Novinky
To my dávno víme.
Celá VW je v pí... Ruská investice je díky politice EU a díky tomu retardovi z Kremlu naprosto mrtvá.
Čína využila co potřebovala a teď VW dávno nepotřebuje VW ani Škoda už si v Číně ani neškrtnou, naopak Čína zválcuje domácí VW trhy levnějšími, kvalitnějšími a hlavně dostupnými auty.
VW má jediné smysluplné řešení - zařadit zpátečku, Grétu a Ursulu prohlásit za čarodějnice, celou elektrifikaci odepsat jako zmaŕenou investici, přestat si hrát na Teslu a stopku pro diktát EV prolobbovat v komisi EU a opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta se spalováky co si lidi můžou dovolit a co se žádný Číňan ani Ind jen tak dělat nenaučí :-!
Celá VW je v pí... Ruská investice je díky politice EU a díky tomu retardovi z Kremlu naprosto mrtvá.
Čína využila co potřebovala a teď VW dávno nepotřebuje VW ani Škoda už si v Číně ani neškrtnou, naopak Čína zválcuje domácí VW trhy levnějšími, kvalitnějšími a hlavně dostupnými auty.
VW má jediné smysluplné řešení - zařadit zpátečku, Grétu a Ursulu prohlásit za čarodějnice, celou elektrifikaci odepsat jako zmaŕenou investici, přestat si hrát na Teslu a stopku pro diktát EV prolobbovat v komisi EU a opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta se spalováky co si lidi můžou dovolit a co se žádný Číňan ani Ind jen tak dělat nenaučí :-!
"opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta"
😁 😁 😁
😁 😁 😁
Co na tom připadá směšné? 😲
Toto bych napsal spis o Dacii.
U VW se plati za znacku a made in Germany...
Ktery VW splnoval vyse jmenovane? 😁
U VW se plati za znacku a made in Germany...
Ktery VW splnoval vyse jmenovane? 😁
"...a co se žádný Číňan ani Ind jen tak dělat nenaučí "
Môžeš bližšie definovať, čo to je?
Môžeš bližšie definovať, čo to je?
Je to know-how, které mají evropské tradiční automobilky v odladěnosti spalováků A dieselů především.
Nepochybuji, že i spalovák pohodově zkopírují. Ale zatím nedokázali přijít s ničím vlastním co by bylo srovnatelné. Podívej se na jejich benziny. Papírově mají výkon. Reálně nic moc a jsou vesměs užrané. Tohle prostě neumí.
Nepochybuji, že i spalovák pohodově zkopírují. Ale zatím nedokázali přijít s ničím vlastním co by bylo srovnatelné. Podívej se na jejich benziny. Papírově mají výkon. Reálně nic moc a jsou vesměs užrané. Tohle prostě neumí.
Buď realista. Japonci na tom boli rovnako a kde sú dnes. Detto Kórea. Je to otázka času.
Jasné, že by sa to naučili, ale rýchlim prechodom na EV sme im to značne uľahčili pretože v tomto prípade naše automobilky nemajú žiadny náskok v oblasti pohonu.
Neřekl bych. Korejci ani Japonci taky nevyrobili ani jeden dobrý diesel 😒] Prostě ro neumí.
A zdá sa ti, že na tom nejak škodujú? Prečo by robili diesle, keď americký trh fičí na benzíne? Európa nie je pupok sveta, skôr tá opačná strana.
tradiční automobilky mají zkušenost zejména v softwaru pro podvody v emisích, které nakonec z VW udělaly nejzadluženejší automobilku světa :-! "Mezi deseti nejzadluženějšími firmami světa jsou aktuálně hned čtyři automobilky. Na nezáviděníhodném prvním místě se ocitl Volkswagen."
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…329_automoto_fdv
Zdroj: https😐/www.idnes.cz/…329_automoto_fdv
Dám ti příklad. Číňené neumí vyrábět diesely. Všechny čínské diesely jsou v nějaké licenci. Číňané navíc neumí vyrábět vstřikovací systémy nafty. Všechny jsou pro Čínu nebo v Číně vyráběny firmami Bosch, Delphi, Denso, Continental a Stanadyne, dokonce i nějaký ten český Motorpal se tam najde.
Toto Číňané opravdu neumí.
