Novinky
No wankel je problematickej.
Bez debat...
Sice se zda byt pro generator idealni.
Ale v realu bych si radeji priplatil navic par kWh baterky. :yes: Nez takto zprznit EV.
Ale treba se pletu. A wankel bude jednoduchy levny a spolehlivy. 😁
Bez debat...
Sice se zda byt pro generator idealni.
Ale v realu bych si radeji priplatil navic par kWh baterky. :yes: Nez takto zprznit EV.
Ale treba se pletu. A wankel bude jednoduchy levny a spolehlivy. 😁
Ok, treba jo. 😄
Docela bych to Mazde pral - konecne hybrid... Ale moc tomu neverim. Nehlede na to, ze wankel nikdy nebyl usporny.
Uvidime.
Docela bych to Mazde pral - konecne hybrid... Ale moc tomu neverim. Nehlede na to, ze wankel nikdy nebyl usporny.
Uvidime.
ja bych rek, ze vzhledem k ucelu auta to je spis elektromobil se zaloznim benzinakem, kterej te nenecha ve stychu, kdyz se vydas k jaderskymu mori
az bude tahle kombinace od stredni tridy vyse, bude to zajimavy
200km elektrickejch + zalozni benzinak s treba i jen 50kW vykonu pracujici v optimalnim rezimu - v mem pripade by to znamenalo jezdit minimalne 80% jen na elektriku.
bez obavy, ze nekde zustanu viset
a v tyhle prvni fazi elektrifikace by to resilo i nedostatek a tim i vysokou ceny baterek
protoze jestli chce VW dal vyrabet 10mil at rocne, v pripade EV z prumernejma 60kWh baterek na auto to znamena vyrobit 10E6*60E3/1E9 = 600GWh baterek rocne jen pro koncern
tedy 15 standardnich gigafactory po 40GWh rocne na vyrobu baterek jen pro VW v pripade plne elektrifikace
to podle me neni behem 12 let realny
az bude tahle kombinace od stredni tridy vyse, bude to zajimavy
200km elektrickejch + zalozni benzinak s treba i jen 50kW vykonu pracujici v optimalnim rezimu - v mem pripade by to znamenalo jezdit minimalne 80% jen na elektriku.
bez obavy, ze nekde zustanu viset
a v tyhle prvni fazi elektrifikace by to resilo i nedostatek a tim i vysokou ceny baterek
protoze jestli chce VW dal vyrabet 10mil at rocne, v pripade EV z prumernejma 60kWh baterek na auto to znamena vyrobit 10E6*60E3/1E9 = 600GWh baterek rocne jen pro koncern
tedy 15 standardnich gigafactory po 40GWh rocne na vyrobu baterek jen pro VW v pripade plne elektrifikace
to podle me neni behem 12 let realny
jsem opravdu zvědav, jak jim to bude v reálu fungovat a jak se jim zadaří vyladit efektivitu a životnost motoru.
Mě se to taky líbí. Hodně lidem by ty elektrické km stačily, a spalovák jim dodá jistotu, že nezůstanou nikde viset.
Na zvětšení baterky se nic moc nezíská, bude jen další elektro s max půměrným dojezdem. Já bych radši tohle, pokud to bude i s bezproblémovým motorem dobře fungovat, bude to daleko výhodnější.
zivotnost poslednich wankelu z pred 10 lety byla v realu 100tis km
dejme tomu, ze s novejma materialma a technologiema se dnes dostali jen na 150 tis km
pri 1/3 najetejch kilometru na wankel a zbytek a baterku, se dostavas k pul milionu km
k tomu beh v optimalnim rezimu a ne vytaceni do maxima s plnym plynem na podlaze v radoby sportovnim aute, a spis mensim vyuziti wankelu nez uvedena 1/3 najetejch kilometru, se dostavas k najezdu, ktery hodne lidi neda ani za celej svuj ridicskej zivot
dejme tomu, ze s novejma materialma a technologiema se dnes dostali jen na 150 tis km
pri 1/3 najetejch kilometru na wankel a zbytek a baterku, se dostavas k pul milionu km
k tomu beh v optimalnim rezimu a ne vytaceni do maxima s plnym plynem na podlaze v radoby sportovnim aute, a spis mensim vyuziti wankelu nez uvedena 1/3 najetejch kilometru, se dostavas k najezdu, ktery hodne lidi neda ani za celej svuj ridicskej zivot
to je blbost
na 100tis najetech kilometru bude mit tenhle wankel natoceno sotva 20tis km
navic vetsinu v optimalnich podminkach a bez vykonovech spicek a vysokejch otacek
nechapu, kolik technickejch analfabetu tady plka nesmysle
jako StBak motyle
na 100tis najetech kilometru bude mit tenhle wankel natoceno sotva 20tis km
navic vetsinu v optimalnich podminkach a bez vykonovech spicek a vysokejch otacek
nechapu, kolik technickejch analfabetu tady plka nesmysle
jako StBak motyle
necelejch 200km na elekriku a kdyz jedes dal, tak hodinu pobezi spalovak v optimalnim rezimu a dalsi hodinu jedes zase na elektriku.
castecne se tak resi i topeni.
skoda, ze tohle reseni (zatim) neni u auta aspon od stredni tridy vys, kde by to melo vetsi vyznam, nez u mestskyho prcka, kterej bude 90% jizd jezdit po meste a okreskach jen na elektriku, protoze se s nim do zadnych vetsich akci poustet nebudes
castecne se tak resi i topeni.
skoda, ze tohle reseni (zatim) neni u auta aspon od stredni tridy vys, kde by to melo vetsi vyznam, nez u mestskyho prcka, kterej bude 90% jizd jezdit po meste a okreskach jen na elektriku, protoze se s nim do zadnych vetsich akci poustet nebudes
Někomu ta baterka bude stačit na jízdu kolem komína. Ale ta cena bude značná.