Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý autoklub VCD: Nejekologičtěji na to jdou Japonci

Milovníci přírody mají jasnou volbu. Nejekologičtějším vozem je, stejně jako vloni, Honda Civic Hybrid.
Zpět na článek
28. 8. 2007 10:58
neregistrovaný "W"
28. 8. 2007 12:46
neregistrovaný "performer"
28. 8. 2007 13:31
neregistrovaný "Tom"
28. 8. 2007 17:48
neregistrovaný "Novick"
28. 8. 2007 22:24
neregistrovaný "Karel K."
28. 8. 2007 23:02
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:19
neregistrovaný "zezulka"
29. 8. 2007 07:30
neregistrovaný "LS"
29. 8. 2007 10:57
neregistrovaný "karel k"
28. 8. 2007 23:27
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:56
neregistrovaný "zezulka"
29. 8. 2007 00:10
neregistrovaný "zezulka"
29. 8. 2007 00:15
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 21:15
29. 8. 2007 07:33
neregistrovaný "LS"
28. 8. 2007 19:56
neregistrovaný "Tom"
28. 8. 2007 22:56
neregistrovaný "zezulka"
neregistrovaný "W"
28. 8. 2007 10:58
Civic Hybrid
No přecejenom Civic je pohlednější než Prius, takže ho musel předběhnout :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "performer"
28. 8. 2007 12:46
ekologickými diesely zachráníme planetu
za cenu vlastních životů, chtělo by se dodat. Aneb nejsou náhodou mezi těmi superekologickými deutschwageny i ty, které se v USA pro svou smrdutost nesmějí vůbec prodávat???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
28. 8. 2007 13:31
Já se bavím, opravdu se bavím
Je to fakt zábava, jak se evropksé šípkové růženky pomalu probouzejí a začínají si hrát na to, jak jsou "ekologické". Evropa opět tvrdě zaspala, opět nedokázala odhadnout budoucí trendy.. tenhle ten věčný spokojený spánek, to je jednou oddělá (většinu z nich). Bluetec, ECOnetic, BlueMotion - to je výběr pouze několika z mnoho PR žvástů, které na nás poslední rok začaly útočit.. ECOnetic a Bluemotion to je typická demostrace evropské PR křeče.. Bluetec je vyšší level, v jeho případě už o nějakou tu snahu jde, ale furt je to nic moc.. jenže pak je tady výrobce (možná dva, když trochu přivřu oči), kterej hraje úplně jinou ligu.. co jinou ligu, tenhle výrobce hraje úplně jinej sport! Ten (o kom mluvím) opět dokázal svou až neuvěřitelnou schopnost predikovat budoucnost. Už jsem o tom tady psal - rok 2020: při výběru auta je na první místě ekologie (zejména emise), na druhém skutečnost zda je zajištěna 100% recyklovatelnost, na třetím místě pak celková firemní image producenta (tzv. snaha být "dobrým světoobčanem"). Tak že zatímco Evropa hraje s PR pojmy (zatím pouze ty prozřetelnější), tak někteří již 10 let (zrovna se bude slavit výročí ;-) ) pracují na řešení :yes: Ten žebříček samozřejmě 100% vypovídací hodnotu nemá, ale přesto ěnco naznačuje - 9 z 10 aut je japonských a 7 z těch 9 japonských aut je Toyota :-! Mess with the best, cry like the rest :-! ;-)
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Novick"
28. 8. 2007 17:48
Re: Já se bavím, opravdu se bavím
Občas si tu psal kvalitnější příspěvky než někteří jako např. "tohle auto je bomba" nebo "známý mýho souseda má...", ale v poslední době zbyly už jen marketingový kecy od toyoty. Děláš jako kdyby všech 9 mil. aut, co toyota vyrobí byly ty nejekologičtější a nejúspornější auta na světě. Asi jsi pozapomněl na auta typu Tundra a jiné V8. Jaký procento celkový výroby dělá ten slavný prius, auto s nepatrně nižší spotřebou, jehož investice se zákazníkovi nikdy nevrátí...
anonym
28. 8. 2007 21:16
Re: Já se bavím, opravdu se bavím
si myslim ze priusu se proda po svete vic nez skodovek.lol rozhodne toyota forever.!!!!!!!!
neregistrovaný "Karel K."
28. 8. 2007 22:24
Re: Já se bavím, opravdu se bavím
Naprostej souhlas. V priusu sem teda nejel ani po tom moc netoužím ale měl sem možnost najet 400 km s tím prý nejůžasnějším autem lexusem Ls600h. Spotřeba 19.6 litru je úžasná :-). muj 4 roky starý mercedes S600 žere o 2 litry víc. tak by mě zajímalo kde je ten pokrok :-)
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:02
Re: Já se bavím, opravdu se bavím
vys.rme se na ekologii......jenze Lexus LS600 ma 5x viac vybavy ako ta tvoja krabica >:D