A co tady děláme v EU? Dusíme diesely jak to jde, přes jejich nesporné výhody, místo toho se např. VW bez potřebného image snaží konkurovat Tesle na jedné straně, a levnějším Čínským EV na straně druhé.
Toto Číňané opravdu neumí.
A co tady děláme v EU? Dusíme diesely jak to jde, přes jejich nesporné výhody, místo toho se např. VW bez potřebného image snaží konkurovat Tesle na jedné straně, a levnějším Čínským EV na straně druhé.
A sme doma.... ked nefrci tolko "zboznovana" Cina tak zrazu je kazdy nahraty a prosi o prezitie... 😲
Keď sa kamarátis s nepriateľom, skôr či neskôr na to doplatis.
Lacno odovzdali know how a keď to cinanci okopirovali, vw zostane how know.
Nič prekvapivé
Len otázka času
Lacno odovzdali know how a keď to cinanci okopirovali, vw zostane how know.
Nič prekvapivé
Len otázka času
Oni sa nekamarátili. Oni ho proste len žmýkali. Ostatne ako všetkých vo svojich zahraničných fabrikách s lacnou pracovnou silou. Číňanov hrubo podcenili. Tí chodia v predklone len naoko. V skutočnosti berú a využívajú, čo sa dá. Presne naopak ako my z Európy. my sme z tých "západných investorov" priposratí permanentne.
Ake know how odovzdali? Ved software nevedia doteraz a aj cast bateriek berie vw z ciny.
Jasne, software a baterky tvoria auto, tie ostatné hlúposti zvládne ľavou zadnou hocijaký blbec.. :no:
Veškeré automobily cizích značek se musely vyrábět v Číně ve společných podnicích. Čínský partner měl tedy plný přístup k EU know how, na rozdíl od Japonců a Korejců, kteří strávili desítky let vyvíjením vlastního know-how.
To se brzo zmeni, jen co Cina slavnej VW koupi. Jeste par let a budem asijskou kolonii.
V Číně roste další problém pro všechny nečínské automobilky. Čína rozjela tažení proti zlým zápaďákům a nabádá obyvatelstvo k nakupování z čínského sortimentu. Vcelku paradoxní situace - v EU naopak pitomci začínají nakupovat čínské auta.
Z jiného soudku - VinFast začíná dodávat první vozy do USA. Další z mnoha hřebíčků do rakve VW tak, jak ho známe. Každopádně mně osobně VinFast nijak nevadí. Jsou to Vietnamci, nová automobilka, žádný ksindl, který nerostl na kopírce západních značek, není státní, dokonce si čistě férově nechal pomoct od BMW a Magny a v USA navázal spolupráci s Chevroletem a GM. No a taky to nejsou čínské ksichty, které to vozí z Číny, ale továrna je ve Vietnamu a Austrálii. Stavit se bude další v Severní Karolíně (2024) a hledá lokalitu v Německu.
Z jiného soudku - VinFast začíná dodávat první vozy do USA. Další z mnoha hřebíčků do rakve VW tak, jak ho známe. Každopádně mně osobně VinFast nijak nevadí. Jsou to Vietnamci, nová automobilka, žádný ksindl, který nerostl na kopírce západních značek, není státní, dokonce si čistě férově nechal pomoct od BMW a Magny a v USA navázal spolupráci s Chevroletem a GM. No a taky to nejsou čínské ksichty, které to vozí z Číny, ale továrna je ve Vietnamu a Austrálii. Stavit se bude další v Severní Karolíně (2024) a hledá lokalitu v Německu.
Co konkrétního zde ten opěvovaný VinFast předvedl, kromě papundeklového VF8 :no:
https😐/youtu.be/Z6O1cX7Bd8U
https😐/youtu.be/Z6O1cX7Bd8U
Ono je taky potreba si jasne rict, ze Vietnam je jeste komunistictejsi nez cina. Cratoval jsem tam asi 3 tydny a vlajka srp a klafivo vlaje vsude a o politice si tam s mistnimi fakt nepokecas. Jednou se mi to s jednim povedlo, ale to jsme byli na lodi uprostred reky beze svedku. A stalo to za to.
Obecne nevim co kdo resi odkud auto je atd.
Proste zakaznik rozhodne.
Normalni konkurencni prostredi.
