Dúfam, že sa na tom mieste moc neohreje a že dopadne ako Bangle v BMW. Ako bolo predchádajúce Éčko pekné, tak je teraz to nové škaredé. A inšpiráciu pre palubnú dosku si snáď boli zobrať v Citroene u C6-ky.
Bangle má na svědomí nejhezčí BMW všech dob... A tou byla/je právě dosluhující pětka. Ten design je naprosto parádní, nadčasový a je vidět, že to dělal člověk, který své práci rozumí. Tohle BMW si budou pamatovat generace! Takže o Bangla bych se zas tak neotíral...
Ty seš tajtrlík. Ečko je především neskutečně osobité... Mercedes zkrátka kazuje že podbízivé kudrlinky nemá zapotřebí... Nehledě například na E-coupe což je (nejen) designový šperk mezi vozy...
Éčko je perfektní naproti tomu BMW je po Bangleovi zcela sterilní, těží z podstaty ale jen aby jim to vydrželo. A nebýt Banglea, nemohli by se vůči ničemu vymezit. BMW je bezpohlavní, bez nápadu a kopíruje pouze svoji minulost. Ztrácí jakoukoli podstatu, ze zoufalství chrlí další a další SÚVéčka a CROSSovery a stává se pouze strojem na peníze. Toť můj názor.
Já bych to viděl trochu jinak.... Mě spíš příjde že BMW své modely designově dobrušuje... Bezpohlavnost a zoufalství jsou spíš přívlastky pro Audi... Stejně tak s tím strojem na peníze... Samozřejmě stranou doslovného významu, který musí být vlastní každé automobilce...
Presne si vystihol, čo si ja myslím o terajšom Mercedese. Ěčko sa trochu násilne vracia do 50.rokov (viď zadné dvere a zadný blatník) - asi mu už došla inšpirácia. GLK je neskutočná krabica na 4 kolesách, Céčko má zúfalo hranatý interiér. Zdá sa mi, že Mercedes nevie ako ďalej, tak používa hrany, aby sa za pár rokov s veľkou slávou mohol vrátiť ku svojim klasickým tvarom.
BMW vo svojom portfóliu nemá žiadny tak neúspešný model ako je Mercedes R.
Nie som fanúšikom žiadnej značky z "veľkej trojky". Predchádzajúcu generáciu Éčka zaraďujem medzi to najlepšie, čo sa kedy vyrobilo.
eR-klo je neúspěšné? Vždyť některé měsíce u naás v luxusce vypadaly tak že prvni misto mělo esko druhe erko a teprve pak zacinaly sedmicky a Aosmicky...
Taky zalezi jake prodejni cile s erkem meli... A to ze je soucasna generace vypatlana a na dalnicni sprinty si koupi radeji SUV nez erko za to v Mercedesu nemuzou...
hele, nehul tolik a běž se v GLK projet. je to suprkára a můj názor je potvrzen přímo na AUTO.CZ testem, který prakticky jen chválí. A ty hrany, já miluju......... :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Samozžejmě že vnímání designu je subjektivní ale mohu říct, že v reálu nejmarkantněji třída E vypadá lépe než jak působí z fotek... Platí pro sedan i kombi...
A co se GLK týče, to je má srdcovka takže není divu že nesnesu kritku natož zcestnou...
Na mě GLK působí tak, že svým designem skvěla zapadne jak před divadlem tak někde mezi alpskými sceneriemi... A to je podle mne velké mistrovství, které se podařilo do GLK vtisknout a vytvořit tak vlastně třídu samu pro sebe. Přesně v duchu automobilky - sice vyrobila SUV ale stále je to Mercedes a tedy zhmotněný komfort a elegance....
Když trochu nadsadím, řekl bych že přijet do divadla v Q5 působí skoro jako by jste tam přišli v teniskach místo společenských polobotkách, stejně tak na horách působí jako by jste přišli v teniskách na běh místo v pohorkách...
Kouzlo GLK je právě v tom že umí vypadat jako ty polobotky i jako pohorky zaroven... No a tak asi jediné místo kde by si na Vás mohli ukazovat, že jste "oblečeni mimo úroveň akce" je okruh...
Q5 mi nejvíce pasuje... ...před New Yorker... nebo McDonald...
Zkrátka konzumní design, který vlastně nic nepřináší, je to sériovka... Stejně jako to oblečení z NewYorker-u. Hadry které jdou zkrátka jen s dobou, modou se těžko dají nazývat a za tři měsíce je tu nová kolekce, přičemž po té staré už neštěkne ani pes...
A tak jako tipického řidiče GLK si představím chlapa se strništěm, tak tipická řidička Q5-ky je panička mířící na nákupy...
Snažil jsem se nastínit, čím mě GLK zkrátka tak přitahuje a proč mi připadá jedinečné... Můžete souhlasit či nikoliv...
A Mercedes R je auto určené zejména pro Ameriku. Navíc tvé tvrzení je dost přitažené za vlasy jen když si srovnáš 10 modelovych řad BMW proti nejmíň 15-ti u MB... Z toho vyplývá že MB vyrábí auta mezi jednotlivými třídami, které pochopitelně nemohu mít stejné prodeje jako klasické třídy. A za to lze do Stuttgartu taky jen poslat poděkování... Dělaji automobilový svět pestřejší a davjí lepší možnost si vybrat...
Já Rko považuji za chvályhodný počin a myslím, že jeho majitelé by mi dali jen a jen za pravdu...
Tahle planeta ani netuší, kolik po ní běhá fundovaných odborníků a my ani netušíme, jak jsou od nás blízko. Nakonec je to škoda, prémiové automobilky chrlej ze svých továren jedno auto za druhým, dokonce snad proto, aby na nich vydělávali peníze a krása na čtyřech kolech se pomalu vytrácí. Věřím, že jednou nějakej Pepík vytáhne sprej z baťohu na zádech a na dveře showroomu ve Stuttgartu nastříká to správný dělo a my všichni padneme na hubu.
Ale krásná a dobrá auta jsou, jen neustále přibývá těch co jsou o ničem a tato vozidla zašlapávají do bláta dobrý vkus. Navíc je vyvíjen tlak různými lobby ve směru nákupu bezpohlavních aut aby se náhodou nerozčílili sousedi nebo aby náhodou nebyly vysoké emise CO2 a bohužel začíná fungovat značná autoregulace...