..a s tym rozdielom, ze Leus ma kombinovanu spotrebu 9,3L/100km ...takze si zle vycital z prospektu ;-) ;-)

Modely IS-F a LF-A demonstrují pokrok, kterého prémiová značka Lexus dosáhla ve zdokonalování základních technologií, tvořících výkonové parametry sportovních vozů. Model LS 600h je působivou ukázkou toho, jak lze tyto technologie ještě více zušlechtit a efektivně poskytovat mimořádný výkon se současným dosažením ekologicky šetrného pohonu vozu prémiové třídy. Nový Lexus LS 600h je ikonou nejmodernějších technologií v automobilovém průmyslu. Vidlicový osmiválec o objemu 5l používá jedinečnou technologii Lexus D-4S se dvěma vstřikovacími ventily na válec a systém proměnného, elektricky řízeného časování ventilů VVT-iE ke zvýšení výkonu při současném snížení emisí, hluku a vibrací. Zmíněné parametry jsou dále zušlechtěny hybridním systémem pohonu značky Lexus. Tato kombinace společně s jedinečnou elektronicky řízenou převodovkou s plynule měnitelným převodem montovanou do vozů LS 600h zajišťuje výkon agregátu V12 bez přeplňování při kombinované spotřebě paliva pouhých 9,5 l/100 km a emisích CO2 na úrovni 220 g/km, což jsou parametry nejčistších dieselových motorů v této třídě. Model Lexus LS 600h L představuje historicky zcela první verzi vozu s prodlouženým rozvorem a nabízí tak cestujícím vzadu nadstandardní míru zábavy a relaxace, jako jsou např. sklápěcí zadní sedadla s opěrkami pro nohy, což je v této třídě naprostou novinkou. Elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem zajišťuje modelu LS 600h zcela lineární přenos síly a hladkou akceleraci. Je spojena se systémem pohonu všech kol (AWD) s mechanickým mezinápravovým diferenciálem TORSEN® LSD, zaručujícím výtečnou stabilitu při ovládání tak výkonného vozu za všech jízdních podmínek.
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:19
Re: a aby si nezabudol:
Stálý pohon všech kol
ABS (Anti-lock Braking System – protiblokovací systém brzd)
AVS (Adaptive Variable Suspension – přizpůsobivé zavěšení s proměnnými vlastnostmi)
BA (Brake Assist System – brzdový asistent)
EBD (Electronic Brakeforce Distribution – elektronická distribuce brzdné síly)
EBS (Emergency Brake Signal – signalizace nouzového brzdění)
ECB (Electronically Controlled Braking – elektronicky řízený brzdový systém)
EPB (Electronic Parking Brake – elektronická parkovací brzda)
EPS (Electric Power Steering – elektrický posilovač řízení), reagující na rychlost vozu
EV (Electric Vehicle) mód pouze elektrického pohonu vozu
Pneumatické odpružení
TPWS (Tyre Pressure Warning System – systém sledování tlaku v pneumatikách)
TRC (Traction Control System – protiprokluzový systém)
VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management – integrované řízení dynamiky vozidla)
VGRS (Variable Gear Ratio Steering – variabilní převod řízení)
VSC (Vehicle Stability Control – řízení stability vozidla)
Dvoufázový čelní airbag, řidič a spolujezdec vpředu
Vypínatelný airbag spolujezdce vpředu
Zvuková výstraha nezapnutí bezpečnostního pásu
Hlavové airbagy, přední a zadní
ISOFIX, vnější zadní sedadla
Kolenní airbagy, řidič a spolujezdec vpředu
Předpínače bezpečnostního pásu, přední sedadla a vnější zadní sedadla
Boční TAP (Thorax – hrudník, Abdomen – břicho, Pelvis – pánev) airbagy, řidič a spolujezdec vpředu
Dvoukomorový airbag spolujezdce vpředu
WIL na předních sedadlech (systém na ochranu krční páteře)
Boční airbagy vzadu
Zabezpečovací systém proti krádeži, imobilizér, senzor vniknutí do vozidla
Dvojitý zámek dveří
Automatický zámek dveří
19” sedmipaprsková kola z lehkých slitin s pneumatikami 245/45 R19
Vnější zpětná zrcátka
– elektricky nastavitelná, sklopná, vyhřívaná
– samostmívací
Automatické dovírání dveří a víka zavazadlového prostoru
Přední mlhová světla
LED (light emmiting diodes) přední světlomety s ostřikovači a automatickým nastavením sklonu
I-AFS (adaptivní přední světlomety)
Vrstvená bezpečnostní skla na předních a bočních oknech
Brzdová a zadní světla z LED diod, osvětlení registrační značky bílými LED diodami
Dešťový senzor
Vodu odpuzující sklo na oknech předních dveří
Tepelně izolující tónovaná skla s UV fi ltrem
11
