Novinky
když má auto už od pohledu lehká kola. Ta obludná kola co se dělají teď jsou strašlivá a roztáčet těžká kola žere PHM.
Ano, jen boční pohled, když bych zakryl předek od B sloupku, tak nevím jestli se koukám na Mustanga nebo BMW 😉
Treba to vidiet na zivo, hlavne tie zadne rozsirene blatniky vyzeraju divne, ten prechod s tymi vlnovkami
1270kg vážila původní 3.0 CSL E9. To je bohužel tak, když články píše někdo, kdo ani není schopen porozumět psanému textu ... A ještě si rovnou vycucá z prstu úsporu hmotnosti 355 kg proti M4 CSL ... Z tiskové zprávy BMW je zcela zřejmé, že se ty údaje o hmotnosti, výkonu a opatřeních ke snížení hmotnosti týkají původního "Batmobilu".
Nová 3.0 CLS má výkonovou hmotnost 2,9 kg/k, takže 1624 kg by mělo být správně.
Nová 3.0 CLS má výkonovou hmotnost 2,9 kg/k, takže 1624 kg by mělo být správně.
Je si redakcia istá tou hmotnosťou 1270 kg? Lebo to znie príliš dobre na to, aby to bola pravda. Veď M4 CSL je oholená oproti sérii a ušetrili len 100 kíl. Takže aby to isté auto oholili o ďalších 355 kg (!), to sa mi akosi nechce veriť.
EDIT: Autoe😜ress píše o 1624 kg.
EDIT: Autoe😜ress píše o 1624 kg.
Škoda, že to zostane len plagátovým snom, pri tom počte a cene (vraj cez 200t) to bude len pre bohatých zberateľov a asfalt bežnej cesty to asi nikdy neuvidí.