Novinky
Opravdu ti někdo přikazuje a nařizuje koupit si EV? A nebo zas jen poslouchaš populisty a nepřemýšlíš?
Tu oddanost zákazníků k evropským výrobcům spalovacíh motorů můžeme vidět u motorek a čtyřkolek...
PS: přirovnávat tohle k situaci které naznačuješ je ztráta soudnosti.
Tu oddanost zákazníků k evropským výrobcům spalovacíh motorů můžeme vidět u motorek a čtyřkolek...
PS: přirovnávat tohle k situaci které naznačuješ je ztráta soudnosti.
Bylo by fajn, kdybys v te "ferove soutezi" neoznacoval sve oponenty za fanatiky nebo fasisty.
Preju stastne a vesele
Preju stastne a vesele
Aha. Tomu rikam panecku argument.
😁
Klidne mi rekni, jak mam jezdit na e-fuel.
A jake to pro me bude mit vyhody.
Ze budu jedit osmkrat draz?
Bezva. 😄
A petkrat mene efektivne?
Parada. 😁
😁
Klidne mi rekni, jak mam jezdit na e-fuel.
A jake to pro me bude mit vyhody.
Ze budu jedit osmkrat draz?
Bezva. 😄
A petkrat mene efektivne?
Parada. 😁
Ano, nehejtovat.
Vyjadreni nazoru o jeho obhajoba je legitmni.
Bylo by ale fajn diskutovat vecne bez osobniho napadani.
A radeji se zamyslet nad podstatou problemu. 😉
Vyjadreni nazoru o jeho obhajoba je legitmni.
Bylo by ale fajn diskutovat vecne bez osobniho napadani.
A radeji se zamyslet nad podstatou problemu. 😉
Ne, stacilo by EV nehejtovat.
Jestli Evropa pujde do kopru, tak kvuli nevzdelanym konzervativnim neprizpusobivym obcanum...
Jestli Evropa pujde do kopru, tak kvuli nevzdelanym konzervativnim neprizpusobivym obcanum...
Zajímavé, z mého pohledu se názory vrábela a tvé názory překrývají.
Ale k tomu co jsi napsal.
Zafungovalo tržní prostředí. Z Greendeal to nemá mnoho společného. Teda vlastně jednu věc ano. Už mnoho a mnoho let vlády a politici říkají: investujte do zateplení a nových technologií úspor, dáme vám na to datace...
Možná pro tebe je důležitý nájezd na plnou nádrž, ale trh ukazuje, že to zřejmě nebude to hlavní co zákazník chce.
PS: Syntetická paliva - a víš co je předpokladem pro tebou uváděnou cenu?😊
Ale k tomu co jsi napsal.
Zafungovalo tržní prostředí. Z Greendeal to nemá mnoho společného. Teda vlastně jednu věc ano. Už mnoho a mnoho let vlády a politici říkají: investujte do zateplení a nových technologií úspor, dáme vám na to datace...
Možná pro tebe je důležitý nájezd na plnou nádrž, ale trh ukazuje, že to zřejmě nebude to hlavní co zákazník chce.
PS: Syntetická paliva - a víš co je předpokladem pro tebou uváděnou cenu?😊
Z tveho prispevku😒br />
"Syntetické palivo je při snížení emisí v dopravě bezprecedentně nejefektivnější, protože si nevynucuje kompletní, nákladnou a dlouhotrvající obnovu vozového parku."
Toto je nesmysl.
Realita je takova😒br />https😐/www.dw.com/…etter/a-61921402
But while e-fuels might help prolong the life of the combustion engine in a zero carbon world, they remain relatively inefficient compared to battery technology — and are also significantly more e😜ensive.
Vehicles run on e-fuels consume five times more energy than a battery-powered EV, and will be around eight times more e😜ensive to run per kilometer in the future, according to a study commissioned by the German Energy Agency.
Zkus si prelozit alespon toto😒br /> Vehicles run on e-fuels consume five times more energy than a battery-powered EV, and will be around eight times more e😜ensive to run per kilometer in the future 😉
PS Proc ja jezdim s BEV ne na na E-fuel?
Toto je nesmysl.
Realita je takova😒br />https😐/www.dw.com/…etter/a-61921402
But while e-fuels might help prolong the life of the combustion engine in a zero carbon world, they remain relatively inefficient compared to battery technology — and are also significantly more e😜ensive.
