Veterán
Brouka se určitě nevyrobilo padesát milionů, také mě to uhodilo do očí, takže jsem informaci panu kolegovi z článku odstranil. Ač se formulace o třech versus čtyřech převodových stupních zdá nelogická, Japonci si to prostě tenkrát mysleli, to nelze zpochybnit.
Ano, to je naprostá pravda. Brouka se vyrobilo 50 milionů aut jednoho modelu, kdežto Corolly se vyrobilo 50 milionů aut devítí různých úplně odlišných modelů, pouze se stejným názvem.
Souhlasím, že ta věta - i podle mě - do článku nepatří.
California není asi úplně nejvhodnější příklad, ale na druhou stranu každý, jen lehce informovaný motoristický fanoušek ví, že v roce vzniku t.j. 1966+, byl čtyřkvalt již minimálně 10-15 let, zejména v dané kategorii, zcela běžným standardem.
Ale u Haase se to tak často naštěstí nestává.
California není asi úplně nejvhodnější příklad, ale na druhou stranu každý, jen lehce informovaný motoristický fanoušek ví, že v roce vzniku t.j. 1966+, byl čtyřkvalt již minimálně 10-15 let, zejména v dané kategorii, zcela běžným standardem.
Ale u Haase se to tak často naštěstí nestává.
Taková formulace podle mě nejde akceptovat. Volkswagen Brouk je napříč svými generacemi stále téměř stejné auto. Jednotlivá provedení jsou koncepcí, tvarem, umístěním motoru, poháněnými koly atd. velmi podobné a můžeme je s mírným přimhouřením očí skutečně považovat za jeden model.
Naproti tomu Corolla je pouze název, použitý postupně u více zcela odlišných aut. Prakticky jde pouze o obchodní označení určité výrobní kategorie Toyoty
Porovnávat počty vyrobených Coroll a Brouků je z tohodle pohledu dost mimo mísu