš rozdíl mezi holinkama a hodinkama, ztrácím tu jen čas.
Sam píšeš, ze nemáš problem s tím jezdit jako prase (170 na 90ce) a pak hned, ze sportak nevyuzijes. Nemáš rad, když si někdo kupuje někdo, co nepotřebuje, ale nechcete někdo mého Passata Evo? Ja chci CX-60 SUV, které nenávidím. Ty jsi mi ale licoměrník 😉
Jabka a hrušky. Jako obvykle. Větší výkon nerovná se sporťák.
200 koní mi stačí. Stačilo by mi i těch 150. Na druhou stranu je fajn mít rezervu a nevadilo by mi ani 300 koní. Pro mne ale zcela zbytečné a drahé řešení. Už teď nejsem schopen jezdit předpisově bez urputného sebezapření. Na naše poměry je už těch 200 koní v podstatě příliš. Ty rezervy se hodí jen při těsném předjíždění v kopci s naloženým autem. Pro běžnou jízdu naprosto nedůležité.
Jsme prostě jen čím dál víc rozežraní a zpovykaní. A nebere to konce.
200 koní mi stačí. Stačilo by mi i těch 150. Na druhou stranu je fajn mít rezervu a nevadilo by mi ani 300 koní. Pro mne ale zcela zbytečné a drahé řešení. Už teď nejsem schopen jezdit předpisově bez urputného sebezapření. Na naše poměry je už těch 200 koní v podstatě příliš. Ty rezervy se hodí jen při těsném předjíždění v kopci s naloženým autem. Pro běžnou jízdu naprosto nedůležité.
Jsme prostě jen čím dál víc rozežraní a zpovykaní. A nebere to konce.
Co je zbytečného na úsporném kompaktním rodinném SUV, krom toho, že je to SUV, tudíž je to menší kombík zvednutý o 20 cm? Ale jinak je to normální auto, narozdíl od toho Baja speciálu.
Kdyby to Mazda nabídla v šestce, byl bych radši. Když je jediné dnešní Mazdí řešení šestiválce toto SUV, tak je jediné.
Nadšený jsem byl hlavně z pohonu. Ultra úsporný, podladěný, hladký šestiválec 3,3 v době přefoukaných litrových tříhrnků je prostě zázrak.
Kdyby to Mazda nabídla v šestce, byl bych radši. Když je jediné dnešní Mazdí řešení šestiválce toto SUV, tak je jediné.
Nadšený jsem byl hlavně z pohonu. Ultra úsporný, podladěný, hladký šestiválec 3,3 v době přefoukaných litrových tříhrnků je prostě zázrak.
O kousek jinde pises, ze kde našich cestách vyuzijes větší výkon sportovního auta a sám si vzápětí odpovidas 😄 😄 😉
Co je sportovního na svižnějším tempu v přímce? Odpovím ti. Vůbec nic. Já nejsem závodník. Nikoho na silnici neškolím, neléčím si mindráky, nebojuju. Když je místo, je to bezpečné a přehledné a spěchám, nebo se mi chce, tak lehce přidám, no. Od toho tyhle naftové dostavníky jsou. Svižný přesun za málo. A když místo není, tak jedu s davem 73,6 km/h a neřeším to. Narozdíl od hysterických debilků, co se mi lepí 25 km na pr del i když přede mnou vidí nekonečnou kolonu aut a naproti jede další nekonečná kolona. Ale tito napružení ocasové mají zřejmě pocit, že obrátí běh světa, když se mi opřou o nárazník. Pak najedu na dálnici a oni zmizí v zrcátku kamsi dozadu.
Je ti fyzicky nachlup stejně jak mně, ale mentálně jsem za tebou o 20 let😊 snad mi to ještě chvilku vydrží 😊
PS jezdíš do mohelnicaku 170, ale sportaky jsou k ničemu 😉
PS jezdíš do mohelnicaku 170, ale sportaky jsou k ničemu 😉
To jsem psal už na začátku. A taky pisu, ze většina Rangeru funguje jako pracovní auta.