Vehicles run on e-fuels consume five times more energy than a battery-powered EV, and will be around eight times more e😜ensive to run per kilometer in the future, according to a study commissioned by the German Energy Agency.
Zkus si prelozit alespon toto😒br /> Vehicles run on e-fuels consume five times more energy than a battery-powered EV, and will be around eight times more e😜ensive to run per kilometer in the future 😉
PS Proc ja jezdim s BEV ne na na E-fuel?
Jako já chápu, že se někomu EV nezamlouvají, ale zkusme udržet alespoň nějakou základní úroveň... OK?
Citace by neměla být vytržena. Takže jak je to celé?: " K výsledkům je ještě nutné podotknout, že šlo o statické měření. Během jízdy bude spotřeba energie kvůli vytápění větší, zejména na dálnicích. Studený vzduch proudící pod automobilem ochlazuje akumulátor umístěný v podlaze, který je ale nutné udržovat při určité provozní teplotě".
Proč do testu vytápění interiéru najednou vstupuje ohřev baterie to ví asi jen autor článku.
Přiznávám, že reaguji na český text. Originál jsem nehledal.
Samozřejmě mě napadá víc technických dotazů. ale to by bylo na dohledání originálu.
Jinak za jak dlouho začne topit spalovák při -10°C na volnoběh?
Citace by neměla být vytržena. Takže jak je to celé?: " K výsledkům je ještě nutné podotknout, že šlo o statické měření. Během jízdy bude spotřeba energie kvůli vytápění větší, zejména na dálnicích. Studený vzduch proudící pod automobilem ochlazuje akumulátor umístěný v podlaze, který je ale nutné udržovat při určité provozní teplotě".
Proč do testu vytápění interiéru najednou vstupuje ohřev baterie to ví asi jen autor článku.
Přiznávám, že reaguji na český text. Originál jsem nehledal.
Samozřejmě mě napadá víc technických dotazů. ale to by bylo na dohledání originálu.
Jinak za jak dlouho začne topit spalovák při -10°C na volnoběh?
Pane Prokopče, nechte to až na silvestra😊
Příběh o tom, jak si majitel 20leté Octavie chtěl koupit Kiu EV6, ale nakonec koupil 20leté Mondeo a ušetřil by mohl zaujmout hned po Televarieté.
Příběh o tom, jak si majitel 20leté Octavie chtěl koupit Kiu EV6, ale nakonec koupil 20leté Mondeo a ušetřil by mohl zaujmout hned po Televarieté.
A to si dnes snad nemůžeš koupit?
PS: a tradá.. překvapení .. nejprodávanější auto v evropě v září... chvilka napětí... elektromobil......
PS: a tradá.. překvapení .. nejprodávanější auto v evropě v září... chvilka napětí... elektromobil......
problém je, že právě lidé jako ty se při výkyvech trhu první dovolávají zásahu státu a pomoci. Jako bychom to tento rok nezažili.... to zapomínáš tak rychle?
Že tě to baví i o vánocích😊 Syntetické palivo je asi nejdražší možná věc na co jezdit.
Že tě to baví i o vánocích😊 Syntetické palivo je asi nejdražší možná věc na co jezdit.
K tvé otázce. Minimálně Tesla toto používá.
A proč se nepodařilo vytopit? Není příčina v neopsazenosti zadních sedaček, a nebo SW lock kdy při dlouhodobém stání je omezen výkon topení a nebo x dalších možností?
Je to klad. Vím, že se tu opakovaně vyhýbáš porovnání s ICE, ale myslíš, že ICE je na tom lépe?
A proč se nepodařilo vytopit? Není příčina v neopsazenosti zadních sedaček, a nebo SW lock kdy při dlouhodobém stání je omezen výkon topení a nebo x dalších možností?
Je to klad. Vím, že se tu opakovaně vyhýbáš porovnání s ICE, ale myslíš, že ICE je na tom lépe?
Výměna tepla v baterii je většinou v provedení pomocí kapalin. Z nich lze teplo odebírat.
Problematika topení v EV (nakonec i v běžných autech) je velice složitá. Už jen třeba řízení topení dle obsazenosti sedadel atd.