8” multifunkční dotyková obrazovka EMV s rozlišením VGA
Audiosystém Mark Levinson Reference Surround, 19 reproduktorů, měnič na 6 disků DVD,
FM/MW/LW tuner s RDS
DVD přehrávač s měničem na 6 disků, zabudovaný do přístrojové desky
Připojení mobilního telefonu pomocí bezdrátové technologie Bluetooth®
Barevný TFT multiinformační displej umístěný uprostřed měřicích přístrojů
DVD navigační systém s DRG (dynamické navádění)
Optitronové měřicí přístroje s monitorem energie
Parkovací kamera
Ovladače audia, telefonu a hlasového ovládání na volantu
Hlasové ovládání audia, navigace, klimatizace
Konektor pro přenosné zařízení (AUX)
Tempomat
Snadné nastupování a vystupování (automaticky se vysouvající a zasouvající volant)
Elektronicky řízená klimatizace
– automatická vnitřní cirkulace vzduchu
– pylový fi ltr
– oddělené ovládání pro řidiče a spolujezdce
Přední sedadla elektricky stavitelná
– sedadlo řidiče – nastavení v 10 směrech, 3 paměti pro nastavení
– sedadlo spolujezdce vpředu – nastavení v 8 směrech
Klimatizovaná přední sedadla
Přední hlavové opěrky, elektricky stavitelné
Elektricky nastavitelná výška předních bezpečnostních pásů, paměť nastavení u řidiče
Elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru
Vyhřívaná zadní sedadla
Osvětlený vstup
Osvětlená vnitřní přední a zadní kosmetická zrcátka
Kožené potahy
Vnitřní osvětlení pomocí LED diod
Bederní podpěra, elektricky nastavitelná
– u řidiče ve 4 směrech
– u spolujezdce ve 2 směrech
Paměť nastavení sedadla řidiče, volantu a vnějších zpětných zrcátek
Elektricky ovládaná přední a zadní okna
Elektricky ovládaná zadní sluneční clona s automatickým vysouváním a spouštěním
Vnitřní zpětné zrcátko, samostmívací
Systém bezklíčového nastupování a startování „Smart Entry and Start“
Elektricky stavitelný volant
Dřevěné interiérové vlisy
Parkovací asistent, senzory vpředu a vzadu
Zadní loketní opěrka
Volant v kombinaci dřevo/kůže
Elektricky stavitelná zadní sedadla s pamětí nastavení
Klimatizovaná zadní sedadla
Zadní hlavové opěrky elektricky ovládané
Kožená loketní opěrka ve výplni dveří
Avatar - Falco
28. 8. 2007 23:33
Re: a aby si nezabudol:
7stupňová automatická převodovka 7G-TRONIC
ADAPTIVE BRAKE s funkcí HOLD a řízením rozjezdu do vrchu
Adaptivní brzdové světlo
Airbag řidiče a spolujezdce, boční a stropní airbagy vpředu a vzadu
AIRMATIC (pneumatické odpružení s adaptivním systémem tlumení a regulací světlé výšky)
Loketní opěrky vpředu a vzadu, sklopné, s přihrádkou
Vyhledávací osvětlení se zpožděným vypnutím světel pro jízdu
Brzdový asistent BAS
Přihrádka na brýle v obslužné jednotce střechy
Systém COMAND
Přímé spínání DIRECT SELECT s tlačítky na volantu
Elektronický program řízení dynamické stability ESP včetně ABS a ASR
Senzor světel pro jízdu
Elektrické ovládání oken, 4krát s funkcí uzavření PRE-SAFE
Zadní lavicové sedadlo s 3bodovými bezpečnostními pásy a 3 sklopnými opěrkami hlavy
Sítě na zavazadla, boční, v zavazadlovém prostoru
Provedení dřevo Calyptus
Zabezpečení dětí s krátkodobým otvíráním
Automatická klimatizace
Kosmetické zrcátko vpředu a vzadu, osvětlené
Blikající LED zabudované do vnějších zrcátek
Kožené čalounění [1]
Kola z lehké slitiny [2]
Automatické nastavování volantu při nastupování a vystupování
Elektricky nastavitelný sloupek řízení
Memorypaket (paměť pro sedadlo řidiče, volant, zrcátka) [1]
Metalický lak [1]
Vícefunkční volant
Parametrické řízení (servořízení závislé na rychlosti)
Senzor deště se 2 stupni citlivosti
Těsnicí prostředek pneumatik TIREFIT s elektrickou vzduchovou pumpou
Varovný signál ztráty tlaku v pneumatikách
Bezpečnostní pásy 3bodové, 5krát, vpředu s komfortní automatikou, s nastavitelnou výškou a s reverzibilním předepínačem pásu s polohovací funkcí PRE-SAFE, vzadu vně s komfortní automatikou a automatickým přizpůsobením výšky pásu, přední sedadla s bederními opěrkami a elektrickým výškovým a podélným nastavováním, s polohovací funkcí PRE-SAFE pro spolujezdce
Vyhřívání předních sedadel [1]
Bezstupňová (plynulá) aretace dveří
TEMPOMAT s proměnnou mezní rychlostí SPEEDTRONIC
Teplo tlumící zelená skla
Centrální zavírání s radiovým dálkovým ovládáním
Posilovač zadního víka