Kdyz napr nejsou evropani schopni vyrabet jednoducha levna auta a lidi je pritom chteji, tak to nahradi nekdo odjinud. To je pro zakaznika jen dobre.
Co me pobavilo je, ze VW je pozadu v software i oproti tem cinanum (jejich SW v aute je navenek sice huj, ale pri pouzivani skoro vzdy fuj).
Jenze VW skutecne pozadu je.
A pobavilo me i jejich reseni.
Do samotneho sotware dame miliardu (mimochodem SW se neda resit tim, ze se na to hazi penize, to uz by meli vedet) … ale jeste vic dame do firmy, ktera ten SW dela. Tam si koupime vetsinu za 1.3 miliardy tak a je to moje moje moje. Bum a jsi tam, kdw jsi byl.
Ono je to s tema nemcema tezky. Jim jde totiz mnohem vic o prachy nez o nejakou kvalitu SW v jejich autech 😄
Obecne nevim co kdo resi odkud auto je atd.
Proste zakaznik rozhodne.
Normalni konkurencni prostredi.
Kdyz napr nejsou evropani schopni vyrabet jednoducha levna auta a lidi je pritom chteji, tak to nahradi nekdo odjinud. To je pro zakaznika jen dobre.
Co me pobavilo je, ze VW je pozadu v software i oproti tem cinanum (jejich SW v aute je navenek sice huj, ale pri pouzivani skoro vzdy fuj).
Jenze VW skutecne pozadu je.
A pobavilo me i jejich reseni.
Do samotneho sotware dame miliardu (mimochodem SW se neda resit tim, ze se na to hazi penize, to uz by meli vedet) … ale jeste vic dame do firmy, ktera ten SW dela. Tam si koupime vetsinu za 1.3 miliardy tak a je to moje moje moje. Bum a jsi tam, kdw jsi byl.
Ono je to s tema nemcema tezky. Jim jde totiz mnohem vic o prachy nez o nejakou kvalitu SW v jejich autech 😄
A proč jsou levní? Mnohé čínské značky vyrostly na vykrádání know how západních značek, na kopírování, stát jim dodává informace, tedy stát pro který pracuje tajná služba, která má na práci průmyslovou špionáž. Regulérní tajná služba dostává úkoly na průmyslovou špionáž automobilek. Dělá něco takového BIS, nebo SIS, nebo....? To asi ne, že ano...
A levní být nemůžeme, protože platíme zaměstnancům platy o jakých se těm čínským zaměstnancům ani nesní, obecně jsou benefity zaměstnanců někde úplně jinde a jejich práce je lehčí, dodržujeme kopec ekologických norem, atd. No a stát a firmy očekávají, že to tady všichni ocení a koupí si pak dražší nečínské auto. Jenže tohle kopa pitomců nedělá. A na takové pitomce pak tvrdě doplatíme. Automobilový průmysl táhne ekonomiku. Pokud padne a nebo bude zásadně omezen, padne ekonomika a stane se z nás to, po čem Čína touží a na čem dlouhodobě pracuje - pouze levné čínské odbytiště. Se ztrátou ekonomické síly pak půjde do háje geopolitický vliv.
Které státy na to doplatí nejvíce? No ty ne moc vlivné a chudé. Vlivné a bohaté o něco zchudnou a přijdou o velkou část geopolitického vlivu. Ale státy jako ČR, které stojí na výrobě automobilů a rozhodně nejsou bohaté padnou na hubu velice tvrdě a nebude mít šanci se z toho dostat ven.
EDIT: komunističtější možná jo, ale stát tam drží ve vlastních rukách pouze zásadní výrobní struktury. Navíc nemají světě působicí 5. kolonu, která systémově pracuje proti západním hodnotám.
A levní být nemůžeme, protože platíme zaměstnancům platy o jakých se těm čínským zaměstnancům ani nesní, obecně jsou benefity zaměstnanců někde úplně jinde a jejich práce je lehčí, dodržujeme kopec ekologických norem, atd. No a stát a firmy očekávají, že to tady všichni ocení a koupí si pak dražší nečínské auto. Jenže tohle kopa pitomců nedělá. A na takové pitomce pak tvrdě doplatíme. Automobilový průmysl táhne ekonomiku. Pokud padne a nebo bude zásadně omezen, padne ekonomika a stane se z nás to, po čem Čína touží a na čem dlouhodobě pracuje - pouze levné čínské odbytiště. Se ztrátou ekonomické síly pak půjde do háje geopolitický vliv.
