Novinky
0
No, strejda je spokojenej s obrovským znakem na kapotě apoštola a jestli stojí u škarpy, nebo v servisu, je celkem jedno. >😒]
Přejít do diskuze
Neřekl bych, že Renault patří k automobilkám, které přihlašují nejvíce patentů, případně vnášejí inovace. Je to spíše podprůměr, na Audi, BMW, Mercedes ani Fiat rozhodně nemají.
Jóó, od Vel Satise jsem tady už v pár diskuzích jeho články četl, prostě zaujatej antikoncerňách s klapkama na očích, prostě co je koncern to je špatný, a pořád stejný slinty dokola...
P.S Jen kritizovat umí každý jelito...
P.S Jen kritizovat umí každý jelito...
Aaa, pan 5x jsem mělnil turbo na A6 je tady! Zdravím a pozdravuji.
Ty abysis nepřihřál polívčičku. 😄 Mimochodem, můžeš mi ukázat s čím přišel Renault do světa aut? Nějaký ten patent, nebo nové technické řešení, to by mě zajímalo. Zdá se mi, že od Benze okopírovali celý auto.
Abych taky přispěl něco k tématu. Jsou dobré kusy a špatné, já měl štěstí na ty dobré. Auta vždy jezdily a nikdy mě nenechaly stát na cestě. Chtělo to jen se o ně trochu starat.
PS: VolksWagen se píše VW, nikoli WV.
Ty abysis nepřihřál polívčičku. 😄 Mimochodem, můžeš mi ukázat s čím přišel Renault do světa aut? Nějaký ten patent, nebo nové technické řešení, to by mě zajímalo. Zdá se mi, že od Benze okopírovali celý auto.
Abych taky přispěl něco k tématu. Jsou dobré kusy a špatné, já měl štěstí na ty dobré. Auta vždy jezdily a nikdy mě nenechaly stát na cestě. Chtělo to jen se o ně trochu starat.
PS: VolksWagen se píše VW, nikoli WV.
Měl jsem několik škodivek, BMW, teď mám Toyotu a považuji koupi německýho auta za sázku do loterie. Některý se mi líbí, ale podle masové negativní zkušenosti (mojí, známí: Audi A8, BMW X5, 730d...) sáhnu raděj po Toyotě nebo Lexusu.
Já Vám to tady píšu pořád.
Normální předražný popelnice, které si hrajou na prémii.
Pseudokvalita. Klasický Německý přístup k pojímaní světa.
Opajcovat co jde, dát tomu svůj kabát ovšem rádoby erstne classe a prodat jako svůj patent. Omyl. Obrovský omyl a ze strany Německých nacoušů latentní získávání pozic.
To je Audi, celý WV a bohužel dnes se jim velmi přibližují MB a BMW. :no:
Normální předražný popelnice, které si hrajou na prémii.
Pseudokvalita. Klasický Německý přístup k pojímaní světa.
Opajcovat co jde, dát tomu svůj kabát ovšem rádoby erstne classe a prodat jako svůj patent. Omyl. Obrovský omyl a ze strany Německých nacoušů latentní získávání pozic.
To je Audi, celý WV a bohužel dnes se jim velmi přibližují MB a BMW. :no:
akonahle je tu pozitivny clanok (pre koncern) tak je diskusia plna "pro koncernovo" orientovanych pakov, ktori v euforii z clanku zatracuju cely automobilovy priemysel - okrem KONCERNU.
Takze len vraciam pozicane 😉 😉 HOWGH!!!!!!!
Takze len vraciam pozicane 😉 😉 HOWGH!!!!!!!
No ty seš fakt pacient,proč sem zase taháš japonce?Na to nikdy nemůžeš zapomenout,radši víc mysli-typycké,nebo typické?Ale to už je moc složité,že >😁
Takze to je v koncerne typycke ...ci sa jedna o VW, Skodu, Seat alebo Audi .....rychla strategia, zamerana len na zisk (nie spokojnost) sa prejavuje skutocne vaznymi poruchami. Este dobre, ze existuju japonske auta 😉 😉