A celkove je mi buřt, kdo čím jezdí. Jen je mi jasne, ze těm, kdo vyhledávají pozornost takovým chováním jenom ženeš vodu na mlejn. Stačí si nevšímat a je to…
A celkove je mi buřt, kdo čím jezdí. Jen je mi jasne, ze těm, kdo vyhledávají pozornost takovým chováním jenom ženeš vodu na mlejn. Stačí si nevšímat a je to…
Cpu ji sem protože píšeš o tom, jak si někdo kupuje zbytečně auta, které nepotřebuje - a přitom jsi sam z takového, jak ty říkáš zbytečného auta nadšen.
Zrovna mam náhradní Oktavku na par hodin. Ma to 16ky a plave to po cestě nehorázným způsobem. Ale je to komfortní 😊
Zrovna mam náhradní Oktavku na par hodin. Ma to 16ky a plave to po cestě nehorázným způsobem. Ale je to komfortní 😊
Nějak se do toho zamotáváš...
V podstatě potvrzuješ, že to auto je pozeřina, protože prostě nejde reálně využít jeho předností.
Majitel lesa, chaty, myslivec atd. nebudou jezdit po lese jako hovada kilem a víc.
No a tito lidé, kteří používají klasickou verzi, která aspoň uveze přes tunu a to auto potřebují a využívají, tak s nimi nemám žádný problém a to byl můj první příspěvek.
Já mluvil jen o potetovanejch machýrcích, kteří to budou mít před OC, aby všichni viděli jaký jsou drsoni. Stačí číst, co píšu a nevytvářet si domněnky.
V podstatě potvrzuješ, že to auto je pozeřina, protože prostě nejde reálně využít jeho předností.
Majitel lesa, chaty, myslivec atd. nebudou jezdit po lese jako hovada kilem a víc.
No a tito lidé, kteří používají klasickou verzi, která aspoň uveze přes tunu a to auto potřebují a využívají, tak s nimi nemám žádný problém a to byl můj první příspěvek.
Já mluvil jen o potetovanejch machýrcích, kteří to budou mít před OC, aby všichni viděli jaký jsou drsoni. Stačí číst, co píšu a nevytvářet si domněnky.
Nikdo nemluví o zákazu. Jen o pozeřině a zbytečnosti.
Dřív se taky líbily sporťáky, ale na co v reálném provozu jsou? No na nic.
Dřív se taky líbily sporťáky, ale na co v reálném provozu jsou? No na nic.
ty seš uprděnej důchodce. možná by měli zakázat sporťáky, kabria, SUV, off-roady, protože jak se říkalo na Valašsku "zemňáky a zelé, živobytí celé" a všechno navíc je bohapustá rozežranost😊
Tohle je špička ledovce, ano, přijde mi škoda to auto nevyužívat v terénu, protože navíc, i myslivec třeba, s povolením vjezdu do lesa - a říká se to v tom testu - prostě nevyvine takovou rychlost, aby ten Raptor správně fungoval, potřebuje letět aspoň kilo aby se zahřál na provozní teplotu - Baja je prostě závod, kde se jede třeba 150 po šotolině - prostě dakarské auto, podvozek úplně mimo českou kotlinu. Obyčejný Ranger bude daleko lepší volba. A těch potkávám spoustu a mají zápřah, moc pózérů jak ty říkáš, v tom nejezdí...
jenom tak pro zajímavost, vylistuju si na německém lokálním eBayi typickou limuzínu 530d, inzerují tam především privátní prodejci
https😐/www.ebay-kleinanzeigen.de/…tos.ez_i:2020%2C
17ky tam nevidím ani jedny. asi se všichni chtějí předvádět. já to vidím spíš tak, že je tam takový rozměr kol jak pěst na oko. určitá forma masochismu to auto tak doprasit. navíc, sám jsem teď měl možnost srovnat, přehazoval jsem z osmnáctek na dvacítky a zpět během cca 2 měsíců, byl jsem překvapenej, jak malý rozdíl to byl a to byly runflaty prosím, ale o to víc jsem byl překvapenej teď při přehození na zimní, bez runflatů, protože jsem čekal, jak se rázem zvýší komfort - a nic takového se nestalo... změna minimální - asi dobrý podvozek, na můj vkus až zbytečně komfortní.
ta tvoje psychoanalýza mi teda nějak nejde dohromady s tím, že ses rozplýval nad CX-60?