Které státy na to doplatí nejvíce? No ty ne moc vlivné a chudé. Vlivné a bohaté o něco zchudnou a přijdou o velkou část geopolitického vlivu. Ale státy jako ČR, které stojí na výrobě automobilů a rozhodně nejsou bohaté padnou na hubu velice tvrdě a nebude mít šanci se z toho dostat ven.
EDIT: komunističtější možná jo, ale stát tam drží ve vlastních rukách pouze zásadní výrobní struktury. Navíc nemají světě působicí 5. kolonu, která systémově pracuje proti západním hodnotám.
...ceny dole a brutálne prachy do reklamy!
A zaplatia to Európania 😒
A zaplatia to Európania 😒
Nic už VW v Číně nezachrání. Zkrátka.....Čína už VW nepotřebuje..... 😒 Další "nepříjemné" jednání se odehraje v Evropě, pokud EU nenastaví funkční ochranu proti čínskému dovozu.
A brzy se VW rozpadne i jejich evropský trh. Jejich sázka na plnou elektrifikaci nabídky je naprosto sebevražedná. Bohužel to totálně semele i Škodovku... 😲 Být jejím zaměstnancem, už se pomalu poohlížím po jiném fleku, bude to fakt masakr... 😲 😲 😲 :no:
https😐/www.autoforum.cz/…z-nez-kdy-drive/
https😐/www.autoforum.cz/…z-nez-kdy-drive/
po dlouhy dobe jsem tvuj odkaz rozkliknut, ten clanek je silenej odpad.
Odpad neodpad, ty progresivisticko-zelenorudé hrůzy, na které AF neúnavně upozorňuje a před kterými varuje, se bohužel čím dál více a rychleji naplňují! 😲 😲 😲 😒 :no😒br />https😐/www.reflex.cz/…ne-revoluci.html
Ale občas se ukáží i záblesky naděje😒br />https😐/www.reflex.cz/…racionality.html
Ale občas se ukáží i záblesky naděje😒br />https😐/www.reflex.cz/…racionality.html
kdyz uz chci plivat na elektromobilitu tak upozornim na ceny elektriny a realitu dnesniho trhu s touto komoditou. Nebo na cenu kwh, ktera dnes vyjde levnejc z dieselagregatu nez ze zasuvky. Na nemoznost zaplatit rychlonabijeni penezma. Ale dojezd strepu jakym skoro dycky octa tdi byla to je to posledni. Jako doted mam pachut pri vzpomince na dvojkovou 103kw, ktera mela ve 100tkm v oleji snad i kapalinu do odstrikovacu. Ten sajrajt tdi pd ve dvojce, se kterym se nedalo jet dal nez 100km nez se ti vydunela dira do hlavy. Nebo kolik passatu b6 a 7 se vsim od 103 dp 130kw, kodiaqu se 140kw jsem snasel vzpominajic na prastarou 1,8t v oktavce ktera by vsecky tydle dunici popelnice zadupala do zeme. O tom jak jsem s 520d sotva drzel krok s timdle 20 let starym skvostem ani nemluve.