Tempomat s regulací odstupu DISTRONIC PLUS včetně asistenta brzdění BAS PLUS a parkovacího asistenta
Active Body Control (ABC)
Světla podle okolního osvětlení
Bi-xenonové světlomety s aktivní regulací pro projíždění zatáček a zatáčení, dynamická regulace sklonu světlometů a zařízení pro čištění světlometů
COMAND APS s Single-DVD
Dvojitý držák nápojů
Měnič DVD
Varovné zařízení proti vniknutí a krádeži s ochranou proti odtažení a zajištěním vnitřního prostoru
Vzhled jednotlivých zadních sedadel
Dynamická víceobrysová sedadla s masážní funkcí vpředu včetně polohovací funkce PRE-SAFE
Diskový navigační systém COMAND APS
Zábavní zařízení vzadu [1]
Otvírač garážových vrat ve vnitřním zpětném zrcátku
Dálkové zavírání víka zavazadlového prostoru
Automaticky stmívaná vnitřní i vnější zpětná zrcátka pro řidiče
Ukotvení dětských sedaček ISOFIX vzadu
KEYLESS-GO
Mechanický sklopný stolek zabudovaný v opěradle sedadla řidiče
Mechanický sklopný stolek zabudovaný v opěradle sedadla spolujezdce
Zadní klimatizace
Komfortní opěrky hlavy vzadu pro vnější sedadla
Komfortní opěrky hlavy vpředu
Komfortní sedadla vzadu (vyhřívání a větrání sedadel, perforovaná kůže)
Komfortní sedadla vpředu (vyhřívání a větrání sedadel, perforovaná kůže)
Chladicí police v zadním opěradle
Kůže PASSION
Vyhřívaný volant
Volant v kombinaci dřevo-kůže
Paměť pro zadní sedadla
Paměťový paket pro sedadla vpředu, sloupek řízení a vnější zpětná zrcátka (vpravo s nastavením pro zaparkování)
Paměťový paket včetně elektrického nastavování sedadla spolujezdce obsluhovaného ze sedadla řidiče
Metalický lak
Mobilní telefon s univerzálním rozhraním a odkládací miskou včetně hands-free sady a antény, bez karty
Příprava pro mobilní telefon s univerzálním rozhraním a odkládací miskou včetně hands-free sady a antény
Víceobrysová zadní sedadla s masážní funkcí včetně polohovací funkce PRE-SAFE
Víceobrysová přední sedadla včetně polohovací funkce PRE-SAFE
Asistent nočního vidění
Panoramatické střešní okno [2]
PARKTRONIC
Kontrola tlaku v pneumatikách
Elektrická roleta pro zadní dveře
Elektrická roleta pro zadní sklo
Kamera pro zpětný chod
Vyhřívané trysky ostřikovačů čelního skla
Zařízení pro ostřikování světlometů
Posuvné-zvedací střešní okno, elektrické, ve skleněném provedení s uzavírací funkcí PRE-SAFE
Elektrické zavírání dveří
Zadní sedadlová lavice s elektricky nastavitelnými vnějšími sedadly s polohovací funkcí PRE-SAFE pro vnější sedadla a vnější opěrky hlavy
Vyhřívaná zadní sedadla
Vyhřívaná přední sedadla
Jazykový obslužný systém LINGUATRONIC
Nezávislé topení s dálkovým ovládáním včetně vyhřívání ostřikovacích trysek čelního skla
Zvukový systém harman/kardon LOGIC7 Dolby Digital 5.1, DTS, 14 reproduktorů, 600 W
TV tuner analogový a digitální
Bezpečnostní skla tlumící teplo a hluk a odrážející infračervené paprsky v celém vozidle
Bezpečnostní skla tlumící teplo a hluk a odrážející infračervené paprsky pro zadní sklo a boční sk