Dělat nějaká závěry na základě povrchního článku je dost promitivní. Zrovna topení lze dát jako jeden z velkých kladů EV.
Problematika topení v EV (nakonec i v běžných autech) je velice složitá. Už jen třeba řízení topení dle obsazenosti sedadel atd.
Dělat nějaká závěry na základě povrchního článku je dost promitivní. Zrovna topení lze dát jako jeden z velkých kladů EV.
Ano, rekuperace, tedy ta energie která je ve spalovacím autě zmařena v brzdách. U EV je jí možné použít k výhřevu interiéru.
Ohřev akumulátoru - tedy to co jsi tady do toho první zatáhl ty. Ovlivnit to může. Zaleží na provedení EV. Variant je mnoho.
Cele je to o tom, že tady Arese chtěl opět ukázat že jsou EV špatná. Bohužel se zase plete.
Jistě si s ním rozumíš lépe než se mnou, nemám problém, ale urážení si nechej pro jiné. Buď máš technické znalosti nebo ne. Nic víc mě nezajímá.
Ohřev akumulátoru - tedy to co jsi tady do toho první zatáhl ty. Ovlivnit to může. Zaleží na provedení EV. Variant je mnoho.
Cele je to o tom, že tady Arese chtěl opět ukázat že jsou EV špatná. Bohužel se zase plete.
Jistě si s ním rozumíš lépe než se mnou, nemám problém, ale urážení si nechej pro jiné. Buď máš technické znalosti nebo ne. Nic víc mě nezajímá.
Při jízdním testu by samozřejm byl výsledek jiný. Do hry vstupuje spousty faktorů jako je rekuperace, ohřev akumulátoru odběrem proudu a nabíjením z rekuperace, tepelné čerpadlo atd.
Citím tvou snahu urážky používaním slov jako "demagog" bez toho aby jsi uvedl nějaký technický argument.
A poznámka ke statickému provedení testu? Myslíš, že Arese to sem dal jako snahu o důkaz, že jsou EV v tomhle lepší než ICE?
Citím tvou snahu urážky používaním slov jako "demagog" bez toho aby jsi uvedl nějaký technický argument.
A poznámka ke statickému provedení testu? Myslíš, že Arese to sem dal jako snahu o důkaz, že jsou EV v tomhle lepší než ICE?
Mám dojem, že tohle asi právě Arese chtěl, abys měl dojem, že EV jsou "zase ta špatná"..zřejěm to zafungovalo.
Hezký den.
Hezký den.
😀”slo o staticky test”.
Za jak dlouho vyhreje spalovaci auto interier na 20 stupnu na volnobeh? 😀
Za jak dlouho vyhreje spalovaci auto interier na 20 stupnu na volnobeh? 😀
Nechci v tobě na svátky vyvolávat takové negativní emoce, ale nepsal jsem "ty" ale "lidé jako ty".
Tento rok mnoho lidí volalo po pomoci státu, kritizovali EU a politiky za něco na co nemají vliv.
A vše jen z důvodu, že zafungovalo tržní prostředí.
EV je budoucnost. Baterie jedna z top technologiíí která se rozjíždí a zůstat u spalováků nemá budoucnost. S tím se smiř. Neznamená to konec spalováků, stejně jako není konec parních lokomotiv, ale svět už je jinde.
Syntetické palivo - opravdu jsi ochotný platit ceny nad 100kč za litr?
Tento rok mnoho lidí volalo po pomoci státu, kritizovali EU a politiky za něco na co nemají vliv.
A vše jen z důvodu, že zafungovalo tržní prostředí.
EV je budoucnost. Baterie jedna z top technologiíí která se rozjíždí a zůstat u spalováků nemá budoucnost. S tím se smiř. Neznamená to konec spalováků, stejně jako není konec parních lokomotiv, ale svět už je jinde.
Syntetické palivo - opravdu jsi ochotný platit ceny nad 100kč za litr?
A co odráží burza jiného než stav trhu?.)
A víš co je zajímavé, že to zde nejde o EU ale celý svět.
A víš co je zajímavé, že to zde nejde o EU ale celý svět.
2022 - průměrná mzda cca 40tis,
2011 - průmerná mzda cca 20tis.
PS: Rok 2011 byla krize a auta šla cenou opravdu hodně dolů. Dnes je naopak ještě stále aut na trhu spíše nedostatek.