"Plivat" na elektromobiltu?! To jako upozorňování na její nesporné a nepřekročitelné nevýhody a limity je "plivání"? Zvláštní myšlení, takové zelenorudé... 😲 😢 :no:
Ako sorry, ten článok je zmes kydov, podaných dosť agresívnym tónom a spôsobom , ktorý oslovuje možno Lojza z 5.cenovej s tou OII f tédéíčku (čo má ďaleko k etalónu automobilizmu). Stále máš medzi vozidlami dosť produktov pre každú skupinu motoristov, zatiaľ si súčasný stav "odsi€rajú" hlavne malé autá skrz nezmyselne nastavený systém emisných pokút. Malý príklad zo života, je to dávno, ale na porovnanie poslúži dobre. Počiatky OII, kúpená do firmy s legendárnou 1,9tdi, 5st manuálom, manuálnou klímou, el oknai, esp, daždovým senzorom a pár drobnosťami. Stála vyše 700000Sk, úplne sprosto prepočítané na € je to cca 23000€ Za rovnakú sumu si dnes berieš 1,5tsi s ďaleko vyššou výbavou ako bola tamtá popelnica ( základný súčasný ACTIVE má v sebe viac výbavy ako tá OII po doklikaní základných vecí) . Brutálny nárast cien za posledné dva roky neobhajujem, a vyššie uvedený príklad ukazuje, že to nie je úplne čiernobiele. Jo a to som ešte zanedbal príjmy a hodnotu tej sumy teraz a pred tými cca 20 rokmi....Kesumb to presne zhrnul v prvých dvoch vetách, sám čakám, kedy si aj pri malej spotrebe el v mojej firme postavím FV vrátane batérií a v prípade, že pár dní nevylezie slnko, budem nabíjať elektrocentrálou a bude to lacnejšie ako súčasný odber z verejnej siete
Takže v tom, že současný evropský automotive jde do totální pr...ele se shodneme. To jsem rád. Jestli takto dopradne o pár let dřív nebo později je až druhořadý problém, i když samozřejmě každý rok, kdy se ještě vyrábí koupitelná auta je samozřejmě důležitý...
https😐/www.autoforum.cz/…t-jako-varovani/
https😐/www.autoforum.cz/…t-jako-varovani/
Celá EU ide do prd€le, nie len automotive. jo a za časť z toho môže aj samotný zákazník 😒] 😒]
Preboha, to tu nemôžeš písať takto verejne...
nekonecne opakovani jedine nevyhody ev (dojezd a nabijeni pokud nelze doma) a diskutnilni druhe (cena u mainstreamu) zavani neschopnosti prijmout jiny nazor a vlastni omezenosti. To, ze tobe vyhovuje tve auto neznamena, ze ja z nej treba byl otravenej a radsi bych totez ev. A ani sem nezkousej tahat kecy o manualech, ver mi, ze mam aut s manualni prevodovkou vic nez ty
A proč si woe jedil nej ve vozech VW woe? Tvoje chyba, nestěžuj si. :-! :-! :-!
a jeste ke vsemu naftovejch. Byl jsem vul a mel sem si vic trvat na svym, tedy benzinu
Trošku mimo hlavní téma, ale nebyl problém spíš v načasování?
Že vzpomínáš tak otráveně na TDI a DSG.
Já před 15-20 lety jezdil služební manuály O2 1.9 TDI a nebyl to zázrak, ale fungovalo to. Pak jsem přes 10 let jezdil VW benzíny v manuálu a taky OK a v současnosti TDI EVO DSG a taky pohoda. Každá druhá generace motorů měla nějaké větší, nebo menší systémové závady a nejen u VW. Jiné generace a typy byly zase úplně v pohodě.
Uvidíme jak na tom bude TDI EVO a DQ381. Zatím se na netu za skoro 4 roky nedá dohledat žádná informace o systémových potížích. Alespoň mně se to nepodařilo od USA až po nenáviděné Rusko. A hledám pilně.
Pokud o něčem víš, rád si počtu. Snažím se totiž vybírat vždy osvědčené motorizace.
A hlavně, jsem na tebe tuhle myslel a testoval jsem DQ381 a úplně normálně podřazuje "podkopnutím" pedálu, řadí mi i v zatáčkách atd... Já s tím prostě nemám žádný problém. Jen, že by občas nemusela držet otáčky tak nízko, když člověk lechtá plyn do mírného stoupání a jede okolo 50-80. Tam si výjimečně podřadím, nebo dám na chvilku do "S". Ale jinak nemám sebemenší problém. Faktem je, že co kus auta a kombinace motoru a převodovky to originál. Jel jsem OIV 110kW TDI EVO DSG a škubala při dojezdu. Moje ne. Jel jsem Aisin AT8 s 1.6PureTech a škubala jako prase, jel jsem jí s HDI a neškubala vůbec, ale zase s ní nešlo parkovat... Atd... Aby se v tom prase vyznalo.
Myslím, že řešení je soft. úprava DSG. Umožňuje hromady nastavení všeho myslitelného a pak by možná byl spokojen každý, jako jsi kdysi byl i ty u 3.6 V6 TSI + DSG DQ250
Že vzpomínáš tak otráveně na TDI a DSG.