a nerozumím taky tomu, když tady opakovaně napíšeš, že jsi do Passatu nacpal co se dalo protože potřebuješ strašně moc příplatků /to machrování není? a kdo si dá na auto devatenáctky, tak ten se předvádí, jak na to má😊
https😐/www.ebay-kleinanzeigen.de/…tos.ez_i:2020%2C
17ky tam nevidím ani jedny. asi se všichni chtějí předvádět. já to vidím spíš tak, že je tam takový rozměr kol jak pěst na oko. určitá forma masochismu to auto tak doprasit. navíc, sám jsem teď měl možnost srovnat, přehazoval jsem z osmnáctek na dvacítky a zpět během cca 2 měsíců, byl jsem překvapenej, jak malý rozdíl to byl a to byly runflaty prosím, ale o to víc jsem byl překvapenej teď při přehození na zimní, bez runflatů, protože jsem čekal, jak se rázem zvýší komfort - a nic takového se nestalo... změna minimální - asi dobrý podvozek, na můj vkus až zbytečně komfortní.
ta tvoje psychoanalýza mi teda nějak nejde dohromady s tím, že ses rozplýval nad CX-60?
a nerozumím taky tomu, když tady opakovaně napíšeš, že jsi do Passatu nacpal co se dalo protože potřebuješ strašně moc příplatků /to machrování není? a kdo si dá na auto devatenáctky, tak ten se předvádí, jak na to má😊
Já se neurazím, neboj :-! Jsem relativně splachovací. :-!
Powerslidy nepotřebuju dělat, už jsem odrostl z uhrovatých let. Já se autem přepravuju.
Dnes jsem si dal v klídečku necelých 200 a ani nevím, že jsem jel. Pár telefonátů, pár písniček, obchod a zpět. Dnes méně EKO, za 5,7/100, ani nevím jak to takhle mohlo vyletět nahoru. Asi jsem neměl jezdit 170 do Mohelničáku 😁
Ty se mi zdá skáčeš od extrému k extrému. Na jedný straně pomalu speciál na Dakar a na druhý straně HH nebo BMW na nízkoprofilech. + objíždění padlých stromů v terénu. A jsme zase u normálních aut. Kdo musí denně jezdit do lesa, na chatu v těžkém terénu atd., ten ať jezdí Raptorem a chápu to. Ale 99% ostatních lidí v 99,99% situací nic podobného nepotřebuje, nebo nezažije.
Normální auto by mělo mít velikost a provedení, které splňují nároky denní potřeby majitele.
Často je to vidět při srovnání západních trhů a těch východních. Od nás na východ a jihovýchod to musí být ideálně černý SUV od BMW a Mercedesu minimálně na 20" Od nás na západ to donedávna byly především auta B a C segmentu a když už to byly BMW řady 5, Audi A6, MB - E atd., případně ty Passaty atd. Tak často základní výbavy a na 16-17". Protože ty lidi nemají mindrák a potřebu se předvádět, jak na to mám. A ty velký kola na HH a podobně tam vesměs jezdí ti uhrovatí mladíci a pár postižených tuzingem.
A když si to někdo vybaví, tak fajn.
Já nikomu neberu svobodu, spíš se musím smát, jak všichni musí jezdit na 19, 20, 21, 22..." Nevím kam až to půjde? Asi až nad střechu. Pak všichni brečí, jak je to tvrdý, jak to hučí, jak jsou drahý pneumatiky a servis a jak proráží gumy a odírají kola a jak odchází podvozky.
A přitom stačí si koupit normální rozměr pneu s profilem okolo 50 a je to vyřešený.
Přesně takhle jsem to řešil u svého auta mockrát já. Prostě jsem se zeptal: "Potřebuješ SUV? Ne. Potřebuješ 4x4 a chceš ho platit a živit? Ne. Chceš drncat a dělat dojem na okolí, nebo se vozit pohodlně? Za B. Chceš aby to žralo 10, 15? Ne. Atd...
Prostě nepotřebuju machrovat, driftovat, závodit, jezdit offroad, tahat spadlý stromy... Já se pouze dopravuju tam, kam potřebuju a chci a tam kam jezdím vždy nějaká cesta vede. A v přírodě chodím pěšky, nebo na kole, nebo na lyžích. A na vše velmi komfortně stačí vymírající druh vozů - kombi/liftback.
