SEAT vytvořil během uplynulého víkendu historicky důležitý výsledek. Poprvé v šampionátu FIA World Touring Car Championship zvítězil závodní automobil se vznětovým motorem – SEAT Leon TDI WTCC.
Naprosto nesmylsné srovnání a pravidla. Ostatní auta jsou atmosférické dvoulitry a proti nim nastoupí ropák s turbem ;-\ ;-\ Dejtem benzíňákům turba a bude se vidět anebo seberte ropákům turbo. Tyto srovnání bytostně nesnáším. Je však vidět, že v poslední době začaly automobilky dělat malé turbobenzíny (VW 1.4 TFSI, Renault 1.2T, Fiat 1.4T) a najednou benzíňáci mají malou spotřebu, vysoký točivý moment apod. - aby ne když mají turbo. Být ostatníma automobilkama, tak se na WTCC vybodnu, evidentní zvýhodnění ropáků. Je mi z toho protěžování kouřících a poruchových dieslů zle 8-s8-s:no:
Až na to, že zrovne WTTC je příkladem naprosto stejných podmínek. Jak jinak si chceš vysvětlit, že jak benzinový, tak TDI leon jedou oba úplně stejně rychle (pokud by ses tedy díval a nechtěl kritizovat jenom kvůli vytváření předsudků...).
Naprosto stejných podmínek? Když na jedno auto nasadíš turbo a na druhé ne? Nevím, jak ty, ale já se na to včera díval. Ty si myslíš, že když dvě auta jedou stejně rychle, že obě plní stejné podmínky? >:D
Ale ono to stejne nejede.jak jsem jiz psal,kdyz se o tom zde na Auto.cz psalo poprve:V nizkych,maximalne strednich otackach to tahne,ale ve vysokych(tudiz predjizdeni na rovinkach)tam to na nic nema.proto v tom viteznem zavode predjizdel jen jednou a to v zatacce.ve druhem nepredjizdel vubec,jakozto vsichni ostatni(samozrejme nasli se vyjimky). >:D