Já před 15-20 lety jezdil služební manuály O2 1.9 TDI a nebyl to zázrak, ale fungovalo to. Pak jsem přes 10 let jezdil VW benzíny v manuálu a taky OK a v současnosti TDI EVO DSG a taky pohoda. Každá druhá generace motorů měla nějaké větší, nebo menší systémové závady a nejen u VW. Jiné generace a typy byly zase úplně v pohodě.
Uvidíme jak na tom bude TDI EVO a DQ381. Zatím se na netu za skoro 4 roky nedá dohledat žádná informace o systémových potížích. Alespoň mně se to nepodařilo od USA až po nenáviděné Rusko. A hledám pilně.
Pokud o něčem víš, rád si počtu. Snažím se totiž vybírat vždy osvědčené motorizace.
A hlavně, jsem na tebe tuhle myslel a testoval jsem DQ381 a úplně normálně podřazuje "podkopnutím" pedálu, řadí mi i v zatáčkách atd... Já s tím prostě nemám žádný problém. Jen, že by občas nemusela držet otáčky tak nízko, když člověk lechtá plyn do mírného stoupání a jede okolo 50-80. Tam si výjimečně podřadím, nebo dám na chvilku do "S". Ale jinak nemám sebemenší problém. Faktem je, že co kus auta a kombinace motoru a převodovky to originál. Jel jsem OIV 110kW TDI EVO DSG a škubala při dojezdu. Moje ne. Jel jsem Aisin AT8 s 1.6PureTech a škubala jako prase, jel jsem jí s HDI a neškubala vůbec, ale zase s ní nešlo parkovat... Atd... Aby se v tom prase vyznalo.
Myslím, že řešení je soft. úprava DSG. Umožňuje hromady nastavení všeho myslitelného a pak by možná byl spokojen každý, jako jsi kdysi byl i ty u 3.6 V6 TSI + DSG DQ250
ted ma 147kw tdi bracha v superbu, tak se s tim musim projet. Naposled jsem do toho vlezl z iV a nebavilo me to. IV bylo mnohem kultivovanejsi, rychlejsi, zivejsi a i pres neoddiskutovatelny nevyhody (rozlozeni hmotnosti, tahani za volant, soft chyby) u me jasne vitezilo. Bracha ma toho supa v predokolce a zas tim zoral zahradu. Ja nevidim vubec zadnej duvod si to tdi vzit vedle tsi, ktery se hlavne uplne jinak hejbalo (200kw). Zadny dsg mi neradilo v zatackach jinak nez v kickdownu a jeste to trvalo, kopani do plynu totez, podradi a za 2s znovu odradi zpet. Ano, mas pravdu, vetsinou to fungovalo, ale nejelo to, chrochtalo a jakakoliv zabava za volantem zadna. A prevodovka, mam s bmw najeto za necely dva roky pres 80tkm a neni nic, co bych na prevodovce menil. S DSG jsem jezdil podobny najezdy 6let urcite (stridal jsem s manualy) a nebyl den, aby mi to nelezlo nekde krkem.
Jasný, ZF od BMW je jinde, o tom žádná. Rozhodně to není óda na B8 TDI, že by to bylo nej auto na planetě. Vždy najdeš něco lepšího a taky dražšího. 540i bude vždy o třídu lahodnější, ale za 2x tolik peněz. Pro mne to je čistě racionální pohodová volba a solidní povoz za ještě snesitelnou cenu. Prostě poměr ceny, prostoru, dynamiky, nákladů, ergonomie atd... Žádný emoce.
Já rozhodně nehledám u naftovýho kombíka zábavu za volantem.
Na druhou stranu si nemohu stěžovat na nedostatek dynamiky a trakce navzdory předohrabu, chrochtání ani dunění nevnímám a neobtěžuje mne, převodovka mi řadí měkce a vcelku logicky. A to typický škubnutí si zažiju jednou za uherskej rok, protože nejezdím závody v centru velkoměsta a ono se projeví jen v případě, že převodovka čeká, že se bude řadit nahoru, ale ty si naposlední chvíli vyžádáš dolů. Ale to je prostě obecná vlastnost dvojspojky a ne závada. To by holka musela mít asi těch hřídelí 8, aby to měla nachystaný furt všechno.