Powerslidy nepotřebuju dělat, už jsem odrostl z uhrovatých let. Já se autem přepravuju.
Dnes jsem si dal v klídečku necelých 200 a ani nevím, že jsem jel. Pár telefonátů, pár písniček, obchod a zpět. Dnes méně EKO, za 5,7/100, ani nevím jak to takhle mohlo vyletět nahoru. Asi jsem neměl jezdit 170 do Mohelničáku 😁
Ty se mi zdá skáčeš od extrému k extrému. Na jedný straně pomalu speciál na Dakar a na druhý straně HH nebo BMW na nízkoprofilech. + objíždění padlých stromů v terénu. A jsme zase u normálních aut. Kdo musí denně jezdit do lesa, na chatu v těžkém terénu atd., ten ať jezdí Raptorem a chápu to. Ale 99% ostatních lidí v 99,99% situací nic podobného nepotřebuje, nebo nezažije.
Normální auto by mělo mít velikost a provedení, které splňují nároky denní potřeby majitele.
Často je to vidět při srovnání západních trhů a těch východních. Od nás na východ a jihovýchod to musí být ideálně černý SUV od BMW a Mercedesu minimálně na 20" Od nás na západ to donedávna byly především auta B a C segmentu a když už to byly BMW řady 5, Audi A6, MB - E atd., případně ty Passaty atd. Tak často základní výbavy a na 16-17". Protože ty lidi nemají mindrák a potřebu se předvádět, jak na to mám. A ty velký kola na HH a podobně tam vesměs jezdí ti uhrovatí mladíci a pár postižených tuzingem.
A když si to někdo vybaví, tak fajn.
Já nikomu neberu svobodu, spíš se musím smát, jak všichni musí jezdit na 19, 20, 21, 22..." Nevím kam až to půjde? Asi až nad střechu. Pak všichni brečí, jak je to tvrdý, jak to hučí, jak jsou drahý pneumatiky a servis a jak proráží gumy a odírají kola a jak odchází podvozky.
A přitom stačí si koupit normální rozměr pneu s profilem okolo 50 a je to vyřešený.
Přesně takhle jsem to řešil u svého auta mockrát já. Prostě jsem se zeptal: "Potřebuješ SUV? Ne. Potřebuješ 4x4 a chceš ho platit a živit? Ne. Chceš drncat a dělat dojem na okolí, nebo se vozit pohodlně? Za B. Chceš aby to žralo 10, 15? Ne. Atd...
Prostě nepotřebuju machrovat, driftovat, závodit, jezdit offroad, tahat spadlý stromy... Já se pouze dopravuju tam, kam potřebuju a chci a tam kam jezdím vždy nějaká cesta vede. A v přírodě chodím pěšky, nebo na kole, nebo na lyžích. A na vše velmi komfortně stačí vymírající druh vozů - kombi/liftback.
https😐/www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/za-volantem-hledam-souzneni-ke-kteremu-clovek-hned-tak-nedojde-rika-novy-moderator-autosalonu
https😐/m.youtube.com/watch?…
https😐/m.youtube.com/watch?…
Za tohle Ford zrovna nemůže. Koukni se co se děje na trhu. Ekologii zachraňujeme 2+ tuny vážícími auty plnými vzácných kovů… Ranger Raptor zákazníci aspoň zaplatí na pokutách. U Focusu ST nikdo 200+ tisíc v ceně za emise nikdo v Česku akceptovat nebude. Proto na tradičních trzích Fordu nemá Ranger velký úspěch. Za podobnou cenu tam máš osmiválce ve výrazně větších autech, viz můj komentář o komfortu.