2011 - průmerná mzda cca 20tis.
PS: Rok 2011 byla krize a auta šla cenou opravdu hodně dolů. Dnes je naopak ještě stále aut na trhu spíše nedostatek.
Neuspokojivý vůči čemu?.) Vždyť to porovnání sám nabízíš.
Ale trochu vážně. Příjde mi dnes trochu naivní představa, že dám auto na mráz, zapnu topení, začnu měřit a mám výsledek.
Takhle dnes auto (tada ne dnes, ale už delší dobu) nefunguje.
Ale trochu vážně. Příjde mi dnes trochu naivní představa, že dám auto na mráz, zapnu topení, začnu měřit a mám výsledek.
Takhle dnes auto (tada ne dnes, ale už delší dobu) nefunguje.
Muzes zacit argumentovat.
Zkus treba najit jestli jsem tu dostal alespon jednu odpoved na technicky dotaz.
Zkus treba najit jestli jsem tu dostal alespon jednu odpoved na technicky dotaz.
Ok u platu roku 2011 jsem se upsal.
Vysledek je teda jaky?
Dnes v dobe nedostatku aut je cena vlastne stejna jako v 2011 pri sleve.
Vysledek je teda jaky?
Dnes v dobe nedostatku aut je cena vlastne stejna jako v 2011 pri sleve.
Když už se mě snažíš urážet tak si nejdřív srovnej fakta. Protože takhle se slušný člověk nechová.
Opravdu je pro tebe takový problém pohybovat se ve věcné a technické rovině?
Celý test je o výhřevu interiéru. Proč ty vytahuješ citace bez souvislosti, která nemá s ohřevem interiéru nic společného nechápu.
Myslíš, že se baterie nevyhřívá už během staní EV během testu? Je tedy spotřeba v testu uváděna včetně energie na ohřev baterie a nebo jde jen o spotřebu na ohřev interiéru?
Opravdu je pro tebe takový problém pohybovat se ve věcné a technické rovině?
Celý test je o výhřevu interiéru. Proč ty vytahuješ citace bez souvislosti, která nemá s ohřevem interiéru nic společného nechápu.
Myslíš, že se baterie nevyhřívá už během staní EV během testu? Je tedy spotřeba v testu uváděna včetně energie na ohřev baterie a nebo jde jen o spotřebu na ohřev interiéru?
A mění se cena aut a nebo jejich hodnota pro zákazníky?
Než odpovíš tak se prosím podívej na realnou cenu aut před 20 a 10 lety.
Než odpovíš tak se prosím podívej na realnou cenu aut před 20 a 10 lety.
Osobně netrvám na evropských vozidlech, ale u těch motorek máš z asie, především z Japonska pořád stejný princip spalovacího motoru, stejně jako před sto lety, jen lepší a modernější... u těch aut ta alternativa dochází i mimo Evropu
Jasně! Zakázat a zavřít a pak proces jako se Slánským a pro výstrahu redakci pověsit.
Byl bys potom spokojen?
Nejspíš jsou proti EV proto, protože jsou to násilím tlačený křápy k hownu, díky kterým poroste leda tak Čína a Evropa půjde do kopru.
Byl bys potom spokojen?
Nejspíš jsou proti EV proto, protože jsou to násilím tlačený křápy k hownu, díky kterým poroste leda tak Čína a Evropa půjde do kopru.
Nehejtovat?!! Znáš pořekladlo "Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá?!!" Kdyby EUelektrofašouni ze všech sil neničili normální spalovací auta a všem nevnucovali odporné zkratowozy (které naprosto drtivá většina potenciálních zákazníků prostě nechce), nemuseli bychom se takto tvrdě bránit!!! 😲
Popírat stále rostoucí politicko-ideologický útok EU na normální auta by neviděl jen slepý a hluchý! 😒]
Co se ti honí tvojí elektrofanatickou hlavou "z tvého pohledu" je mi (bez urážky) srdečně jedno. 😄
Naopak, trh ukazuje, že drtivá většina Evropanů EV nechce! 😄 :yes: Takže tady zase laskavě nelži!
Naopak, trh ukazuje, že drtivá většina Evropanů EV nechce! 😄 :yes: Takže tady zase laskavě nelži!