Prostě mi jen šlo o to, že tu od tebe zaznělo, že to vůbec nefunguje a nereaguje, ale mě to reaguje a funguje dobře, jen to vyžaduje jistou spolupráci řidiče. Když to vezme blondýna a šlápne na to tupě jako na rýč, tak to nebude 100% blbuvzdorný, jako ZF, nebo e-CVT a podobně. Každý má to svoje.
A vím, že 206kW TSI jede o dost líp a má lepší brzdy i podvozek, ale taky žere jako prokopnutý a stojí o dost víc a pro mne už to představuje spíš overkill, než rácio.
Já rozhodně nehledám u naftovýho kombíka zábavu za volantem.
Na druhou stranu si nemohu stěžovat na nedostatek dynamiky a trakce navzdory předohrabu, chrochtání ani dunění nevnímám a neobtěžuje mne, převodovka mi řadí měkce a vcelku logicky. A to typický škubnutí si zažiju jednou za uherskej rok, protože nejezdím závody v centru velkoměsta a ono se projeví jen v případě, že převodovka čeká, že se bude řadit nahoru, ale ty si naposlední chvíli vyžádáš dolů. Ale to je prostě obecná vlastnost dvojspojky a ne závada. To by holka musela mít asi těch hřídelí 8, aby to měla nachystaný furt všechno.
Prostě mi jen šlo o to, že tu od tebe zaznělo, že to vůbec nefunguje a nereaguje, ale mě to reaguje a funguje dobře, jen to vyžaduje jistou spolupráci řidiče. Když to vezme blondýna a šlápne na to tupě jako na rýč, tak to nebude 100% blbuvzdorný, jako ZF, nebo e-CVT a podobně. Každý má to svoje.
A vím, že 206kW TSI jede o dost líp a má lepší brzdy i podvozek, ale taky žere jako prokopnutý a stojí o dost víc a pro mne už to představuje spíš overkill, než rácio.
Tak technologie se předaly všem Asiatům, nyní i Indům, Vietnamcům, ... .
Škodárna slavnostně oznámila nástup do Indie, Vietnamu, ale tam to dopadne stejně, tam se musí postavit Foxconnu. Jak Tata, tak VinFast spolupracují s Foxconnem.
Nikdo se tady nezmohl na předávání technologií Foxconnu, se kterým spolupracují i evropské automobilky.
Škodárna slavnostně oznámila nástup do Indie, Vietnamu, ale tam to dopadne stejně, tam se musí postavit Foxconnu. Jak Tata, tak VinFast spolupracují s Foxconnem.
Nikdo se tady nezmohl na předávání technologií Foxconnu, se kterým spolupracují i evropské automobilky.
ale vydelek z nich jen 15% v ramci VW
je videt, jak nas v EU pekne drbou a jak levne prodavaj v chine
me to vychazi, ze ziskovost je v EU 3.3x vyssi, nez v chine
uz je snad kazdymu jasny, jak si (nejen) automobilky nasraly v chine do bot
vydelek bidnej, ale konkurenci si tam vybudovaly slusnou
je videt, jak nas v EU pekne drbou a jak levne prodavaj v chine
me to vychazi, ze ziskovost je v EU 3.3x vyssi, nez v chine
uz je snad kazdymu jasny, jak si (nejen) automobilky nasraly v chine do bot
vydelek bidnej, ale konkurenci si tam vybudovaly slusnou
dříve nebo později VW odejde z Číny, Škoda už to tam má spočítané
a potom ve Vlkohradu "objeví" Evropu a začnou opět bojovat o evropské zákazníky (už se objevily první signály)
jen jestli to nebude pozdě nejen pro VW ale pro všechny evropské výrobce, když si za chvíli diesely koupí jen u japonské Mazdy 😄 😄 😄
a potom ve Vlkohradu "objeví" Evropu a začnou opět bojovat o evropské zákazníky (už se objevily první signály)
jen jestli to nebude pozdě nejen pro VW ale pro všechny evropské výrobce, když si za chvíli diesely koupí jen u japonské Mazdy 😄 😄 😄
zas tolik moudrosti o tom jak bylo spatne jit do Ciny.
A vite jaka by byla alternativa?
A vite jaka by byla alternativa?
No a jen uplynul čas a co jsem psal je opět realitou. Bohužel... 😢