Jinak souhlasím s Migem. Racionálně to auto nepotřebuješ, určitě ne v ČR. Ale stejně tak nepotřebuješ tvrdé a hlučné hot hatche a kolik jich jezdí? A tak dále a tak dále…
Jinak souhlasím s Migem. Racionálně to auto nepotřebuješ, určitě ne v ČR. Ale stejně tak nepotřebuješ tvrdé a hlučné hot hatche a kolik jich jezdí? A tak dále a tak dále…
Má to ten potenciál, takže cokoliv menšího vlastně ani nemusíš řešit. A to je docela velký rozdíl v dnešních městech 😊
Neuraz se, ale řekl bych že to hodnotíš podle své garáže Golf/Passat. Kde začít…obrubníky - měl jsem snad všechny koncepce aut, měl jsem i tu čest najet pár tisíc km fullsize truckem po US, a dám příklad za všechny. Přebíral jsem po kolegovi BMW 540i s lehce odřenýma všema čtyřma kolama. Kritizoval jsem ho jaké je to prase…já po dvou letech s tím autem po Praze? Rád jsem se vymlouval, že už to tam všechno bylo. Neznamená to, že jsem s tím autem byl nespokojený, ale mělo určitý diskomfort (nevýhody) a hlavní výhody byly na dálnici. Jasně, dá se s tím jezdit, ale…další věc s nízkoprofilama, prorazí se jak nic. Dám ještě příklad s X5. Ta sice na vzduchu dobře tlumí retardéry, ale pořád má limit pneumatik a jsme zpět u těch obrubníků. Při “stylovém” rozměru pneumatik je lepší se k obrubníku nepřibližovat.
Argument, že takhle jezdí miliony lidí? Jasně, miliony lidí jezdí s popelnicema kde se neřeší nic a třeba právě že obyčejná auta mají malý rozměr pneumatik s vyšším profilem. Miliony lidí bydlí v paneláku a jsou spokojení, musím taky? Každé auto má pro a proti. Teď jsem třeba jezdil novým MB A s AMG paketem, líbila se mi agilita…tak moc až jsem se zapomněl a protože jsem předtím jezdil Jeepem Wrangler, tak jsem vůbec neřešil retardéry a málem jsem sundal nárazník, který je komplet odřený. Na padesátce v Praze na retardéru (takový ten vyšší stavěný). Tohle je přesně negativum. Samozřejmě, že na dálnici je to obráceně.
Zpět k Rangeru Raptor, má podvozek závodního auta, až bych řekl že Tiguan R je v tomto ohledu hračka pro děti. O užitečnou hmotnost tady vůbec nejde. Zmíněná X5 je bez natáčecí zadní nápravy a aktivních stabilizátorů docela těžkotonážní mrcha. Tenhle, o půlmetru delší náklaďák jak píšeš, je oproti tomu hothatch. A o to jde. Výhody toho auta nepochopíš pouze když ho vezmeš někam daleko mimo civilizaci nebo silnice, ale i v tom městě, kde tě ty borci z OC předjedou na retardéru a mimo město ti ukážou záda, protože to má superschopný podvozek i konečně adekvátní motor. Těch výhod je víc, ale snažím se ti to popsat rozdíly na příkladu “normálních” aut. Jestli někdo obhajuje sportovní verze SUV tím, že dojedeš bez starostí na chatu po polňačce při zachování sportovního auta v garáži, tak tohle je další dimenze. Můžou tam být napadané stromy a objedeš to kudy budeš chtít.
Taky bych okomentoval tvou poznámku o předokolkách. Já v 99% s FWD/RWD vystačím ve smyslu, že vyjedu. Je tady ale dalších cca 10-20% situací kde by se AWD hodilo pro jednodušší/komfortnější zvládnutí situace. Jak se říká mezi majiteli zbraní. Lepší mít a nepotřebovat než nemít a potřebovat. Ono je to pak i o tom, že když vím že někam vyjedu, tak si troufnu jet tam kam bych s FWD/RWD nikdy nejel.
Není to pro každého, ale Ranger Raptor je rozhodně auto pro radost a kdo třeba ocení jízdu hothatchem, tak může být sebezapřísáhlejší odpůrce SUV nebo pseudoteréních aut, ale Ranger Raptor na 100% ocení a bude bavit, to jsem si jistý.
Poslední rýpnutí, promiň 😁 Dáš Passatem powerslide jako borci před OC? Sorry 😁
Argument, že takhle jezdí miliony lidí? Jasně, miliony lidí jezdí s popelnicema kde se neřeší nic a třeba právě že obyčejná auta mají malý rozměr pneumatik s vyšším profilem. Miliony lidí bydlí v paneláku a jsou spokojení, musím taky? Každé auto má pro a proti. Teď jsem třeba jezdil novým MB A s AMG paketem, líbila se mi agilita…tak moc až jsem se zapomněl a protože jsem předtím jezdil Jeepem Wrangler, tak jsem vůbec neřešil retardéry a málem jsem sundal nárazník, který je komplet odřený. Na padesátce v Praze na retardéru (takový ten vyšší stavěný). Tohle je přesně negativum. Samozřejmě, že na dálnici je to obráceně.