Co to tedy znamená "lidé jako ty"? V čem jsem "jako oni? Já nejsem žádný uřvaný primitivní Vrábelovec a nikdy nevolím levici!
Ano, zafungovalo tržní prostředí, ovšem brutálně znásilněné green dealem, Putin jen EU utáhl oprátku kolem krku, když mu ji tam (zejména Němci) tak idiocky strčili!
Energetická hustota, velikost, životnost a hmotnost baterií je stále na hony vzdálená ceně a energetické kvalitě plné automobilové nádrže s benzínem či naftou. Smiř se s tím. Dokud se toto skutečně zásadně nezmění, EV nemají proti spalovákům žádnou šanci, i kdyby se ekofašisti v EU stavěli na hlavu! A pokud to v Bruselu brzy nepochopí, je s EU Amen! Lidi si nenechají sr.t na hlavu do nekonečna! :no😒br /> P.S. Po rozjetí výroby ve velkém je dle odbroníků možno u syntetického benzínu za pár let dosáhnout až k ceně 1,5 eur👋litr! 😄 :yes: :yes: :yes:
Ano, zafungovalo tržní prostředí, ovšem brutálně znásilněné green dealem, Putin jen EU utáhl oprátku kolem krku, když mu ji tam (zejména Němci) tak idiocky strčili!
Energetická hustota, velikost, životnost a hmotnost baterií je stále na hony vzdálená ceně a energetické kvalitě plné automobilové nádrže s benzínem či naftou. Smiř se s tím. Dokud se toto skutečně zásadně nezmění, EV nemají proti spalovákům žádnou šanci, i kdyby se ekofašisti v EU stavěli na hlavu! A pokud to v Bruselu brzy nepochopí, je s EU Amen! Lidi si nenechají sr.t na hlavu do nekonečna! :no😒br /> P.S. Po rozjetí výroby ve velkém je dle odbroníků možno u syntetického benzínu za pár let dosáhnout až k ceně 1,5 eur👋litr! 😄 :yes: :yes: :yes:
Takže ještě jednou. Měl jsem na mysli automobilové trhy jednotlivých zemích EU. Aby si lidi mohli koupit to, o co skutečně mají zájem, protože jim to uživatelsky a finančně vyhovuje a protože po takovém autě touží. 😄
Jako vždy demagogicky spojuješ, co ti vyhovuje. Hovořil jsem o dění na automobilovém trhu, nikoliv o zde probíhajících diskusích! A proč se tady často musí obránci normálních spalovacích aut vyjadřovat proti ekoteroristům tvrdě, jsem ti již napsal výše. 😄
Ale já nemluvím o burze, ale o automobilovém trhu EU. Zase mi "nenápadně" cpeš jen to, co se ti hodí. Takové argumentační fauly jsou fakt ubohé! 😲 :no:
Až si každý kupuje auto s takovým pohonem, jaké chce a jaké mu vyhovuje. Já bych prodej EV elektrofanatikům (i elektrofandům) samozřejmě taky nijak nezakazoval. Ať se ukáže, jak bude každý nabízený druh pohonu úspěšný ve férové tržní soutěži! 😄 :yes:
Kde a kdy jsem se tady za ty roky, co tu publikuju, "dovolával zásahu a pomoci státu", ty lháři?!! 😲
To dobře děláš! 😄
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/tri-ze-sedmi-elektromobilu-nedokazou-v-zime-vytopit-cely-interier-na-prijemnou-teplotu-ukazal-test
https😐/www.autosalon.tv/novinky/nova-auta/tri-ze-sedmi-elektromobilu-nedokazou-v-zime-vytopit-cely-interier-na-prijemnou-teplotu-ukazal-test
Tak to se načekáš! 😒] Pravděpodobně se toho ani nedožiješ a to ti přeju co nejdelší život! 😄
"šlo o statický test".
Asi čtu blbě a blbě si vykládám, že za jízdy to bude ještě horší, když ..."K výsledkům je ještě nutné podotknout, že šlo o statické měření. Během jízdy bude spotřeba energie kvůli vytápění větší, zejména na dálnicích. Studený vzduch proudící pod automobilem ochlazuje akumulátor umístěný v podlaze, který je ale nutné udržovat při určité provozní teplotě."