zdroj: mercedes-benz.cz
neregistrovaný "LS"
29. 8. 2007 07:30
Re: a aby si nezabudol:
Ale ta cena Hujere, ta cena :-O
neregistrovaný "karel k"
29. 8. 2007 10:57
Re: a aby si nezabudol:
tak se projed a poznáš co je luxusní limuzína a co pokus o ní. nesmíš věřit katalogu ty hybride :-)
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:27
Re: o tomto moze tvoj S600 len snivat:
Na tiskové konferenci pořádané společností MIDWAY GROUP na mezinárodním autosalonu v New Yorku v prostorách Jacob Javitz Centre na Manhattanu byl model značky Lexus LS 460 vyhlášen světovým Automobilem roku 2007 (World Car of the Year - WCOTY).

Lexus LS460 byl zvolen z nominační listiny 28 konkurentů vybraných porotci celosvětové soutěže Automobil roku z 22 zemí celého světa.

Cílem soutěže není hodnotit pouze celkovou oblibu vozu. Porotci mají za úkol spravedlivě a komplexně posuzovat potřeby a přání zákazníků na celém světě. Proces hodnocení začíná tím, že jednotliví porotci posuzují a bodují kandidáty pomocí široké řady standardizovaných parametrů - vše od designového ztvárnění a kvality až po výkon a bezpečnost. V lednu 2007 pak porotci hlasovali, aby získali užší výběr deseti vozů. Světový automobil roku byl nakonec vybrán z těchto finalistů za dohledu mezinárodní účetní firmy KPMG.

Porotci WCOTY považují prestižní sedan LS 460 za ztělesnění sloganu „v touze po dokonalosti' značky Lexus. Přestože je na některých trzích teprve krátce, značka Lexus pokračuje v budování své pověsti za silné podpory své luxusní vlajkové lodi, která se může pochlubit mnoha prvenstvími, jako např. zcela novým systémem automatického parkování nebo osmirychlostní automatickou převodovkou. V podobě vozu LS 600h s hybridním pohonem značka nabízí klasický luxus v moderním provedení, nepochybnou kvalitu a více než dostatečný výkon pro všechny, kteří se chtějí opájet řízením výkonného vozu bez pocitu viny vůči životnímu prostředí.
Avatar - Falco
28. 8. 2007 23:38
Re: o tomto moze tvoj S600 len snivat:
NO!! Konečně dohnali Němce.. ale nová sedmička je na dohled!!!
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 23:56
Re: o tomto moze tvoj S600 len snivat:
WHAT???????????? 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s toto je beznadejne!!!!!!! Pro-koncernovo orientovani idioti nikdy neuznaju ani len jeden jediny pozitivny prvok japoncov. Ked niekto napise, ze konecne dohnali nemcov...tak nie je o com. v roku 2006 fa. Mercedes oficialne priznala, ze jej najvyssia rada S je pozadu oproti Lexusu a ze pracuju na novom S-ku pre rok 2008, ktore by sa malo postavit na rovnaku uroven Lexusu :yes:
Avatar - Falco
29. 8. 2007 00:07
Re: o tomto moze tvoj S600 len snivat:
Seš trapnej - pořád dokola meleš o koncernu, seš asi kapku zpožděnej, že? Kdo se tady baví o VW?