Zpět k Rangeru Raptor, má podvozek závodního auta, až bych řekl že Tiguan R je v tomto ohledu hračka pro děti. O užitečnou hmotnost tady vůbec nejde. Zmíněná X5 je bez natáčecí zadní nápravy a aktivních stabilizátorů docela těžkotonážní mrcha. Tenhle, o půlmetru delší náklaďák jak píšeš, je oproti tomu hothatch. A o to jde. Výhody toho auta nepochopíš pouze když ho vezmeš někam daleko mimo civilizaci nebo silnice, ale i v tom městě, kde tě ty borci z OC předjedou na retardéru a mimo město ti ukážou záda, protože to má superschopný podvozek i konečně adekvátní motor. Těch výhod je víc, ale snažím se ti to popsat rozdíly na příkladu “normálních” aut. Jestli někdo obhajuje sportovní verze SUV tím, že dojedeš bez starostí na chatu po polňačce při zachování sportovního auta v garáži, tak tohle je další dimenze. Můžou tam být napadané stromy a objedeš to kudy budeš chtít.
Taky bych okomentoval tvou poznámku o předokolkách. Já v 99% s FWD/RWD vystačím ve smyslu, že vyjedu. Je tady ale dalších cca 10-20% situací kde by se AWD hodilo pro jednodušší/komfortnější zvládnutí situace. Jak se říká mezi majiteli zbraní. Lepší mít a nepotřebovat než nemít a potřebovat. Ono je to pak i o tom, že když vím že někam vyjedu, tak si troufnu jet tam kam bych s FWD/RWD nikdy nejel.
Není to pro každého, ale Ranger Raptor je rozhodně auto pro radost a kdo třeba ocení jízdu hothatchem, tak může být sebezapřísáhlejší odpůrce SUV nebo pseudoteréních aut, ale Ranger Raptor na 100% ocení a bude bavit, to jsem si jistý.
Poslední rýpnutí, promiň 😁 Dáš Passatem powerslide jako borci před OC? Sorry 😁
Užitečná hmotnost odvisí od podvozku. Obyčejný Ranger za půlku uveze třikrát tolik - ale zkus s nim skočit
Tady přece nejde o to konkrétní auto. Tady jde o to, že kdyby si každý kupoval jen to, co potřebuje, vystačíme se sedanem a kombikem.
Nepotřebuju, jen se mi CX60 ve 3,3L naftě líbila.
Ale jestli ti připadá relativně kompaktní rodinné SUV pod 2 tuny, jezdící do 6/100 to samý jako o půl tuny těžší terénně sportovně užitkový náklaďák na drapákách se spotřebou 15-20/100 jako stejná kategorie, tak pak nemám odpověď.
Ale jestli ti připadá relativně kompaktní rodinné SUV pod 2 tuny, jezdící do 6/100 to samý jako o půl tuny těžší terénně sportovně užitkový náklaďák na drapákách se spotřebou 15-20/100 jako stejná kategorie, tak pak nemám odpověď.
Muldix ho chválil, ale já bych od něho žádný velký komfort nečekal, protože pokud ano, bude to špatně... a taky tvrdil, že off-roadové pneumatiky na asfaltu nejsou slyšet a to už jsem o něm dost pochyboval...
čum po babách a máš klid 😉
jen tak mimochodem, nedávno ses tu rozplýval nad mazdím SUVčkem, nepochybně ho taky potřebuješ😊
jen tak mimochodem, nedávno ses tu rozplýval nad mazdím SUVčkem, nepochybně ho taky potřebuješ😊
Další dokonalé EKO auto na parkoviště před OC Olympia pro potetovanýho drsoně.
Těm, kdo takové auto potřebují, to neberu. Ale městští pozeři a mafiánci mě v podobných autech štvou.
Těm, kdo takové auto potřebují, to neberu. Ale městští pozeři a mafiánci mě v podobných autech štvou.
Ach ty věčné obrubníky... Jak jsem to mohl 30 let přežít jen v sedanech, kombi a HB a ani jednou nic neurvat o obrubník? Jak s tím můžu na lyže, do Alp, do Krkonoš, na lesní a polní spojovací cesty v horách i v Chorvatsku a navíc s předokolkama?