Tento argument je jaksi mimo, z úst propagátora EV 😁
Asi čtu blbě a blbě si vykládám, že za jízdy to bude ještě horší, když ..."K výsledkům je ještě nutné podotknout, že šlo o statické měření. Během jízdy bude spotřeba energie kvůli vytápění větší, zejména na dálnicích. Studený vzduch proudící pod automobilem ochlazuje akumulátor umístěný v podlaze, který je ale nutné udržovat při určité provozní teplotě."
Tento argument je jaksi mimo, z úst propagátora EV 😁
Nejsem překvapen. Demagog zůstává stále demagogem. Nechápu, proč sem pořád zatahuješ nějaká porovnávání s ICE. O tom článek vůbec není. Ten je o vyhřívání interiéru u vybraných EV. To, že se jednalo o statické měření je jen upřesnění, že v zimě se nemusí jednat o vyšší spotřebu energie jen kvůli teplu v kabině.
Vůbec bych nereagoval, nebýt nesmyslné glosy o "statickém testu".
Já miluji EV. Hned, jak některé bude v souhrnu mých potřeb lepší mé současné auto, pořídím si ho.
Vůbec bych nereagoval, nebýt nesmyslné glosy o "statickém testu".
Já miluji EV. Hned, jak některé bude v souhrnu mých potřeb lepší mé současné auto, pořídím si ho.
Tak všemi nařízeními EU napadá ICE a tím prosazuje EV na úkor všeho ostatního (+ dotace levicových vlád v západní Evropě). Automobilkám se díky všem těmto stupidním nařízením nevyplácí dělat levná auta. Dostaneme se do bodu, kdy se nebudou nová auta pomalu prodávat, jelikož budou tak drahá, že na ně fyzické osoby nebudou mít a pak bude pozdě na záchranu Evropského automobilového průmyslu...
Jj, do Televarieté by se tvé zdejší příspěvky plné lží, ubohého překrucování a předstírání falešné naivity opravdu hodily. Jen by to diváky velmi rychle přestalo bavit... 😒 :no:
"Opravdu je pro tebe takový problém pohybovat se ve věcné a technické rovině?" - očakávaš od druhých to čo sám nedokážeš. Stačí si prebehnúť tvoje dnešné perly, resp príspevky do mŕtva a o ničom 😒]
Ono to tak ale bohuzel je. Autocz neni proti elektromobilni ale objektivni. Ze ty ne je ciste tvuj problem.
Je to jednoduché, před 11 lety jsem si koupil P5008 Premium 155k - tedy střední MPV za 480tis Kč, tedy auto střední velikosti pro rodinu. Dneska za tyhle peníze 5008 nekoupíš, ta začíná u 840tis Kč za dýchavičný 3hrnek 130k v základní výbavě a tváří se jako SUV. Tj za 10let se cena skoro zdvojnásobila za podobné auto. Většině lidí se plat ale nezdvojnásobil. Takže asi tak 😉
Dle čsu😒br />
2011 4Q 26052 Kč
2022 3Q 39858 Kč (4Q ještě není).
Ale to s tím zas tak moc nesouvisí, jinak krize byla 2009, ve 2011 bylo aut mraky a dalo se koupit vše se slušnou slevou. Nicméně ojetiny byly taky dole, tedy výkup byl za babku. Aktuálně se při výrobě upřednostňují EV (1.5-2% trhu) před ostatními a proto normální auta nejsou a čekají na dodělání. Což je paradox, auta přes milion, které vlastně nikdo nechce, mají přednost a díky nim zdražují ICE. Někdo ty náklady na vývoj EV technologie musí zaplatit, bohužel :no:
2011 4Q 26052 Kč
2022 3Q 39858 Kč (4Q ještě není).
Ale to s tím zas tak moc nesouvisí, jinak krize byla 2009, ve 2011 bylo aut mraky a dalo se koupit vše se slušnou slevou. Nicméně ojetiny byly taky dole, tedy výkup byl za babku. Aktuálně se při výrobě upřednostňují EV (1.5-2% trhu) před ostatními a proto normální auta nejsou a čekají na dodělání. Což je paradox, auta přes milion, které vlastně nikdo nechce, mají přednost a díky nim zdražují ICE. Někdo ty náklady na vývoj EV technologie musí zaplatit, bohužel :no:
Samozrejme ze ano? Nevsiml sis ze od roku 2035 prozatim plati zakaz prodeje spalovaku. A davno pred tim zakaze vyrobu spalovaku V EVROPE euro7.