Jediné co momentálně neuznávám, jsou tvoje jednostranné stupidní názory..
neregistrovaný "zezulka"
29. 8. 2007 00:10
Re: stupidni nazory:
Japan for ever! :yes: :yes: :yes: :yes:
nemec az na konec! >:D >:D >:D >:D
Avatar - Falco
29. 8. 2007 00:13
Re: Blb zůstane blbem
A teď čekáš co? že se rozbrečím?

Seš prostě jinej - zpomelenej!!
neregistrovaný "zezulka"
29. 8. 2007 00:15
Re: nic necekam..
jen se poklon Lexusu a jdi spat ;-)
Avatar - Falco
29. 8. 2007 00:19
Re: nic necekam..
Lexusu se pokloním, proč ne?
Nejsem tak omezený.. jako ty!!

Ještě desetkrát napiš forever, ať se ti dobře usíná..
Avatar - King
28. 8. 2007 21:15
Re: nic necekam..
Máš pravdu, ale tak trochu naruby. Myslím, že hlavní vtip toho "probouzení" Evropy není v tom, jakou marketingovou masáž nasadí, ale jaká nasadí auta. Bluetec nezpochybňuj, čisté diesely, ať už se jmenují jakkoli, mají potenciál hybridy převálcovat (stejná spotřeba, stejné emise, mnohem nižší váha a menší zatížení planety (žádná výroba jedovatých baterií a jejich drahá likvidace). Ale to je jen moje domněnka, to tu řešit nechci. Ovšem baví mě, jak se donedávna evropští výrobci šklebili, jak jsou Civic Hybrid a Prius kompromisní auta, která vykupují šetrnost tím a tím a tím. A teď tu máme slavný BlueMotion, který dosahuje spotřeby enormně dlouhými kvalty, přehuštěnými pneumatikami, úspornými mapami řidicích jednotek, zaslepenými obřími maskami chladiče a podobnými ptákovinami. Kompromis nad kompromis. A to samé Volvo, Renault a další. Fakt prča. >:D
neregistrovaný "LS"
29. 8. 2007 07:33
Re: nic necekam..
Spotřeba nejspíš ano, emise nikoli, váha ano a zatížení planety nelze spočítat. MB se taky snaží udělat "čistý" dýzl za každou cenu.
neregistrovaný "Tom"
28. 8. 2007 19:56
Blue planet
Ekologia je na prvom mieste.V Londyne schvalili zvysenie Congescion charge to je za prejazd cez centrum pre stvorkolky z Ł 8 na Ł 25 to je za kazdy vjazd.Inak Prius nemusi platit nic ani Honda hybrid.Trend je jasny.Su na tom aj nejake danove ulavy len nakupna cena priusu Ł 22000 je dost vela.
Blue planet...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Falco
28. 8. 2007 20:35
Tady je budoucnost
Chevrolet Volt s palivovými články nebo s elektrickým hybridem - to je buducnost, která ukazuje cestu celému světu... nedávno Chevrolet oznámil, že v roce 2010, kdy má začít výroba Voltu, chce vyprodukovat 60 000 kusů tohoto vozidla...neuvěřitelné!!
E-Flex při běžných jízdách do vzdálenosti 40 mil nespotřebuje žádný benzín a nulové jsou i emise
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zezulka"
28. 8. 2007 22:56
no ...zase voda na mlyn ....
no.................ale radsej nic ! >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0