Novinky
traveldrive
3
A blbá správa pre celé Slovensko. Orientácia na jediný druh priemyslu je riziková, krátkozraká, resp.dá sa povedať, že zo strany Slovenska úplne hlúpa.
Přejít do diskuze
Myslim si, ze tym tisickam zamestnancov, ktori tam maju stabilnu pracu a solidny plat, je to uplne jedno... Alebo mas pre nich lepsiu alternativu?
Hmmm....já si nemyslím, že to, že se s něčím smíříš je nutně projev poraženectví a neschopnosti. Já to spíš vnímám jako logické přijmutí reality se kterou je třeba počítat, než zvážíš další kroky.
Investoři. Kdyby to bylo snadné úspěšně investovat, tak jsme všichni investoři. A protože tomu tak není, tak těch investorů je málo. A čím menši stat, tím méně investorů. Šikovný investor nečeká až dostane šanci, ale aktivně ji vyhledává..... :-!
Investoři. Kdyby to bylo snadné úspěšně investovat, tak jsme všichni investoři. A protože tomu tak není, tak těch investorů je málo. A čím menši stat, tím méně investorů. Šikovný investor nečeká až dostane šanci, ale aktivně ji vyhledává..... :-!
Ok. Privatizace byla nutná. Provedení mohlo být lepší. Získat zahraničního investora byla a stále je složitá věc. Slovensko si bohužel nemůže vybírat a musí být vděčné i za ty automobilky. Ano, bylo by krásné mít dobře fungující Tebou vyjmenovaná odvětví, ale svět je teď někde jinde a konkurence je neúprosná. Česko i Slovensko jsou kapitálově slabí hráči a proto byly, jsou a budou odkázáni na zahraniční kapitál. S tím je třeba se smířit a hrát tu danou hru co nejchytřeji.
Jak môže niekto vypotiť takú kravinu... Práve pre podobné myslenie sme v takej riti v akej sme.
Záleží na tom, ktorí ľudia. Naši a naši nie je rozhodne to isté. V jednom prípade sú tam skryté úvodzovky.
Áno, máš kus pravdy. S poslednou veteou nesúhlasím aj súhlasím zároveň. Zmieriť sa s niečím a nesnažiť sa o viac, je prejav porazenectva a neschopnosti, a v každom prípade tým najhorším možným riešením. Hrať danú hru čo najchytrjšie - súhlas. Ale nedeje sa to. Leda tak čo najchytrejšie s ohľadom na cudzie záujmy a vlastné vrecko. Viem o viacerých investoroch, mimo sekciu automotive, ktorí proste nedostali ani šancu.
Áno, to je večná téma. Ale nie je to také jednoduché. Začať treba hlavne vlastným trhom. Lenže to naši ľudia nerobia. Radšej kupujú dovoz. ;-\
Přesně tak. Dokud se nezačnou vyrábět auta s dieselem na plyn, ale elektrovehikly, je tento druh průmyslu mrtvý. :no:
Samozrejme, že je lepšia alternatíva - ponúknuť podmienky na podnikanie aj iným odvetviam, nie iba automotive. Bol u nás textilný priemysel, obuvný, vyrábalo sa sklo, odevy, papier nábytok, cukor, choval sa dobytok, ošípané, hydina, vyvážalo sa obilie, kukurica. Kde to všetko je? Ostali odrobinky, z niečoho ani to nie. A nemuseli to byť ani zahraniční investori, ale to by nesmeli tí naši slávni politici v privatizácii všetko rozpredať - za koubu do štátnej pokladne a milióny do vrecka.
Tie tisícky zamestnancov sa trasú o prácu pri každej recesii automotive, a že sa vracia každú chvíľu.
Tie tisícky zamestnancov sa trasú o prácu pri každej recesii automotive, a že sa vracia každú chvíľu.
Škoda že im uslo BMW. Orban ich preplatil. Teraz majú problém nájsť zamestnancov. Tiež je smutné, že výroba JLR je na SK, ale vývoj je v Budapešti. No a baterie pre zilinsku Kiu budu z Ostravska.
Moc dobrá zpráva pro Východňárov.....ono se tam totiž od dob Východoslovenských železáren nic podstatného nepostavilo.
konecne bude nieco perspektivne pre ludi aj tu na vychode SR.... mnohi potom uz nebudu musiet utekat za pracou stovky km a byt tym padom aj mimo domova a rodin .... :yes😒br />
https😐/kosice.korzar.sme.sk/…ne-sluboval.html
I love KE 😉 :yes:
https😐/kosice.korzar.sme.sk/…ne-sluboval.html
I love KE 😉 :yes:
My dvaja to nevyriešime. Každopádne orientácia ne jediné odvetvie je dvojsečná zbraň a riziko je skutočne nemalé.