Nevtahuj mě stále tvrdohlavě do témat, která mě v této diskuzi nezajímají a nebyla primárním motivem mé reakce. Tím myslím porovnávání s ICE.
Můj zájem o diskuzi se týkal výrazu - šlo o statický test - a tvojí snahu omluvit tím ne příliš uspokojivý výsledek pro EV, minimálně některé.
Nechci sklouzávat do stále nových témat a řešit jednu zbytečnou udičku za druhou, co sem stále nahazuješ a snažíš se odvést diskuzi mimo téma.
Můj zájem o diskuzi se týkal výrazu - šlo o statický test - a tvojí snahu omluvit tím ne příliš uspokojivý výsledek pro EV, minimálně některé.
Nechci sklouzávat do stále nových témat a řešit jednu zbytečnou udičku za druhou, co sem stále nahazuješ a snažíš se odvést diskuzi mimo téma.
Jaký zase spalovací auto?
Ohřev akumulátoru jsem sice možná snad zmínil pouze zkopírováním vnějšího textu, nikoliv však ve vztahu k výhřevu interiéru, jen jako doplnění požadavku na spotřebu energie v zimě.
"Ovlivnit to může. Zaleží na provedení EV. Variant je mnoho."
Prosím uveď, když máš ty technické znalosti.
Ohřev akumulátoru jsem sice možná snad zmínil pouze zkopírováním vnějšího textu, nikoliv však ve vztahu k výhřevu interiéru, jen jako doplnění požadavku na spotřebu energie v zimě.
"Ovlivnit to může. Zaleží na provedení EV. Variant je mnoho."
Prosím uveď, když máš ty technické znalosti.
Rekuperace? Co to je?
Není to jen vrácení části energie, kterou jsem již spotřeboval a před tím jsem ji musel někde koupit?
Bilanci spotřeby energie pro vytápění interiéru ve variantách staticky - dynamicky to ovlivnit nemůže. Ohřev akumulátoru odběrem nepomůže výhřevu interiéru. Účinnost tepelného čerpadla v -10 je mizivá. A atd. nevím jaké.
Jediný, kdo sem zatahuje ICE jsi ty.
Není to jen vrácení části energie, kterou jsem již spotřeboval a před tím jsem ji musel někde koupit?
Bilanci spotřeby energie pro vytápění interiéru ve variantách staticky - dynamicky to ovlivnit nemůže. Ohřev akumulátoru odběrem nepomůže výhřevu interiéru. Účinnost tepelného čerpadla v -10 je mizivá. A atd. nevím jaké.
Jediný, kdo sem zatahuje ICE jsi ty.
Tvoje poznámka, že šlo o statický test, nebyla na místě, to je celé. Jako kdyby se něco změnilo, kdyby statický nebyl. A když tak jenom k horšímu.
Jestli se cítíš uražen, jestli ICE na volnoběh nevytopí, jestli ohřívali i baterii a kdoví co ještě je mi jedno.
Jestli se cítíš uražen, jestli ICE na volnoběh nevytopí, jestli ohřívali i baterii a kdoví co ještě je mi jedno.
Jo, to by ti taky prospělo, zamyslet se občas nad tím, co píšeš a jak nenapadáš 😉 Tak třeba v roce 2023 :yes:
"Výměna tepla v baterii je většinou v provedení pomocí kapalin. Z nich lze teplo odebírat."
Které EV využívá takové vytápění interiéru ?
Mě neurazíš výrazem promitivní. 😁
Je diskutabilní hovořit o velkém kladu, když některá EV se v testu vytopit vůbec nepodařilo.
Které EV využívá takové vytápění interiéru ?
Mě neurazíš výrazem promitivní. 😁
Je diskutabilní hovořit o velkém kladu, když některá EV se v testu vytopit vůbec nepodařilo.
Mne evokuji autofory. :no😒br />
Proc sakra "bohuzel" ???
Proc musi byt toto medium tak proti elektromobilni?
Byt automobilkami, zadne auto bych k testovani nedal.
Jelikoz acz jen siri antiEV nazory a ve vysledku automobilkam skodi pri jejich snaze o prechod na elektromobilitu.