A jak to zvládají miliony daších řidičů?
Jestli ti připadá relativně kompaktní, ale zato drtivě rychlé rodinné SUV vážící 1,75 tuny, jezdící za 8/100 to samý jako o 3/4 tuny těžší terénně sportovně užitkový náklaďák (cca o 80 cm delší, o 25 cm vyšší a o 15 širší atd...) na drapákách se spotřebou 15-20/100 jako stejná kategorie, tak pak nemám odpověď.
A nejsrandovnější je užitečná hmotnost 620-650kg, což je na úrovni Passat/Superb.
Takováhle kráva, když nedokáže uvézt aspoň tunu, tak je to tuplovaná pozeřina.
Jen znovu zopakuji: "Těm, kteří to auto potřebují, to neberu."
A jak to zvládají miliony daších řidičů?
Jestli ti připadá relativně kompaktní, ale zato drtivě rychlé rodinné SUV vážící 1,75 tuny, jezdící za 8/100 to samý jako o 3/4 tuny těžší terénně sportovně užitkový náklaďák (cca o 80 cm delší, o 25 cm vyšší a o 15 širší atd...) na drapákách se spotřebou 15-20/100 jako stejná kategorie, tak pak nemám odpověď.
A nejsrandovnější je užitečná hmotnost 620-650kg, což je na úrovni Passat/Superb.
Takováhle kráva, když nedokáže uvézt aspoň tunu, tak je to tuplovaná pozeřina.
Jen znovu zopakuji: "Těm, kteří to auto potřebují, to neberu."
Co tě na tom štve ve srovnání třeba s Tiguanem R? Tiguan na nízkoprofilech může mít problém i s obrubníkem a na průjezd polem asi můžeme rovnou zapomenout. Tenhle Ranger Raptor už nestojí o moc víc a byť nebude tak kultivovaný, tak svezení s ním bude možná zajímavější, reálně zvládne offroad, ve městě pohltí obrubníky a retardéry jako nic a v praxi ti dá podobnou dynamiku, respektive ukáže s rezervou záda všem nesportovním autům. Za mě má tohle mnohem větší smysl než současný Raptor, který měl výhody v podvozku, které snad nešli v Česku využít.
Že Ranger Raptor bude působivý v offroad parku není žádné překvapení, ale aby si obhájil cenovku rozhodne komfort a odhlučnění na silnici. Byť je jeho velikost pro naše podmínky vhodnější, tak fullsize modely jsou ve výsledku podobně nebo lépe motorizované, jsou výrazně větší (tzn. pohodlnější a praktičtější) a hlavně nabízí celkový jízdní komfort na úrovni prémiových SUV, to vše za podobnou cenu Rangeru. To je celou dobu kámen úrazu této kategorie. Takže pokud tím půjde jezdit na úrovni řekněme “hot SUV” typu Tiguan R, tak všechny palce nahoru :yes:
Ano, přesně to je ten argument, proč ho mít zaparkovaný před OC.
Všichni tady totiž potřebujeme s civilními auty hlavně skákat.
Všichni tady totiž potřebujeme s civilními auty hlavně skákat.
Tak hlavně, že tím děláme tu ekologii v praxi a Fordu se sníží flotilové emise.
A díky pokutám tak raději zruší 2/3 normálních aut.
A díky pokutám tak raději zruší 2/3 normálních aut.
Proč do toho zas taháš CX-60? Nějaká souvislost s obřími koly?
Mazda se mi líbila kvůli pohonu, motoru 3.3, spotřebě, interiéru...
Zvenku se mi nelíbí a nově se mluví o dost mizerném místě vzadu, takže nadšení lehce opadá. A na recenze dieselu si asi ještě počkáme. Našel jsem jen jednu japonskou.
Vnitřní výbava vozu je kvůli komfortu uživatele a není vidět zvenku, kola vidět jsou a krom designu nepřináší žádný užitek.
A pokud jsem tu psal o výbavě, tak asi proto, protože si tu píšeme o autech a řešila se cena a slevy atd. Nepíšu výbavu, abych si tu honil triko. Mám pocit, že dnes nejde honit si triko s Passatem.