Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes udělal z vyššího výkonu předplatné. V Evropě to má zatím zakázané
30 komentářů
Stejsn
6
za to, aby to pořádně fungovalo. Děkuji, nechci.
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ernesto de la Cruz
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Brmbalik
6
Prachy nejsou problem, problem bude v tom, ze nejsem ochoten ze sebe ze strany MB delat damske prirozeni. Konkurence je zatim vsude dost...
rohor
6
Stačilo by korektně říct že mercedes dělá ze svých zákazníků č.uráky.
Ja Prvni a Posledni
0
OK, jsi majitel MB?
ericn
6
Tak myslím, že obojí je výstižné. Od MB je to neuvěřitelná prasárna. Kdysi solidní firma :no:
Arese
0
Však už je největším majitelem jejich akcií čínská firma! Neuvěřitelné.... 😲 😒 :no:
PowerHouse
Pokud je automotive boj, tak se bojuje i tím výkonem, jako u spalováků.
Problém je, že u EV není problém udělat velmi výkonný motor za pár korun. Tak co s tím?
Kolik stojí 500kW motor to spalováku a kolik stojí do EV?
Tesla 3 půjde pod 3 sekundy na 100 km/h.
Problém je, že u EV není problém udělat velmi výkonný motor za pár korun. Tak co s tím?
Kolik stojí 500kW motor to spalováku a kolik stojí do EV?
Tesla 3 půjde pod 3 sekundy na 100 km/h.
pradeda777
.....pokud máte momentálně novější a opravdu dobré a zábavné auto....neprodávejte! :-!
pandora
Tohle je ukázka jak zotročit lidi..nakonec ani nenastartuješ protože máš vyčerpaný týdenní limit km..konec svobody..
Niccolò Machiavelli
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Koniec akej slobody? Dnešný človek už má sotva tušenie, čo to sloboda je.
Ji/Ri
mluvím. Elektro auto není auto, ale spotřebič - něco jako tiskárna. Říkám si, jestli ona ekologie je vůbec tím hlavním důvodem k sra.í ev do všeho. Něco mi říká, že i tohle je součást nastolení nového řádu. No, úplně nejsem Highlander, abych tu byl až tohle nastane.
Nicméně, MB už nějaký čas je spíš softwarová firma než automobilka. 60% bude soft a 40% auto. Možná je to už ještě dál.
Za mě: auto ne tiskárnu. A ano, tohle je i o aktualizacích. Nezaktualizuješ - nejedeš.
Nicméně, MB už nějaký čas je spíš softwarová firma než automobilka. 60% bude soft a 40% auto. Možná je to už ještě dál.
Za mě: auto ne tiskárnu. A ano, tohle je i o aktualizacích. Nezaktualizuješ - nejedeš.
21. století se stává stoletím neustálých aktualizací. A to není vůbec dobrá zpráva.
Hezký je to vidět i na Win. Win7 byly totální dokonalost. Win10 jsou plné chyb, neustále se aktualizují a výsledek stejně nikde...
Hezký je to vidět i na Win. Win7 byly totální dokonalost. Win10 jsou plné chyb, neustále se aktualizují a výsledek stejně nikde...
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
Takže za 10 let využívání plných schopností vozu (+ 60 k) zaplatím 270 000 Kč. Německé automobilky jsou od doby, co objevily online infotainmenty, napřeshubu.