Novinky
0
No, strejda je spokojenej s obrovským znakem na kapotě apoštola a jestli stojí u škarpy, nebo v servisu, je celkem jedno. >😒]
Přejít do diskuze
Falco
Když je pozitivní článek na koncern, tak je tu plno blbů, co kecají o podplácení...
Neřekl bych, že Renault patří k automobilkám, které přihlašují nejvíce patentů, případně vnášejí inovace. Je to spíše podprůměr, na Audi, BMW, Mercedes ani Fiat rozhodně nemají.
Jóó, od Vel Satise jsem tady už v pár diskuzích jeho články četl, prostě zaujatej antikoncerňách s klapkama na očích, prostě co je koncern to je špatný, a pořád stejný slinty dokola...
P.S Jen kritizovat umí každý jelito...
P.S Jen kritizovat umí každý jelito...
...co třeba kapalinové tlumiče, seriové nasazení turbodmychadla, MPV... Je to málo?
Aaa, pan 5x jsem mělnil turbo na A6 je tady! Zdravím a pozdravuji.
Ty abysis nepřihřál polívčičku. 😄 Mimochodem, můžeš mi ukázat s čím přišel Renault do světa aut? Nějaký ten patent, nebo nové technické řešení, to by mě zajímalo. Zdá se mi, že od Benze okopírovali celý auto.
Abych taky přispěl něco k tématu. Jsou dobré kusy a špatné, já měl štěstí na ty dobré. Auta vždy jezdily a nikdy mě nenechaly stát na cestě. Chtělo to jen se o ně trochu starat.
PS: VolksWagen se píše VW, nikoli WV.
Ty abysis nepřihřál polívčičku. 😄 Mimochodem, můžeš mi ukázat s čím přišel Renault do světa aut? Nějaký ten patent, nebo nové technické řešení, to by mě zajímalo. Zdá se mi, že od Benze okopírovali celý auto.
Abych taky přispěl něco k tématu. Jsou dobré kusy a špatné, já měl štěstí na ty dobré. Auta vždy jezdily a nikdy mě nenechaly stát na cestě. Chtělo to jen se o ně trochu starat.
PS: VolksWagen se píše VW, nikoli WV.
Měl jsem několik škodivek, BMW, teď mám Toyotu a považuji koupi německýho auta za sázku do loterie. Některý se mi líbí, ale podle masové negativní zkušenosti (mojí, známí: Audi A8, BMW X5, 730d...) sáhnu raděj po Toyotě nebo Lexusu.
:yes: Sice trochu drsně napsaný, ale pravdivý.....prostě navoněná bída, žádná prémie :-!
Já Vám to tady píšu pořád.
Normální předražný popelnice, které si hrajou na prémii.
Pseudokvalita. Klasický Německý přístup k pojímaní světa.
Opajcovat co jde, dát tomu svůj kabát ovšem rádoby erstne classe a prodat jako svůj patent. Omyl. Obrovský omyl a ze strany Německých nacoušů latentní získávání pozic.
To je Audi, celý WV a bohužel dnes se jim velmi přibližují MB a BMW. :no:
Normální předražný popelnice, které si hrajou na prémii.
Pseudokvalita. Klasický Německý přístup k pojímaní světa.
Opajcovat co jde, dát tomu svůj kabát ovšem rádoby erstne classe a prodat jako svůj patent. Omyl. Obrovský omyl a ze strany Německých nacoušů latentní získávání pozic.
To je Audi, celý WV a bohužel dnes se jim velmi přibližují MB a BMW. :no:
akonahle je tu pozitivny clanok (pre koncern) tak je diskusia plna "pro koncernovo" orientovanych pakov, ktori v euforii z clanku zatracuju cely automobilovy priemysel - okrem KONCERNU.
Takze len vraciam pozicane 😉 😉 HOWGH!!!!!!!
Takze len vraciam pozicane 😉 😉 HOWGH!!!!!!!
No ty seš fakt pacient,proč sem zase taháš japonce?Na to nikdy nemůžeš zapomenout,radši víc mysli-typycké,nebo typické?Ale to už je moc složité,že >😁
Takze to je v koncerne typycke ...ci sa jedna o VW, Skodu, Seat alebo Audi .....rychla strategia, zamerana len na zisk (nie spokojnost) sa prejavuje skutocne vaznymi poruchami. Este dobre, ze existuju japonske auta 😉 😉
Tak nějak podle očekávání, byť spousta přívrženců Audi si to nepřipustí. Doporučuji znovu přečíst prostřední část článku - prostě průměr :-!